-
Στην ίδια θέση φίλε μου ήμουν κι εγώ πριν από περίπου έξι μήνες (με ίδιο αριθμό οικογένειας ) . Είχα καταλήξει σε 2 : το S-max και Altea freetrack . Τελικά ενώ ήμουν έτοιμος να κλείσω το αλτέα ( μια που αν υπολογίσεις το εξοπλισμό του έβγαινε και πιο φτηνό και 4χ4 ) προέκυψε μετακόμιση... στη Γερμανία .
Κοίταξα λοιπόν για κάποιο μεταχειρισμένο από αυτά που είχα δει στην Ελλάδα αλλά και από αυτά που αγοράζουν οι Γερμανοί .... Σαν προαπαιτούμενο έβαζα τα xenon , το navigation και να είναι κατω από 50.000 χμ .
Το αλτέα (δυστυχως ) απορριφτηκε μιας και έβγαινε το πιο ακριβό (σαν καινούριο μοντέλο)
Αλλο υποψήφιο ήταν το τουραν . Ισως το πολυμορφικό που βλέπεις συχνότερα εδώ . Στην Ελλάδα το ειχα απορρίψει λογω εμφανισης . Όσο και να προσπαθούσα να πείσω το εαυτό μου ότι ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο τελικά δεν μπορεσα να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι θα οδηγώ ένα αυτοκίνητο το οποίο ΔΕΝ θα μου αρέσει έστω και λίγο .
Τελικά πήρα μια Β-class .... καμμια σχέση με την αρχική μου λίστα αλλά , όσο και να φάινεται περίεργο, ήταν στην ίδια περίπου τιμή και με το τουράν και με το s-max (κανα χρόνο - ίσως 2- παλιότερη βεβαια ) . ΔΕΝ έχει τους χώρους του τουραν(πορτ παγκαζ κυριως ) βεβαια αλλά για μας είναι μια χαρά . Όταν ρίχνει κανα χιονι όμως αναπολώ το φριτρακ ...τεσπα.... απωθημενα είναι αυτά ...
Ότι και να αποφασίσεις κοίτα να αρέσει κυρίως σε σενα . Να μπαίνεις μεσα και να χαίρεσαι . Ολα τα αυτοκινητα έχουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτήματά τους και εκεί μπαίνει το υποκειμενικό κριτήριο.
ααα και στις εποχές που ζούμε να ξέρεις ότι οι εταιρίες ΑΝ τις πιέσεις κανουν ΚΑΛΕΣ εκπτώσεις ... (εμένα χωρίς πολλα παζάρια μου κοβανε κανα 1000 - μην αρκεστείς σε συναγερμούς και αισθητήρες που κανουν κανά 100αρι )off topic... τα station που κυκλοφορουν εδώ δεν εχω δει σε όλη μου τη ζωη στην Ελλάδα !!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γνωρίζει κάποιος αν, υφίστατε διαφορά μεταξύ το Touran και του Cross touran οδηγικά;
Ανεπαίσθητη, δεν την παίρνεις χαμπάρι. Λόγω ύψους και μόνο. Εφόσον ΔΕΝ είναι τετρακίνητο, εγώ δε θα έδινα τα παραπάνω λεφτά για 2 σποιλεράκια. Βουρ για το απλό.
Στον επίσημο τιμοκατάλογο της Κοσμοκάρ το Cross είναι κατά 550€ φθηνότερο.
ΠερίεργοΌτι και να αποφασίσεις κοίτα να αρέσει κυρίως σε σενα . Να μπαίνεις μεσα και να χαίρεσαι . Ολα τα αυτοκινητα έχουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτήματά τους και εκεί μπαίνει το υποκειμενικό κριτήριο.
ααα και στις εποχές που ζούμε να ξέρεις ότι οι εταιρίες ΑΝ τις πιέσεις κανουν ΚΑΛΕΣ εκπτώσεις ... (εμένα χωρίς πολλα παζάρια μου κοβανε κανα 1000 - μην αρκεστείς σε συναγερμούς και αισθητήρες που κανουν κανά 100αρι )Συμφωνώ, εξάλου δέν βιάζομαι και θέλω να πιστεύω οτι ο έχων μετρητά, όσο περνάει ο καιρός θα αυξάνει την δυναμή του.
-
Για Αθήνα τουλάχιστον, αν δεν έχεις εξασφαλισμένη θέση στάθμευσης τα περισσότερα μεσαία πολυμορφικά είναι πρόβλημα για τον οδηγό. Τις αυξημένες ανάγκες μιας οικογένειας και ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια, η πλειοψηφία των πολυμορφικών τις καλύπτουν με το παραπάνω - αλλά πόσες συχνές είναι αυτές για να αιτιολογούν την αρχική τους επιλογή;
Τα περισσότερα πολυμορφικά που παρατηρώ στο δρόμο, κυκλοφορούν με ένα-δύο παιδιά και εξυπηρετούν πρακτικές μετακινήσεις (σχολείο, φροντιστήρια, κλπ.). Στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου πχ. σχολική περίοδο από Σεπ-Ιου κυκλοφορούν «άδεια».
Οι άπλετοι χωρίς αμφισβήτηση χώροι των πολυμορφικών πρόκειται να εκμεταλλευθούν πλήρως μόνο κατά την διάρκεια οικογενειακών εξορμήσεων και διακοπών. Η συγκεκριμένη χρονική περίοδος όμως στις μέρες μας, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και οικονομικών δυσκολιών γενικότερα είναι πολύ λίγες πχ. 15 ημέρες συνολικά τον χρόνο, που αντιστοιχεί μόλις σε 4% του έτους. Το υπόλοιπο 96% του έτους ένα τυπικό αμάξι κινείται σχεδόν με άδειο πορτμπαγκάζ!
Με την αγορά ενός μικρού πολυμορφικού με καλές διαστάσεις για την πόλη (στάθμευση, στενοί δρόμοι, οικονομία καυσίμου και συντήρησης)
πχ.μήκος μικρότερο από 4 m και χώρος αποσκευών 350+ λίτρα
όπως το Honda Jazz, Opel Meriva, Lancia Musa, κλπ., οι ανάγκες μιας 4-μελής οικογένειας καλύπτονται το 96% του έτους. Για το υπόλοιπο 4% του έτους (κατά την διάρκεια οικογενειακών εξορμήσεων και διακοπών), με μια μπαγκαζιέρα
πχ. 350 λίτρα
διπλασιάζεις το διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο.
Δεν είμαι κατά των πολυμορφικών αμαξιών, το αντίθετο: φανατικός λάτρης! αλλά ζώντας σε μια πόλη όπως στην Αθήνα, κοιτάω την πρακτική πλευρά του θέματος και όχι απλώς ικανοποίηση μιας επιθυμίας.
-
Αν και κάτοχος πολυμορφικού (με πενταμελή όμως οικογένεια) συμφωνώ με τον waterman.
-
Θα συμφωνήσω οτι ο μεγάλος όγκος των πολυμορφικών είναι ένα «πρόβλημα», αλλά επειδή πάντα υπάρχει ένα αλλά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι σας μέμφομαι, αλλοίμονο απόψεις ανταλάσουμε.
Τα περισσότερα χάτσμπάκ είναι γύρω στο 4,20-4,30 μέτρα άν δεν κάνω λάθος ένα πολυμορφικό είναι περίπου 4,00 μέτρα τα πιό μικρά και 4,50 μέτρα τα πιο μεγάλα (π.χ Touran, Zafira) άρα έχουμε ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο κατά περίπου 15- 20 εκοτοστά μήκος από το Χατσμπάκ.
Πολλοι οικογενιάρχες προτιμούν και τις λύσεις των μεσαίων αυτοκινήτων, π.χ. Passat, Oktavia 5, Avensis, το μήκος των οποίων φτάνει τα 4,80 μέτρα.
Νομίζω ο,τι οι κάτοχοι των μεσαίων αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα από έναν κάτοχο πολυμορφυκού,(παρκάρισμα, κίνηση στην πόλη) χωρίς κατά την αποψή μου πάντα να έχουν τους χώρους ενός πολυμορφικού. -
Ο χρήστης twingo έγραψε:
Θα συμφωνήσω οτι ο μεγάλος όγκος των πολυμορφικών είναι ένα «πρόβλημα», αλλά επειδή πάντα υπάρχει ένα αλλά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι σας μέμφομαι, αλλοίμονο απόψεις ανταλάσουμε.
Τα περισσότερα χάτσμπάκ είναι γύρω στο 4,20-4,30 μέτρα άν δεν κάνω λάθος ένα πολυμορφικό είναι περίπου 4,00 μέτρα τα πιό μικρά και 4,50 μέτρα τα πιο μεγάλα (π.χ Touran, Zafira) άρα έχουμε ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο κατά περίπου 15- 20 εκοτοστά μήκος από το Χατσμπάκ.
Πολλοι οικογενιάρχες προτιμούν και τις λύσεις των μεσαίων αυτοκινήτων, π.χ. Passat, Oktavia 5, Avensis, το μήκος των οποίων φτάνει τα 4,80 μέτρα.
Νομίζω ο,τι οι κάτοχοι των μεσαίων αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο πρόβλημα από έναν κάτοχο πολυμορφυκού,(παρκάρισμα, κίνηση στην πόλη) χωρίς κατά την αποψή μου πάντα να έχουν τους χώρους ενός πολυμορφικού.Σύμφωνοι, αλλά δεν πρέπει να αμελείς (ανάλογα και πού μένεις βέβαια, στη γειτονιά μου π.χ. είναι σημαντικό μειονέκτημα), πως συνήθως η 'πολυμορφική' έκδοση ενός μοντέλου έχει και φαρδύτερο αμάξωμα...
-
Ο χρήστης alen73 έγραψε:
Αν και κάτοχος πολυμορφικού (με πενταμελή όμως οικογένεια) συμφωνώ με τον waterman.Θα ήθελες να μου πείς τι αυτοκίνητο έχεις και τις εντυπώσεις σου από αυτό;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά δεν πρέπει να αμελείς (ανάλογα και πού μένεις βέβαια, στη γειτονιά μου π.χ. είναι σημαντικό μειονέκτημα), πως συνήθως η 'πολυμορφική' έκδοση ενός μοντέλου έχει και φαρδύτερο αμάξωμα...Έχεις δίκιο ο κάτοικος μίας πυκνοκατοικοιμένης περιοχής τα σκέφτεται όλα αυτά.
Εγώ μένω σε περιοχή αραιοκατοικιμένη σε σχέση με άλλες (Άγιος Δημήτριος) και κινούμε κατά 90% πρός τα νότια προάστια, που τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα απ'οτι σε άλλες περιοχές. Ευτυχώς το σπίτι διαθέτει και μεγάλο κλειστό χώρο στάθμευσης. -
Να παραθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία.
Στη θέση που ήσουν, ήμουν και εγώ πριν τρία χρόνια, όπου μετά από πολλή ψάξιμο καταλήξαμε στο Scenic II.
Και είμαστε υπερευχαριστημένοι από τους χώρους και την άνεση. Πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα, ντουλαπάκια κτλ. Μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους από διακοπές μέχρι επισκέψεις στο IKEA! Για μένα πάντως οι χώροι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι και τουλάχιστον πιο αξιοποιήσιμοι από ένα station wagon αντίστοιχου μήκους.Μόνη παραφωνία, συνειδητή επιλογή όμως, ο συνδυασμός 1.6lt κινητήρα και αυτόματου κιβωτίου. Αφού περίμενα πως και πως να βγει το καινούριο Scenic να το αντικαταστήσω (αν και με την εμφάνιση που βλέπω να έχει, δύσκολο).
Μάλιστα από τη Renault ήμασταν τόσο ευχαριστημένοι (με συγκεκριμένη έκθεση/συνεργείο) που ήταν και ένας από τους λόγους που πήραμε και το δεύτερο μας αυτοκίνητο από εκεί (Clio III).
Αν έπαιρνα τώρα, και με την απουσία του νέου Scenic, θα κοίταγα και εγώ προς το Touran με το DSG ή προς C4 Picasso 2.0lt.
-
Ο χρήστης lodar έγραψε:
Να παραθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία.
Στη θέση που ήσουν, ήμουν και εγώ πριν τρία χρόνια, όπου μετά από πολλή ψάξιμο καταλήξαμε στο Scenic II.
Και είμαστε υπερευχαριστημένοι από τους χώρους και την άνεση. Πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα, ντουλαπάκια κτλ. Μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους από διακοπές μέχρι επισκέψεις στο IKEA! Για μένα πάντως οι χώροι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι και τουλάχιστον πιο αξιοποιήσιμοι από ένα station wagon αντίστοιχου μήκους.Μόνη παραφωνία, συνειδητή επιλογή όμως, ο συνδυασμός 1.6lt κινητήρα και αυτόματου κιβωτίου. Αφού περίμενα πως και πως να βγει το καινούριο Scenic να το αντικαταστήσω (αν και με την εμφάνιση που βλέπω να έχει, δύσκολο).
Μάλιστα από τη Renault ήμασταν τόσο ευχαριστημένοι (με συγκεκριμένη έκθεση/συνεργείο) που ήταν και ένας από τους λόγους που πήραμε και το δεύτερο μας αυτοκίνητο από εκεί (Clio III).
Αν έπαιρνα τώρα, και με την απουσία του νέου Scenic, θα κοίταγα και εγώ προς το Touran με το DSG ή προς C4 Picasso 2.0lt.
+100 το scenic II αξίζει με τα 1000 ειδικα με την προσφορα -3000euro
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
+100 το scenic II αξίζει με τα 1000 ειδικα με την προσφορα -3000euroΦίλε Rafi έχω ήδη αυτοκίνητο Renault συγκεκριμένα το twingo, δέν θέλω να ξαναμπλέξω μα σέρβις της εν'λόγο εταιρίας ακόμη και άν μου χάριζαν Renault.
Θα σου πώ μόνον αυτό. για το σέρβις των 60.000 χλμ. πλήρωσα 600 € και μου ζητούσαν αλλά 350€ για την αλλαγή του ιμάντα εκεντροφόρου (χρονισμού) δηλαδή μου ζητάγαν το 1/5 ή 1/6 της αξίας του αυτοκινήτου. Ήμαρτον Ferrari να είχα τόσο δεν θα μου κόστιζε.
Και πιστέψτε με και στις δύο αντιπροσωπίες που έχω πάει ήταν ο ένας πιό ααααακας από τον άλλον. -
Πήγα σήμερα να δώ και το C-Max το οποίο φάνηκε αρκετά στοιβαρό ώς κατασκευή βέβαια δέν μπόρεσα να ψάξω και πολύ περισσότερο γιατί είχα πάει μαζί με την μικρή που ήθελε όλο αγκαλιά. Θα πρέπει να ξαναπάω να το δώ και να κάνω και ένα test drive.
Θα ήθελα να ρωτήσω κατόχους Touran και C-max πόσο περίπου σας στοιχίζουν τα σέρβις του αυτοκινήτου γαιτί ουσιαστικά δέν μπορώ να βγάλω άκρη αξαιτίας του ο,τι μου τα λένε μασημένα από τις αντιπροσωπίες (αυτές τις δύο) που μάλλον έχουν και το υωηλότερο κόστος από αυτά που κοιτάω.
-
Φίλε μου προσπάθησε να κάνεις μια βόλτα το Φορντ και να οδηγάς εσύ. Έχω ένα φίλο με 3 παιδιά και μου λέει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει νεύρο, παρά τα 115 αλόγατα. Μήπως πρέπει να πάς σε 1.800 για λίγο καλύτερα?
Δεν μου έχει πει κάτι για τα σέρβις παρά μόνο για την κατανάλωση που είναι μεσοσταθμικά στα 8 λίτρα και κάτι.
Τον Ζαφείρη τον έχεις απορρίψει? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φίλε μου προσπάθησε να κάνεις μια βόλτα το Φορντ και να οδηγάς εσύ. Έχω ένα φίλο με 3 παιδιά και μου λέει ότι το αυτοκίνητο δεν έχει νεύρο, παρά τα 115 αλόγατα. Μήπως πρέπει να πάς σε 1.800 για λίγο καλύτερα?
Δεν μου έχει πει κάτι για τα σέρβις παρά μόνο για την κατανάλωση που είναι μεσοσταθμικά στα 8 λίτρα και κάτι.
Τον Ζαφείρη τον έχεις απορρίψει?Δέν έχω απορίψει κανέναν απλά προσπαθώ να μαζέψω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.
Το C-max θα το οδηγήσω μέσα στην εβδομάδα. -
Πιστεύω πως το ford σε 1600 είναι μια χαρά, 1270 κιλά βάρος 115 άλογα και ροπή 15.8 kgm δεν είναι και άσχημα. Απλά άν θες το κάτι παραπάνω πας σε 1.8.
-
**Xairete! **
Endiaferousa 'kouventa' kai me petyxainei se fasi pou psaxnomai gia polymorfiko...
Sxetika me ti... mi anagkaiotita gia xwrous, i tin anagki mono gia ~3 xronia, na pw oti ta paidia den erxontai panta... mazemena. Mporei molis to prwto papsei na xreiazetai karotsi, na er8ei ena allo...
Nomizw oti ta mikromesaia einai eparki gia mia oikogeneia me 4 atoma mono afou ta paidia megalwsoun ligaki kai den provlepetai..synexeia.Kata t'alla 8a i8ela **gnwmes apo idioktites **an einai dynato!!
Gia C-max, **Picasso **(Xsarra kai C4), **Altea **(XL i allo), **Scenic **(an kai exei mikro xwro aposkevwn gia tin katigoria), **Touran **(makria apo'mas, den mporw na to vlepw, alla telospantwn) ktl...
Kyriws endiaferomai gia tyxon **provlimata **kai gia **kostos xrisis **afou ta peri xwrwn ta vlepei kaneis me apli episkepsi stin antiproswpia kai ta loipa ta diapistwnei se test-drive i ta diavazei se ar8ra..Efxaristw kai **sygnwmi gia greenglish **(eneka i atimi kenwnia pou me rixnei sti douleia Kyriakatika... Kai pou' pc me ellinika edw sta ksena... )
PS:Ta **Bold **ta xrisimopoiw gia na diefkolynw ligo tin anagnwsi pou ka8istatai dysxeris logw greenglish. An kanoun to keimeno akoma pio eknevristiko, parakalw enimerwste me..
-
-
Να πω την αλήθεια από τη στιγμή που έριξα μια προσεκτική (διαδικτυακή) ματιά στο **C4 Picasso **έγινε η Νο1 επιλογή μου με συναισθηματικά (και όχι μόνο) κριτήρια.. Η σχεδίασή του και ο τρόπος που οι Γάλλοι ξέρουν να κάνουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου 'ζεστό' και ταξιδιάρικο με έχουν κερδίσει! Παίζει πάντα και το **Xsarra **Picasso, λόγω τιμής... Φοβάμαι όμως την αξιοπιστία τους αφού τόσο στις σχετικές έρευνες όσο και από εμπειρίες γνωστών μου η Citroen δε δείχνει να βρίσκεται πολύ ψηλά σ'αυτόν τον τομέα!
Το C-Max μου φαίνεται ενδιαφέρον και είμαι σίγουρος ότι στην οδήγηση θα είναι πιο κοντά σ'αυτό που θα'θελα, αλλά οι χώροι του δεν είναι αντίστοιχοι και σ'αυτήν την κατηγορία αυτό κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι, όπως λες κι εσύ Spyridon.
Το **Scenic **μου ξυπνάει μνήμες από το παρελθόν και συγκεκριμένα από το Megane που είχε αγοράσει ο πατέρας μου και το οποίο πούλησε εσπευσμένα για να γλυτώσει από τα προβλήματα...
Ξέρω, είναι και θέμα τύχης, αλλά αν καείς μια φορά...
Το Altea XL μου αρέσει εξωτερικά, οφείλω να ομολογήσω, ενώ έχει και πολύ καλό χώρο αποσκευών αλλά και εξαιρετικό κινητήρα! Από μέσα δε μ'αρέσει αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα..Πάντως μας βλέπω να πηγαίνουμε για μεταχειρισμένο (ελαφρώς και εντός εγγύησης) αφού τα λεφτά δεν περισσεύουνε και η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη...
Ευχαριστώ πολύ και αναμένω ακόμα περισσότερες εντυπώσεις από πολυμορφικά...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τσέχικα, μπορεί να χτυπήσει το Octavia με την προϋπόθεση να μην τον χαλάνε τα sedan...
Υπάρχουν και τα SW...
Χθες παρέλαβα (επιτέλους) την c4 picasso!
Το χρωματάκι (χρυσαφί) είναι μια χαρά και όσοι δύσπιστοι πείσθηκαν (όλοι εκτός από εμένα βασικά... ). Εντός, οι χώροι είναι άπλετοι, ο εξοπλισμός ατελείωτος (αν μπορούσα να πάρω και το αυτόματο...) 3 καθίσματα πίσω, επίπεδο πάτωμα, αρκετά μέρη να χάσεις τα πράγματά σου (πορτοφόλια, κινητά, κτλ...). Πρώτη φορά κάναμε ταξιδάκι με το μωρό (Βέροια - Θεσ/νίκη) χωρίς να έχουμε το σύμπαν στα πόδια μας και με τη γυναίκα μου να απολαμβάνει καθισμένη άνετα στο μεσαίο κάθισμα... Μεγάλη υπόθεση...
**Οδηγικά, το αμάξι έχει αρκετές ομοιότητες με το enterprise **ή ένα τάνκερ (και παρόμοιες διαστάσεις )... Αισθάνεσαι σαν καπετάνιος. Δεν βλέπεις που τελειώνει μπροστά (ούτε πίσω, αλλά έχεις αισθητήρες για εκεί, οπότε το ακούς...), αλλά εάν εξαιρέσεις τα όρια του αμαξώματος, η περιμετρική ορατότητα είναι εξαιρετική. Φορτηγατζίδικοι καθρέπτες, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, 2 λεπτές κολώνες A pillar με τζάμι για ορατότητα (αντί για μία χοντρή που θα έκρυβε και νταλίκα), μεγάλος εσωτερικός καθρέφτης, εξαλείφουν τις τυφλές γωνίες... Η ανάρτηση εξαιρετικά μαλακή, μου θύμισε μία υδροπνευματική ΒΧ που είχα μπει παλιά και σε άνεση υστερεί μεν σε σχέση με τις υδροπνευματικές, αλλά όχι και τίποτα τραγικό... Μιλάμε για εξαιρετικά άνετο αμάξι. Το τίμημα είναι ότι αισθάνεσαι και κατά την κίνηση σαν πλοίο. Όχι τίποτα τραγικό, απλά υπάρχει μία γενικότερη ασάφεια, οι κλίσεις είναι αισθητές (αλλά όχι τραγικές), στην ευθεία έχει κάποιες τάσεις πλεύσης (και πάλι όχι τίποτα τραγικό), ενώ η σαφήνεια και ακρίβεια του τιμονιού υστερούν ίσως ελαφρώς με αυτές ενός joystick... Όποιος βέβαια ενοχλείται από αυτά τα πράγματα σε αυτό το αυτοκίνητο, τότε έκανε λάθος επιλογή. Σήμερα το πρωί σε κάποιες πιο 'ενθουσιώδεις' προσπάθειες, διαπίστωσα ότι κρατάει μια χαρά και σε ακολουθεί (διαμαρτυρόμενο βέβαια) σε ότι βλακεία αποφασίσεις να κάνεις... Βέβαια, επαναλαμβάνω όποιος πέρνει τέτοιο αμάξι για ταρζανιές, κάτι έχει κάνει λάθος... Ο κινητήρας (1,8 127ps) ακολουθεί, αλλά βέβαια οι επιδόσεις που προσφέρει είναι απλά αξιοπρεπείς (1500+ κιλά...). Αλλά και πάλι... τη δουλειά του την κάνει (και αν μπορώ να κρίνω από το πόσο κατέβηκε το ρεζερβουάρ, σχετικά οικονομικά - πρέπει να είναι κάπου στα 9).
Στα βασικά τώρα (μέσα δηλαδή), πρώτη φορά ευχαριστήθηκα τόσο πολύ ταξίδι. Άνεση (ο δρόμος βρίσκεται κάπου εκεί χάμου...), ελάχιστος θόρυβος, καλό ηχοσύστημα, εξαιρετική ορατότητα (και ειδικό καθρεφτάκι για να βλέπεις τα παιδιά στο πίσω κάθισμα) και 2 πρωτιές για εμάς: Η γυναίκα μου το ευχαριστήθηκε και ταξίδεψε με άνεση δίπλα στη μικρή και όλα τα πράγματα ήταν τακτοποιημένα στο χώρο αποσκευών.
Μειονέκτημα ο όγκος του, αλλά δεν γίνεται να τα έχουμε όλα (και χώρους και μικρός όγκος...), που μου δημιουργεί μία στριμοκωλίαση στην πιλωτή, αλλά θα το ξεπεράσουμε...
Όπως καταλάβατε μέχρι στιγμής είμαι ενθουσιασμένος!
Δηλαδή πιάνει Warp 9+? Και δεν του φαινότανε...
Καλοτάξιδο και από μένα!
-
Καλησπέρα,
Προσπαθώντας να βοηθήσω φίλο μου για αγορά μεγαλύτερου αυτ/του, θα ήθελα μερικές γνώμες λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω δεδομένα:
α) Έχει ένα Opel Astra 1.4 Hatchback (2007) και δεν του καλύπτει τις ανάγκες μεταφοράς οικογενείας(5μελής) & αποσκευών (μόλις 380λ αποσκευών).
β) Θέλει να το πουλήσει και να πάρει είτε SW είτε πολυμορφικό.
γ) Απορρίπτει εξαρχής Citroen, Peugeot
δ) Χρειάζεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (άνω των 500 λίτρων).
ε) Λόγω ειδικής κατηγορίας 3τέκνου, μπορεί να πάρει μεταχειρισμένο από Γερμανία (μοντέλο 2007 και μεταγενέστερο) χωρίς να πληρώσει το Τ.Τ. (έως 17000 τελική τιμή). Όμως, δεν θέλει κυβισμό άνω των 1928cc για να μην πληρώνει πολλά Τ.Κ.
στ) Να μην είναι 'ψόφιο' αλλά να έχει** ιπποδύναμη άνω των 110ΗΡ και να είναι DIESEL**.
Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους, έχει προκρίνει- με τη βοήθειά μου - τις εξής επιλογές, όπου με κόκκινο είναι τα εκτός προδιαγραφών χαρακτηριστικά:
-
Opel Zafira 1.7 CDTi (1686cc - 125ΗΡ - 540λ αποσκευών)
-
Opel Zafira 1.9 CDTi (1910cc - 150ΗΡ - 540λ αποσκευών)
-
Opel Astra SW 1.7 CDTi (1686cc - 125ΗΡ - 490λ αποσκευών)
-
Opel Astra SW 1.9 CDTi (1910cc - 150ΗΡ - 490λ αποσκευών)
-
Scoda Octavia 5 Combi 1.9 TDi (1896cc - 105ΗΡ - 580λ αποσκευών)
-
Ford C-Max 1.6 TDi (1560cc - 109ΗΡ - 473λ αποσκευών)
-
Renault Scenic 1.9 DCi (1870cc - 130ΗΡ - 437λ αποσκευών)
8 ) Alfa 159 Sportwagon 1.9 1.9 JTDM 8V (1910cc - 120ΗΡ - 445λ αποσκευών)
8 ) Alfa 159 Sportwagon 1.9 1.9 JTDM 16V (1910cc - 150ΗΡ - 445λ αποσκευών)
Όλα τα παραπάνω μπορεί να τα αγοράσει με κόστος όχι μεγαλύτερο των 15-16Κ ευρώ, μεταχειρισμένα 2-3 ετών και με χιλιόμετρα λιγότερα των 40000.
Ακούω άλλες προτάσεις ή σχολιασμό επί των ανωτέρω....
-
Αγορά πολυμορφικού