-
Κερδίζει κατά κράτος το κινέζικο όταν βάλεις το plaid στο chill mode. Σε γενικές γραμμές είτε xiaomi είτε byd, κλπ πλεονεκτούν στο θέμα της τιμής.
-
@monman2 said in DENZA FORUM:
@vagkirk said in DENZA FORUM:
@dimsabas said in DENZA FORUM:
@vagkirk said in DENZA FORUM:
Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.
Ναι λάθος μου , δεν το είχα δει λεπτομερώς.
Έχω ξαναπεί πως οι άνθρωποι στη Κίνα είναι τόσο μπροστά που απλά δεν τους βλέπουμε και δεν μας βλέπουν, αλλά κάθε φορά το ξεχνώ γιατί η απόσταση που έχουν ανοίξει είναι σχεδόν σε επίπεδο ταινίας science fiction.Δεν μπορεί κάθε μέρα στους δρόμους μιας πόλης που μοιάζει με Islamabad της Ευρώπης, στη χώρα που συγκρούστηκαν 2 τρένα μετωπικά, στον κόσμο με τον πορτοκάλι πορνογερο να πετάει κάθε μέρα και μια μεγαλύτερη Μπαρουφα από την προηγούμενη , μετά να πέφτει το μάτι σου σε βίντεο όπως το παρακάτω.
Δεν μπορεί απλά ο εγκέφαλος να προσαρμοστεί και να το αφομοιώσει.
Το βίντεο εχει εξαιρετική παραγωγή αλλα με 7,5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η σκόνη σηκώνεται σαν ελληνικός επαρχιακός τον Αύγουστο , απαίσιος καιρός.
Σε αυτές τις συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας με τόση σκόνη θα φόραγα κράνος δεν θέλει πολύ ....Την veyron τι την φέραν ; 20χρονών VW όλα τα λαμπάκια αναμμένα , ξεφτίλα και το έκαναν επίτηδες οι κινέζοι ,κακοί ανθρώποι ...
Για την ferrari ας αναλάβει ο ειδικός εγω το μόνο που λεω είναι ότι στην κινέζικη πίστα ισχύουν άλλοι φυσικοί νόμοι άκου 800 κιλά βαρύτερο και να φεύγει ετσι
Φυσικά ο ελέφαντας στο δωμάτιο ... το plaid που είναι ;
Τι φοβούνται και δεν το εμφανίζουν;Δεν θελω να πω κακο λόγο για το Plaid αλιμονο, αμαξαρα και υπεργρηγορο
αλλα επειδη εγω έχω δει και το αλλο από κοντα και οι επιδοσεις και στα 2 δεν εχουν πολλή σημασια καθως και τα 2 ειναι ΥΠΕΡΓΡΗΓΟΡΑ παραπανω από οτι χρειαζεται θα πω οτι το XIAOMI ειναι συνολικά πολύ πολύ πιο ομορφο μεσα εξω από το tesla και πολυ πιο ωραιο και πολυτελες περιβαλλον να βρισκεσαι μεσα
τωρα αν το ενα από τα 2 ειναι 0,3-0,4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-100 ειναι πραγματικα κάτι που μας ενδιαφέρει????
-
@cirus said in DENZA FORUM:
τωρα αν το ενα από τα 2 ειναι 0,3-0,4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-100 ειναι πραγματικα κάτι που μας ενδιαφέρει????
Είναι χαώδης διαφορά τα 0,3-0,4 στα 2". Η Xiaomi πρέπει να έχει τρελή χασούρα με κάθε Ultra. Αν στο απλό έχει 9 χιλιάρικα, εδώ θα είναι πολλαπλάσιο νούμερο.
-
@dimsabas said in DENZA FORUM:
@cirus said in DENZA FORUM:
τωρα αν το ενα από τα 2 ειναι 0,3-0,4 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο 0-100 ειναι πραγματικα κάτι που μας ενδιαφέρει????
Είναι χαώδης διαφορά τα 0,3-0,4 στα 2". Η Xiaomi πρέπει να έχει τρελή χασούρα με κάθε Ultra. Αν στο απλό έχει 9 χιλιάρικα, εδώ θα είναι πολλαπλάσιο νούμερο.
ειναι αλλα ειναι μονο για αγωνες. δεν νομιζω οτι αφορα πολύ τους υποψηφιους αγοραστες οταν ετσι και αλλιως ειναι υπεργρηγορα και τα 2
σιγουρα εχει χασουρα και μεγαλη η xiaomi, αλλα ειναι γιγαντας δεν την ενδιαφέρει. Σκοπος τωρα για αυτή ειναι να αποκτήσει ονομα και Hype στα αυτοκίνητα , δεν προσβλεπει προς το παρόν σε κέρδη. Να εισβάλει στην αγορα θελει και μια χαρα τα έχει καταφέρει θεωρω
-
Μωρέ τα έχει καταφέρει περίφημα. Να δούμε πώς θα εξελιχθεί μόνο. Κάποια στιγμή, σε 2-3 χρόνια, θα πρέπει να περάσει στην επόμενη φάση.
-
-
-
Καλά κάνουν οι Αμερικάνοι και δεν αφήνουν την byd στις ΗΠΑ, θα τους είχε σαρώσει.
DENZA FORUM