Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FOCUS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FOCUS
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    17
    135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_army7 last edited by

      GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by

        GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_army7 last edited by

          GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Ερχομαι και εγω να προλαβω τους αλλους για μια φορα και να σου πω αυτο που θα σου πουν και αλλοι ¨Γραφε με ελληνικα!

            Να φανω και εγω χρησιμος μια φορα στο φόρουμ.

            Σχετικα με το ερωτημα σου. Μου ειπε καποιος -δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο- : Βρες τη διαμετρο ζαντας και 1ου ελαστικου. Μετετρεψε τα σε ιντσες και κανε το ιδιο και για το 2ο ελαστικο. Αν η διαφορά ειναι μικροτερη απο 2% τοτε το βημα ΔΕΝ αλλάζει αλλά μονο η συμπεριφορα (φρενα στροφεσ, ανεση)

            Αν ειπα κοτσανα συγνώμμη

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              wantone last edited by

              Ta 55 exoun elafra mikroteri diametro ara ousiastika kontainoun oi sxeseis metadosis, opote to autokinito 8a exei kalyteres epitaxynseis.

              Nomizw auto ennooun.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kpsig moderator last edited by

                η δική μου γνώμη

                Η αλλαγή βήματος που προκαλείται από το 55αρι προφιλ είναι είναι 3-4%.
                Η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι πολύ μικρή αλλά μην ξεχνάς ότι το 55αρι θα είναι και πιο ελαφρύ, κάτι που μάλλον θα το καταλάβεις πιο εύκολα στη συμπεριφορά που βελτιώνεται.
                Επίσης η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται λίγω του χαμηλότερου προφίλ.

                Για εμένα, πήγαινε για το 55αρι χωρίς δεύτερη σκέψη. Βέβεαια, ίσως να σου φανεί ότι 'αδειάζει' λίγο ο θόλος, αλλά και πάλι πολύ λίγο θα είναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilios last edited by

                  Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες! (μη με ρωτάτε πως το έπαθα αυτό. Κάποια αναφυλαξία, κάτι που έφαγα, ποιος ξέρει... )

                  Οι επιλογές σου στα λάστιχα πολύ καλές. Επίσης θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Goodyear F1 (δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει σ'αυτή τη διάσταση... )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Σωστοί οι προλαλήσαντες. Να συμπληρώσω μόνο ενημερωτικά ότι η διάμετρος του 195/60-15 είναι 615mm ενώ του 195/55-15 είναι 595,5mm. Διαφορά -3,27%. Θα χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου κατά δυο περίπου πόντους με κέρδη σε επιτάχυνση αλλά μικρότερη τελική ταχύτητα. Θα έχεις φυσικά και απόκλιση στην ταχύτητα που θα δείχνει το κοντέρ σε σχέση με αυτή που θα τρέχεις στην πραγματικότητα. Αν υπολογίσουμε και το σφάλμα που έχουν πάντα τα κοντέρ περίπου 5 χιλιόμετρα περισσότερα σε ένδειξη στο κοντέρ ανά 50 χιλ/ωρα πραγματικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kacey last edited by

                      Το κοντερ μπορεις να το καλιμπραρεις σε καποια Ford μεσω του εγκεφαλου.

                      Μια χαρα θα ειναι τα 55αρια

                      Τελικη θα χασεις λιγο θεωρητικα, αλλα πρακτικα δεν νομιζω να ανακαλυψεις ποτε ποσο εχασες.

                      Το αυτοκινητο θα χαμηλωσει ενα ποντο (20mm διαφορα στην διαμετρο ειναι 10mm διαφορα στην ακτινα που θα ειναι η αποσταση απο το κεντρο του τροχου μεχρι το εδαφος.)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        Το αυτοκινητο θα χαμηλωσει ενα ποντο (20mm διαφορα στην διαμετρο ειναι 10mm διαφορα στην ακτινα που θα ειναι η αποσταση απο το κεντρο του τροχου μεχρι το εδαφος.)

                        Σωστός. Θα πρέπει να ξανά κάτσω στα θρανία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          bts last edited by

                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                          GEIA SAS.STO PROHGOUMENO TEUXOS TWN 4 TROXWN STO 8EMA VELTIWSH TOU FOCUS 1600 GRAFTHKAN TA EKSHS:ANAMESA STIS ERGOSTASIAKE DIASTASEIS 195/60/15 KAI 195/55/15 H DEUTERH EINAI KALUTERH DIOTI UPERTEREI SE EPIDOSEIS KAI SE KRATHMA.DEN TO POLUKATALAVA.DHLADH PWS APO 195/60/15 8A PAW SE 195/55/15?DEN 8A ALLAKSEI TO VHMA?EPEIDH EXW ENA FOCUS 1800 TREND ME DIASTASH 195/60/15 KAI PROKEITAI SE LIGES MERES NA ALLAKSW LASTIXA SKEFTOMAI NA PAW SE 195/55/15.DEN 8A ALLAKSEI OMWS TO VHMA TOU AMAKSIOU?TWRA OSO AFORA TA ELASTIKA EIMAI ANAMESA SE 2.AVON ZV1 KAI PILOT EXALTO.PANTA ME DEIKTH H.

                          Το Focus εξοπλίζεται σε μερικές εκδόσεις 1.6 και 1.8 με ελαστικά 195/55/15 από το εργοστάσιο, οπότε η επιλογή αυτής της διάστασης για το Focus σου, είναι ασφαλής (και πληροφοριακά, δεν τίθεται θέμα αλλοίωσης της γεωμετρίας της ανάρτησης).

                          Το βήμα βέβαια αλλάζει ελαφρά, προς το κοντύτερο, βελτιώνοντας την επιτάχυνση. Στο Focus 1.8 δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά, όσο στο 1.6, όπου ο κινητήρας πραγματικά 'πνίγεται' από τις μακριές σχέσεις και το βάρος του πλαισίου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            τελικη ΔΕΝ θα χασεις!!!!

                            το focus εχει πολυ μακριες σχεσεις οποτε ετσι και αλλιως θα εισαι μακρια απο τον κοφτη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                              ....αλλά μην ξεχνάς ότι το 55αρι θα είναι και πιο ελαφρύ...

                              Επειδή το 55άρι έχει περισσότερο ενισχυμένα πλαινά σε σχέση με το 60άρι δεν είναι απαραίτηρο ότι θα είναι και ελαφρύτερο. Μπορεί να είναι και βαρύτερο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                velissarios last edited by

                                Το βασικο μειονέκτημα το 55 ειναι το μεγαλύτερο κόστος. Περίπου 30-50% σε σχέση με το 60.
                                Πρόσφατο παράδειγμα Goodyear F1:
                                195-50-15: 270Ευρώ,
                                195-55-15: 360Ευρώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης velissarios έγραψε:
                                  Το βασικο μειονέκτημα το 55 ειναι το μεγαλύτερο κόστος. Περίπου 30-50% σε σχέση με το 60.
                                  Πρόσφατο παράδειγμα Goodyear F1:
                                  195-50-15: 270Ευρώ,
                                  195-55-15: 360Ευρώ

                                  Μήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
                                  Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasilios last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:
                                    Μήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
                                    Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση.

                                    H 'σπάνια διάσταση' αφορά πολλές φορές και το τι επιλέγει η εκάστοτε αντιπροσωπία να εισάγει. Έχει να κάνει και με το τι ζητάει η αγορά, με άλλα λόγια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • V
                                      velissarios last edited by

                                      και όμως...
                                      γενικα τα 'μισά', 45-55-65 εχουν υψηλότερη τιμή γιατι -λενε- δεν αποτελούν συνηθισμένες διαστάσεις και γενικά έρχονται σε μικρότερες ποσότητες ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                        Μήπως ήθελες να γράψεις 195-60-15: 270Ευρώ ???
                                        Ρωτάω γιατί συνήθως όσο μειώνεται το προφίλ τόσο ανεβαίνει το κόστος, εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με 'σπάνια' διάσταση.

                                        H 'σπάνια διάσταση' αφορά πολλές φορές και το τι επιλέγει η εκάστοτε αντιπροσωπία να εισάγει. Έχει να κάνει και με το τι ζητάει η αγορά, με άλλα λόγια.

                                        Το ξέρω για αυτό και έβαλα το σπάνια σε εισαγωγικά...

                                        και όμως...
                                        γενικα τα 'μισά', 45-55-65 εχουν υψηλότερη τιμή γιατι -λενε- δεν αποτελούν συνηθισμένες διαστάσεις και γενικά έρχονται σε μικρότερες ποσότητες...

                                        Θα συμφωνήσω για το 45-55 και όχι τόσο για το 65, αλλά γενικά ισχύει και ο κανόνας που λέω: Όσο μικραίνει το προφίλ τόσο ανεβαίνει η τιμή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr