-
Ρε Πετράν τι σχέση έχει η μίζα ( και η φυσιολογική της φθορά ) με τα ηλεκτρονικά 3ης ( όπως λές ) γενιάς...
-
ρε συ, δε μου χάλασε η μίζα...
η ηλεκτρική ανάφλεξη μου χάλασε...
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
η ηλεκτρική ανάφλεξη μου χάλασε...
Τα μπουζί είναι αυτό το πράμα;
Εγώ ξέρω πως η νέα jag έχει σύστημα που σε 5 χρόνια ακριβώς διαλύει τον κινητήρα. Αρχικά είχαν σκεφτεί αυτόματη ανατίναξη, αλλά επειδή είναι αγγλικό αμάξι έβαλαν κάτι πιο διακριτικό.
Ευτυχώς οι έξυπνοι δεν τα χάφτουν και δεν αγοράζουν.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
η ηλεκτρική ανάφλεξη μου χάλασε...
Τα μπουζί είναι αυτό το πράμα;
όχι... είναι ένα εξάρτημα εκεί που βάζεις το κλειδί... δεν είμαι μηχανικός για να σου εξηγήσω ακριβώς... όμως το ανταλλακτικό το πήρα στα χέρια μου... ο μηχανισμός είναι ακριβώς εκεί που μπαίνει το κλειδί... δεν έχει καμία σχέση με τον κινητήρα... είναι μέσα στην καμπίνα...
μετά είδα τα στατιστικά βλαβών στις ασφαλιστικές σε ένα φυλλάδιο που έπεσε στα χέρια μου κατά τύχη, κ η βλάβη αυτή ήταν η πιο συνηθισμένη βλάβη εντός πόλης...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εγώ ξέρω πως η νέα jag έχει σύστημα που σε 5 χρόνια ακριβώς διαλύει τον κινητήρα. Αρχικά είχαν σκεφτεί αυτόματη ανατίναξη, αλλά επειδή είναι αγγλικό αμάξι έβαλαν κάτι πιο διακριτικό.
Ευτυχώς οι έξυπνοι δεν τα χάφτουν και δεν αγοράζουν.
αυτό ακριβώς το σκέφτηκε πρώτη η honda...
crv φίλου, ενός έτους κάηκε από αυτανάφλεξη (όπως ίσχυρίζεται τουλάχιστον ο πραγματογνώμονας).
δυστυχώς το παιδί δεν αποζημιώθηκε...
-
Αν και είμαστε οφ-τοπικ, η πιο συχνή βλάβη δεν είναι στον μύλο της κλειδαριάς που λες αλλά στην μπαταρία.
-
Κωνσταντίνε πίστεψέ με... αυτή είναι...
για να μην παίζουμε με τις λέξεις, λέγοντας βλάβη εννοώ καταστροφή... η μπαταρία είναι φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης... κανείς δεν κατηγορεί πχ την τογιότα επειδή τελείωσε η μπαταρία στο corolla στα 3-4 χρόνια...
εννοώ μία κατάσταση που ακινητοποιεί το αμάξι κ θέλει μεταφορά σε συνεργείο... αυτό που αναφέρεις είναι απόρροια λογικής... όμως αυτό, όπως κ το λάστιχο, δεν εντάσσονται στην ίδια κατηγορία, γιατί δεν απαιτείται μεταφορά σε συνεργείο με αμάξι της εταιρίας...
κρίμα που δεν εχω το απόκομμα γιατί κάτι τέτοια τα βαριέμαι να τα μαζεύω...
ο φίλος corsair ίσως έχει περισσότερα στοιχεία...
τέλος το off topic
-
Πως σας φαίνεται η νέα Jaguar XF;Εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ... και το εσωτερικό της πολύ εντπωσιακό,πέρα από τα τετριμμένα Mercedes και BMW...αλλά είναι πιο ακριβή από τα προαναφερθέντα...Το μόνο πρόβλημα λίγο τα μπροστινά φώτα που με ξενέρωσαν σε σχέση με το αρχικό concept...
-
Το αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα, τιμές ανακοινώθηκαν προχθές. Το παρόν συγχωνεύεται στο θέμα που έχουμε ήδη για το αυτοκίνητο.
-
**Στη 2η θέση ανήλθε η Jaguar **από τη 10η που βρισκόταν πέρυσι **στο ζήτημα της αξιοπιστίας σύμφωνα με ** έρευνα αξιοπιστίας-εμπιστοσύνης από [b]την JD Power[b] για το 2009 που δημοσιεύτηκε σήμερα. Αφορά στα μοντέλα MY 2006...
Από την πρώτη θέση εκθρονίστηκε η Lexus η οποία έπεσε στην τρίτη θέση πίσω από την Jaguar και τη Buick που σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση!
http://www.jdpower.com/autos/articles/2009-Vehicle-Dependability-Study-Results/page-2
http://www.reuters.com/article/rbssAutoTruckManufacturers/idUSN1952245420090319 -
Νομίζω ότι δεν υπάρχει ειδικό θέμα jaguar γι' αυτό ρωτω εδώ:
Βλέπω πολύ καλες τιμές σε μεταχειρισμένες jaguar (στην Γερμανία αλλά και εδώ) εν σχέσει προς Mercedes, BMW και άλλα premium.
Θεωρείται η Jaguar ως πιο αναξιόπιστη από τις άλλες premium μάρκες και είναι πιο προσιτή ως μεταχερισμένο? ή έχει πολύ ακριβά σερβις (πάλι σε σχέση με MB, BMW)? -
Συγκεκριμενοποίησέ το, ποιός ιαγουάρος σε ενδιαφέρει ακριβώς.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Συγκεκριμενοποίησέ το, ποιός ιαγουάρος σε ενδιαφέρει ακριβώς.η Xtype 3.0lt του 2001.
ακόμα είδα ενδιαφέρουσα και την s-type πάλι 3λιτρη του 2002....
-
Από αυτές που λες έχουν πέσει πολύ οι τιμές τους και στην Ελλάδα...
Κοιτούσα στο car.gr, Jaguar X-Type του 2001 με 16-19χιλιάρικα...Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι το αμάξι είναι πολύ πίσω τεχνολογικά θυμίζοντας ουσιαστικά παλιό Ford Mondeo....
-
Ναι, το ξέρω το αυτοκίνητο (x-type). Και στην Ελλάδα είναι πεσμένες οι τιμές (απλά στην Γερμανία υπάρχει τρομερή προσφορά και ποικιλία).
Είναι όμως το γεγονός ότι είναι πίσω σε τεχνολογία που το κάνει τόσο φθηνότερο από τα άλλα premium ως μεταχειρισμένο ή έχει και πολύ ακριβά σέρβις ή είναι και αναξιόπιστη?
-
Mε την πρόοδο και επέλαση που έχουν κάνει τα ηλεκτρονικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα, ένα μοντέλο του 2001 είναι πίσω σε σχέση με τα σημερινά έτσι και αλλιώς.
Τα σέρβις είναι ακριβά σε σχέση με τη δελεαστική τιμή αγοράς, αλλά είναι γεγονός ότι ίσως οποιοδήποτε τρίλιτρο premium 'βαράει'. Πιο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά δεν τα δουλεύουν πολύ τα ελεύθερα συνεργεία για να έχεις μια εύκολη και σίγουρη εναλλακτική αντιπρόταση.
Πάντως στα ανταλλακτικά υπάρχει πολύ φθηνή λύση την οποία ακολουθώ και εγώ, γιατί έχω αγγλικό, με θεαματικά αποτελέσματα. Εισάγω μόνος μου από αγγλία, μέσω ebay κυρίως, πολλά ανταλλακτικά σε τιμές 50-65% κάτω από τις τιμές Ελλαδιστάν με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος συντήρησης να συγκρατείται σε λογικά επίπεδα. Βέβαια πρέπει να ξέρεις πέντε πράγματα και να ασχοληθείς λίγο, αλλά αποζημιώνεσαι από τις τιμές, την ποικιλία και την διαθεσιμότητα.
Αξιοπιστία? Νταξ' δεν είναι Λέξους, αλλά περισσότερο λαχνός είναι αυτά τα πράγματα πλέον. Πολύ άσχημα είχαν ακουστεί για συστήματα μετάδοσης και ημιαξόνια, αλλά δεν ξέρω περισσότερα.
Το καλό με τα μοντέλα που ζητάς είναι ότι η γραμμή τους είναι αρκετά κλασσική,πάντα με τα σύγχρονα δεδομένα, με αποτέλεσμα να μπορούν να κρατηθούν στο προσκήνιο για καιρό ακόμα. -
4 αστέρια στις δοκιμές του euro ncap
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
4 αστέρια στις δοκιμές του euro ncap -
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Από αυτές που λες έχουν πέσει πολύ οι τιμές τους και στην Ελλάδα...
Κοιτούσα στο car.gr, Jaguar X-Type του 2001 με 16-19χιλιάρικα...Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι το αμάξι είναι πολύ πίσω τεχνολογικά θυμίζοντας ουσιαστικά παλιό Ford Mondeo....
Το ότι βασίζεται στο (προηγούμενο) Mondeo δε σημαίνει πως είναι πίσω τεχνολογικά. Μηχανικά είναι πολύ σύγχρονο και γενικά είναι καλό αυτοκίνητο (ειδικά τα 4κίνητα) με απαράδεκτη εμφάνιση και αμφίβολη ποιότητα/αξιοπιστία.
-
Η XF βασίζεται στην S Type και όχι στο Mondeo. Το σασί της είναι παλαιό μεν, αξιόλογο δε.
Jaguar XF 2008