-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
διαβαστε το παρακατω: ( Δεν το κανω ποστ στη μερια των Ιταλων γιατι φοβουνται μη ξυπνησουν απο το ονειρο ορισμενοι εκει και ουτε θλεω να τους τσιγκλαω.)'Ο μέχρι σήμερα ισχυρός άντρας του Gruppo, που θα συνταξιοδοτηθεί την επόμενη χρονιά, θα παραδώσει τα καθήκοντά του στις 15 Νοεμβρίου του 2003 στον Herbert Demel, το νέο διευθύνοντα σύμβουλο της Fiat Auto.
και επισης
Tα επόμενα 12 χρόνια της καριέρας του βρέθηκε στο γκρουπ Volkswagen-Audi, αρχικά ως επικεφαλής εξέλιξης προϊόντων στην Audi, από το 1990, και κατόπιν ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, από το 1994 μέχρι το 1997. '
περισσοτερα:http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7059. Μακαρι οπως εχω πει να τους σωσει, γιατι ο ανταγωνισμος κανει καλο σε ολους
Γινομαι προφητικος: Σε κανα χρονο θα μας εκθειαζουν το ποσο καλοφτιαγμενα ειναι τα ιταλικα. Θα ανακαλυψουν την ποιοτητα κατασκευης με διαφορα κατι αιωνων.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ
[list:2czpmcm2]. [/list:u:2czpmcm2][list:2czpmcm2]Αυτα ετσι ειναι.Οπως ξαφικα οι Γαλλοι ανακαλυψαν την παθητικη ασφαλεια, ετσι με την βοηθεια των Γερμανων θα καμαρωνουν ΚΑΙ τα πλαστικα τους[/list:u:2czpmcm2][list:2czpmcm2]Τον boxer ξεχνας ποιος τους τον εφτιαξε?[/list:u:2czpmcm2]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τον boxer ξεχνας ποιος τους τον εφτιαξε?[/list]Η ferrari βρε Μακη. Ειδικα για την αλφα ρομεο. Μετα απο πολλα παρακαλια δωσαν δικαιωμα να τον χρησιμοποιει και η Porsche
-
Δυστυχώς ο 'γέρος' μου (κοινώς το Golf II που έχω) πληγώθηκε σοβαρά πριν 2μέρες από ασυνείδητο πιτσιρικά που μου καρφώθηκε όντας σταματημένος σε φανάρι.
Φίλε G60, το Golf II που έγραφες στην αγγελία είναι ακόμα απούλητο??
(Για την περίπτωση που δεν είναι συμφέρουσα η επισκευή για τις ασφαλιστικές εταιρίες) -
γεια σας παιδια
καλη εβδομαδα
Που χαθηκατε? Ειχε καλο καιρο και τη κανατε για βολτες? -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Δυστυχώς ο 'γέρος' μου (κοινώς το Golf II που έχω) πληγώθηκε σοβαρά πριν 2μέρες από ασυνείδητο πιτσιρικά που μου καρφώθηκε όντας σταματημένος σε φανάρι.Το καλό με το Golfaki είναι οτι υπάρχουνε πάρα πολλά ανταλλακτικά διαθέσιμα, ιδίως για το ΜκΙΙ και ΙΙΙ, που είναι πιο παλιά.
Καλή τύχη και ελπίζω να φτιαχτεί σαν καινούργιο
-
kalimera paidia tou Vag forum. 8elw na rwthsw kati gia ena arthro poy diavasa prin 20 meres peripou. se en8eto gnwstoy periodikou eixe dinamometrhmena 400 montela me eggyhsh ISO 9000000002122321 ktl.
edine to polo 110hp kai 13,8 roph eno ta antistixa fabia kai ibiza (1400cc 16v) ta edine 101-102hp. ali8euei i mas poulane fidia.
os katoxos toy polo poli 8a i8ela na simbenei ayto alla den 3erw an prepei na to pistepso!!
kanena sxolio??? -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το καλό με το Golfaki είναι οτι υπάρχουνε πάρα πολλά ανταλλακτικά διαθέσιμα, ιδίως για το ΜκΙΙ και ΙΙΙ, που είναι πιο παλιά.
Καλή τύχη και ελπίζω να φτιαχτεί σαν καινούργιο
Φίλε Fanis75 ευχαριστώ για τις ευχές. Το αυτοκίνητο ελπίζω και εγώ ότι θα φτιαχτεί. Το δεύτερο κακό είναι η γραφειοκρατία με τις ασφαλιστικές εταιρίες για να αποζημιωθώ, που δεν αντέχεται με τίποτα.
Είναι πολύ άσχημο συναίσθημα να 'σύρεσαι' σε τέτοια ταλαιπωρία και υλική ζημιά, με υπαιτιότητα κάποιου ασυνείδητου οδηγού.
[/quote] -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
kalimera paidia tou Vag forum. 8elw na rwthsw kati gia ena arthro poy diavasa prin 20 meres peripou. se en8eto gnwstoy periodikou eixe dinamometrhmena 400 montela me eggyhsh ISO 9000000002122321 ktl.edine to polo 110hp kai 13,8 roph eno ta antistixa fabia kai ibiza (1400cc 16v) ta edine 101-102hp. ali8euei i mas poulane fidia.
os katoxos toy polo poli 8a i8ela na simbenei ayto alla den 3erw an prepei na to pistepso!!
kanena sxolio???Παίζει να είναι αλήθεια, αν και θα περίμενα αυτό να συμβαίνει από την ονομαστική ισχύ. όπως στην περίπτωση του S3 και του Cupra R.
Με το που σταμάτησε η παραγωγή του S3 το Cupra R πήρε αμέσως τα 15 άλογα που του έλειπαν. -
Δεν είμαι κάτοχος μοντέλου της VAG, αλλά έχω μια απορία.
Κάποιος έχει αυτό το αυτοκίνητο:'VW Golf II 16V, moteur KR, original και οχι μετατροπή. Ενα απο τα περίπου 5 κομμάτια που έφερε στην Ελλάδα η KOSMOCAR.'
Περί τίνος πρόκειται? Έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Golf II?
Τί είναι αυτό το 'μοτέρ KR'?Ευχαριστώ!
-
το KR είναι ο κωδικός του 16v μοτέρ των 1800cc που παρήχθη από το 85 μέχρι το 91,δεν είναι καταλυτικό και αποδίδει 139hp
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Φίλε Fanis75 ευχαριστώ για τις ευχές. Το αυτοκίνητο ελπίζω και εγώ ότι θα φτιαχτεί. Το δεύτερο κακό είναι η γραφειοκρατία με τις ασφαλιστικές εταιρίες για να αποζημιωθώ, που δεν αντέχεται με τίποτα.
Είναι πολύ άσχημο συναίσθημα να 'σύρεσαι' σε τέτοια ταλαιπωρία και υλική ζημιά, με υπαιτιότητα κάποιου ασυνείδητου οδηγού.Σε καταλαβαίνω....αλλά τι να κάνεις? Εγω παλιότερα είχα ατύχημα (όχι σοβαρό ευτυχώς) και ο άλλος οδηγός ΔΕΝ είχε ασφάλεια. Εκεί να δεις τρέξιμο.....ευτυχώς δέχτηκε να πληρώσει την ζημιά για να μην τον πάω δικαστικός (ήτανε ναύτης και θα πήγαινε ναυτοδικείο κλπ.).
Καλό κουράγιο.
-
Ο χρήστης vdub έγραψε:
το KR είναι ο κωδικός του 16v μοτέρ των 1800cc που παρήχθη από το 85 μέχρι το 91,δεν είναι καταλυτικό και αποδίδει 139hpΦίλε Γιάννη ,
να σε συμπληρώσω και να σε διορθώσω .Ο κινητήρας KR έχει τοποθετηθεί , απο τον 10ο του 1985 έως τον 7ο του
1992 σε VW Corrado , Passat , Shirocco , Jetta II και Golf II , με ιπποδυνάμεις απο 136 έως 140 hp και ορισμένες τελευταίες εκδοσεις του
ήταν με καταλύτη .Είναι δε ο πρόγονος του 'πασπαρτού' κινητήρα του Group VAG των 1781cc
που αποδίδει , σε διάφορες εκδόσεις του απο 120 έως 225 hp ΚΑΙ ΣΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΒΕΛΤΙΩΤΩΝ πλησιάζει ή και ξεπερνάει τα 300 hp .......Αποστόλης.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Δεν είμαι κάτοχος μοντέλου της VAG, αλλά έχω μια απορία.
Κάποιος έχει αυτό το αυτοκίνητο:'VW Golf II 16V, moteur KR, original και οχι μετατροπή. Ενα απο τα περίπου 5 κομμάτια που έφερε στην Ελλάδα η KOSMOCAR.'
Περί τίνος πρόκειται? Έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Golf II?
Τί είναι αυτό το 'μοτέρ KR'?Ευχαριστώ!
Αλεξη βλεπω δεν το βαζεις κατω!
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
το KR είναι ο κωδικός του 16v μοτέρ των 1800cc που παρήχθη από το 85 μέχρι το 91,δεν είναι καταλυτικό και αποδίδει 139hp
Φίλε Γιάννη ,
να σε συμπληρώσω και να σε διορθώσω .Ο κινητήρας KR έχει τοποθετηθεί , απο τον 10ο του 1985 έως τον 7ο του
1992 σε VW Corrado , Passat , Shirocco , Jetta II και Golf II , με ιπποδυνάμεις απο 136 έως 140 hp και ορισμένες τελευταίες εκδοσεις του
ήταν με καταλύτη .Το αυτοκίνητο για το οποίο λέω είναι δηλαδή ένα απλό Golf GTi 16V?
Απλά είχαν έρθει μόνο... 5 στην Ελλάδα?Είναι δε ο πρόγονος του 'πασπαρτού' κινητήρα του Group VAG των 1781cc που αποδίδει , σε διάφορες εκδόσεις του απο 120 έως 225 hp ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΒΕΛΤΙΩΤΩΝ πλησιάζει ή και ξεπερνάει τα 300 hp .......
Αποστόλης.
Εδώ αναφέρεσαι στον γνωστό 20V κινητήρα που χρησιμοποιείται σήμερα?
(που νομίζω ότι ξεκινάει από τα 125ps)Τι εννοείς 'στα χέρια έμπειρων βελτιωτών'?
Αφού για πλάκα τα περνάει, και βλέπουμε και αυτοκίνητα με 400+ άλογα για χρήση δρόμου...Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
:lol:
Αλεξη βλεπω δεν το βαζεις κατω!Άμα δεν ξέρω κάτι το ψάχνω σαν τρελός...
Για κείνο το περιοδικό δε μου έχεις πει ακόμα όμως...
-
Νέος συνάδελφος A4 TQ 190 προς το παρόν PS ή πιάσε τον ταύρο απ τα κέρατα (σύμφωνα με τη διαφήμηση) .
Πολύ ευχαριστημένος, αλλά η αίσθηση του σασμάν (6αρι) δεν συνάδει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο
Εκτός απο μία εξαίρεση σε ένα τέστ νομίζω πέρασε από όλους τους δοκιμαστες των περιοδικών στο ντούκου.
Οχι οι 4Τ δεν πήραν είδηση. -
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Νέος συνάδελφος A4 TQ 190 προς το παρόν PS ή πιάσε τον ταύρο απ τα κέρατα (σύμφωνα με τη διαφήμηση) .
Πολύ ευχαριστημένος, αλλά η αίσθηση του σασμάν (6αρι) δεν συνάδει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο
Εκτός απο μία εξαίρεση σε ένα τέστ νομίζω πέρασε από όλους τους δοκιμαστες των περιοδικών στο ντούκου.
Οχι οι 4Τ δεν πήραν είδηση.μπορεις να περιγραψεις τι ειναι αυτο που δεν αρεσει στο σασμαν?
ειναι ασαφες? σφιγκει στις γρηγορες αλλαγες? για πες... -
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Το αυτοκίνητο για το οποίο λέω είναι δηλαδή ένα απλό Golf GTi 16V?
Απλά είχαν έρθει μόνο... 5 στην Ελλάδα?ΝΑΙ! στην πρώτη ερώτηση. Για την δεύτερη δεν ξέρω.....αλλά σίγουρα είχανε έρθει Ελάχιστα Golf MkII GTi 16V, στην Ελλάδα....ήτανε πανάκριβα!! το 99% απο αυτά που βλέπεις είναι απο μετατροπή (σπορ που άνθιζε στην δεκαετία 80 και αρχές 90). Αν ήξερς που να πας γινότανε καλή δουλειά και κόστιζε λιγότερο απο τα μισά λεφτά του μαμίσιου.
Το ίδιο γινότανε και με τε περισσότερα Pegeuot 205 GTi (ιδίως τα 1.9) και με Renault 5 Turbo GT.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Νέος συνάδελφος A4 TQ 190 προς το παρόν PS ή πιάσε τον ταύρο απ τα κέρατα (σύμφωνα με τη διαφήμηση) .
Πολύ ευχαριστημένος, αλλά η αίσθηση του σασμάν (6αρι) δεν συνάδει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο
Εκτός απο μία εξαίρεση σε ένα τέστ νομίζω πέρασε από όλους τους δοκιμαστες των περιοδικών στο ντούκου.
Οχι οι 4Τ δεν πήραν είδηση.μπορεις να περιγραψεις τι ειναι αυτο που δεν αρεσει στο σασμαν?
ειναι ασαφες? σφιγκει στις γρηγορες αλλαγες? για πες...Kalimera paides,
san neos katoxos vw (polo 16v mod 2003) kai ego den eimai kai apolita eyxaristhmenos apo to sasman tou omilou. idika stin opis8en kai sthn tetarth merikes fores de mou mbainoun. kai o kollhtos mou me A3 1.8T allakse to sasman tou giati i 3h den embaine me tipota (eutixos eixe eggyhsh akoma)! exo akousei kai ena allo peristatiko se golf (me ginaika odigo omws...) pou to eixe allaksei 3 fores.Φίλε frogy, σε παρακαλώ να γράφεις Ελληνικά, από σεβασμό στην επιθυμία των οικοδεσποτών μας 4Τ, όπως εκφράζεται στις Οδηγίες χρήσης, στα ...ματάκια των υπόλοιπων χρηστών και βέβαια στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator) -
και εγω ως κατοχος πολο(νεο) και γκολφ(ΙΙΙ) λεω οτι στο γκολφ η οπισθεν εμπαινε καμια φορα δυσκολα ιδιως αν ειχε ζεσταθει ο δισκος. Η λυση ηταν (ειναι) να ξαναπατας αλλη μια τον συμπλεκτη.
Στο πολο κανενα προβλημα Εχω 9000χλμ....
Γενικα πολυ καλο σασμαν αν και σφιγκει λιγο στις γρηγορες αλλαγες.
Παντως του γκολφ με 155000χλμ και σκληρη χρηση ενιοτε δεν εχει κανει κιχ. Παρα πολυ καλο.
VW FORUM