Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4220
    • Best 2
    • Groups 0

    pro_crossaro

    @pro_crossaro

    Φοιτητής - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΤΑΙΝΙΕΣ,RESTORING

    2
    Reputation
    3
    Profile views
    4220
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Καλογρέζα

    pro_crossaro Unfollow Follow

    Best posts made by pro_crossaro

    • RE: Classic Safari

      Α σημερα και προχθες που ημουνα στο Φαληρο βρηκα καποια αυτοκινητα που ισως σας αρεσουν!!!
      Ολα διπλα στις γραμμες του τρενου ή λιγο μεσα σε καποια καθετα στενα!!!

      VOLVO AMAZON B18 ή ετσι λεει και ειναι απλα πανεμορφο!



      Λιγο πιο κατω VOLGA GAZ με βουλγαρικες πινακιδες!




      BMW 1600 ετσι γραφει αν και διπορτη!Καπου ειχα διαβασει οτι οι πρωτες δε λεγονταν 2002 αλλα 2000/2!Αν καποιος ξερει περισσοτερα ας μας διαφωτισει!Επισης υπαρχει λογος που βλεπω αρκετες στρογγυλοφαναρες BMW με αυτη τη μεταγενεστερη μασκα?Εχει πιο δυνατα φωτα ισως?


      TOYOTA CELICA τριτη γενια νομιζω FASTBACK!Το εσωτερικο του δηλωνει οτι εχει να οδηγηθει πολυ καιρο!Βασικα αυτος που το χει μπηκε μεσα εβαλε το σημα του 2008 και το κλειδωσε!!!


      CITROEN βανακι!Απο κοντα εχει πολλες ατελειες οπως το βαψιμο που ειναι χαλια(τρεχει το χρωμα)!




      και πως ητανε μερικους μηνες πριν!!!

      και επειδη εχουμε και παραγγελειες ΜΕΒΕΑ RELIANT στα εξαρχεια περιμενει!!!




      Ενα ομοιο υπαρχει και στο Περιστερι!Καποια στιγμη θα το φωτογραφισω και θα το δειτε!

      και τελειωνω με ενα VW KARMANN-GHIA TYPE 14 του 1966 που το ειδα σημερα σστο Ηρακλειο!Ειναι απο αναπαλαιωση πολυ ομορφο με μικρες αταλειες και ο ιδιοκτητης ψηνεται να το πουλησει!Βεβαια απο οτι καταλαβα για 5ψηφιο νουμερο!!!





      Αυτα για τωρα!!!!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Classic Safari

      Θα το ψαξω αυτο το προγραμματακι!

      Συνεχιζω με φωτο και ξεκιναω απο μια σσυλλογη που βρηκα κοντα στο Θριασιο(Αυτο δεν ειναι προς την Κορινθο?)!Ολα ανηκουν στον ιδιο τυπο!

      Ξεκιναω με μια ALFA ROMEO GIULLIETTA SPRINT!Ειναι σε αυτην την κατασταση γιατι ηταν σε φαση αναπαλαιωσης!Ο ιδιοκτητης μου εδειξε φωτο πριν και ηταν πολυ ομορφη!Αλλα απο οτι μου πε χρειαζοταν αναπαλαιωση!Επισης απο οτι καταλαβα δεν ειχε προβλημα να πουλησει καποιο κομματι απο τη συλλογη του!

      και συνεχιζω με μια LANCIA FLAVIA!

      που την συνοδευει μια PORCHE 924(Κανω λαθος?)

      και τελος μια 914/6 αφιερωμενη στον D-jet!

      A και να μην το ξεχασω!Ολα εχουν κανονικες πινακιδες και οχι Ι.Ο.!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro

    Latest posts made by pro_crossaro

    • RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών

      Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:

      http://emmanouilidis.car.gr/parts/view/2454860/

      1200e για αυτοκινητο κομενο στη μεση...
      Τη στιγμη που με ενα χιλιαρικο παιρνεις καλη καροτσα με χαρτια και με 2 χιλιαρικα παιρνεις ετοιμο αυτοκινητο.
      Καλα ρε μλκ... ληγμενα παιρνουνε?

      Δυστυχώς έχουν ξεφύγει και αυτοί. Οκ, λογικό ότι με το 'μαγαζί' έχεις και ανεβασμένα έξοδα, αλλά ρε γαμώτο με ένα σαπάκι πας να τα βγάλεις...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Classic Peugeot Forum

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Το γαλαζιο 504 στις φωτογραφιες ειναι καποια σπανια εκδοση ή καγκουρεμα περα απο καθε φαντασια?
      http://www.facebook.com/group.php?gid=6015764254&v=photos&so=180

      Χρήστο (ή οποιοσδήποτε μπορεί να βοηθήσει). Σε αυτό το ποστ είχες βάλει το λινκ από μία ομάδα στο facebook που έδειχνε τη φωτογραφία ενός Peugeot 504 berline που το είχαν μετατρέψει σε coupe, κάνωντας να μοιάζει με αυτό:

      Να ενα που το κοψανε λιγοτερο. (μονο 15 cm )

      Όμως σε αυτό στο λινκ που έβαλε ο Χρήστος το αμάξι είχε γίνει αν θυμάμαι καλά καθαρά coupe και η οροφή ήταν μικρότερη. Το αμάξι ήταν γαλάζιο και παρατημένο σε μία μάντρα (με όλα τα επακόλουθα της εγκατάλειψης). Επειδή μου άρεσε πάρα πολύ όταν το είχα δει (αλλά για κάποιο ηλίθιο λόγο τότε δεν πρέπει να είχα αποθηκεύσει τις φωτογραφίες) ψάχνω μπας και τις βρω. Με αναζήτηση στο google δεν έχω βρει τίποτα (εκτός από αυτό που έβαλε ο Μιχάλης) και στην ομάδα στο FB (αν είναι η ίδια) μοιάζει να μην υπάρχει, τουλάχιστον όσο μπόρεσα να γυρίσω πίσω. Υπάρχει περίπτωση κάποιος από εδώ να έχει κρατήσει τις φωτογραφίες αυτές?

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών

      Αυτό μοιάζει αστεράκι.

      Austin Morris MORIS MINOR '1955 - 10000 EUR
      http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4881824/

      Κάποιος εδώ μέσα δεν κοίταγε για ένα τέτοιο?

      Talbot Samba ΑΝΤΙΚΑ '1982 - 1 EUR
      http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4429252/

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες

      Ο χρήστης kavy έγραψε:
      Αν κάποιος γνωρίζει με σαφήνεια πώς θα μπορούσε να βγει ένα ιστορικό αυτοκίνητο ολόκληρο (όχι 'κομμένο') από ανακυκλωτήριο όπου έχει δοθεί για απόσυρση, παρακαλείται να ενημερώσει.

      Το ρωτάω διότι παλιότερα είχε γραφτεί ότι υπήρχε η δυνατότητα να γίνει αυτό μέσω προσκόμισης κάποιας βεβαίωσης ότι το όχημα είναι 'ιστορικής σημασίας' ή κάπως έτσι.

      Η γραμματεία της ΦΙΛΠΑ δεν γνωρίζει. Η γραμματεία του ανακυκλωτηρίου επίσης.

      Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία. Για λόγους που δε θέλω να αναφέρω είχα ρωτήσει πριν κάνα χρόνο (ίσως δύο) στην γραμματεία της ΦΙΛΠΑ για τη βεβαίωση που λες, ώστε να διαγράψουμε ένα αυτοκίνητο, χωρίς να είναι απαραίτητη η 'ανακύκλωση' του. Οι κοπελιές λοιπόν στην ΦΙΛΠΑ δεν γνωρίζανε ΤΙΠΟΤΑ. Τελικά με τα πολλά επικοινώνησαν με μία άλλη κυρία (λεπτομέρειες δε θυμάμαι) και η διαδικασία σύμφωνα με αυτήν ήταν η εξής:

      • Ο τωρινός ιδιοκτήτης γράφεται μέλος στην ΦΙΛΠΑ και βγάζει κάρτα FIVA (άρα πληρώνει τα πάντα).
      • Παίρνει τη βεβαίωση και κάνει οριστική διαγραφή (χωρίς να είναι απαραίτητη η καταστροφή του οχήματος).
      • Πάνε ξανά στη ΦΙΛΠΑ ο 'πωλητής' και ο 'αγοραστής' και μεταβιβάζουν το αυτοκίνητο (πληρώνοντας ξανά εγγραφές κτλ).

      Τελικά εφόσων κάποιος θα έμπαινε σε όλα αυτά τα έξοδα, γιατί να μην το μεταβίβαζε κανονικά ακόμα δεν το κατάλαβα.
      Στη δική μου περίπτωση ήταν απλά αδύνατο να πραγματοποιηθεί η διαδικασία αυτή, οπότε και δεν γνωρίζω αν με τη βεβαίωση μπορείς να κάνεις δουλειά παραπέρα.

      Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι πριν από αρκετά χρόνια (κάπου το 2009 νομίζω), ένας καλός μου φίλος και πρώην μέλος των 4tforum πήγε να κάνει προσωρινή κατάθεση πινακίδων στο ιστορικό του, και η υπάλληλος της εφορίας τον είχε ζαλίσει να κάνει οριστική διαγραφή με τη μέθοδο που ανέφερα παραπάνω (που στην ουσία εφόσων δεν το πούλαγε θα γλίτωνε τα μισά λεφτά και θα έκανε τη διαδικασία ο ίδιος). Χρειάστηκε η δική μου επέμβαση (και αρκετά κοσμητικά επίθετα) για να κάνει τη δουλειά της. Οπότε για να επέμεινε τόσο τότε, λογικά ως διαδικασία υπάρχει. Όμως το ΦΕΚ που αφορά τα ΟΤΚΖ και τη δημιουργία των ΕΔΟΕ (ΦΕΚ A 81 - 05.03.2004) δεν βρήκα κάποια τέτοια μέριμνα.

      Κάποιες απορίες ίσως τις έλυνες με μια επίσκεψη στο υπουργείο, ή με ένα τηλέφωνο στην ΕΔΟΕ (παρεμπιπτόντως το site της ΕΔΟΕ μοιάζει να το έχουν κατεβάσει, όμως βρήκα αυτό το τηλέφωνο στις αναζητήσεις που έκανα: 2106899039).

      Ως προς το πρώτο τμήμα η απάντηση είναι μπερδεμένη.

      • Τα οχήματα που έχουν δωθεί απλά για οριστική διαγραφή (ή έχουν παραδωθεί από τους δήμους) δεν μπορώ να βρω κανένα λόγο για τον οποίο δεν μπορούν να βγούν ολόκληρα μέσα από ένα ανακυκλωτήριο.
      • Το πρόβλημα δημιουργείται με όσα αυτοκίνητα έχουν δωθεί για απόσυρση, οπότε και οι ιδιοκτήτες τους έχουν λάβει κάποιες απολαβές (είτε χρημματικές, είτε εκπτώσεις για αγορά νέου κτλ) ώστε να βγάλουν από την κυκλοφορία το όχημα τους. Αυτά τα οχήματα δεν επιτρέπεται νόμιμα να βγουν έξω ολόκληρα.

      Από εκεί και πέρα εξαρτάται το ποιος το έχει στην κατοχή του, ποιος θέλει να το αποκτήσει και το κατά πόσο μπορούν να συνεννοηθούν. Έχω την εντύπωση πάντως (αλλά από κουβέντα με φίλο, οπότε δεν μπορώ να τεκμηριώσω ότι ισχύει 100%) ότι ένας 'μη κερδοσκοπικός' οργανισμός ή ένας σύλλογος θα μπορούσαν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο που ανήκει σε αυτήν την περίπτωση.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Classic Safari

      Ωραίες αγορές, όποιος τις έκανε. Μακάρι να τις δούμε και έτοιμες σύντομα.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΡΙΜΑΓΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

      Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Εφόσων δεν απέχουν και πολύ το ένα από το άλλο, πρέπει απλά να κανονίσω μία 'εκδρομούλα' προς τα εκεί.

      Υ.Γ.: Με το Zephyr ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΡΙΜΑΓΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

      Ο χρήστης andreasp έγραψε:

      Πες μου ότι αυτά είναι κοντά μεταξύ τους, γιατί θα με φάνε τα χιλιόμετρα...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Μινιατουρες Κλασσικων Αυτοκινητων

      Δε σε προφταίνουμε. Ωραίος Γιον.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Classic Mini forum

      Γιον τα λόγια είναι φτώχεια. Ανυπομονώ να το θαυμάσω από κοντά. Σου αξίζουν πολλά ΜΠΡΑΒΟ!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • RE: Φωτογραφίες και κουτσομπολιά εκδηλώσεων

      Νικόλα ποτέ στο φτύσιμο. Σήμερα τα ανέβασα στο blog, τις βάζω και εδώ (ως αλμπουμ του flickr ομως, για ευκολία):
      http://www.flickr.com/photos/103295565@ ... 998598655/

      Τα κουτσομπολιά μετά...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      P
      pro_crossaro
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr