Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 729
    • Best 0
    • Groups 0

    vasilis-1200101

    @vasilis-1200101

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    729
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vasilis-1200101 Unfollow Follow

    Latest posts made by vasilis-1200101

    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Auto Avio Costruzioni 815

      Το AAC 815 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκέυασε ο Έντζο Φερράρι στην Μόντενα, μετά την φυγή του από την Άλφα Ρομέο το 1938. Τόσο ο Φεράρι, όσο και ο Ιάνο φαίνεται πως είχαν διαφωνίες με τον Γκομπάτο, ως προς την σύνθεση και το στήσιμο της αγωνιστικής ομάδας της Άλφα Ρομέο. Οι λόγοι αυτοί οδήγησαν στο διαζύγιο και σε μια συμφωνία του Φεράρι με την μαμά εταιρία να μην χρησιμοποιήσει τον όνομα Σκουντερία Φερράρι για τα επόμενα 4 χρόνια.

      Έτσι εγένετο το Άουτο Άβιο Κοστρουτσιόνι, ή αλλιώς η όμορφη προσπάθεια του Φεράρι και μιας ομάδας μηχανικών να συνθέσουν τα κομμάτια του παζλ που άκουγε στο όνομα Φίατ 508c. Ο Φεράρι έχοντας στην σύνθεση του, τους Μπάτσι, Γκιμπέρτι, Μπελεντάνι και Κολόμπο, ανέθεσε την επίβλεψη του πρότσεκτ στον Μασσιμίνο. Όλοι τους εξαίρετοι μηχανικοί, οι οποίοι ακολουθώντας την λύση της εποχής (τα Νουόβα Μπαλίλα ήταν τα κατεξοχήν μοντέλα που προετοίμαζαν οι περισσότεροι οίκοι για τους αγώνες της εποχής) πήραν τα Φιατ 508c και αφού ενίσχυσαν τα σασί, κράτησαν τα φρένα, το σασμάν, την εμπρόσθια ανάρτηση μαζί με το τιμόνι απαράλλαχτα. Ο κινητήρας ήταν αυτός που δέχθηκε το βάρος των τροποποιήσεων, όπως φαίνεται παρακάτω, ενώ το αμάξωμα ανέλαβε να το ντύσει ο μαέστρος της εποχής, ο μεγάλος Αντερλόνι της Καροτσερία Τούρινγκ.

      Ο κινητήρας της 815, ουσιαστικά πρόκειται για την συνένωση δύο κινητήρων Φίατ των 1089 κ.εκ. έκαστος. Οι κινητήρες αυτοί είχαν απόδοση περί τους 42 ίππους στις 4.400 σ.αλ. με συμπίεση 7,5:1 και τροφοδοσία από ένα Weber 36 DR3. Οι μηχανικοί του Φεράρι, μείωσαν την διάμετρο και την διαδρομή των δύο μοτέρ, χρησιμοποίησαν τις κεφαλές και έναν αλουμινένιο μπλοκ που κατασκέυασε η Φοντερία Καλζόνι στην Μπολόνια και έβγαλαν έναν 8 κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1496 κ.εκ. με απόδοση 72 ίππους στις 5.500 σ.αλ. Ο κινητήρας αυτός, είχε στην εισαγωγή 4 Weber 30 DR2, έναν εκκέντροφόρο επικεφαλής κατασκευασμένο απ' τους μηχανικούς του Φερράρι και δύο βαλβίδες στον κύλινδρο.
      Το κιβώτιο ταχυτήτων παρέμεινε το τετρατάχυτο της Φίατ, με ενισχυμένα σωθικά και γρανάζια κατασκευασμένα επίσης από την Άουτο Άβιο Κοστρουτσιόνι. Αλλαγές επίσης υπήρξαν και στην ανάρτηση. Όλο το αυτοκίνητο ζύγιζε 625 κιλά, ενώ το αμάξωμα του Αντερλόνι φτιαγμένο από κράμα αλουμινίου και μαγνησίου, ζύγιζε 54.

      Δύο 815 κατασκευάστηκαν, το 815/020 Largo και το 815/021 Corto με μακρύ και κοντό σασί αντίστοιχα.
      Και τα δύο συμμετείχαν στο Γκραν Πρι της Μπρέσια του 1940, που ουσιαστικά ήταν το ακυρωμένο Μίλλε Μίλια της εποχής, λόγω ενός αττυχήματος το 1938.

      Τα υπολοίπα αύριο, σόρυ κουράστηκα...

      Μια καλή βιβλιογραφική παραπομπή: '815 - The Genesis of Ferrari' του Fransisco Varisco, εκδόσεων Ferrari World, 1990.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Το κορυφαία μοντέλα σηκώνει πολύ συζήτηση, την οποία δεν νομίζω πως μπορούμε να κάνουμε εδώ. Το τοπικό ήδη έχει γεμίσει οφ τόπικ.

      Γρηγόρη σόρυ αλλά το πράγμα έχει ακριβώς έτσι. Μιλάμε μόνο για δωδεκακύκλινδρα μουλάρια που τραβάνε το κάρο, σόρυ μπερλινέτα, με χάρη και φινέτσα.

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
      Απο τη στιγμή που υπάρχει γενικό θέμα δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζουμε να σπιλωνουμε το ωραίο αυτό θέμα με αναφορές σε Dino!

      Αλληλούια...

      Κάνω την αρχή γιατί ξεφύγαμε... ακολουθεί μίνι σεντόνι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Αλέξανδρε θα με κάνεις να πιστέψω πως κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, γιατί αρνούμαι να υποθέσω το αντίθετο.
      Σαφέστατα και παίζουν μπάλα και οι μεγάλοι 'Ντίνο', F116 και F133 ακόμα και οι F140, σημασία έχει το μουλάρι να είναι μπροστά απ΄ το κάρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Δεν συνηθίζω να τρολλάρω.

      Τελευταία φορά, στο τοπικό αυτό δεν μιλάμε για τίποτα λιγότερο πλην των δωδεκακύλινδρων κομψοτεχνημάτων των Κολόμπο και Λαμπρέντι. (Με μία και μόνη αναφορά στο έργο του Μασιμίνο και των συνεργατών του, την 815, για ευνόητους λόγους).

      Θεωρώ αδιανόητη επίσης την αναφορά σε Φ1, έχουν το δικό τους τόπικ. Εδώ η κουβέντα αφορά πολιτικά και μοντέλα αντοχής.

      ΕΔΙΤ : Ότι είπε, ο παρά επτά κυβικά εκατοστά μονόλιτρος, από πάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Γρηγόρη, challenge υπήρχαν και πριν την 360... μην με προκαλείς.

      Μην πετάς την μπάλα έξω απ' το γήπεδο, είναι η τελευταία φορά που αναφέρομαι σε ντίνο σε αυτό το τοπικό.

      Για την 815 είσαι άδικος γιατί αφ' ενός δεν είναι κλασσική οχτακύλινδρη και αφ' έτερου γιατί χρήζει ειδικής μνείας.
      Σύντομα θα γράψω για αυτήν για να πάρουμε μπροστά!

      Είπαμε παιδιά δωδεκακύλινδρα, γνώμες, εμπειρίες, συμβουλές, συντήρηση, μάνιουαλς να έχουμε έναν ωραίο μπούσουλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Κεν Κεν εσύ???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Γρηγόρη, σε κάθε οχτακύλινδρη αναφορά σου να ξέρεις πως είσαι οφ τόπικ...
      Αλλά για να σου λύσω την απορία σου η απάντηση είναι, ναι έχουμε συναναστραφεί με Ντίνο (άκα 8 κύλινδρα).
      Η μόνη 8 κύλινδρη που θα παρελάσει από εδώ είναι η 815 (παρόλο που ουσιαστικά πρόκειται για ένα όχημα με δύο ενώμενους Fiat Balilla 1100, τετρακύλινδρους σε σειρά) γιατί όλα άρχισαν από αυτήν, στην αυγή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

      Χαράλαμπε (ιταλάκια ), ναι είναι αλουμινένιοι οι αυλοί στον flat 12.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Ακόμα ένα θρεντ με ουσία... ΝΟΤ!

      8κύλινδρα χρέπια!!!

      Είσαι οφτόπικ αγαπητέ μου Άλεξ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
      Selenia ποιο χρώμα ρε παιδιά?
      Νομίζω κάποια είχα δει σε καλή τιμή στο Praktiker. Αν τα πάρω από εκεί μαζί με λάστιχα ίσως πετύχω και καλύτερη τιμή!

      Τι μλκς

      Μόλις βρω χρόνο θα αρχίσουν όλα τα σοβαρά τα ποστ και τότε θέλω να είναι η συμβολή σου εποικοδομητική.

      Είπαμε πρώτο μοντέλο Auto Avio 815. Δεν έχω να γράψω πολλά και δεν θα χρειαστεί να γράψω review μιας και το μοναδικό αντίτυπο φυλάσσεται στην συλλογή Righini στην Ιταλία.

      Εικόνες: https://www.google.gr/search?client=ope ... Avio%20815

      (Να δούμε και καμμιά πραγματική Φερράρι, γιατί έπηξε το μάτι μας στην μλκια, τα Χενται και τα Μανγκα 8 κύλινδρα χρέπια)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο Χριστός Angel πόνεσαν τα ματάκια μας. Ήμαρτον...

      Ότι είπε ο Μπούσο, ξέρει αυτός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilis-1200101
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr