-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Πως ειναι δυνατον να συγκρινεται η οδικη συμπεριφορα του RX-8 με αυτη του WRX;Απ'οσο γνωριζω,το RX-7 ειχε αθλια συμπεριφορα.'Μονο για ευθεια',οπως ειχαν τονισει πολλα περιοδικα.Αν μπορουσε η Mazda να προσφερει καλη συμπεριφορα,γιατι δεν το ειχε κανει με το RX-7;Ειπαμε για την παγκοσμιοποιηση,για τα ηλεκτρονικα βοηθηματα,οτι ολα τα αυτοκινητα τεινουν να γινουν ιδια,αλλα μην το παρατραβαμε...
Περιμενω τις αποψεις σας και θα επανελθω...
ΤΟ RX-7 με το RX-8 εχουν αποσταση (χρονολογικη )6 με 7 χρονια(νομιζω)
και ασφαλως η πισω κινηση ειναι με τετοια ιπποδυναμη πιο επικινδυνη ,αποτομη ,απο την τετρακινηση του WRX. -
Ας διαβάσεις τους τελευταίους 4τροχούς και θα καταλάβεις ότι μόνο κακή δεν είναι η συμπεριφορά του RX-8!
-
Δεν υποστηριξα οτι ειναι κακη η συμπεριφορα του RX-8.Εξεφρασα μια απορια για το πως ειναι δυνατον,μεσα σε ελαχιστα χρονια,ενα μοντελο με κακη οδικη συμπεριφορα να συγκρινεται με ενα αυτοκινητο που θεωρειται υποδειγμα συμπεριφορας...
-
Δεν υποστηριξα οτι ειναι κακη η συμπεριφορα του RX-8.Εξεφρασα μια απορια για το πως ειναι δυνατον,μεσα σε ελαχιστα χρονια,ενα μοντελο με κακη οδικη συμπεριφορα να συγκρινεται με ενα αυτοκινητο που θεωρειται υποδειγμα συμπεριφορας...
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Το είδα σήμερα το βράδυ στην παραλιακή. Με κέρδισε απο την πρώτη στιγμή. Τι να πρωτκοιτάξω, τη γραμμή του? Ε! δεν παίζεται!!!! ο ήχος που ακουγόταν απο τις εξατμήσεις του? (δύο έχει) την αρχοντιά που κυλούσε στο δρόμο? Φοβάμαι ότι σύντομα θα αποχωριστώ το Corolla TSport.
Ακούω, λοιπόν απόψεις. Και σύγουρα moteour Wankel, ναι αυτό που το σνομπάρουν οι ευφευρέτες του!RX-8 λοιπόν ...
Την κατανάλωση του την σκέφτηκες?
Την διαθεσιμότητα συνεργείων με τεχνογνωσία ικανή για την συντήρηση και επισκευή του στην Eλλάδα?
Την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών?
Την αξία και ευκολία μεταπώλησης του?
Την άγνωστη προς το παρόν αξιοπιστία του?Το ξέρεις ότι απαιτείται ειδική διαδικασία για πράγματα που ποτέ δεν θα σε απασχολούσαν σε ένα συμβατικό εμβολοφόρο κινητήρα? (πχ βάσει του manual της Mazda απαιτείται ειδική διαδικασία σβησίματος του κινητήρα άν θελήσεις να το κινήσεις για λίγα μόνο μέτρα - ρελαντί για κάποια λεπτά, ελαφρό γκάζωμα και μετά σβήσιμο αν θυμάμαι καλά)
Το είχα στην λίστα των υποψηφίων προς test-drive και αγορά, κατόπιν όμως ωρίμου σκέψεως πείρε την θέση του το Civic Type-R 2004, το οποίο αν είναι τόσο καλό όσο λένε οι ξένοι δημοσιογράφοι τότε “ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ” (ΕΠΙΣΗΣ είναι 10000 euro φθηνότερο και ΝΑΙ είναι άσχημο και ΔΕΝ έχει cup-holders με επένδυση από ξύλο τριανταφυλλιάς και δέρμα από πέος γαλάζιας φάλαινας :-).
Για περισσότερα ρίξε μια ματιά στο: http://www.rx8club.com/
-Ευτύχης
-
Λοιπόν κύριοι οδήγησα το RX8 και με μία λέξη το χαρακτηρίζω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!απο κάθε άποψη.Τώρα όλη αυτή η φιλολογία των super ειδικών για την αξιοπιστία και οσα άλλα φαιδρά γράφονται με αναγκάζει να σκεφτώ τη λαική σοφία....οσα δεν φτάνει ή αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Τελικά θεωρείτε τους Ιάπωνες τόσο χαζούς που μετά απο εξαφάνiση 10 ετών επανέρχονται και επιμένουν στον Wankel.Γιατι να μη πουλήσουν το 3, το 6 το 2 και να κάτσουν στ αυγά τους.Μάλλον κατι ξέρουν παντογνώστες μου.Απο την άλλη πλευρά η ΕΛΜΑ λέτε να ειναι τόσο χαζή που δίνει αυτοκίνητο στο περιοδικό EVO για test μακράς διαρκείας με δυναμομετρήσεις και κάθε λογής μετρήσεις....??Οσο για το αν καίει υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις τύπου YARIS PANDA κλπ...ήμαρτον ρε παιδιά ποιός πέρνει γκάζια και μετράει τη βενζίνη.Περισσότερα νέα μετά τα 2000 km. -
Ο χρήστης VAGDIM έγραψε:
Λοιπόν κύριοι οδήγησα το RX8 και με μία λέξη το χαρακτηρίζω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!απο κάθε άποψη.Pia h empiria sou. Katapliktiko se sxesh me ti? Ti autokinito odigas tora. Ti exei perash apo ta xeria sou sugkrisimo?
Απο την άλλη πλευρά η ΕΛΜΑ λέτε να ειναι τόσο χαζή που δίνει αυτοκίνητο στο περιοδικό EVO για test μακράς διαρκείας με δυναμομετρήσεις και κάθε λογής μετρήσεις....??
8elo na do auth thn dunamometrish. Exeis kanena link? Dioti oi dunamometrishs pou exo dh eos tora mono kolakeutikes den einai. Se sxesh me auto pou diafimixzoune diladi.
-
Φίλε ουζο power θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι η εμπλοκή μου στον χώρο του αυτοκινήτου είναι τέτοια που να μπορώ να εχω την στοιχειώδη άποψη του τι σημαίνει καλό ,γρήγορο,σβέλτο η κοιμησμένο αυτοκίνητο.Το αλλο αυτοκίνητο που οδηγώ είναι το 323 GTR με αρκετά καλούδια απο την ΜAZDA ITALIA και περισσότερα απο 200 αλογάκια.Σε καθημερινή βάση συναναστρέφομαι με φίλους που έχουν ένα MITSUBISHI EVO VI o ενας και ενα CIVIC TYPE R o άλλος.Με αυτο θέλω να σου πω,χωρις να κάνω καμία σύγκριση σε ανόμια πράγματα οτι γνωρίζω και τι σημαίνει δύμαμη και το σπουδαιότερο τι σημαίνει στρίψιμο.Τωρα για το σχόλιο μου οτι ειναι καταπληκτικό ,αυτο εχει να κάνει με το σύνολο, τη στιβαρότητα και γενικά τον αέρα που αποπνέει και την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει το αυτοκίνητο.Ετσι κι αλλοιώς σε λίγους μήνες θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε αν τελικά έχουμε δίκιο εμείς οσοι αγοράσαμε αυτο το αυτοκίνητο η οι κινδυνολόγοι φίλοι μας Αμερικάνοι...
-
Ο χρήστης VAGDIM έγραψε:
να δούμε αν τελικά έχουμε δίκιο εμείς οσοι αγοράσαμε αυτο το αυτοκίνητο η οι κινδυνολόγοι φίλοι μας Αμερικάνοι...Giati mono oi amerikanoi?
H Dunamometrish pou eleges? Posa bgazh troxo?
-
Ο χρήστης VAGDIM έγραψε:
Λοιπόν κύριοι οδήγησα το RX8 και με μία λέξη το χαρακτηρίζω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!απο κάθε άποψη.Τώρα όλη αυτή η φιλολογία των super ειδικών για την αξιοπιστία και οσα άλλα φαιδρά γράφονται με αναγκάζει να σκεφτώ τη λαική σοφία....οσα δεν φτάνει ή αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Τελικά θεωρείτε τους Ιάπωνες τόσο χαζούς που μετά απο εξαφάνiση 10 ετών επανέρχονται και επιμένουν στον Wankel.Γιατι να μη πουλήσουν το 3, το 6 το 2 και να κάτσουν στ αυγά τους.Μάλλον κατι ξέρουν παντογνώστες μου.Απο την άλλη πλευρά η ΕΛΜΑ λέτε να ειναι τόσο χαζή που δίνει αυτοκίνητο στο περιοδικό EVO για test μακράς διαρκείας με δυναμομετρήσεις και κάθε λογής μετρήσεις....??Οσο για το αν καίει υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις τύπου YARIS PANDA κλπ...ήμαρτον ρε παιδιά ποιός πέρνει γκάζια και μετράει τη βενζίνη.Περισσότερα νέα μετά τα 2000 km.VAGDIM,
Όσοι γράψαμε για τα ρίσκα που αναλαμβάνει κανείς αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο σαν το RX-8 (και γι αυτό επιλέξαμε να μην το αγοράσουμε) δεν είμαστε κατ ανάγκην φαιδροί, ξερόλες, κακεντρεχείς και φτωχομπινέδες όπως υπαινίσσεσαι.
Αν κοιτάξεις προσεκτικότερα το συγκεκριμένο thread θα δεις ότι έχει αναπτυχθεί κάποια επιχειρηματολογία και για τα πέραν του ζητήματος της κατανάλωσης και αξιοπιστίας (που ιστορικά αποτελούν εγγενές πρόβλημα των wankel) στα οποίο εστιάζεις την προσοχή σου. Επίσης νομίζω ότι δεν αμφισβητήθηκαν, ουσιαστικά, τα πολύ θετικά σχόλια που έχει αποσπάσει το συγκεκριμένο μοντέλο από τον ειδικό τύπο σε εξωτερικό και ελλάδα.
Κατά τα άλλα μεγειά το τουτού, καλά να είσαι να το χαίρεσαι, και σου εύχομαι πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Απλά όταν οδηγείτε παρέα με τον φίλο σου με το CTR, σε ευθείες ή σε στροφές, θυμήσου ότι εκείνος είναι καμιά 170αριά κιλά ελαφρύτερος, με κοντύτερο σαζμάν, σχεδόν ίδια ροπή με την δικιά σου, και αγωνιστικά στημένη ανάρτηση
-Ευτύχης
-
Φίλε Ευτύχη ευχαριστώ για τις ευχές αλλα εξακολουθώ να επιμένω στα λεγόμενα μου και εξηγώ.Σε καμία σύγκριση χρόνων(0-100,0-160,0-1000 κλπ κλπ....το honda δεν είναι μπροστά.Αλλα και αν ακόμα ηταν τι σημασία έχει αφου οι οδηγικές διαφορές δεν κρίνονται στόυς δρόμους αλλα στα πεδία των μαχών(βλέπε αγώνες) που επιτρεψέ μου να σου πω οτι έχω εικοσαετή εμπλοκή.Παράλληλα θα ήθελα να μου εξηγήσετε γιατι όλος ο τύπος ελληνικός και ευρωπαικός βγάζει το αυτοκίνητο ΚΟΡΥΦΑΙΟ.Ημαρτον ολοι πληρωμένοι ειναι.....
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ας διαβάσεις τους τελευταίους 4τροχούς και θα καταλάβεις ότι μόνο κακή δεν είναι η συμπεριφορά του RX-8!Αλήθεια τα περιοδικά λένε τίποτα για αυτή την αναξιοπιστία του Wankel που συζητάμε? Γιατί έχω την αίσθηση ότι όλοι το εκθειάζουν και λένε 'ζήτω η Mazda' και 'συνεχίστε παιδιά με το Wankel' κτλ...
-
Ο χρήστης VAGDIM έγραψε:
Φίλε Ευτύχη ευχαριστώ για τις ευχές αλλα εξακολουθώ να επιμένω στα λεγόμενα μου και εξηγώ.Σε καμία σύγκριση χρόνων(0-100,0-160,0-1000 κλπ κλπ....το honda δεν είναι μπροστά.Αλλα και αν ακόμα ηταν τι σημασία έχει αφου οι οδηγικές διαφορές δεν κρίνονται στόυς δρόμους αλλα στα πεδία των μαχών(βλέπε αγώνες) που επιτρεψέ μου να σου πω οτι έχω εικοσαετή εμπλοκή.Παράλληλα θα ήθελα να μου εξηγήσετε γιατι όλος ο τύπος ελληνικός και ευρωπαικός βγάζει το αυτοκίνητο ΚΟΡΥΦΑΙΟ.Ημαρτον ολοι πληρωμένοι ειναι.....Φίλε VagDim.
-
Παρακαλώ ανέφερε μου έστω και ένα περιοδικό το οποίο αποφάνθηκε θετικά για την αξιοπιστία, αξία μεταπώλησης, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, διαθεσιμότητα τεχνογνωσίας συντήρησης-επισκευής στην Ελλάδα, και φυσικά κατανάλωση του RX-8. Για στοιχεία δηλαδή καθοριστικά για την αγορά αλλά ΟΧΙ για την δοκιμή ενός αυτοκινήτου.
-
Δυστηχώς η εικόνα που έχεις για τις συγκριτικές επιδόσεις των CTR & RX-8 είναι εσφαλμένη αφού η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Αν ρίξεις μια ματιά στο τελευταίο τεύχος των 4τροχών (Δεκ 2003, σελ. 106), θα δεις ότι το CTR υπερέχει δραματικά στις ρεπρίζ. Αν συνυπολογίσεις μάλιστα ότι το CTR 2004 θα είναι ελαφρά ταχύτερο από το υπάρχων, τότε πιθανότατα θα είναι ισάξιο με το RX-8 και στα 400 και 1000 μέτρα στα οποία τώρα υστερεί ελαφρά.
-
Όσο για το “που κρίνονται οι διαφορές” και “τι σημασία έχει η όποια διαφορά επιδόσεων” θα σου θέσω το εξής ερώτημα: Αν υπήρχε εργοστασιακό RX8 με τουρμπισμένο Wankel 330 ίππων και 30 κιλών ροπής, θα το αγόραζες ή όχι (αν η οικονομική διαφορά δεν ήταν πρόβλημα)?
-Ευτύχης
-
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Πως ειναι δυνατον να συγκρινεται η οδικη συμπεριφορα του RX-8 με αυτη του WRX;Απ'οσο γνωριζω,το RX-7 ειχε αθλια συμπεριφορα.'Μονο για ευθεια',οπως ειχαν τονισει πολλα περιοδικα.Αν μπορουσε η Mazda να προσφερει καλη συμπεριφορα,γιατι δεν το ειχε κανει με το RX-7;To RX7 ειχε κακη οδικη συμπεριφορα????
Μαλλον κανεις λαθος και το λεω ΚΑΙ απο προσωπικη εμπειρια
-
Φίλοι μου, το οδήγησα! αυτό που λένε test drive.
Το αυτοκίνητο απλά δεν παίζεται!
Next to None ! ! !
Η αλήθεια είναι ότι για να το απολάυσεις θα το πηγαίνεις normal. Δεν χρειάζεται να το πατάς. Ασε τους άλλους με τα ABT BBT CBT GTI GTV G60 Rallye, Topgun, και όλα τα συναφεί τσιτσολίνια να βγάζουν τα άντερά τους στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτο θέλει άλλη συμπεριφορά!
Λίγο στη τιμή κολάμε για την ώρα, αλλά και εκεί θα τα βρούμε! -
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Φίλοι μου, το οδήγησα! αυτό που λένε test drive.Το αυτοκίνητο απλά δεν παίζεται!
Next to None ! ! !
Η αλήθεια είναι ότι για να το απολάυσεις θα το πηγαίνεις normal. Δεν χρειάζεται να το πατάς. Ασε τους άλλους με τα ABT BBT CBT GTI GTV G60 Rallye, Topgun, και όλα τα συναφεί τσιτσολίνια να βγάζουν τα άντερά τους στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτο θέλει άλλη συμπεριφορά!
Λίγο στη τιμή κολάμε για την ώρα, αλλά και εκεί θα τα βρούμε![list:2agnzhvu]Tα ΑΒΤ και συναφη 'τσιτσιολινια' βγαζουν τα αλογα που δεν ειδε RX ουτε στον υπνο του Και μιλαμε παντα για εκδσεις δρομου, για να μη παρεξηγιομαστε.Αγορασε το με το καλο, κρατησε το καμια πενταετια, και μετα ελα να μου πεις τα καλαντα [/list:u:2agnzhvu][list:2agnzhvu]Ακου εκει, θελει 'ειδικη μεταχειριση' Σιγα να μη το παρω και καμια σοκολατα [/list:u:2agnzhvu]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Φίλοι μου, το οδήγησα! αυτό που λένε test drive.
Το αυτοκίνητο απλά δεν παίζεται!
Next to None ! ! !
Η αλήθεια είναι ότι για να το απολάυσεις θα το πηγαίνεις normal. Δεν χρειάζεται να το πατάς. Ασε τους άλλους με τα ABT BBT CBT GTI GTV G60 Rallye, Topgun, και όλα τα συναφεί τσιτσολίνια να βγάζουν τα άντερά τους στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτο θέλει άλλη συμπεριφορά!
Λίγο στη τιμή κολάμε για την ώρα, αλλά και εκεί θα τα βρούμε![list:2zvirp5d]Tα ΑΒΤ και συναφη 'τσιτσιολινια' βγαζουν τα αλογα που δεν ειδε RX ουτε στον υπνο του Και μιλαμε παντα για εκδσεις δρομου, για να μη παρεξηγιομαστε.Αγορασε το με το καλο, κρατησε το καμια πενταετια, και μετα ελα να μου πεις τα καλαντα [/list:u:2zvirp5d][list:2zvirp5d]Ακου εκει, θελει 'ειδικη μεταχειριση' Σιγα να μη το παρω και καμια σοκολατα [/list:u:2zvirp5d]
g60 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ...
-
Μακάρι να έχουν λυθεί τα προβλήματα που αντιμετώπιζε σε σχέση με την αποτελεσματική λίπανση και στεγανοποίηση του ρότορα από τα ελατήρια ώστε να μπορούν οι χρήστες να απολαμβάνουν τα προτερήματα του (πολλά είναι η αλήθεια) για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Μόνο ο χρόνος μπορεί να μας απαντήσει.
Όσο για το RX7 δεν είχε το υποδειγματικό κράτημα στους γλιστερούς ή βρεγμένους δρόμους. Φτηνότερες και ποιο εξωτικές κατασκευές σε τέτοιες συνθήκες τις έχανε από τα μάτια του. -
Ο χρήστης kspig έγραψε:
g60 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ...[list:1khn2jyj]Σου ειπα εγω να παιξουμε? [/list:u:1khn2jyj]
-
πλακα εχετε
κοιτα Μακη, το αμαξι ειναι καλο και ομορφο
τωρα οποιος θελει να το παρει και να το πληρωνει πιο ακριβα απο οτι ενα s3 π.χ. (ΛΕΩ Π.Χ.) δικαιωμα του. Η μαζντα τολμησε και καλα εκανεεγω παντως θα ξαναδιαβασω τους 4Τ που τοεχουν δοκιμη γιατι καλα κ ωραια ολα αλλα καπου το μπερδευουν το πραγμα...Μπορει να μη συγκρινεται με to EVO αλλα τελικα στριβει οπως του αρμοζει ή οχι???
τελος παντων με τα ιδια λεφτα ισως να συντηρεις πορσε...
που ειναι ο φιλος μας που ρωταει για τα ανταλλακτικα???
MAZDA RX8