-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
........... το άκρο της μπιέλας είναι φαρδύτερο απο τη διάμετρο του κυλίνδρου, οπότε δε χωράνε να περάσουν μέσα απο τους κυλίνδρους ....................
.Aνεπαναληπτοι Γαλλοι ...............!!!
-
Ρε σεις, επειδή έχω μια τεράστια διαφωνία με έναν φίλο μου μηχανικό που το παίζει ιστορία, η μηχανή του Fuego
Είναι κάθετα τοποθετημένη. Και ΕΠΙΜΕΝΕΙ ότι είναι πισωκίνητο! Δεν μπορώ να τον πείσω με τίποτα, και επειδή ακόμη δεν έχω βρει να αγοράσω ένα, θα ήθελα λίγο ψαγμένη επειχιρηματολογία για να τον πείσω για το αυτονόητο...
-
Βασικα αυτη η διαταξη ειναι η κλασικη για τα πισωκινητα!
Ομως δεν ειναι αναγκαιο να ειναι πισωκινητο επειδη ειναι ετσι τοποθετημενος ο κινητηρας!
-
Το ξέρω ότι είναι κλασσική διάταξη πισωκίνητου, αλλά Γάλλοι είναι αυτοί....
-
Eλεος
ειναι και μηχανικός? καπώ σε άουντι εχει ανοίξει? οχι Α4 κλπ, αλλά 80, 100... -
-
Δεν είναι το μόνο προσθιοκίνητο με κινητήρα κατά μήκος (πχ το 21 είχε την ίδια διάταξη).Ο μηχανικός είναι απαράδεκτος, όχι επειδή δεν το ήξερα αλλά επειδή ήταν σίγουρος για κάτι που δεν ήξερε (και έκανε και λάθος).
-
Για την ιστορία η Renault ήταν από τους πρώτους διδάξαντες στην εμπρόσθια κίνηση με τα R4 και R16 που είχαν και τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τον νοητό άξονα των εμπρός τροχών με το σασμάν να κρέμεται μπροστά από αυτόν, αργότερα και τα νεότερα R5,R6,R7 R12,R15,R17,R18 R20, R30 και Fuego
Εξαίρεση είναι τα πισωκίνητα Α310 , 5 Turbo και τα παλαιότερα R8,R10,Caravelle και Α110 με την διάταξη όλα πίσω δεν είχε βγάλει κανένα αυτοκίνητο με διάταξη κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω από το 1960 και νεότερα! -
Photo catalunya 08 απο dim8
-
Ο χρήστης paokkerkir έγραψε:
θα ήθελα λίγο ψαγμένη επειχιρηματολογία για να τον πείσω για το αυτονόητο...Πισωκίνητο είναι, όπως άλλωστε και τα Renault 12,15,17,18, τα Audi 80,90,100,A4, τα VW Passat, οι Lancia Fulvia...
Μπας και είναι ο Τσάκωνας ο μάστουρας??
-
Ο χρήστης orfman έγραψε:
δεν είχε βγάλει κανένα αυτοκίνητο με διάταξη κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω από το 1960 και νεότερα!Πράγματι, τα τελευταία πρέπει να ήταν τα Fregate της δεκαετίας του 50.
-
R18-Fuego-21ΤΧΙ, 21 turbo, 21 turbo Quadra ( αυτό είναι τετρακίνητο ) έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα και είναι προσθιοκίνητα, το 21 GTS που φοράει τους κινητήρες F2N - F3N έχουν εγκάρσια τοποθέτηση στους κινητήρες τους, και οι διαφορά τους από τα άλλα R21 είναι 7εκ προς τα εμπρός η τοποθέτηση του κινητήρα.
Δηλαδή στα R21 με τον εγκάρσιο το πίσω τελείωμα του φτερού προς την πόρτα είναι 13 εκ ενώ στα R21 με τον διαμήκη κινητήρα το τελείωμα του φτερού είναι 6 εκ.
Στα 21 με τον εγκάρσιο κινητήρα η κρέμαγιέρα είναι επάνω στην γέφυρα και στρίβει τον τροχό από το άκρο ενώ στα 21 με τον διαμήκη κινητήρα η κρεμαγιέρα στηρίζεται στον καθρέφτη και στρίβει τον τροχό από την μέση του αμορτισέρ, στο σημείο που βγαίνει στο έμβολο.Η απόσταση λάστιχο-μπαλάκι είναι 1εκ μόνο, γιαυτό και στα 21 με την διαμήκη διάταξη δεν υπάρχει χώρος να φορέσουν αλυσίδες, παρά μόνο αν ο τροχός είναι 125/80/15
Γάλλοι βλέπεις, τι άλλο να πείς.
Ξέρετε ότι στο 18 turbo το ψυγείο και ο ανεμιστήρας του aircondition ήταν τοποθετημένο στον πίσω δεξιό θόλο δίπλα στον πίσω τροχό εκτεθειμένο στις λάσπες ?
-
Απολύμανση
Η φωτογραφία αυτή αν δεν κάνω λάθος είναι από το Raid 4L Trophy http://www.4ltrophy.com/.
Σκέφτομαι να πάρω μέρος το 2010 αν έχω βρει αυτοκίνητο.Γνωρίζει κανείς πόσο εύκολο είναι να βρεθεί ένα τέτοιο όχημα και τι να προσέξω?Είχε βγει και τετρακίνητο?Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Γνωρίζει κανείς πόσο εύκολο είναι να βρεθεί ένα τέτοιο όχημα και τι να προσέξω?Είχε βγει και τετρακίνητο?Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτηΔεν σου λέμε γιατί αν βρεθεί κανένα το θέλουμε εμείς!!!!!
-
Δεν σου λέω γιατί αν βρεθεί τετρακίνητο θα το μάθετε όταν το βγάλω στο δρόμο.
Λοιπόν φίλε tourist το πρόβλημα δεν είναι να βρεθεί αυτοκίνητο, οι συμμετοχές στο 4L Trophy είναι αποκλειστικά απο Γάλλους φοιτητες (η όλη διοργάνωση έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα).
Έχε υπ όψη ότι το 95% μπορεί και παραπάνω των 4L που βλέπεις είναι νορμάλ μπροστινοκίνητα, και η προετοιμασία που δέχονται αφορά ελαστικά, κύκλωμα ψύξης, προστασία μοτέρ (ποδιές κλπ), αναρτήσεις κλπ. Στην πλειοψηφία το μοτέρ μένει το νορμάλ 1108 αφού είναι επαρκέστατο, οι πιο ψαγμένοι βάζουν το 1400 του R5, εννοείται όχι Alpine ή Turbo μιας και δε μιλάμε για αγώνα εδώ. Για τετρακίνηση συνήθως το μπάτζετ δεν το επιτρέπει (άλλωστε δεν είναι και απαραίτητη).
Στην απορία σου, υπήρχε τετρακίνητη έκδοση του 4L ας το πούμε ημι-επίσημη, απο την άποψη ότι τα αυτοκίνητα μετατρεπόταν εκ των υστέρων απο θυγατρική της Renault (SINPAR) και διακινούταν απο το επίσημο δίκτυο. Ωστόσο, αν η Renault είχε χειριστεί το θέμα εξυπνότερα, το Panda 4χ4 θα είχε πολύ σοβαρό αντίπαλο.
Δες κι εδώ: http://www.r4-4l.com/articles.php?lng=fr&pg=603 -
Στην ιστοσελίδα του 4L Trophy αναφέρει πως γίνονται δεκτοί φοιτητές από όλη την Ευρώπη.Περισσότερα θα ξέρω εντός της εβδομάδας,αφού επικοινωνήσω μαζί τους.
Όσον αφορά το αυτοκίνητο,σκέφτομαι και την ιδέα της αγοράς του από το εξωτερικό (Ιταλία,Γαλλία?) και την κυκλοφορία του με τις δικές του πινακίδες (θα μπορεί να βγάλει πινακίδες ιστορικού?)
-
Παντως αν μιλαμε για απλο 4l στην Ελλαδα υπαρχουν πολλα!
-
Αν κάνεις τον κόπο να ψάξεις στη Γαλλία ίσως σε συμφέρει να πάρεις κάποιο ήδη προετοιμασμένο για το Trophy. Βγαίνουν αρκετά μετά τη λήξη του.
Η Ιταλία είναι επίσης ενδεικνύμενη αγορά γιατί η πλειοψηφία των μοντέλων έκεί είναι μετά το 82 (καταλληλότερα για τέτοια χρήση). Απο τιμές δεν ξέρω τί παίζει εκεί.Για τις πινακίδες και το πώς θα το κυκλοφορείς είναι δικό σου θέμα. Όμως αν βρείς 4L που να μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες εδώ πιστεύω θα είναι αρκετά παλιό για να συμμετάσχει στο Trophy (850,ταμπούρα, κουρασμένες αναρτήσεις, περισσότερα χιλιόμετρα,σασί μάλλον σε χειρότερη κατάσταση...). Όχι ότι δεν το βγάζει αλλά θα πρέπει να είσαι αρκετά μυημένος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να ξέρεις πώς να του φερθείς. Η πλειοψηφία είναι αυτοκίνητα μεταξύ 83 και 90.
Πώς και τέτοιο ενδιαφέρον για το 4L? -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Παντως αν μιλαμε για απλο 4l στην Ελλαδα υπαρχουν πολλα!προς πωληση? δεν νομιζω προδρομε.
-
Υπαρχουν αρκετα παρατημενα που αμα ψαξεις τον ιδιοκτητη τους μπορει και να το δωσει!Αλλα θα ειναι σε κακη κατασταση!Εφοσον ομως μιλαμε για προετοιμασια για αγωνα δε νομιζω να υπαρχει προβλημα στο να αλλαξει φρενα, αναρτησεις κτλ!
Βεβαια δε ξερω τις τιμες στο εξωτερικο!Ισως αυτο που λεω να μην αξιζει τον κοπο και τα χρημματα(παρα πολυ πιθανο)!Αλλα θα εχεις αυτοκινητο με ελληνικες πινακιδες!
Και τον τελευταιο καιρο βλεπω οτι αυτο ειναι σημαντικο!
Classic Renault