-
GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.
-
GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.
-
GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.
-
Ερχομαι και εγω να προλαβω τους αλλους για μια φορα και να σου πω αυτο που θα σου πουν και αλλοι ¨Γραφε με ελληνικα!
Να φανω και εγω χρησιμος μια φορα στο φόρουμ.
Σχετικα με το ερωτημα σου. Μου ειπε καποιος -δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο- : Βρες τη διαμετρο ζαντας και 1ου ελαστικου. Μετετρεψε τα σε ιντσες και κανε το ιδιο και για το 2ο ελαστικο. Αν η διαφορά ειναι μικροτερη απο 2% τοτε το βημα ΔΕΝ αλλάζει αλλά μονο η συμπεριφορα (φρενα στροφεσ, ανεση)
Αν ειπα κοτσανα συγνώμμη
-
Ta 55 exoun elafra mikroteri diametro ara ousiastika kontainoun oi sxeseis metadosis, opote to autokinito 8a exei kalyteres epitaxynseis.
Nomizw auto ennooun.
-
η δική μου γνώμη
Η αλλαγή βήματος που προκαλείται από το 55αρι προφιλ είναι είναι 3-4%.
Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι πολύ μικρή αλλά μην ξεχνάς ότι το 55αρι θα είναι και πιο ελαφρύ, κάτι που μάλλον θα το καταλάβεις πιο εύκολα στη συμπεριφορά που βελτιώνεται.
Επίσης η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται λίγω του χαμηλότερου προφίλ.Για εμένα, πήγαινε για το 55αρι χωρίς δεύτερη σκέψη. Βέβεαια, ίσως να σου φανεί ότι 'αδειάζει' λίγο ο θόλος, αλλά και πάλι πολύ λίγο θα είναι
-
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες! (μη με ρωτάτε πως το έπαθα αυτό. Κάποια αναφυλαξία, κάτι που έφαγα, ποιος ξέρει... )
Οι επιλογές σου στα λάστιχα πολύ καλές. Επίσης θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Goodyear F1 (δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει σ'αυτή τη διάσταση... )
-
Σωστοί οι προλαλήσαντες. Να συμπληρώσω μόνο ενημερωτικά ότι η διάμετρος του 195/60-15 είναι 615mm ενώ του 195/55-15 είναι 595,5mm. Διαφορά -3,27%. Θα χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου κατά δυο περίπου πόντους με κέρδη σε επιτάχυνση αλλά μικρότερη τελική ταχύτητα. Θα έχεις φυσικά και απόκλιση στην ταχύτητα που θα δείχνει το κοντέρ σε σχέση με αυτή που θα τρέχεις στην πραγματικότητα. Αν υπολογίσουμε και το σφάλμα που έχουν πάντα τα κοντέρ περίπου 5 χιλιόμετρα περισσότερα σε ένδειξη στο κοντέρ ανά 50 χιλ/ωρα πραγματικά.
-
Το κοντερ μπορεις να το καλιμπραρεις σε καποια Ford μεσω του εγκεφαλου.
Μια χαρα θα ειναι τα 55αρια
Τελικη θα χασεις λιγο θεωρητικα, αλλα πρακτικα δεν νομιζω να ανακαλυψεις ποτε ποσο εχασες.
Το αυτοκινητο θα χαμηλωσει ενα ποντο (20mm διαφορα στην διαμετρο ειναι 10mm διαφορα στην ακτινα που θα ειναι η αποσταση απο το κεντρο του τροχου μεχρι το εδαφος.)
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το αυτοκινητο θα χαμηλωσει ενα ποντο (20mm διαφορα στην διαμετρο ειναι 10mm διαφορα στην ακτινα που θα ειναι η αποσταση απο το κεντρο του τροχου μεχρι το εδαφος.)Σωστός. Θα πρέπει να ξανά κάτσω στα θρανία.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.Το Focus εξοπλίζεται σε μερικές εκδόσεις 1.6 και 1.8 με ελαστικά 195/55/15 από το εργοστάσιο, οπότε η επιλογή αυτής της διάστασης για το Focus σου, είναι ασφαλής (και πληροφοριακά, δεν τίθεται θέμα αλλοίωσης της γεωμετρίας της ανάρτησης).
Το βήμα βέβαια αλλάζει ελαφρά, προς το κοντύτερο, βελτιώνοντας την επιτάχυνση. Στο Focus 1.8 δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά, όσο στο 1.6, όπου ο κινητήρας πραγματικά 'πνίγεται' από τις μακριές σχέσεις και το βάρος του πλαισίου.
-
τελικη ΔΕΝ θα χασεις!!!!
το focus εχει πολυ μακριες σχεσεις οποτε ετσι και αλλιως θα εισαι μακρια απο τον κοφτη
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
....αλλά μην ξεχνάς ότι το 55αρι θα είναι και πιο ελαφρύ...Επειδή το 55άρι έχει περισσότερο ενισχυμένα πλαινά σε σχέση με το 60άρι δεν είναι απαραίτηρο ότι θα είναι και ελαφρύτερο. Μπορεί να είναι και βαρύτερο...
-
Το βασικο μειονέκτημα το 55 ειναι το μεγαλύτερο κόστος. Περίπου 30-50% σε σχέση με το 60.
Πρόσφατο παράδειγμα Goodyear F1:
195-50-15: 270Ευρώ,
195-55-15: 360Ευρώ -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Το βασικο μειονέκτημα το 55 ειναι το μεγαλύτερο κόστος. Περίπου 30-50% σε σχέση με το 60.
Πρόσφατο παράδειγμα Goodyear F1:
195-50-15: 270Ευρώ,
195-55-15: 360ΕυρώΜήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση.H 'σπάνια διάσταση' αφορά πολλές φορές και το τι επιλέγει η εκάστοτε αντιπροσωπία να εισάγει. Έχει να κάνει και με το τι ζητάει η αγορά, με άλλα λόγια.
-
και όμως...
γενικα τα 'μισά', 45-55-65 εχουν υψηλότερη τιμή γιατι -λενε- δεν αποτελούν συνηθισμένες διαστάσεις και γενικά έρχονται σε μικρότερες ποσότητες .... -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Μήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση.H 'σπάνια διάσταση' αφορά πολλές φορές και το τι επιλέγει η εκάστοτε αντιπροσωπία να εισάγει. Έχει να κάνει και με το τι ζητάει η αγορά, με άλλα λόγια.
Το ξέρω για αυτό και έβαλα το σπάνια σε εισαγωγικά...
και όμως...
γενικα τα 'μισά', 45-55-65 εχουν υψηλότερη τιμή γιατι -λενε- δεν αποτελούν συνηθισμένες διαστάσεις και γενικά έρχονται σε μικρότερες ποσότητες...Θα συμφωνήσω για το 45-55 και όχι τόσο για το 65, αλλά γενικά ισχύει και ο κανόνας που λέω: Όσο μικραίνει το προφίλ τόσο ανεβαίνει η τιμή.
FOCUS