-
Μπα όχι, μιλάμε οι τύποι εκεί είναι τρελοί! Το λάδι έπεφτε βροχή! Πχ η ψητή πατάτα στο κέντρο των διαβιβάσεων ήταν ψητή σε ελαιόλαδο ΜΟΝΟΝ χωρίς καθόλου νερό!
Οι τηγανητές επίσης σε ελαιόλαδο που άλλαζε ΚΑΘΕ μέρα. Ενώ κατόπιν εντολών, βάζαμε πολύ και σε όλα τα φαγητά (εκτός από την...Μ. Παρασκευή! ).Οταν μαγειρεύω για την πάρτη μου, το λάδι πέφτει με προσοχή, αν οι άλλοι θέλουν να πάρουν τα λιπαρά τους , δεν είναι δικό μου πρόβλημα...
-
Επι του θέματος, το τελευταίο τεύχος του αγγλικού Car μιλάει με πολύ καλά λόγια για την Delta. Ειδικά για τους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών. Αυτό που χρειάζεται η Delta (εκτός από τα κεφτεδάκια του πρέσβη ) είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο (όχι CVT ή με αυτόματο συμπλέκτη). Απ'όσο έχω διαβάσει θα έχει εκτός από τοχ ειροκίνητο 6 τάχυτο, άλλα δύο κιβώτια (πάλι με 6 σχέσεις) με αυτόματο συμπλέκτη και κλασσικό επικυκλικό, ισχύει άραγε αυτό?
-
Μας...έκοψες την όρεξη, πάνω που είχαμε φτιάξει κατάσταση με τον Σάββα!
Καλό είναι αυτό, προτιμώ μια καλή Delta, από μια μέτρια. Βέβαια, το ερωτηματικό της εμφάνισης παραμένει... Αν δείχνει ΚΑΙ όμορφη (και όχι σαν ...βανάκι ) , ίσως είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική στα μεγάλα οικογενειακά: δεν υστερεί σε χώρους από μια Laguna πχ, άντε , με ερωτηματικό το πλάτος... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Επι του θέματος, το τελευταίο τεύχος του αγγλικού Car μιλάει με πολύ καλά λόγια για την Delta. Ειδικά για τους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών. Αυτό που χρειάζεται η Delta (εκτός από τα κεφτεδάκια του πρέσβη ) είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο (όχι CVT ή με αυτόματο συμπλέκτη). Απ'όσο έχω διαβάσει θα έχει εκτός από τοχ ειροκίνητο 6 τάχυτο, άλλα δύο κιβώτια (πάλι με 6 σχέσεις) με αυτόματο συμπλέκτη και κλασσικό επικυκλικό, ισχύει άραγε αυτό?Ισχύει.
-
Είδα σήμερα 2 μαυρες Delta πάνω σε αυτοκινητοφόρα στην Εθνική, λίγο έξω από τη Λαμία, με κατεύθυνση βόρεια!!
Επομένως όντως ήρθαν οι πρώτες!! -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Είδα σήμερα 2 μαυρες Delta πάνω σε αυτοκινητοφόρα στην Εθνική, λίγο έξω από τη Λαμία, με κατεύθυνση βόρεια!!
Επομένως όντως ήρθαν οι πρώτες!!Αντέ να μάθουμε και τις τιμές.....
-
Γαστρονομικά, η βραδιά δεν έλεγε πολλά πράγματα.
Τα αυτοκίνητα, όμως, ήταν ΟΜΟΡΦΑ!
Υπήρχε μία μαύρη (δεν χάριζε στο αυτοκίνητο) και μία κοκκαλί (όμορφη, ακόμη και χωρίς τη διχρωμία). Βέβαια, όλοι έχουμε δε φωτογραφίες, αλλά από κοντά θεωρώ ότι είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή. Ακόμη και το αμφιλεγόμενο πίσω μέρος δεν με ενόχλησε.
[Συγγνώμη για τις φωτό, αλλά είναι από κινητό]Στο εσωτερικό, η εικόνα ακολουθεί. Το ταμπλό bravo ξεχνιέται (άλλωστε, αν δεν ξέραμε ότι προέρχεται από Bravo δεν θα μας ενοχλούσε), ενώ η ποιότητα είναι φανερή και ο συνδυασμός δέρμα-αλκαντάρα όμορφος (υποθέτω ότι μπήκα σε κάποια ακριβή έκδοση). Αυτό που δεν με εντυπωσίασε ήταν ο χώρος. Με 4.50μ. και τόσο μεγάλο μεταξόνιο, θα περίμενα κάτι καλύτερο, αλλά, ως φαίνεται, ο αστερισμός του NCAP κλέβει πολύ χώρο.
Οι τιμές θα ανακοινωθούν σήμερα στο δίκτυο αντιπροσώπων. Από συζητήσεις με εκπροσώπους της FAGH χθες, αναμένεται μία αύξηση 1.500 € περίπου στις τιμές του Bravo. Δηλ. με περίπου 20.000-20.500 θα παίρνεις το βασικό 150hp (το οποίο, από πλευράς εξοπλισμού, δεν είναι και τόσο βασικό). Όχι και άσχημα. -
Πολυ χρησιμες πληροφοριες!
Ειχα αποφασισει για αγορα του Bravo στις αρχες του 2009, αλλα αν η χρηματικη διαφορα της δ απο το αντιστοιχο Bravo ειναι 1.500 ευρω, μπαινω σε πειρασμο, γιατι χρειαζομαι τον επιπλεον χωρο λογω οικογενειας.
Αισθητικα δεν με χαλαει η δ, οποτε ξαφνικα νατο το διλημμα...ΥΓ Στην πρωτη αγορα αυτοκινητου μου (Lancia Y vs Fiat Punto mk1) πισω στο 1999 προτιμησα την Lancia, ακριβως για αυτην την πιο πολυτελη αισθηση που δινει απο το αντιστοιχο fiat, αλλα θυσιασα τους χωρους. Τωρα με την δ βλεπω οτι μπορω να εχω και χωρους και πολυτελεια...
-
την ειδα!!!!
μολις σημερα την παρελαβε αντιπρωσοπος στη θεσσαλονικη .
Η εκδοση ηταν η Oro με τα 150.
πολυ εντυπωσιακη ειδικα με τα led ανοιχτα.πολυ κομπακτ σχεδιο ειδικα το δεσιμο του πισω μερους καπου εκει στο ρεζερβουαρ που κλινει η οροφη ειναι φοβερο. και γενικα σου δινει την αισθηση ενος πολυ στιβαρου αυτοκινητου.το εσωτερικο με τον συνδυασμο δερματος και αλκανταρα ειναι πολυ ομορφο.Ολο το ψαχνο ομως ειναι στα συστηματα του αυτοκινητου .Ενα θα πω ερωτευμενος...... -
Οσο περισσοτερο τη βλεπω τοσο περισσοτερο μου αρεσει.
Απο κοντα πρεπει να ειναι πολυ εντυπωσιακο αυτοκινητο.
Παντως σε 1 αντιπροσωπεια της Αθηνας που τηλεφωνησα μου ειπαν οτι απο Σεπτεμβρη θα φερουν εκθεσιακα...
-
Το Σάββατο που βρέθηκα Χαλκίδα πέρασα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι μέσα στη βδομάδα ίσως έχουν δύο εκθεσιακά. Θα τηλεφωνήσω Παρασκευή μήπως κλείσω κάποιο test drive (αν έχουν φέρει τελικά).
-
H Delta είναι πλέον στις εκθέσεις οπότε πάμε στους «Κατασκευαστές»
-
Οι τιμές ξεκινούν από :
- argento 120: 19.500 €
- argento 150: 21.100 €
-
Ο χρήστης Μιχαήλ Δημάκης έγραψε:
Οι τιμές ξεκινούν από :- argento 120: 19.500 €
- argento 150: 21.100 €
πολύ καλή τιμή..
έχουμε επίπεδο εξοπλισμού???
-
Μήπως ξέρεις τι οικονομική διαφορά έχουν οι τρεις εκδόσεις μεταξύ τους?
(Argento, Oro, Platino) -
150 hp
argento 21.200 (δεν έχει ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, alcantara)
oro 22.700
platino 24.300 (έχει στάνταρ οροφή και διχρωμία)Άλλες λεπτομέρειες για τον εξοπλισμό δεν ξέρω, ούτε καν τιμές για το 120. Οι αντιπροσωπείες, όμως, έχουν τιμές.
-
Εξοπλισμός:
http://www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dl ... 1073816088 -
Παιδια ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑ. Πηγα στο Ροιδη στα Σφαγεια και ηταν εκει ενα κομματι ολο και ολο. Ηταν η 120αρα Oro σε κοκκαλι χρωμα. Το αμαξωμα εξωτερικα φαινεται πιο χαμηλο απο τις φωτογραφιες και αρκετα πλατυ. Το εμπρος μερος ειναι επιβλητικο. Η ποιοτητα των υλικων μεσα ειναι πολυ καλη καλυτερη απο το 307 μου (μου θυμισε C5 αλλα στο καλυτερο) και στην εκδοση Oro εχει στα καθισματα δερμα και αλκανταρα. Οι χωροι μεσα ειναι ανετοι και πισω καθεσαι σταυροποδι ενα εχεις τερμα τα πισω καθισματα. Ο χωρος αποσκευων αρκετα βαθυς χανει λιγο σε πλατος αλλα το κερδιζεις εαν βαλεις τα καθισματα μπροστα .
Το κιβωτιο φανηκε μαλακο ισως λιγο ασαφες και με αρκετα μεγαλες διαδρομες.
Η εκδοση με τα 120 ατια δεν μου φανηκε γρηγορη αναφορικα με το 307 μου το οποιο εχει και κοντυτερες σχεσεις. Δεν το ανοιξα και πολυ βεβαια και δεν ειδα πουθενα ξεσπασμα απο τουρμπο. Παντως τραβουσε απο χαμηλα και ροπατα χωρις να χρειαζεται να κατεβασεις για να επιταχυνεις.
Οι αναρτησεις δεν μου φανηκαν και τοσο μαλακες και ειναι κοντα στο χρυσο συνδιασμο ανεσης και κρατηματος. Ομως εχει καπως ξερες αντιδρασεις στις ανωμαλιες οι οποιες δεν περνούν μεσα στο εσωτερικο.
Μου εδωσε και καποιες ενδεικτκες τιμες οι οποιες ισχυουν κατα 99%.120αρι
argento 19500
Oro 21100150αρι
argento 21100
Oro 22700
platino 25700Στο platino εχει συρομενη ηλεκρτικη οροφη, 17αρες, bicolore οροφη, cruise control και bose ηχοσυστημα.
Αυτα τα ολιγα
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=6590
Συνοπτικά:
1.4TJET120
Argento 19500
Oro 211001.4TJET150
Argento 21100
Oro 22700
Platino 25.700 -
Την οδήγησα και εγώ και έχω να πω πως μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Φαίνεται να είναι καλύτερα κατασκευασμένο από το Bravo προσφέροντας καλύτερη ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης. Για τους χώρους δε, ούτε λόγος. Πραγματικά σταυροπόδι στο πίσω κάθισμα.
Όμως, η ακόμη μεγαλύτερη υποβοήθηση του τιμονιού σε σχέση με το Bravo, ο πολύ χαλαρός επιλογέας ταχυτήτων και οι μεγαλύτερες κλίσεις (οι οποίες αρχικά δρουν μονάχα ανασταλτικά αλλά όταν ο εμπρός εξωτερικός τροχός πιεστεί λίγο παραπάνω σε διάρκεια δεν αργεί να ανοίξει την τροχιά του την ίδια στιγμή που το Bravo 150 παραμένει ακλόνητο και περισσότερο ακριβές). Επίσης η έντονη παρουσία της δύναμης του 150άρη κινητήρα απουσιάζει από την Delta. Όλα γίνονται πιο ομαλά δίχως να αποφεύγει όμως να είναι και πιο αργή. Τέλος. τα καθίσματα της έκδοσης Oro που οδήγησα είναι πολύ όμορφα όταν δε κάθεσαι σε αυτά αλλά από τα χειρότερα όταν χρειαστεί να σε συγκρατήσουν. Τη στήριξη του σώματος αναλαμβάνουν τα χέρια ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες.Καλό αυτοκίνητο συνολικά αλλά όσο υπάρχει το φθηνότερο Bravo δύσκολα σου βγαίνει από το μυαλό οτι η βελτίωση του διαθέσιμου χώρου πίσω και της άνεσης πρέπει να λειτουργήσει εις βάρος της αίσθησης του τιμονιού (που έτσι και αλλιώς στο Bravo δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο), των επιδόσεων και των δυναμικών χαρακτηριστικών. Το θέμα της εμφάνισης δε το κρίνω καθώς θεωρώ πως είναι υποκειμενικό αλλά και γιατί και τα δύο αυτοκίνητα ξεχωρίζουν στη κατηγορία τους. Γενικά θα έλεγα πως η Delta είναι για αυτούς που επιθυμούν περισσότερο να μετακινούνται από το να οδηγούν ενώ χωρίς να απογοητεύει σε καμία περίπτωση φυσικά θα περίμενα να πάει τη δεύτερη (νέα) πρόταση του ομίλου στη μικρομεσαία κατηγορία ένα βήμα παραπέρα και όχι απλώς να βάλει στη ζυγαριά τα διάφορα χαρακτηριστικά.
Lancia Delta 2008