-
σφιγγεις το ζωναρι και χτυπας 320
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Πάρε Lexus IS 200 από το 2005 έως το 2007 μεταχειρισμένο.
Παρήγγειλε και το supercharger kit από Αμερική και έχεις ένα φανταστικό αυτοκίνητο!Το οδήγησα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Το συνολικό κόστος ήταν 20000 το αμάξι, 5000Ε η μετατροπή και 2000Ε η ανάρτηση.
Ακριβώς αυτό! Η έκδοση σπόρτ πέρα από την πιο ψαγμένη ανάρτηση έχει και μπλοκέ. Δεδομένης της βαρειάς φανέλας της λέξους σε θέματα αξιοπιστίας πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να το ψάξεις το θέμα. Και αν βαρεθείς τα 155 άλογα του δίνεις άλλα 7Κ και παίρνεις άλλα 50. Το καινούργιο Ις από ότι έχω διαβάσει και από τις προδιαγραφές του δεν φαίνεται τόσο φάν του ντράιβ όσο το προηγούμενο...
Πάντως όντως κρίμα που έχουν σταματήσει κατασκευαστές με παράδοση στα πισωκίνητα νον πρίμιουμ σεντάν να τα φτιάχνουν. Μάλλον δεν υπάρχουν πιά τόσο πολλοί που να θέλουν και μπαντιλίκια και χώρους...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Πάρε Lexus IS 200 από το 2005 έως το 2007 μεταχειρισμένο.
Παρήγγειλε και το supercharger kit από Αμερική και έχεις ένα φανταστικό αυτοκίνητο!Το οδήγησα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Το συνολικό κόστος ήταν 20000 το αμάξι, 5000Ε η μετατροπή και 2000Ε η ανάρτηση.
Ακριβώς αυτό! Η έκδοση σπόρτ πέρα από την πιο ψαγμένη ανάρτηση έχει και μπλοκέ. Δεδομένης της βαρειάς φανέλας της λέξους σε θέματα αξιοπιστίας πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να το ψάξεις το θέμα. Και αν βαρεθείς τα 155 άλογα του δίνεις άλλα 7Κ και παίρνεις άλλα 50. Το καινούργιο Ις από ότι έχω διαβάσει και από τις προδιαγραφές του δεν φαίνεται τόσο φάν του ντράιβ όσο το προηγούμενο...
Πάντως όντως κρίμα που έχουν σταματήσει κατασκευαστές με παράδοση στα πισωκίνητα νον πρίμιουμ σεντάν να τα φτιάχνουν. Μάλλον δεν υπάρχουν πιά τόσο πολλοί που να θέλουν και μπαντιλίκια και χώρους...
Δεν οδήγησα το καινούριο αλλά ο τύπος που έχει το παλαιό (έχει και ένα Σενίκ για την οικογένεια) λέει ότι είναι... ζελές
-
Πάντως υπάρχει και έτοιμο κιτ που κοστίζει περι τα 1000e να μετατρέψει κανείς Impreza σε FR layout!
-
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Ok, ας πούμε ότι το RX-8 συγκεντρώνει όλες τις αρετές. Ένα πράγμα που με ανησυχεί είναι η αξιοπιστία. Εντάξει, οι Wankel έχουν εξελιχθεί σε σχέση με παλιότερα, αλλά και πάλι αντέχουν τα χιλιόμετρα ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα; Ή στα 100000 km θα πλησιάζει η ημερομηνία λήξης;Δεν είναι RX7 !!
Η εγγύηση για τον κινητήρα είναι 3 χρόνια ή 200.000 χλμ
Δεν έχω ακούσει κάποια άλλη εταιρεία να δίνει εγγύηση για τόσα χιλιόμετρα και μην περιμένεις κανένα αυτοκίνητο να είναι το ίδιο με 10 χλμ και με 100.000 χλμ !!!!
Αν υπολογίζεις να κάνεις περισσότερα μεσα σε 3 χρόνια, τι να σου πω, αγόρασε λεωφορείο.. -
Ο χρήστης andreas_99 έγραψε:
Δεν είναι RX7 !!
Η εγγύηση για τον κινητήρα είναι 3 χρόνια ή 200.000 χλμ
Δεν έχω ακούσει κάποια άλλη εταιρεία να δίνει εγγύηση για τόσα χιλιόμετρα και μην περιμένεις κανένα αυτοκίνητο να είναι το ίδιο με 10 χλμ και με 100.000 χλμ !!!!
Αν υπολογίζεις να κάνεις περισσότερα μεσα σε 3 χρόνια, τι να σου πω, αγόρασε λεωφορείο..Φίλε μου εστιάζεσαι σε λάθος νούμερο... το θέμα δεν είναι τα 200000 km αλλά τα 3 χρόνια! Ακριβώς αυτό που λες ισχύει: ποιός θα κάνει 200000 km σε 3 χρόνια; Σχεδόν κανείς! Βασικά ούτε 100000 km δε θα κάνεις σε 3 χρόνια... Άρα η εγγύηση στην πράξη πόση γίνεται; Όσα km κάνεις σε 3 χρόνια... το πολύ 90000 κι αυτό αν το χρησιμοποιείς πολύ. Η εγγύηση θα ήταν φοβερή αν ανέφερε μόνο τα 200000 km (τελεία) ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και τώρα δηλαδή δεν είναι καθόλου άσχημη, απλά δε σε διασφαλίζει κατά τον τρόπο που εννοούμε.
Επίσης εννοείται δεν περιμένω την ίδια συμπεριφορά στα 10 και την ίδια στα 100000 km. Αλλά δεν περιμένω κιόλας να πάρω τον κινητήρα στο χέρι (γενικά μιλάω, όχι για κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο).
-
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
mazda rx8 με τον κινητηρα του 3 mps...Στο μυαλό μου είσαι... Αλλά μάλλον μιλάμε για σενάριο επιστημονική φαντασίας...
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις - νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα.
Απ' όσο βλέπω ο κύριος περιοριστικός παράγοντας για τις διαθέσιμες επιλογές είναι η πισωκίνηση (όπως ήταν αναμενόμενο). Αν δε βαριέστε, να συζητήσουμε την ίδια ερώτηση χωρίς τον παράγοντα αυτό; Δηλαδή sport, fun to drive αυτοκίνητο με καλά κρατήματα για... στροφιλίκια και σχετικούς χώρους, μέχρι 35k; Εδώ επιλογές υπάρχουν περισσότερες (και λίγο-πολύ γνωστές). Π.χ. Civic Type-R, Focus ST, Golf GTi κτλ. Εκεί που δεν ξέρω τι παίζει είναι στο ποιο είναι περισσότερο ευχάριστο οδηγικά και πιο τα πάει καλύτερα σε κρατήματα/στροφές. Με γνώμονα τα παραπάνω ποια θα ήταν η δική σας επιλογή;
-
Ξεθάβεις τα τσεκούρια του πολέμου μου φαίνεται...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Με γνώμονα τα παραπάνω ποια θα ήταν η δική σας επιλογή;Το πισωκίνητο
Πέραν της πλάκας πάντως [και χωρίς να έχω διαβάσει το thread], το ότι βλέπεις αρκετό κόσμο να συνδέει την πίσω κίνηση με το fun to drive ίσως δείχνει κάτι. Και fun to drive, δεν εννοώ τα παντιλίκια [είναι και η ιστορία με τον ελέφαντα κάθε φορά ].
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Εκεί που δεν ξέρω τι παίζει είναι στο ποιο είναι περισσότερο ευχάριστο οδηγικά και πιο τα πάει καλύτερα σε κρατήματα/στροφές. Με γνώμονα τα παραπάνω ποια θα ήταν η δική σας επιλογή;Αυτή τη στιγμή στα μικρομεσαία: Leon Cupra...
_
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πέραν της πλάκας πάντως [και χωρίς να έχω διαβάσει το thread], το ότι βλέπεις αρκετό κόσμο να συνδέει την πίσω κίνηση με το fun to drive ίσως δείχνει κάτι. Και fun to drive, δεν εννοώ τα παντιλίκια [είναι και η ιστορία με τον ελέφαντα κάθε φορά ].Φίλε μου γι' αυτό το ξεκίνησα κι εγώ με προϋπόθεση την πίσω κίνηση (και fun to drive συμφωνούμε ότι δεν είναι τα παντιλίκια)! Απ' ό,τι καταλαβαίνω τα υπόλοιπα είναι συμβιβασμοί... Μου φαίνεται τελικά ή σε κάνα MX-5 θα καταλήξω (αντίο χώροι!) ή σε κάνα... Mazda 6 2.5λιτρο να μου μείνει η ψευδαίσθηση ότι οδηγώ κάτι γρήγορο (πλάκα κάνω!)
-
RX8 . + -
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Πέραν της πλάκας πάντως [και χωρίς να έχω διαβάσει το thread], το ότι βλέπεις αρκετό κόσμο να συνδέει την πίσω κίνηση με το fun to drive ίσως δείχνει κάτι. Και fun to drive, δεν εννοώ τα παντιλίκια [είναι και η ιστορία με τον ελέφαντα κάθε φορά ].
Φίλε μου γι' αυτό το ξεκίνησα κι εγώ με προϋπόθεση την πίσω κίνηση (και fun to drive συμφωνούμε ότι δεν είναι τα παντιλίκια)! Απ' ό,τι καταλαβαίνω τα υπόλοιπα είναι συμβιβασμοί... Μου φαίνεται τελικά ή σε κάνα MX-5 θα καταλήξω (αντίο χώροι!) ή σε κάνα... Mazda 6 2.5λιτρο να μου μείνει η ψευδαίσθηση ότι οδηγώ κάτι γρήγορο (πλάκα κάνω!)
Φιλε μου, καθε αυτοκίνητο αγοράζεται για συγκεκριμένο σκοπο. Εκτός του οτι by definition το thread σου ειναι -λίγο- άκυρο (χωρις παρεξήγηση, δεν 'στη λεω') τωρα ξεκινάς και προτείνεις και μπροστοκίνητα.
Ο fun to drive χαρακτήρας, χτίζεται πάνω σε μια τακτική αρκετών παραχωρήσεων. Δεν γινεται ενα station να ειναι fun to drive, και δεν γινεται με ενα ΜΧ-5 να μεταφέρεις 1 τόνο κουτσουρα για το τζάκι σου.
Το ΜΧ έχει χώρους για 2 (που κάθονται άνετα) και για τα πράγματά τους (2 σακβουαγιάζ και οχι βαλίτσες)
Δεν ειναι αυτοκίνητο για να πας 3 εβδομάδες διακοπές, αν και κάποιοι το έχουν κάνει.Δεν ειναι το πιο άνετο απο αποψης ride (ειδικά αν πάρεις τις εργοστασιακά-tuned εκδόσεις) δεν ειναι το πιο αθόρυβο, χρειάζεται να μιλάς δυνατά στον συνοδηγο πανω απο τα 130, και γενικά έχει κάποιες παραχωρήσεις.
Αν ξέρεις τι αγοράζεις, πάρτο και δεν θα το μετανιώσεις. Αν εισαι σκεπτικός για χώρους, άνεση στους δυσβατους χωματόδρομους της Μύλου, που θα μπει ο 3ος, γιατι δεν χωρανε 3 καφασια Heineken απο το σουπερ μαρκετ και λοιπά, τοτε πιστεψέ με, ΔΕΝ θα σου αρέσει.Επίσης και το RX-8 ειναι ένα τρομερό αυτοκίνητο, απλά δεν είμαι σίγουρος αν ανοίγει η οροφή του Κατα τα άλλα γ@μεί.
-
Εννοείται καμία παρεξήγηση, κουβέντα κάνουμε. Δε λέω, δίκιο έχεις, δεν πολυπάει τη μία να ρωτάω για πισωκίνητο, την άλλη για μπροστοκίνητο... Ο μόνος λόγος που ρωτάω και για τα δύο όμως είναι γιατί εν τέλει μ' ενδιαφέρει ο fun to drive xαρακτήρας. Προφανώς είναι πιο εύκολο να βρεθεί στα πισωκίνητα (γι' αυτό και ξεκίνησα έτσι την κουβέντα), αλλά ελλείψει επιλογών (εννοώ περισσότερων της 1-2) πιθανόν να συναντάται σε ικανοποιητικό βαθμό και σε αυτοκίνητα με κίνηση εμπρός (γι' αυτό και το πήγα εκεί μετά). Βέβαια απ' όσο κατάλαβα απ' τις απαντήσεις σας το μπροστοκίνητο είναι συμβιβασμός στον τομέα αυτό... Η αλήθεια είναι βέβαια ότι κι εγώ προσπαθώ να ιεραρχήσω σχετικά αντικρουόμενες απαιτήσεις, αλλά η κουβέντα που κάνουμε με έχει βοηθήσει. Από την άλλη άνοιξα το thread και λίγο με διάθεση κουβέντας και όχι 100% άμεσης αγοράς (το αναφέρω και στην αρχή). Εννοείται βέβαια ότι σαν βάση κουβέντας είναι μια σκέψη αγοράς στο συγκεκριμένο target group. Απλά προτιμώ να καθυστερήσω μια πιθανή αγορά έτσι ώστε να είμαι κατασταλαγμένος πρώτα, παρά να πάρω κάτι που 'μάλλον' θα μου κάνει.
Από 'κει και πέρα οι επιλογές ήταν όντως λίγο-πολύ γνωστές και τις επιβεβαιώσατε κι οι ίδιοι. Ωστόσο, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω (εν μέρει) στο ότι ο fun to drive χαρακτήρας χτίζεται με παραχωρήσεις (θέλω να πω με το βαθμό των παραχωρήσεων που εννοείς - κάποιο βαθμό παραχωρήσεων προφανώς κάνεις, όπως κάνεις σε οποιαδήποτε επιλογή). Αν θέλεις το απόλυτο fun to drive σίγουρα δεν κοιτάς χώρους. Από την άλλη πιστεύω ότι λύσεις που να καλύπτουν και τις δύο απαιτήσεις (ευχάριστο οδηγικά και με σχετικούς χώρους) και μάλιστα σε ικανοποιητικό βαθμό υπάρχουν σε υψηλότερες τιμές (π.χ. BMW 325 coupe). Θα μου πεις ναι, αλλά δε μιλάμε γι' αυτή την κατηγορία τιμής. Στην κατηγορία τιμής που μιλάμε λοιπόν η μόνο πρόταση εν τέλει είναι το RX8. Θα συμφωνήσεις όμως πιστεύω στο γεγονός ότι ένα μοντέλο παραείναι περιοριστική επιλογή. Όσα καλά και να'χει (και έχει πολλά) κάποιος μπορεί να το απορρίψει για πολλούς λόγους - ο απλούστερος λόγος π.χ. να μην του αρέσει εμφανησιακά.
Το θέμα είναι, κατά τη γνώμη μου, αν η απουσία πισωκίνητων μοντέλων με σχετικούς χώρους σ' αυτά τα χρήματα έγκειται στην αδυναμία των κατασκευαστών να προσφέρουν κάτι τέτοιο στο εύρος τιμής που συζητάμε ή στην επιλογή τους να μην παράγουν τέτοια μοντέλα (για λόγους marketing, ασφάλειας ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο). Δηλαδή είναι θέμα κόστους το ότι τα εκάστοτε GTi, OPC, Type-R, ST, Cupra κτλ. βγαίνουν μπροστοκίνητα; Γιατί αν τα έβγαζαν πισωκίνητα θα είχαμε εν τέλει το εύρος των επιλογών που λείπει αυτή τη στιγμή...
Θα μου πεις ένα πισωκίνητο δεν είναι άντε αλλάζουμε τη μετάδοση από μπρος πίσω, θέλει μελέτη για το στήσιμο του αυτοκινήτου, την ασφάλεια κτλ. Αλλά την ίδια μελέτη δε θέλει και με τη μετάδοση εμπρός; Άρα γιατί δεν τα βγάζουν πισωκίνητα, ειδικά δεδομένου ότι στοχεύουν σε target group που μάλλον θα κοιτάξει περισσότερο την οδηγική ευχαρίστηση σε σχέση με την άνεση (βέβαια μπορεί να ισχύει και το αντίθετο - το target group να είναι άτομα που θέλουν κάτι γρήγορο και άνετο); Είναι, λοιπόν, θέμα ασφάλειας; Είναι θέμα του ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα, λόγω hatchback σχεδίασης δε 'σηκώνουν' πισωκίνητο χαρακτήρα; Και η Μazda που έχει τα ΜX-5 και RX-8 με κίνηση πίσω στα υπόλοιπα μοντέλα της χρησιμοποιεί μπροστοκίνηση (άντε τετρακίνηση, αλήθεια το 3 ΜPS τι μετάδοση έχει);
Sorry για το μακροσκελές post, απλά ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω γιατί λείπουν πισωκίνητες επιλογές σε πιο χαμηλές κατηγορίες τιμής...
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Ο fun to drive χαρακτήρας, χτίζεται πάνω σε μια τακτική αρκετών παραχωρήσεων. Δεν γινεται ενα station να ειναι fun to drive, και δεν γινεται με ενα ΜΧ-5 να μεταφέρεις 1 τόνο κουτσουρα για το τζάκι σου.
Error Error Tilt! Tilt! Tilt!
Top Gear - Audi RS6 Avant -
από TimDeLAY την 28/11/08 14:33
...απλά ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω γιατί λείπουν πισωκίνητες επιλογές σε πιο χαμηλές κατηγορίες τιμής...Γιατί η μπροστά κίνηση έχει ένα τσουβάλι πλεονεκτήματα σε μικρές και μεσαίες ιπποδυνάμεις .
Απλά αδυνατεί να διαχειριστεί καλά τις υψηλότερες (συνήθως και ακριβότερες κλάσεις). -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Ο fun to drive χαρακτήρας, χτίζεται πάνω σε μια τακτική αρκετών παραχωρήσεων. Δεν γινεται ενα station να ειναι fun to drive, και δεν γινεται με ενα ΜΧ-5 να μεταφέρεις 1 τόνο κουτσουρα για το τζάκι σου.
Error Error Tilt! Tilt! Tilt!
Top Gear - Audi RS6 AvantΝαι. Τι?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γιατί η μπροστά κίνηση έχει ένα τσουβάλι πλεονεκτήματα σε μικρές και μεσαίες ιπποδυνάμεις. Απλά αδυνατεί να διαχειριστεί καλά τις υψηλότερες (συνήθως και ακριβότερες κλάσεις).Δηλαδή οι 200 ίπποι των μοντέλων της κατηγορίας που συζητάμε (που σε πολλά είναι και αρκετά περισσότεροι) θεωρούνται λίγοι;
Sport, fun to drive, πισωκίνητο, με χώρους...