Έχει στοιχεία από 1600ti όπως το πίσω χρώμιο ανάμεσα στα φανάρια με τις μαύρες λεπτομέρειες και οι μάσκες μπροστά (ίδιες με του 2002) αλλά οι προφυλακτήρες, το ταμπλώ και το μαύρο λαστιχένιο σιρίτι στο πλάι, παραπέμπουν σε 1602 , 71-73 μοντέλο
yiannis2002
@yiannis2002
εραστής του ονείρου - αγώνες ιστορικών
Latest posts made by yiannis2002
-
RE: Classic Safari
-
RE: Ψάχνετε κάτι?
Ψάχνω λάστιχα παρπρίζ για Mercedes w116 , θα είμαι ευγνώμων για οποιαδήποτε πληροφορία μιας και είμαι τελείως άσχετος όσον αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
-
RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες
Καλημέρα,
αυτό το αυτοκίνητο ανήκει σε πολύ δικό μου άνθρωπο, έχουν επενδυθεί πάνω του αμέτρητες ώρες μελέτης και δουλειάς, και φυσικά πάρα μα πάρα πολλά χρήματα.
Δεν φτιάχτηκε (μεχρι εκει που φτιάχτηκε) για να καταλήξει garage queen ή να πηγαίνει βόλτες regularite , το μοτέρ είναι 2,7 και έχει ξεπεράσει τα χρήματα που λέει ο αγαπητός Διγέτιος.
Ο λόγος που πωλείται είναι η έλευση νέου μέλους στην οικογένεια του Δημήτρη, που σημαίνει αλλαγή προτεραιοτήτων.
Πιστεύω πως αν τελικά το αυτοκίνητο μείνει στην Ελλάδα, θα πρέπει να καταλήξει στα χέρια κάποιου που θα ξέρει τι είναι όλα αυτα που έχει το αυτοκίνητο -
RE: Classic Events
Ρε ψηλέ, εσύ είσαι φωτεινό παράδειγμα ανθρώπου που δηλώνει ότι είναι και ας μην φαίνεται και ας χάνει κύπελλα, εδώ υπάρχουν άτομα που σε λίγο θα βάλουν και φωτεινή επιγραφή ότι είναι δίλιτροι και δηλώνουν 1600 και που βγάλαν και κάρτα 1600 για να μην τους πατάνε λέει τα άλλα δίλιτρα, γιατί δεν τα πάνε καλά με την σπόρ οδήγηση
-
RE: Classic Events
αμα πιάσει η ατομική, τύφλα να έχει η ομαδική...
-
RE: Classic Events
Εμείς αναβιώνουμε την αναβαση Σουλίου για πάρτη μας κάτι βράδια
-
RE: Classic Events
Και εγω 27-28 πήγα, απόσπαση στο τατόι από την 112 ΠΜ, έκατσα κανα μήνα και αφού μελέτησα τα σαμαράκια και είδα πως δεν ξηλώνονται εύκολα, επέστρεψα στην Ελευσίνα
στο βόρειο κομμάτι ήταν και ενα glas σκεπασμένο, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ή πως βρέθηκε εκεί
-
RE: Classic Events
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ρε συ Γιαννη, τοτε να μην κανουμε ουτε το Ιστορικο Ακροπολις. Αναβιωση δεν ειναι και δαυτο?
Γιατι εκει λιγοτερες καγκουριες γινονται ειτε σε σπορτινγκ ειτε σε ρεγκιουλαριτυ?
Το τι γινεται στη σπορτινγκ τα ξερεις καλυτερα απο μενα...
Ανοιγουν καπω στη ρεγκιουλαριτυ? @rxidia...
Οταν ετρεξα εγω μονο την καρτα κοιταξαν και τα φραγκα μου πηραν (συμμετοχη και ψευτολισανς).Και θα την ξανακανω την ερωτηση του ενος εκατομυριου. Θελουμε Τατοι της Φιλπα ή δεν θελουμε καθολου Τατοι.
Αν θελουμε, τοτε ας βαλουμε ολοι οι του χωρου πλατη να το κανουμε καλυτερο. Δεν ειμαστε και τοσοι πολλοι δα.Μιχάλη, όσον αφορά το ιστορικό ακρόπολις, ξέρεις πολύ καλά πως η άποψη μου είναι πως το ρεγκιουλάριτυ δεν έχει καμία σχέση με το όνομα και με όσα αυτό φέρνει στο μυαλό. Οσον αφορά το σπόρτινγκ, σίγουρα είναι πιο ακρόπολις από τα ελέω FIA σπριντάκια του σήμερα.
Για τον τεχνικό έλεγχο στα ρεγκιουλάριτυ, επίσης γνωρίζεις την άποψη μου, πως πρέπει να ανοίγετε καπώ, και πως πρέπει αν και είμαστε λίγοι, όσοι δεν είναι σωστοί την πρώτη φορά red dot την δεύτερη εκτός .
Προσωπικά, δεν θέλω Τατόι έτσι. Θέλω τατόι ταχύτητα με το πίσω κομμάτι και όλο τον γύρο, το οποίο δεν γίνεται, έχουν γίνει κτίρια έχει σαμάρια κλπ. και δεν μπορώ να σκεφτώ τατόι χωρίς δάγκωμα ταυτότητος , αλλά με χαλαρή βόλτα.
Χαλαρή βόλτα κάναμε με το Σταγιερ σαν σμηνίτες και εγώ μαρσάριζα και πλάσαρα από πρίν στο μυαλό μου -
RE: Classic Events
Ελληνικό Goodwood και κολοκύθια στο πάτερο
κάποια πράγματα δεν πρέπει να τ αγγίζουμε.Αν και αγωνιζόμενος στα ρεγκιουλάριτυ λόγω της ανάγκης να ξεφύγω και να πάω μια βόλτα με τα αυτοκίνητα που αγαπώ (δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία του apr κατατάσσομαι) , είμαι αντίθετος με τις αναβιώσεις, συνήθως το αποτέλεσμα είναι να σκοτώνουν την εικόνα που είχαμε για κάτι. Τι σχέση είχε το γύρω γύρω αυτό του Τατοίου με τις μάχες στο πίσω μέρος που βλέπω στα dvd που μου στειλε ο φίλος ΚΠης, τι σχέση έχει η δοκιμασία ακριβείας, όλοι μαζί σαν σιρκουί, με τις μάχες Μοσχού Τσινιβίδη κλπ. Εχει δίκιο ο Απουρου με το ' τους υποτιθεμενους οδηγους αγωνων που το απωθημενο τους ηταν να κολλησουν αυτοκολλητα στο οχημα κι ας μην εχουν ιδεα που φρεναρουν και ποια ειναι η κορφη στροφης , αρκει που ετρεξαν στο Τατοι οπως ο Μοσχους δηλαδη !'Οι ίδιοι κουβαλάνε και την νοοτροπία, να δηλώσω 1600 το εργαλείο για να μην με ξεφτιλίσουν τα τέρατα τα δίλιτρα
Αν θέλει κάποιος να κάνει goodwood ας πάει να κλείσει το μέγαρο για δυο μέρες να βάλει κατηγορίες ξεχωριστά, να ελέγξει τα αυτοκίνητα και ας είναι του 'πελάτη' του , να βάλει χώρια τις κατηγορίες, τα ρεγκιουλάριτυ γυρω γύρω στην πίστα κάρτ, και πολλά άλλα που μπορούν να γίνουν και που θα γινόντουσαν αν και εφόσον...
για να μπορέσεις να συνδιάσεις δυο διαφορετικούς κόσμους , δεν πρέπει να βρείς την χρυσή τομή, πρέπει να παίξεις σε δύο γήπεδαΌσον αφορά το Τατόι, επέμεινα από την αρχή στο θέμα του τεχνικού ελέγχου, τελικά για να μην χαθούν συμμετοχές (ετσι το βλέπω εγώ) έγινε κατηγορία Ε, ο Ρόκκος που δεν το ήξερε έμεινε στην απέξω και χάσαμε την μάχη με το Κατσινούλα. Κανονικά τα Ε δεν θα έπρεπε να συμμετείχαν αλλά κάπου έπρεπε να μπούν. Στα ρεγκιουλάριτυ όλα ήτανε κομπλέ? ανοίχτηκε κανα καπώ ? ή περάσαν όλα στο ντούκου? Δεν παίζει ρόλο? Οκ , πάω να βάλω ενα μοτεράκι 1986 με ηλεκτρονική και ψεκασμό στο bmw να μην παιδεύομαι μωρέ αφου δεν παίζει ρόλο...
-
RE: Classic Events
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Με το γραμμα του νομου, οι μισοι δεν επρεπει να παιρνουν εκκινηση σε αγωνες σπορτινγκ.
Να μην πάρουν εκκίνηση χρυσέ μου, ούτε σε σπόρτινγκ ούτε σε ρεγκιουλάριτυ, να τηρηθεί επιτέλους αυτό το ρημάδι το γράμμα του νόμου
Ελαφρώς άσχετο, αλλά στα bmw τα μπλόκ 66 με 88 στα Μ10 είναι ίδια, δεν προσφέρουν τίποτε παραπάνω τα καινούργια, ίσα ίσα αυτοί που ξέρουν προτιμούν τα πολύ δουλεμένα παλιά μπλόκ. Εμένα δεν με πειράζει το μπλόκ αν είναι 85 ή 75 αλλά το να δηλώνεις το ρημάδι 1602 και να είσαι 2000 ή 1800 , θεωρώ ότι είναι υποτίμηση της νοημοσύνης μας. Θα περιμένω να δω τον τεχνικό έλεγχο και θα τα ξαναπούμε