Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Forester 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru Forester 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    50
    2550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petrosv30 @nikonino last edited by

      @nikonino said in Subaru Forester 2008:

      @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

      Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
      Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
      *(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
      Δεδομένα αυτοκινήτου :

      • Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)

      • Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,

      • Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)

      • Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ

      • Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)

      • Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
        Γεγονότα
        Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
        Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
        Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
        ''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
        Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
        Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
        (Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
        Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
        Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
        ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
        Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...

      Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.

      Ας εκτιμηθει η συνολικη ζημια και θα δουμε...
      Συμφωνω στα οσα γραφεις
      Το θεμα δεν ειναι τι λεω εγω. Αλλα τι θα πει ο κατοχος τους αυτοκινητου ( πατερας). Οπου δεν συμπαθει ιδιαιτερα και τα μεταχειρισμενα ( δεν εχει παρει ποτε)

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikonino @petrosv30 last edited by

        @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

        @nikonino said in Subaru Forester 2008:

        @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

        Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
        Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
        *(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
        Δεδομένα αυτοκινήτου :

        • Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)

        • Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,

        • Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)

        • Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ

        • Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)

        • Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
          Γεγονότα
          Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
          Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
          Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
          ''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
          Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
          Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
          (Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
          Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
          Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
          ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
          Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...

        Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.

        Ας εκτιμηθει η συνολικη ζημια και θα δουμε...
        Συμφωνω στα οσα γραφεις
        Το θεμα δεν ειναι τι λεω εγω. Αλλα τι θα πει ο κατοχος τους αυτοκινητου ( πατερας). Οπου δεν συμπαθει ιδιαιτερα και τα μεταχειρισμενα ( δεν εχει παρει ποτε)

        Τώρα όσον αφορά αυτούς τους κλέφτες στα βενζινάδικα… αποφεύγετε όσο μπορείτε αυτά τα κωλο Aegean, Silk Oil, Eteka… Καλύτερα να δώσεις λίγο παραπάνω σε εταιρικά Shell, BP παρά να σου βγάλει ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ…

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gatoz
          gatoz last edited by gatoz

          βαζεις ενα ταληρακι πανω στα 9 χιλιαρικα και πας για βιταρα gl+ allgrip (4x4) βενζινη του 2015+ με πχ 80-150k χιλιομετρα με βιβλιο service αντιπροσωπειας
          ούτε αέρια, ούτε τπτ

          ...και η ζημια σου, αν οπως καταλαβα ειχες βαλει αεριο, δεν εγινε απο νοθευμενο, δεν αρκει ενα γεμισμα, αλλα το αεριο σταδιακα δημιουργει τα προβληματα. το γεγονος οτι το ειχαν βαλει στην εδω αντιπροσωπεια δεν αναιρει οτι ειναι προβλημα, καποτε ειχαν ξεφτιλισει την σουμπαρου τουρμπιζοντας κατι 1600αρια που μετα μενανε σαν φαγκ και πεζω μαζι

          #milf-a-man

          P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            petrosv30 @nikonino last edited by petrosv30

            @nikonino said in Subaru Forester 2008:

            @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

            @nikonino said in Subaru Forester 2008:

            @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

            Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
            Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
            *(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
            Δεδομένα αυτοκινήτου :

            • Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)

            • Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,

            • Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)

            • Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ

            • Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)

            • Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
              Γεγονότα
              Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
              Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
              Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
              ''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
              Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
              Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
              (Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
              Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
              Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
              ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
              Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...

            Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.

            Ας εκτιμηθει η συνολικη ζημια και θα δουμε...
            Συμφωνω στα οσα γραφεις
            Το θεμα δεν ειναι τι λεω εγω. Αλλα τι θα πει ο κατοχος τους αυτοκινητου ( πατερας). Οπου δεν συμπαθει ιδιαιτερα και τα μεταχειρισμενα ( δεν εχει παρει ποτε)

            Τώρα όσον αφορά αυτούς τους κλέφτες στα βενζινάδικα… αποφεύγετε όσο μπορείτε αυτά τα κωλο Aegean, Silk Oil, Eteka… Καλύτερα να δώσεις λίγο παραπάνω σε εταιρικά Shell, BP παρά να σου βγάλει ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ…

            Τα γνωριζω . Και μιας και εκανα την πρακτικη μου ως μηχανικος, για αν παρω το πτυχιο μου, σε εταιρεια στην Ελλαδα στον χωρο των καυσιμων και της ενεργειας. Τα εχω ακουσει εκ των εσωτερικων ολα αυτα και με λεπτομεριες. Εννοειτε να προτιματε Shell, ΕΚΟ κλπ και οσον αφορα την BP , να ξερεται οτι εχει χρεωκοπησει η ελληνικη Bp και εχει αγοραστει ολοκληρωτικα απο την Hellenic Energy (παλαια ελληνικα πετρελαια) και βασικα ανηκει στην θυγατρικη της , την EKO. Οποτε οπου βλεπετε Bp , πλεον , ειναι EKO. Απλως κρατανε το σημα για δικους τους λογους .
            Επισης να προτυματε, τα πρατηρια που ειναι ιδιοκαταναλωσης, των εταιρειων που δεν γινεται νοθεια για πρακτικους λογους ( δεν μπορουν να κλεψουν τον εαυστο τους) και οχι τα λεγομενα ιδιωτικα που ειναι franchise της εταιρειας, με συμβαση του ιδιωτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petrosv30 @gatoz last edited by petrosv30

              @gatoz said in Subaru Forester 2008:

              βαζεις ενα ταληρακι πανω στα 9 χιλιαρικα και πας για βιταρα gl+ allgrip (4x4) βενζινη του 2015+ με πχ 80-150k χιλιομετρα με βιβλιο service αντιπροσωπειας
              ούτε αέρια, ούτε τπτ

              ...και η ζημια σου, αν οπως καταλαβα ειχες βαλει αεριο, δεν εγινε απο νοθευμενο, δεν αρκει ενα γεμισμα, αλλα το αεριο σταδιακα δημιουργει τα προβληματα. το γεγονος οτι το ειχαν βαλει στην εδω αντιπροσωπεια δεν αναιρει οτι ειναι προβλημα, καποτε ειχαν ξεφτιλισει την σουμπαρου τουρμπιζοντας κατι 1600αρια που μετα μενανε σαν φαγκ και πεζω μαζι

              Για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω την αιτια της βλαβης ακομη. Εφτασε το συστημα υγραεριου στο τελος της ζωης του ή η ζημια εγινε απο το καυσιμο ή απο σταδιακη φθορα, με κακη ή οχι τοποθετηση στην αντιπροσωπεια. Επειδη δεν εχει ξαναγινει κατι παρομοιο στο παρελθον. Μολις τωρα ο πατερας με ενημερωνει οτι υπηρχαν διαφορες μικροβλαβες στο συστημα υγραεριου ( ειχαν βουλωσει πριν ενα χρονο τα μπεκ,οχι ολα) ενας παραξενος θορυβος κλπ
              Οσον αφορα τα vitara , θα τα εχω υποψιν. Ανεμενουμε τι θα πει ο μηχανικος...
              ΥΓ μιας και μιλαμε για subaru. Τα πετρελαια ''βαρανε'' (κινητηρες) απο οτι ακουω, και αναφερομαι στα καινουργια μοντελα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Πετρο συστημα υγραεριου vialle υγρου ψεκασμου που εβαζε για ενα διαστημα η Subaru (που ηταν και ο επισημος εισαγωγεας των συστηματων αυτων) στα αυτοκινητα της και αργοτερα και η Toyota, πολλα προβληματα γιατι το συστημα ηταν μη παραμετροποιησημο ερχοταν με κλειδωμενο εγκεφαλο και απευθυνοταν σε συγκεκριμενο εγκεφαλο. Οι Ολλανδοι εκαναν χοντρη πατατα και σχετικα γρηγορα αποσυρθηκε απο την αγορα.
                Επισης ηθελε τοποθετηση ακριβως οπως ηταν οι οδηγιες στο που θα τρυπησεις και με ποιες μοιρες την εισαγωγη για να βαλεις τα προβληματικα της μπεκ αεριου.
                Στα αρνητικα του αυτοκινητου οτι ηθελε ρυθμιση βαλβιδων καθε 60-80000κμ αλλα για να γινει αυτη η εργασια επρεπε να κατεβει η μηχανη, οποτε το κοστος ηταν τεραστιο και τελικα ουτε τα συνεργεια δεν πρωτειναν αυτη την εργασια, αλλα ουτε και οι πελατες δεν την εκαναν.
                Απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου το προβλημα ειναι στο υγραεριο και θελει ρυθμιση βαλβιδων (αν δεν εχει καψει καποια).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Το Forester είναι εξαιρετικά ευπαθές στο υγραέριο. Πάλι καλά να λέει ο πατέρας σου, που έβγαλε τόσα χιλιόμετρα. Εννοείται ότι έχει βγάλει πολλαπλάσια τα χρήματα της βλάβης.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    petrosv30 last edited by petrosv30

                    Μετά απο συζητηση με τον μηχανικο και μια τυπικη ερευνα γυρω απο το θεμα, επανέρχομαι να γραψω τα νεα για το αυτοκινητο.
                    Αρχικα ξαναγραφω, οτι επεξεργαστηκα το προηγουμενο σχολιο μου, γιατι αρκετες πληροφοριες ηταν ψευδεις. Δεν ειχα καταλαβει καλα...
                    Οι νεες πληροφοριες.
                    1) Το καυσιμο δεν ηταν νοθευμενο και δεν ηταν αυτο η αιτια της βλαβης.
                    2) (Η προσθήκη Lpg δεν είναι από την μαμά εταιρεία , αλλά από μια εταιρεία , την Vialle (Ολλανδικη), με την οποια ειχε μια συνεργασια η τοτε αντιπροσωπεια , οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο . Η εταιρεια αυτη, απο οτι μου λενε, εχει ''φουνταρει'' εδω και καποια χρονια, στην Ελλαδα. Ο Ilias παραπανω, ειχε δικιο, τις ιδιες πληροφοριες, εμαθα και εγω !
                    3) Αιτια της βλάβης , ηταν το συστημα υγραεριου !!!. Δημιουργούνταν σταδιακά φθορές απο το συστημα , μεχρι να ερθει η μεγαλη βλαβη. Αυτο εγινε στο αμαξι.
                    4) Το αμαξι ειχε βγαλει και πριν 2 χρονια, θεματακια, λογω του υγραεριου.

                    Γενικά για τα συστήματα υγραερίου: Τα συστηματα υγραεριου, οταν τοποθετουνται , πως να το γραψω... ως τροποποιηση, δηλαδη μη-τοποθετημενα απο την μαμα εταιρεια ( το εργοστασιο), παντοτε φερουν ενα ρισκο. Δεν ξερεις αυτος που το βαζει στο αμαξι σου , ως μετεπειτα προσθηκη, αν ξερει τι κανει και το πιο σημαντικο αν το μηχανημα σου , μπορει να δεχτει κατι τετοιο. Το αν πληρουνται οι προδιαγραφες λειτουργιας του κατασκευαστη.
                    Στην συγκεκριμενη περιπτωση, στο αμαξι μας, προφανως και δεν ειχε γινει σωστη μελετη και δεν πληρούνταν οι προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ενημερωθηκα απο τον μηχανικο οτι πολλα αλλα Forester και μοντελα απο αλλες μαρκες οπως η Toyota που εβαζαν τοτε συστηματα υγραεριου απο αυτην την εταιρεια, παρουσιασαν σοβαρες δυσλειτουργιες και βλαβες , ''σπαζοντας'' κινητηρες σε πολλες περιπτωσεις.
                    Το προβλημα του υγραεριου στα αμαξια ειναι η υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε πολλα κρισημα σημεια του κινητηρα, θερμοκρασιες στις οποιες, χωρις το υγραεριο, δεν θα φτασει ποτε, και φυσικα δεν εχει φτιαχτει για να φτασει σε τετοια νουμερα, με την βενζινη.
                    Επισης.
                    Οταν μπηκε το υγραεριο τοτε, ο μηχανικος ειχε δωσει στον πατερα μου τις εξης οδηγιες:
                    α) Η προσθηκη υγραεριου, ειναι μια τροποποιηση εκτος κατασκευαστη, υπαρχει υψηλο ρισκο βλαβης.
                    β) Συνισταται: ''να το οδηγεις 45 λεπτα στο υγραεριο και οποσδηποτε, μετα για 15 λεπτακια να το γυρνας στην βενζινη ωστε να παγωνει ο κινητηρας''
                    γ) Μην το κινεις αποκλειστικα μονο με υγραεριο.
                    Ο πατερας μου δεν τηρησε τις οδηγιες και τοσο ευλαβικα.Το ειχε μονιμα στο υγραεριο και μπορει να εκανε πολλα γεμισματα μεχρι να χρειαστει σε καποιο ταξιδι ,η βενζινη. Το γεγονος οτι το αμαξι αντεξε τοσα χρονια με τοσα χιλιομετρα, ειναι αξιοθαυμαστο. Βασικα ρεαλιστικα, ειναι μια πολυ καλη μηχανη και το συστημα υγραεριου, μερικως, ειχε καποιες προδιαγραφες, οχι ομως αρκετες για να θεωρειται οτι λειτουργει φυσιολογικα στο αμαξι.
                    Το αμαξι επαθε ''αρρυθμίες'' λογω του υγραεριου και ειχε δειξει πολλα συμπτωματα στο παρελθον. Οπως εγραψε ενας , σε προηγουμενο σχολιο: ''τα forester υποφερουν απο το υγραεριο '', με το οποιο συμφωνω.
                    Η ζημια ειναι τελικα 2800 μετα απο γενικο σερβις και κατεβασμα μηχανης. Το συστημα υγραεριου προφανως πηγε για ανακυκλωση και στην θεση του επιστρεφει η αγαπημενη για suv, ρεζερβα. (Η οποια απουσιαζει , στις μερες μας απο πολλα μοντελα της κατηγοριας, που θελουν να κυλιονται ανεμελα σε αγρια μερη της φυσης)

                    Συμπερασματικα : ( οσα εμαθα).
                    Τα ''υγραερια'' ειναι σχετικα επικινδυνα , οσον αφορα ενδεχομενες βλαβες, κυριως λογω υψηλων θερμοκρασιων, οταν τοποθετουνται εξω απο το εργοστασιο και δεν συμφωνουν με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Προφανως και δεν εχω ιδεα για τα αμαξια που ερχονται απο το εργοστασιο με Lpg. Εκει , λογικα, ειναι μελετημενα...
                    Υγ
                    1) Συγγενης με skoda octavia 2008 150 hp, 150000 km, βενζινη , χειροκινητο κλπ εβαλε υγραεριο 2 χρονια πριν, για οικονομια στο καυσιμο. Μαντεψτε...
                    2300 ζημια και φυσικα το εβγαλε πριν μερικες εβδομαδες, οταν επαθε εμφραγμα εκει η μηχανη του.
                    2) Καλή 28η Οκτωμβρίου σε εσάς , τις οικογενεις και τους γνωστους σας. Να περασετε καλα. Χρονια Πολλά και Καλά για την Ελλάδα μας !!!

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @petrosv30 last edited by

                      @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

                      Μετά απο συζητηση με τον μηχανικο και μια τυπικη ερευνα γυρω απο το θεμα, επανέρχομαι να γραψω τα νεα για το αυτοκινητο.
                      Αρχικα ξαναγραφω, οτι επεξεργαστηκα το προηγουμενο σχολιο μου, γιατι αρκετες πληροφοριες ηταν ψευδεις. Δεν ειχα καταλαβει καλα...
                      Οι νεες πληροφοριες.

                      1. Το καυσιμο δεν ηταν νοθευμενο και δεν ηταν αυτο η αιτια της ζημιας.
                      2. (Η προσθήκη Lpg δεν είναι από την μαμά εταιρεία , αλλά από μια εταιρεία στην Ελλάδα την Vialle (Ολλανδικη), με την οποια ειχε μια συνεργασια η τοτε αντιπροσωπεια , οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο . Η εταιρεια αυτη, απο οτι μου λενε, εχει ''φουνταρει'' εδω και καποια χρονια, στην Ελλαδα.
                      3. Αιτια της βλαβης ηταν το συστημα υγραεριου !!!

                      Παμε τωρα στο ζουμακι της σουπας. Τα συστηματα υγραεριου, οταν τοποθετουνται , πως να το γραψω... ως βελτιωση, δηλαδη μη-τοποθετημενα απο την μαμα εταιρεια ( το εργοστασιο), παντοτε φερουν ενα ρισκο. Δεν ξερεις αυτος που το βαζει στο αμαξι σου , ως μετεπειτα προσθηκη, αν ξερει τι κανει και το πιο σημαντικο αν το μηχανημα σου , μπορει να δεχτει κατι τετοιο. Το αν πληρουνται οι προδιαγραφες λειτουργιας του κατασκευαστη.
                      Στην συγκεκριμενη περιπτωση, στο αμαξι μας, προφανως και δεν ειχε γινει σωστη μελετη και δεν πληρούνταν οι προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ενημερωθηκα απο τον μηχανικο οτι πολλα αλλα Forester και μοντελα απο αλλες μαρκες οπως η Toyota που εβαζαν τοτε συστηματα υγραεριου απο αυτην την εταιρεια, παρουσιασαν σοβαρες δυσλειτουργιες και βλαβες , ''σπαζοντας'' κινητηρες σε πολλες περιπτωσεις.
                      Το προβλημα του υγραεριου στα αμαξια ειναι η υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε πολλα κρισημα σημεια του κινητηρα, θερμοκρασιες στις οποιες, χωρις το υγραεριο, δεν θα φτασει ποτε, και φυσικα δεν εχει φτιαχτει για να φτασει σε τετοια νουμερα, με την βενζινη.
                      Επισης.
                      Οταν μπηκε το υγραεριο τοτε, ο μηχανικος ειχε δωσει στον πατερα μου τις εξης οδηγιες:
                      α) Η προσθηκη υγραεριου, ειναι μια τροποποιηση εκτος κατασκευαστη, υπαρχει υψηλο ρισκο βλαβης.
                      β) Συνισταται: ''να το οδηγεις 45 λεπτα στο υγραεριο και οποσδηποτε, μετα για 15 λεπτακια να το γυρνας στην βενζινη ωστε να παγωνει ο κινητηρας''
                      γ) Μην το κινεις αποκλειστικα μονο με υγραεριο.
                      Ο πατερας μου δεν τηρησε τις οδηγιες και τοσο ευλαβικα. Το γεγονος οτι το αμαξι αντεξε τοσα χρονια με τοσα χιλιομετρα, ειναι αξιοθαυμαστο. Βασικα ρεαλιστικα, ειναι μια πολυ καλη μηχανη και το συστημα υγραεριου, μερικως, ειχε καποιες προδιαγραφες, οχι ομως αρκετες για να θεωρειται οτι λειτουργει φυσιολογικα στο αμαξι.
                      Η ζημια ειναι τελικα 2800 μετα απο γενικο σερβις και ακτεβασμα μηχανης. Το συστημα υγραεριου προφανως πηγε για ανακυκλωση και στην θεση του επιστρεφει η αγαπημενη για suv, ρεζερβα. (Η οποια απουσιαζει , στις μερες μας απο πολλα μοντελα της κατηγοριας, που θελουν να κυλιουνται ανεμελα σε αγρια μερη της φυσης)
                      Συμπερασματικα : ( οσα εμαθα).
                      Τα ''υγραερια'' ειναι σχετικα επικινδυνα , οσον αφορα ενδεχομενες βλαβες, κυριως λογω υψηλων θερμοκρασιων. Ειδικα οταν τοποθετουνται εξω απο το εργοστασιο και δεν συμγωνουν εμ τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

                      Αφου επισκευαστηκε ή θα επισκευαστει , θα μπορουσατε να κρατησετε το συστημα υγραεριου , και να το χρησιμοποιειτε με φειδω . Ή με αλλη ρυθμιση (αν γινεται) να ψεκαζει ταυτοχρονα βενζινη μαζι με υγραεριο

                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petrosv30 @alexandros-k last edited by petrosv30

                        @alexandros-k said in Subaru Forester 2008:

                        @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

                        Μετά απο συζητηση με τον μηχανικο και μια τυπικη ερευνα γυρω απο το θεμα, επανέρχομαι να γραψω τα νεα για το αυτοκινητο.
                        Αρχικα ξαναγραφω, οτι επεξεργαστηκα το προηγουμενο σχολιο μου, γιατι αρκετες πληροφοριες ηταν ψευδεις. Δεν ειχα καταλαβει καλα...
                        Οι νεες πληροφοριες.

                        1. Το καυσιμο δεν ηταν νοθευμενο και δεν ηταν αυτο η αιτια της ζημιας.
                        2. (Η προσθήκη Lpg δεν είναι από την μαμά εταιρεία , αλλά από μια εταιρεία στην Ελλάδα την Vialle (Ολλανδικη), με την οποια ειχε μια συνεργασια η τοτε αντιπροσωπεια , οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο . Η εταιρεια αυτη, απο οτι μου λενε, εχει ''φουνταρει'' εδω και καποια χρονια, στην Ελλαδα.
                        3. Αιτια της βλαβης ηταν το συστημα υγραεριου !!!

                        Παμε τωρα στο ζουμακι της σουπας. Τα συστηματα υγραεριου, οταν τοποθετουνται , πως να το γραψω... ως βελτιωση, δηλαδη μη-τοποθετημενα απο την μαμα εταιρεια ( το εργοστασιο), παντοτε φερουν ενα ρισκο. Δεν ξερεις αυτος που το βαζει στο αμαξι σου , ως μετεπειτα προσθηκη, αν ξερει τι κανει και το πιο σημαντικο αν το μηχανημα σου , μπορει να δεχτει κατι τετοιο. Το αν πληρουνται οι προδιαγραφες λειτουργιας του κατασκευαστη.
                        Στην συγκεκριμενη περιπτωση, στο αμαξι μας, προφανως και δεν ειχε γινει σωστη μελετη και δεν πληρούνταν οι προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ενημερωθηκα απο τον μηχανικο οτι πολλα αλλα Forester και μοντελα απο αλλες μαρκες οπως η Toyota που εβαζαν τοτε συστηματα υγραεριου απο αυτην την εταιρεια, παρουσιασαν σοβαρες δυσλειτουργιες και βλαβες , ''σπαζοντας'' κινητηρες σε πολλες περιπτωσεις.
                        Το προβλημα του υγραεριου στα αμαξια ειναι η υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε πολλα κρισημα σημεια του κινητηρα, θερμοκρασιες στις οποιες, χωρις το υγραεριο, δεν θα φτασει ποτε, και φυσικα δεν εχει φτιαχτει για να φτασει σε τετοια νουμερα, με την βενζινη.
                        Επισης.
                        Οταν μπηκε το υγραεριο τοτε, ο μηχανικος ειχε δωσει στον πατερα μου τις εξης οδηγιες:
                        α) Η προσθηκη υγραεριου, ειναι μια τροποποιηση εκτος κατασκευαστη, υπαρχει υψηλο ρισκο βλαβης.
                        β) Συνισταται: ''να το οδηγεις 45 λεπτα στο υγραεριο και οποσδηποτε, μετα για 15 λεπτακια να το γυρνας στην βενζινη ωστε να παγωνει ο κινητηρας''
                        γ) Μην το κινεις αποκλειστικα μονο με υγραεριο.
                        Ο πατερας μου δεν τηρησε τις οδηγιες και τοσο ευλαβικα. Το γεγονος οτι το αμαξι αντεξε τοσα χρονια με τοσα χιλιομετρα, ειναι αξιοθαυμαστο. Βασικα ρεαλιστικα, ειναι μια πολυ καλη μηχανη και το συστημα υγραεριου, μερικως, ειχε καποιες προδιαγραφες, οχι ομως αρκετες για να θεωρειται οτι λειτουργει φυσιολογικα στο αμαξι.
                        Η ζημια ειναι τελικα 2800 μετα απο γενικο σερβις και ακτεβασμα μηχανης. Το συστημα υγραεριου προφανως πηγε για ανακυκλωση και στην θεση του επιστρεφει η αγαπημενη για suv, ρεζερβα. (Η οποια απουσιαζει , στις μερες μας απο πολλα μοντελα της κατηγοριας, που θελουν να κυλιουνται ανεμελα σε αγρια μερη της φυσης)
                        Συμπερασματικα : ( οσα εμαθα).
                        Τα ''υγραερια'' ειναι σχετικα επικινδυνα , οσον αφορα ενδεχομενες βλαβες, κυριως λογω υψηλων θερμοκρασιων. Ειδικα οταν τοποθετουνται εξω απο το εργοστασιο και δεν συμγωνουν εμ τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

                        Αφου επισκευαστηκε ή θα επισκευαστει , θα μπορουσατε να κρατησετε το συστημα υγραεριου , και να το χρησιμοποιειτε με φειδω . Ή με αλλη ρυθμιση (αν γινεται) να ψεκαζει ταυτοχρονα βενζινη μαζι με υγραεριο

                        Με δεδομενο το ιστορικο του αυτοκινητου ( τα θεματακια με τις βαλβιδες πριν 2 χρονια και την τωρινη ζημια , οπου οικονομικα ειναι περιπου το 31% της εμπορικης αξιας του αυτοκινητου, αποφασισε ο πατερας να το βγαλει , καθως δεν θελει να το ρισκαρει .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          savas89 last edited by

                          Θέλει πολύ ψάξιμο το υγραέριο δεν εινΞ εύκολη υπόθεση, έχει από απλές βλάβες (τρόμπα δλδ 250€) μέχρι αυτά που έπαθες φίλε. Ήμουν τυχερός με focus που 10 χρόνια (χωρίς να το γυρνάω σε βενζίνη) , βέβαια το είχα στο μισό,.που δεν έπαθε τίποτα και γλίτωσα πόλεις χιλιαδες βενζίνη. Απλά άλλαζα μπουζια.πιο.συχνα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 3 / 3
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr