-
Talk of the Devil and he appears! ,όπως λένε και οι Άγγλοι.
Ορίστε! Η απάντηση ήρθε από τον άμεσα εμπλεκόμενο!
-
Ποιος ήταν αυτός...? Ωραία τα είπε!
Εγώ όμως μόνον τον pilot εμπιστεύομαι! που πήγε ο pilot?? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ποιος ήταν αυτός...? Ωραία τα είπε!
Εγώ όμως μόνον τον pilot εμπιστεύομαι! που πήγε ο pilot??[Talk of the Devil ...Pilot!-:)]
-
Ο χρήστης cavathas έγραψε:
Ποιος ήταν αυτός...? Ωραία τα είπε!
Εγώ όμως μόνον τον pilot εμπιστεύομαι! που πήγε ο pilot??[Talk of the Devil ...Pilot!-:)]
[Θα περάσει καιρός μέχρι να μάθω να χρησιμοποιώ τις εντολές του Forum. Και 'γκρινιάρης' και ανεπίδεκτος μαθήσεως....]
-
Αυτό που μ' αρέσει πάντως είναι ότι, όπως διαβάζω κάτω απ' τ' όνομά μου, 'εντάχθηκα' στο Forum τη 1.1.1970 δηλαδή 23 χρόνια πριν την 'ανακάλυψη' του Internet και 34 από την έκδοση του περιοδικού! Θαύμα παιδί μου θαύμα που έλεγε και ο Ιωάννου στα σκίτσα του στην εφημερίδα 'ΕΘΝΟΣ' πριν ...γεννηθήτε εσείς-:)
-
Constructive Criticism is only constructive when the recipient is humble enough to admit they are not perfect.
Sorry alla akougete kalhtera sta agklika. Oso gia ton Kurio Kaba8a den mporo na ekfero gnomh dioth den exo thn eukairia edo pou eimai na mporoeso na diabazo ta periodika pou anafer8ikan. Tora oso gia ta epitugmata tou pou mas anefere sigoura h prosfora tou kata ton idio einai megalh sto politismo mas. Alla isos einai aplos ena by-product mias energias pou goustarh na kanh gia parth tou.
Aplos Kurie Kaba8a einai h proth fora pou akouo kai diabazo gia sena. Kai akouo apo sena. Otan diabazo tou style 'ego ekana auto... ego akana ekeino... ego ekana to allo... ego tote pou eseis den eixate geni8h akoma..' pos na to kanoume. Akougete asxhma kai den afinh ths kaliteres entiposhs.
-
Πολύ ευχάριστη έκπληξη η εμφάνιση του κ. Κ.Κ. και με αυτή την αφορμή θα ήθελα να κάνω μία ευθεία ερώτηση.
Ο θείος μου είναι ένας από τους ιδρυτικούς αναγνώστες των 4Τ και ο πατέρας μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μικρό παιδί έφερνε τους 4Τ στο σπίτι μας. Διαβάζω (ή πιο σωστά μελετάω) τους 4Τ από 10 χρονών περίπου. Όμως πριν από περίπου 2 χρόνια σταμάτησα να αγοράζω το περιοδικό και ως αφορμή στάθηκε το safetrack4t.
Kαι εξηγούμαι:
Περιμένετε από εμένα τον νέο φοιτητή να δώσω 200.000 δρχ για ένα διήμερο του safetrack;
Xωρίς αυτό να περιλαμβάνει ούτε διαμονή,ούτε και σίτηση;
Δηλαδή για να καταλάβω:θα κατέβω από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα,
θα πρέπει να βρώ κατάλυμα και να ανάλάβω τη σίτηση κατά τη διάρκεια του διημέρου όλα με δικά μου έξοδα? Δηλαδή για 2 μέρες να ξοδέψω πάνω από 250000?
Άντε και τα βρίσκω τα λεφτά, δουλεύω κάνω οικονομίες κτλ
Το αποκορύφωμα ήταν οι δοκιμασίες στην πίστα-όλες με ταχύτητες κάτω από τα 40χλμ.
Ναι,το γνωρίζω ότι 40 χλμ είναι αρκετά για να ρεζιλευτεί ο κάθε επίδοξος νεός ''vatanen''.
Aλλά, ούτε μερικούς γρήγορους γύρους με τον συνόδηγό-εκπαιδετή να δείχνει τις σωστές γραμμές κτλ?
Να μην χαλάσουμε ένα ζευγάρι λάστιχα τουλάχιστον?
Το κόστος το βρίσκω υπερβολικό για ένα φοιτητή πάντως. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει μια πρόβλεψη για κάποιες φοιτητικές τιμές. Εδώ στην Θεσσαλονίκη υπαρχει μία εταιρεία που προσφέρει ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης με 150 ευρώ για το οποίο δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες εκτός του ότι είναι μονοήμερο και ότι έχουν την αράχνη.
Όταν κατέβήκαμε στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου με την σχολή μου (ΑΤΕΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ) στην Αθήνα το 2001 ρώτησα στο περίπτερο του Safetrack γιατί είναι τόσο ακριβό και μου είπαν ότι τότε πλήρωναν 600,000 δρχ ενοίκιο την ημέρα. Όμως τώρα απ' όσο γνωρίζω η πίστα ανήκει στους 4Τ οπότε και οι τιμές δεν θα έπρεπε να πέσουν?
Στην Αγγλία που βρίσκομαι τώρα με 200,000 μπορώ να οδηγήσω modena 360 για 2 ώρες σε πίστα όπως θέλω εγώ.Οπότε για το safetrack περιμένω μια πιο λογική τιμή.
Και μία πρόταση (για να μη λέτε ότι γκρινιάζω μόνο): Γιατί δεν κάνετε δωρεάν σεμινάρια ασφαλους οδήγησης σε φοιτητές (νομίζω πως τέτοια κάνει ο κ.Ιαβερης),ή τουλάχιστον κάποιες ειδικές τιμές σε άτομα του κύκλου(μηχανικοί,φοιτητές μηχανολογιας κ.α.)?ΥΓ: Όσο για το θέμα μας-γιατί γκρινιάζει ο κ Κ.Κ- νομίζω ότι καλά κάνει και γκρινιάζει, αλλά κάπου καταντάει κουράστικό, ειδικά για τους νεαρούς (σε ηλικία ) αναγνώστες, γιατί γνώμη μου είναι πως όταν κάποιος είναι νέος δεν τα βλέπει όλα μαύρα, είναι πιο αισιόδοξος και πάντα ελπίζει για το καλύτερο.
ΥΓ2: Είδα σε κάποιο από τα καλοκαιρινά τεύχη των 4Τ παρουσίαση του formula student project από το πανεπιστήμιο της Πάτρας. Επειδή και εγώ είμαι στην ομάδα του formula student project στο αγγλικό πανεπίστημιο αν σας ενδιάφερε,όταν το τελειώσουμε, είμαστε στη διάθεσή σας να το παρουσιάσουμε στο περιοδικό. -
Τό είδαμε καί αυτό!!!Τί άλλο μάς έχει μείνει;
-
Καταπληκτική υπογραφή Hunter. Ποιος το έχει πει αυτό;
Συγγνώμη για το άσχετο με το θέμα post μου...
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Περιμένετε από εμένα τον νέο φοιτητή να δώσω 200.000 δρχ για ένα διήμερο του safetrack;
Xωρίς αυτό να περιλαμβάνει ούτε διαμονή,ούτε και σίτηση;
Δηλαδή για να καταλάβω:θα κατέβω από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα,
θα πρέπει να βρώ κατάλυμα και να ανάλάβω τη σίτηση κατά τη διάρκεια του διημέρου όλα με δικά μου έξοδα? Δηλαδή για 2 μέρες να ξοδέψω πάνω από 250000?
Άντε και τα βρίσκω τα λεφτά, δουλεύω κάνω οικονομίες κτλ
Το αποκορύφωμα ήταν οι δοκιμασίες στην πίστα-όλες με ταχύτητες κάτω από τα 40χλμ.
Ναι,το γνωρίζω ότι 40 χλμ είναι αρκετά για να ρεζιλευτεί ο κάθε επίδοξος νεός ''vatanen''.
Aλλά, ούτε μερικούς γρήγορους γύρους με τον συνόδηγό-εκπαιδετή να δείχνει τις σωστές γραμμές κτλ?
Να μην χαλάσουμε ένα ζευγάρι λάστιχα τουλάχιστον?
......Το κόστος το βρίσκω υπερβολικό για ένα φοιτητή πάντως. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει μια πρόβλεψη για κάποιες φοιτητικές τιμές. Εδώ στην Θεσσαλονίκη υπαρχει μία εταιρεία που προσφέρει ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης με 150 ευρώ για το οποίο δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες εκτός του ότι είναι μονοήμερο και ότι έχουν την αράχνη.
.......Στην Αγγλία που βρίσκομαι τώρα με 200,000 μπορώ να οδηγήσω modena 360 για 2 ώρες σε πίστα όπως θέλω εγώ.Οπότε για το safetrack περιμένω μια πιο λογική τιμή.
Και μία πρόταση (για να μη λέτε ότι γκρινιάζω μόνο): Γιατί δεν κάνετε δωρεάν σεμινάρια ασφαλους οδήγησης σε φοιτητές (νομίζω πως τέτοια κάνει ο κ.Ιαβερης),ή τουλάχιστον κάποιες ειδικές τιμές σε άτομα του κύκλου(μηχανικοί,φοιτητές μηχανολογιας κ.α.)?Ελεος! Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εντελώς ανόμοια πράγματα! Συνέκρινε το κόστος του Safetrack με αντίστοιχες σχολές ασφαλούς οδήγησης και θα διαπιστώσεις κατά πόσον είναι φθηνό ή ακριβό..
Και κάτι ακόμα: Την Ferrari που λες ούτε κατά διάννοια δεν σε αφήνουν να την οδηγήσεις όπως θα ήθελες.. απλώς την μετακινείς για κάποιους γύρους, με τον συνοδηγό δίπλα σου πάντοτε σε ετοιμότητα να σε επαναφέρει στην τάξη (ή και να σε σταματήσει αν το κρίνει σκόπιμο)..
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Περιμένετε από εμένα τον νέο φοιτητή να δώσω 200.000 δρχ για ένα διήμερο του safetrack;
Xωρίς αυτό να περιλαμβάνει ούτε διαμονή,ούτε και σίτηση;
Δηλαδή για να καταλάβω:θα κατέβω από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα,
θα πρέπει να βρώ κατάλυμα και να ανάλάβω τη σίτηση κατά τη διάρκεια του διημέρου όλα με δικά μου έξοδα? Δηλαδή για 2 μέρες να ξοδέψω πάνω από 250000?
Άντε και τα βρίσκω τα λεφτά, δουλεύω κάνω οικονομίες κτλ
Το αποκορύφωμα ήταν οι δοκιμασίες στην πίστα-όλες με ταχύτητες κάτω από τα 40χλμ.
Ναι,το γνωρίζω ότι 40 χλμ είναι αρκετά για να ρεζιλευτεί ο κάθε επίδοξος νεός ''vatanen''.
Aλλά, ούτε μερικούς γρήγορους γύρους με τον συνόδηγό-εκπαιδετή να δείχνει τις σωστές γραμμές κτλ?
Να μην χαλάσουμε ένα ζευγάρι λάστιχα τουλάχιστον?
......Το κόστος το βρίσκω υπερβολικό για ένα φοιτητή πάντως. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει μια πρόβλεψη για κάποιες φοιτητικές τιμές. Εδώ στην Θεσσαλονίκη υπαρχει μία εταιρεία που προσφέρει ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης με 150 ευρώ για το οποίο δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες εκτός του ότι είναι μονοήμερο και ότι έχουν την αράχνη.
.......Στην Αγγλία που βρίσκομαι τώρα με 200,000 μπορώ να οδηγήσω modena 360 για 2 ώρες σε πίστα όπως θέλω εγώ.Οπότε για το safetrack περιμένω μια πιο λογική τιμή.
Και μία πρόταση (για να μη λέτε ότι γκρινιάζω μόνο): Γιατί δεν κάνετε δωρεάν σεμινάρια ασφαλους οδήγησης σε φοιτητές (νομίζω πως τέτοια κάνει ο κ.Ιαβερης),ή τουλάχιστον κάποιες ειδικές τιμές σε άτομα του κύκλου(μηχανικοί,φοιτητές μηχανολογιας κ.α.)?Ελεος! Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εντελώς ανόμοια πράγματα! Συνέκρινε το κόστος του Safetrack με αντίστοιχες σχολές ασφαλούς οδήγησης και θα διαπιστώσεις κατά πόσον είναι φθηνό ή ακριβό..
Και κάτι ακόμα: Την Ferrari που λες ούτε κατά διάννοια δεν σε αφήνουν να την οδηγήσεις όπως θα ήθελες.. απλώς την μετακινείς για κάποιους γύρους, με τον συνοδηγό δίπλα σου πάντοτε σε ετοιμότητα να σε επαναφέρει στην τάξη (ή και να σε σταματήσει αν το κρίνει σκόπιμο)..
Δεν συγκρίνω το κόστος του safetrack με τις άλλες σχολές. Σχολιάζω το κόστος του για τον φοιτητή.
Και όμως την ferrari την οδηγάς όπως θέλεις,υπάρχουν βέβαια όρια.υπάρχουν ειδικά φώτα μες την πίστα που σού υποδεικνύουν οταν κάνεις υπερβολές και οταν ξεπεράσεις αυτά τα όρια σε πετάνε έξω από την πίστα και δεν σου δίνουν τα λεφτά σου πισω
-
[list:1azjqedc]Γιατι μαλωνετε ρε παιδια?[/list:u:1azjqedc][list:1azjqedc]Ελατε να σας κανω εγω ενα safetrack με το golf [/list:u:1azjqedc][list:1azjqedc]Προυποθεση, να ειστε ασφαλισμενοι ........απ την αποζημιωση δικαιουμε κι εγω μεριδιο!! [/list:u:1azjqedc]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Καταπληκτική υπογραφή Hunter. Ποιος το έχει πει αυτό;Συγγνώμη για το άσχετο με το θέμα post μου...
Εγώ....ο HUNTER!!!!
Ελα ντέ,ποιός τό είπε;Δέν γνωρίζω!!! -
Οσον αφορα την γκρινια, ενταξει τι να κανουμε κυριε καβαθα, μπορει να σας φαινεται απιστευτο, αλλα εγω δεν αντεχω αλλο οχι τοσο το ΤΙ λετε αλλα το ΠΩΣ! θελω μια φορα να δω ενα αρθρο που εκτος απο την γκρινια να αποφαινεται τελικα θετικα! οτι κατι καλο παει να αλλαξει! τελοσπαντων! προφανως και ειναι μια χαμενη υποθεση για εμενα μια αντιπαραθεση, και ουτε αυτο επεδιωκω, απλα μαι γνωμη ειπα...
ΥΓ. Παντα υπαρχουν καποιοι που διαφωνουν... αυτο δεν τους κανει ανενημερωτους απαραιτητα. μην βιαζεσαι ποτε να κρινεις.
ΥΓ2. Η προσφορα ειναι γνωστη! ο σκοπος ομως δεν αγιαζει τα μεσα! αν το μεσο ειναι ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ... -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
ΥΓ: Όσο για το θέμα μας-γιατί γκρινιάζει ο κ Κ.Κ- νομίζω ότι καλά κάνει και γκρινιάζει, αλλά κάπου καταντάει κουράστικό, ειδικά για τους νεαρούς (σε ηλικία ) αναγνώστες, γιατί γνώμη μου είναι πως όταν κάποιος είναι νέος δεν τα βλέπει όλα μαύρα, είναι πιο αισιόδοξος και πάντα ελπίζει για το καλύτερο.Ελικρινά, πιστεύεις ότι αν ο Κώστας Καββαθάς (κύριος με όλο το νόημα της λέξης) δεν ήλπιζε για το καλύτερο, θα είχε κάποιο λόγο να γκρινιάζει?
Έχετε αναρωτηθεί, εσείς που αντιτίθεστε στη γκρίνια του ΚΚ, γιατί τη συνεχίζει? Μήπως είναι μια παλιά συνήθεια που δεν κόβεται? Μήπως δεν έχει κάτι άλλο να πει και αναλώνεται στα ίδια και τα ίδια? Μήπως πάλι, έχει βρει το στυλ που του αρέσει και δε λέει να αλλάξει?
Όχι, κύριοι. Ο ΚΚ γκρινιάζει γιατί, σε αντίθεση με πολλούς από εμάς, γνωρίζει και νοιάζεται. Γνωρίζει τα πράγματα τα οποία θίγει, ενώ άλλοι που εμφανίζονται ως ειδήμονες δεν έχουν ιδέα, και κατά τη γνώμη μου δε θα έπρεπε να έχουν το θράσος να μιλούν. Νοιάζεται για την Ελλάδα, γιατί αν δε νοιαζόταν θα έμενε στις δοκιμές νέων μοντέλων και δε θα είχε κανένα λόγο να δημοσιεύει κάθε μήνα τον 'Αντίλογο'. Στο κάτω κάτω, αν τον ένοιαζε μόνο η προσωπική του πορεία και προβολή, δε θα είχε κανένα λόγο να γκρινιάζει και να αντιτίθεται έτσι στις απόψεις ενός εν δυνάμει αγοραστικού κοινού του καλύτερου αυτοκινητιστικού (και όχι μόνο) εντύπου της χώρας.
Σας ενοχλεί ο τρόπος του, λέτε? Μα πώς αλλιώς να μιλήσει κάποιος που επί σειρά ετών βλέπει την κάθε προσπάθειά του να βομβαρδίζεται από πολιτικές και λοιπές σκοπιμότητες? Από την άλλη, γιατί λέτε ότι τα βλέπει όλα μαύρα? Να θυμίσω την Άλλη Ελλάδα? Ένα παράδειγμα γραφή του ΚΚ, όπου παραδέχεται, σημειώνει και επικροτεί τις καλές προσπάθειες σε αυτή τη χώρα.
Και κάτι τελευταίο. Σας κουράζει με τη γκρίνια του ο ΚΚ? Αγοράστε το περιδικό, αλλά μην τον διαβάζετε. Οι 4Τ έχουν πολλά ακόμη να σας προσφέρουν εκτός από τη γκρίνια του. Δε σας απαγορεύει κανείς να προσπεράσετε τις σελίδες του Αντίλογου. Από την άλλη όμως, δε σας δίνει και κανείς το δικαίωμα να τον κρίνετε. Εκτός αν έχετε προσφέρει στη χώρα αντίστοιχο (ή και μεγαλύτερο) έργο απ'ό,τι εκείνος, εδώ και μια γενιά ολόκληρη.
Forza KK!
-
Προσωπικά διάβαζα τον κ.Καββαθά μέσα απο την πτήση και τους 4Τ ..
Στα γραφόμενα του δεν διακρίνω καμία γκρίνια απλά την ωμή αλήθεια.
Ετσι είμαστε σαν χώρα είτε το θέλουμε είτε όχι .Μακάρι να υπήρχαν άλλοι 10 σαν τον κύριο Καββαθά...Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οτι όλοι έχουν συμβιβαστεί με όλα και λένε: 'εντάξει μωρέ τι έγινε;'
Θα έπρεπε όλοι να 'γκρινιάζαμε ' όπως ο κ.Καββαθάς. μην ξεχνάμε άλλωστε κάτι που είχε πει και ένας δοκιμιογράφος ' Έγώ είμαι ο χτίστης , εγώ και ο γκρεμιστής'
Καλή σας μέρα!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
.... Από την άλλη όμως, δε σας δίνει και κανείς το δικαίωμα να τον κρίνετε. Εκτός αν έχετε προσφέρει στη χώρα αντίστοιχο (ή και μεγαλύτερο) έργο απ'ό,τι εκείνος, εδώ και μια γενιά ολόκληρη.Forza KK!
Όλοι κρινόμαστε!!Κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής και κανείς δε βρίσκεται στο απυρόβλητο.
Και σε αντιστοιχία με όσα έγραψες,μπορείς κι εσύ να μη διαβάζεις την κριτική που γίνεται εδώ για τον κύριο Καββαθά και να προχωράς παρακάτω. -
[quote='dimitrios']ΥΓ:
Και κάτι τελευταίο. Σας κουράζει με τη γκρίνια του ο ΚΚ? Αγοράστε το περιδικό, αλλά μην τον διαβάζετε. Οι 4Τ έχουν πολλά ακόμη να σας προσφέρουν εκτός από τη γκρίνια του. Δε σας απαγορεύει κανείς να προσπεράσετε τις σελίδες του Αντίλογου. Από την άλλη όμως, δε σας δίνει και κανείς το δικαίωμα να τον κρίνετε. Εκτός αν έχετε προσφέρει στη χώρα αντίστοιχο (ή και μεγαλύτερο) έργο απ'ό,τι εκείνος, εδώ και μια γενιά ολόκληρη.
Forza KK!
μα αυτο κανω εγω για παραδειγμα! ΠΑΙΡΝΩ τους 4Τ και απλα δεν διαβαζω ΚΚ.
απο εκει και περα ομως, αυτο που λες, ειναι ΜΕΓΑ λαθος... τι παει να πει δεν μπορουμε να τον κρινουμε αν δεν εχουμε προσφερει οσα αυτος? τι ειναι τωρα αυτες οι ιδεες και αποψεις? ειμαστε σοβαροι? Ο καθε ανθρωπος, και ποσο μαλλον ενα δημοσιο προσωπο, πρεπει να ΔΕΧΕΤΑΙ την κριτικη ΟΛΩΝ μας, να την ΑΚΟΥΕΙ προσωπικα, και να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ με κριτικη που γινεται ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ!
πχ δεν βγηκα να βρισω. παραπονο εξεφρασα. ουτε μηδενισα την προσφορα του. -
Παντως εμενα μου φαινετε αρκετα περιεργο οτι ο jacob εκανε ενα post ολο και ολο απλως και μονο για να τα 'χωσει' στο Κ.Κ. , για αν μην πω οτι ειναι υποπτο( πολυ υποπτο).
-
Η προσφορά του Κυρίου Καββαθά είναι αναμφισβήτητη και τι γνωρίζουν όσοι έχουν παρακολουθήσει τα έντυπα που κυκλοφορεί ή κυκλοφόρησε κατά καιρούς με επιτυχία εμπορική ή όχι. Ορισμένα από αυτά απέτυχαν γιατί ήταν μπροστά από τον καιρό τους με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το απαιτούμενο αναγνωστικό κοινό για να τα συντηρήσει.
Σίγουρα κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο και όλοι μας κρινόμαστε. Όπως σίγουρα κανείς πιθανόν δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι συμφωνεί πάντα με τις θέσεις του Κ.Κ.
Εγώ προσωπικά δεν χαρακτηρίζω τα γραπτά του ως γκρινιάρικα αλλά σαν καταγραφή της Ελληνικής πραγματικότητας που δυστυχώς σε πολλά σημεία δεν διορθώνονται τα στραβά μετά από τόσα χρόνια. Αυτό είναι η αιτία που τον κάνει να επαναλαμβάνεται.
Θα συνιστούσα κυρίως στους νέους αναγνώστες να διαβάζουν τον Κ.Κ. ακόμα και αν δεν συμφωνούν με το ύφος των γραπτών του.
Έχουν πολλά να μάθουν και πολύ λίγα να χάσουν.
Γιατί γκρινιάζει ο Καββαθάς;