-
Όπως τα λες. Τα s/w είναι αυτοκίνητα που θυμίζουν νεκροφόρες και η κοινωνική και επαγγελματική καταξίωση κάποιου φαίνεται μόνο αν αγοράσει κάποια 'κούρσα' (κοινώς sedan το οποίο στα μάτια των γύρω χωρικών μοιάζει με 'λιμουζίνα'). Εξαιρούνται μόνο όσοι αγοράσουν ιταλικά 'κομψά' s/w.
-
καλα οπως κ να το κανουμε η Ε παντα ηταν η πιο νεκροφορα των στεισον.
-
Νεκροφορα των station ηταν η volvo ρε παιδια....
Μια χαρα ηταν η Ε για τον ογκο της! -
Καλησπέρα!
Ένας φίλος ψάχνει για μεταχειρισμένη e200Κ. Επειδή δεν ξέρω το μοντέλο, στις ιπποδυνάμεις δεν μπορώ να τον βοηθήσω. Ο κινητήρας είναι 1800 κυβικά με 163 άλογα ή υπάρχουν και άλλες εκδόσεις? Βλέπω ο κινητήρας αυτή τη στιγμή πωλείται με 180 άλογα και μπλέχτηκα. -
μεχρι και με 200 και κατι αλογα βγηκε η E
-
Αν δεν κάνω λάθος χοντρικά τα μοντέλα από το 2003 μέχρι το 2005 έβγαζαν 163 άλογα και τα μοντέλα από το 2006 μέχρι σήμερα βγάζουν 184 άλογα. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα των 1800 κ.ε. που απλά βελτιώθηκε στα σημεία...
-
O 1800 στην Ε βγαίνει με 163 ή με 184 (στην f/l). Μιλάω για την Ε που κυκλοφορεί τώρα (W211). Επίσης η E μετά το f/l δεν έχει τα φρένα by-wire της αρχικής έκδοσης που σημαίνει πολύ (μα πολύ) φθηνότερες αλλαγές σε τακάκια.
200 περίπου άλογα έβγαζε ο δίλιτρος kompressor που είχε η προηγούμενη (w210). Ο 1800αρης kompressor έχει πολλές αλλαγές και βελτιώσεις από τον προηγούμενο δίλιτρο.
Γενικά όσο πιο πρόσφατη χρονολογικά μπορεί να αγοράσει, τόσο το καλύτερο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O 1800 στην Ε βγαίνει με 163 ή με 184 (στην f/l). Μιλάω για την Ε που κυκλοφορεί τώρα (W211). Επίσης η E μετά το f/l δεν έχει τα φρένα by-wire της αρχικής έκδοσης που σημαίνει πολύ (μα πολύ) φθηνότερες αλλαγές σε τακάκια.200 περίπου άλογα έβγαζε ο δίλιτρος kompressor που είχε η προηγούμενη (w210). Ο 1800αρης kompressor έχει πολλές αλλαγές και βελτιώσεις από τον προηγούμενο δίλιτρο.
Γενικά όσο πιο πρόσφατη χρονολογικά μπορεί να αγοράσει, τόσο το καλύτερο.
...τοσο λιγοτερα προβληματα
-
understood folks.
Έκανα μια έρευνα για το facelift. Τα μοντέλα με το μυτερό ρύγχος από τα μέσα του 2006 και μετά έχουν 20 άλογα παραπάνω. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, οπωσδήποτε να προτιμήσει το f-l τότε. Ευχαριστώ! -
Μετά το Face Lift ,δηλαδη απο το 2006 κ μετα ,που ολες οι E200K φορουν τον κινητηρα με τα 184 αλογα,τα προβληματα ειναι σχεδον μηδενικα και πλεον ειναι απο τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα ..
http://www.jdpower.com/autos/Mercedes/E ... 2007/Sedan' target='_blank
-
Και 1-2 χρόνια πριν το f/l ΟΚ είναι. Το βασικό μείον είναι τα πολύ ακριβά ανταλλακτικά και εργατικά για τα φρένα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και 1-2 χρόνια πριν το f/l ΟΚ είναι. Το βασικό μείον είναι τα πολύ ακριβά ανταλλακτικά και εργατικά για τα φρένα.Αλλα φρενα εχει το πριν το 2006 και αλλα το μετά ...
Βεβαια με αυτα που εδωσα στην Peugeot για αλλαγη τακακια , τα δινω πλεον στην Mercedes και βλεπω και το αστερι στο καπό μου ...
-
Τα φρένα στην 211 άλλαξαν με το f/l.
-
Καλησπέρα,
Λέω να πάρω ένα C200 αυτόματο, μέχρι 15000 χλμ.
Έχει κανείς θετική εμπειρία από εισαγωγέα στην Αθήνα;
Με σημερινή τιμή τις 36000 για C180 ΒΕ Classic αυτόματο καινούργιο, θεωρώ ότι θα βρω καλό αμάξι σε λογική τιμή...
-
Ο χρήστης blugosi έγραψε:
Καλησπέρα,Λέω να πάρω ένα C200 αυτόματο, μέχρι 15000 χλμ.
Έχει κανείς θετική εμπειρία από εισαγωγέα στην Αθήνα;
Με σημερινή τιμή τις 36000 για C180 ΒΕ Classic αυτόματο καινούργιο, θεωρώ ότι θα βρω καλό αμάξι σε λογική τιμή...
BE auto?no way...
-
Oριστε ακομη μερικες πληροφοριε για την αξιοπιστια της Ε CLASS
http://www.jdpower.com/autos/Mercedes/E ... an/ratings
σε σχεση με την σειρα 5 της BMW
http://www.jdpower.com/autos/BMW/5-Seri ... an/ratings
και το Αudi A6
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
E-Class wagon.

Σε αυτον δειχτην http://www.baboulas.gr/tour/Tour_Baboulas.html' target='_blank' target='_blank
Βασικα την εβαλα γιατι δειχνει το μπροστινο μερος της νεας E-Class με ελαχιστο camouflage.
Οσον αφορα τα station εκτος απο τους νεκροθαφτες εχω μαθει οτι τα προτιμουν και καμποσοι Ευρωπαιοι...
Ενταξει τα παλια ηταν νεκροφορες στο σχεδιο αλλα τωρα εχουν βελτιωθει παρα πολυ.
-
Κάναμε σήμερα μια δοκιμή με ένα φίλο που έχει τη CLC 180Κ. Τελικά το παραπάνω βάρος και οι απώλειες της πίσω κίνησης θάβουν το αμάξι αν και τεχνικά οι κινητήρες έχουν παρόμοια απόδοση. H CLC έμεινε κατευθείαν πίσω και όταν πια τα χιλιόμετρα είχαν γίνει πολλά (~130χλμ) η απόσταση ήταν πολύ μεγάλη.
Για ένα οικογενειακό αμάξι που πρόκειται να φορτωθεί για ταξίδι κλπ, δεν θα πρότεινα κάτι λιγότερο από την 200K δεδομένου αυτού που είδα σήμερα. Είναι μεγάλος το βάρος των οχημάτων αυτών και η πίσω κίνηση τα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Καλησπέρα,
Λέω να πάρω ένα C200 αυτόματο, μέχρι 15000 χλμ.
Έχει κανείς θετική εμπειρία από εισαγωγέα στην Αθήνα;
Με σημερινή τιμή τις 36000 για C180 ΒΕ Classic αυτόματο καινούργιο, θεωρώ ότι θα βρω καλό αμάξι σε λογική τιμή...
BE auto?no way...
Yes way
Πλέον διατίθεται και με αυτόματο -
Παιδιά μια βοήθεια!!. Θέλω να συζεύξω το bluetooth ενός κινητού Μοτορολα με το bluetooth μιας C200 (τελευταίο μοντέλο). Όταν λέω συζεύξω εννοώ τα δύο bluetooth να είναι διαρκώς ανοιχτά (σε ανίχνευση) και όταν πλησιάζω το αυτοκίνητο να συντονίζονται χωρίς να κάνω κάποιες ενέργειες από τα κουμπιά του τιμονιού. Λογικά πρέπει να γίνεται, αφού με τον ίδιο τρόπο συντονίζεται ένα bluetooth (όχι αυτοκινήτου) που έχω (ακουστικό εννοώ) με εκείνο του τηλεφώνου. Η εγκατάσταση στην μνήμη των δύο bluetooth έχει γίνει και στο κινητό φαίνεται το ΜΒ bluetooth και στο αυτοκίνητο αν πάς στο audio-telephone βρίσκει το τηλέφωνο, το ζήτημα είναι αν μπορεί να γίνει αυτόματα. Η Motorola λέει όχι, η MB μια λέει όχι μια λέει ναι. Τι γίνεται;
MERCEDES-BENZ FORUM