-
Έλα βγάλαμε λαβράκι. Τους είπα να δουν τους καθρέπτες που τρίζουν και μου είπαν ότι υπάρχει επίσημη τεχνική ενημέρωση για αυτό οπότε θα διορθωθεί. Ορμάτε όλοι ιδιοκτήτες να γονατίσουμε τις αντιπροσωπείες για τους καθρέφτες ΑΧΑΑΧΑ!
Σε άλλα νέα η "μαγκιά" που είχε σε πόρτα της άλλης πλευράς δύσκολα λένε θα μπει στη μεικτή γιατί θεωρείται ξεχωριστή περίπτωση. Για να την κάνω εγώ ήθελαν 380€ γιατί αλλάξει και η φάσα πακέτο (γιατί αν ξανακολλήσουν την υπάρχουσα ενδέχεται να ξεκολλήσει). Ε όχι 380€ για ένα τσίκ που αν δεν πας στους 10 πόντους δεν το βλέπεις δε δίνω. Παιδί μεγαλώνω, είπαμε...
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Έλα βγάλαμε λαβράκι. Τους είπα να δουν τους καθρέπτες που τρίζουν και μου είπαν ότι υπάρχει επίσημη τεχνική ενημέρωση για αυτό οπότε θα διορθωθεί. Ορμάτε όλοι ιδιοκτήτες να γονατίσουμε τις αντιπροσωπείες για τους καθρέφτες ΑΧΑΑΧΑ!
Σε άλλα νέα η "μαγκιά" που είχε σε πόρτα της άλλης πλευράς δύσκολα λένε θα μπει στη μεικτή γιατί θεωρείται ξεχωριστή περίπτωση. Για να την κάνω εγώ ήθελαν 380€ γιατί αλλάξει και η φάσα πακέτο (γιατί αν ξανακολλήσουν την υπάρχουσα ενδέχεται να ξεκολλήσει). Ε όχι 380€ για ένα τσίκ που αν δεν πας στους 10 πόντους δεν το βλέπεις δε δίνω. Παιδί μεγαλώνω, είπαμε...
Αν τρίζουν όταν ανοιγοκλείνουν μου άρχισε να το κάνει δυο τρεις μήνες από την ημέρα που το αγόρασα. Τους ψέκασα με WD-40 και σταμάτησαν . Μετά από 2 χρόνια τους ξαναψέκασα και όλα οκ
-
Όντας σε αναμονή του αυτοκινήτου, με άγνωστη ημερομηνία, προσπάθησα να διοχέτευσω άλλου τη petrolheadίλα μου. Έκατσα λοιπόν και σκέφτηκα τι θα αγόραζα σήμερα 10/2025 με το ίδιο ακριβώς budget, ήτοι με όριο τα 40k στη κατηγορία non-premium c-suv. Έφτασα εύκολα στο δίλημμα Tiguan vs Austral.
Για λόγους ισορροπίας θα βάλω στην εξίσωση το δικό μου Tig more 1.5 eTsi με μεταλλικό χρώμα και 18" Bologna απέναντι στο αντίστοιχα εξοπλισμένο Aus f/l Espirit Alpine Tce 160 mh με μεταλλικό, ώστε πέρα από την τιμή περίπου στα 39k να έχουν και εφάμιλλο εξοπλισμό.
Να σημειωθεί ότι και όταν ψώνισα είχα σοβαρά υπόψη μου το Aus αλλά δεν υπήρχε ούτε δείγμα να δω και είχα ξενερώσει. Δεν γνώριζα δε ότι επίκειται f/l αλλά δυστυχώς ένεκα πίεσης χρόνου (ο οποίος οφειλόταν σε εργασιακό ζήτημα της συζύγου και εν τέλει δεν είχε βάση αλλά ήταν πλέον αργά) βιαζομουν να πάρω άμεσα ετοιμοπαράδοτο όχημα καθώς ήδη είχα χάσει περί τους 3 μήνες εν αναμονή custom παραγγελίας Tig η οποία ποτέ δεν πήρε ποτέ εβδομάδα παραγωγής. Εξαιτίας του ότι δεν υπήρχε ούτε δείγμα έκθεσης δεν το είδα ποτέ και δεν το οδήγησα. Άρα στη σύγκριση κάποια πράγματα είτε θα τα υποθέσω βάση των όσων μελέτησα είτε θα τα αφήσω εύλογα εκτός. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ ενώ όπου θα βάλω υποκειμενικό παράγοντα θα το πω.
Το f/l του Aus βασικά κέρδισε ηχομόνωση την οποία πρόσθεσαν αφού τους έκραξε το σύμπαν. Πέραν τούτου πήρε στιλιστικές διαφοροποιήσεις και βελτίωσε κάποια υλικά/υφές στο εσωτερικό. Στον πυρήνα του έμεινε το ίδιο όχημα.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, Tig vs Aus:
-
κινητήρας: 1.5 eTsi vs Tce 160 mh, κινητήρες εφάμιλλης απόδοσης λίγο πιο τραχύς ο Tce λόγο πιο οικονομικός ο eTsi αλλά θα δώσω τον πόντο στον Tce γιατί μέχρι και σήμερα δεν έχει γνωστά θέματα ενώ ο eTsi ακολουθείται από φήμη ότι καεί λάδια. 0-1
-
ανάρτηση: παρότι από παντού προκύπτει άριστα ρυθμισμένος ο ημιακαμπτος του Aus θα δώσω τον πόντο στο Tig ένεκα παρουσίας πολλαπλών πίσω σσμ το γεγονός ότι ζω με το αυτοκίνητο και ισορροπεί πολύ καλά ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα για αυτό που πρεσβεύει. 1-1
-
κιβώτιο: εδώ δεν χωράει συζήτηση καθώς το θεωρητικά αξιόπιστο cvt βρίσκει απέναντι του ένα DSG υγρού μεν αλλά με παθιάρικο mechatronic δε, άρα 1-2
-
οδική συμπεριφορά: δεν έχω να οδηγήσει το Aus δεν εκφέρω άποψη.
-
χώροι: δύσκολα θα προσφέρει μεγαλύτερους το Aus, ειδικά για τους πίσω και για αποσκευές, 2-2
-
ποιότητα καμπίνας (συναρμογή, υλικά, ηχομόνωση): σε συναρμογή και υλικά θεωρώ ότι θα είναι εφάμιλλα αλλά σε θέματα ηχομόνωσης παρότι θεωρητικά βελτιώθηκε στο f/l το Aus πιστεύω ότι με όλα τα πλάγια κρύσταλλα ηχομονωτικά το Tig δεν έχει αντίπαλο στα non-premium. Η εργονομία είναι επίσης σημαντική σε μια καμπίνα οπότε οι φυσικοί διακόπτες του Aus κλείνουν τη ψαλίδα. Αν όμως προσθέσω τις 20" του Aus βγάζω νικητή το Tig. 3-2
-
αξιοπιστία & μακροζωία: εδώ παίζουν βασικό ρόλο οι μηχανικοί παράγοντες όπως κινητήρας κιβώτιο και η εγγύηση οπότε με τα δύο πρώτα ξεκάθαρα και με την μεγαλύτερη εγγύηση του Aus (5 έτη νομίζω δίνει η Renault) νικητής είναι το Aus, 3-3
-
κόστος χρήσης & συντήρησης: με τις σχεδόν εφάμιλλες καταναλώσεις πρέπει να ζυγίσω άλλους παράγοντες. Λογικά έχει ακριβότερο σέρβις και ανταλλακτικά το Tig. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το DSG (κυρίως για το μηχανικό μέρος γτ πάσχει το συγκεκριμένο στο ηλεκτρολογικό του mechatronic) αλλάζεις γύρω στα 60k km τα έλαιά του. Το cvt του Aus δεν ξέρω πότε αλλάζει έλαια και αν είναι εμποτισμένου τύπου. Πιο παθιάρικο γενικά το Tig. Στο Aus το μόνο που έχω θεωρητικά να καταλογίσω είναι οι 20" ζάντες της EA, άρα και οι αντίστοιχα πανάκριβες αλλαγές ελαστικών. Τέλος δεν μπορώ να κάνω τα στραβά μάτια αναφορικά με το γενικότερο αποτύπωμα των δύο εταιρειών οπότε θα ήταν άδικο να μην δώσω τον πόντο έστω και οριακά στο Aus. Άρα συνολικά σκεπτόμενος 3-4 το Aus.
-
εμφάνιση: οκ υποκειμενικό καθαρά κριτήριο αλλά για να είμαι δίκαιος το EA είναι πολύ πιο όμορφο όχημα ακόμα και από το R-line Tig. 3-5 Aus
-
after sales: τα ίδια σκατά τα θεωρώ όλα με εξαίρεση τη Toyota, οπότε non-factor
-
ποιότητα κύλισης: δεδομένου ότι δεν έχω οδηγήσει το Aus δεν ήθελα να το αδικήσω αλλά πολλαπλοί ηχομονωτικά και αυτό που ζω από το Tig θεωρώ ότι του δίνουν πλεονέκτημα. 4-5 το Aus
~> Συμπέρασμα:
Στα ίδια λεφτά το f/l Austral σήμερα θα είχε σοβαρές πιθανότητες, οι οποίες θα κρίνονταν στο td ενώ δεν θα είχα κανένα κόλλημα να δώσω αυτά τα λεφτά για Renault. Το απόσταγμα θα ήταν ότι με το Aus θα είχα ένα αντίστοιχα καλό όχημα με λιγότερο έως καθόλου βασικό άγχος (mechatronic DSG).
Ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς γιατί πάντα είναι καλό να έχουμε επιλογές στη ζωή) μια ανυπόστατη εργασιακή κατάσταση της συζύγου δεν μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω το Aus.
Ίσως να ήταν απλά γραφτό να συνεχίσω την πορεία μου με ένα VAG. Ίσως κάτι να με χαλούσε στην πραγματική επαφή και στο td του Aus, όπως ακριβώς με το X-trail το οποίο θεωρούσα ιδανικό θεωρητικά. Με τα υποθετικά σενάρια όμως δεν βγαίνει άκρη.
Πάντως σίγουρα σήμερα δεν θα σκεφτόμουν το τότε φιναλίστ X-trail με τα προβλήματα που έβγαλε ο 1.5t κινητήρας του, την επικρατούσα κατάσταση της Nissan άλλα και την εγκατάλειψη του μοντέλου που φωνάζει για f/l.
Δε μετανιώνω την επιλογή μου, το Tig με γεμίζει ως όχημα στο μέγιστο βαθμό. Όμως θα ήθελα να έχει το Aus την ευκαιρία του.
-
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όντας σε αναμονή του αυτοκινήτου, με άγνωστη ημερομηνία, προσπάθησα να διοχέτευσω άλλου τη petrolheadίλα μου. Έκατσα λοιπόν και σκέφτηκα τι θα αγόραζα σήμερα 10/2025 με το ίδιο ακριβώς budget, ήτοι με όριο τα 40k στη κατηγορία non-premium c-suv. Έφτασα εύκολα στο δίλημμα Tiguan vs Austral.
Για λόγους ισορροπίας θα βάλω στην εξίσωση το δικό μου Tig more 1.5 eTsi με μεταλλικό χρώμα και 18" Bologna απέναντι στο αντίστοιχα εξοπλισμένο Aus f/l Espirit Alpine Tce 160 mh με μεταλλικό, ώστε πέρα από την τιμή περίπου στα 39k να έχουν και εφάμιλλο εξοπλισμό.
Να σημειωθεί ότι και όταν ψώνισα είχα σοβαρά υπόψη μου το Aus αλλά δεν υπήρχε ούτε δείγμα να δω και είχα ξενερώσει. Δεν γνώριζα δε ότι επίκειται f/l αλλά δυστυχώς ένεκα πίεσης χρόνου (ο οποίος οφειλόταν σε εργασιακό ζήτημα της συζύγου και εν τέλει δεν είχε βάση αλλά ήταν πλέον αργά) βιαζομουν να πάρω άμεσα ετοιμοπαράδοτο όχημα καθώς ήδη είχα χάσει περί τους 3 μήνες εν αναμονή custom παραγγελίας Tig η οποία ποτέ δεν πήρε ποτέ εβδομάδα παραγωγής. Εξαιτίας του ότι δεν υπήρχε ούτε δείγμα έκθεσης δεν το είδα ποτέ και δεν το οδήγησα. Άρα στη σύγκριση κάποια πράγματα είτε θα τα υποθέσω βάση των όσων μελέτησα είτε θα τα αφήσω εύλογα εκτός. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ ενώ όπου θα βάλω υποκειμενικό παράγοντα θα το πω.
Το f/l του Aus βασικά κέρδισε ηχομόνωση την οποία πρόσθεσαν αφού τους έκραξε το σύμπαν. Πέραν τούτου πήρε στιλιστικές διαφοροποιήσεις και βελτίωσε κάποια υλικά/υφές στο εσωτερικό. Στον πυρήνα του έμεινε το ίδιο όχημα.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, Tig vs Aus:
-
κινητήρας: 1.5 eTsi vs Tce 160 mh, κινητήρες εφάμιλλης απόδοσης λίγο πιο τραχύς ο Tce λόγο πιο οικονομικός ο eTsi αλλά θα δώσω τον πόντο στον Tce γιατί μέχρι και σήμερα δεν έχει γνωστά θέματα ενώ ο eTsi ακολουθείται από φήμη ότι καεί λάδια. 0-1
-
ανάρτηση: παρότι από παντού προκύπτει άριστα ρυθμισμένος ο ημιακαμπτος του Aus θα δώσω τον πόντο στο Tig ένεκα παρουσίας πολλαπλών πίσω σσμ το γεγονός ότι ζω με το αυτοκίνητο και ισορροπεί πολύ καλά ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα για αυτό που πρεσβεύει. 1-1
-
κιβώτιο: εδώ δεν χωράει συζήτηση καθώς το θεωρητικά αξιόπιστο cvt βρίσκει απέναντι του ένα DSG υγρού μεν αλλά με παθιάρικο mechatronic δε, άρα 1-2
-
οδική συμπεριφορά: δεν έχω να οδηγήσει το Aus δεν εκφέρω άποψη.
-
χώροι: δύσκολα θα προσφέρει μεγαλύτερους το Aus, ειδικά για τους πίσω και για αποσκευές, 2-2
-
ποιότητα καμπίνας (συναρμογή, υλικά, ηχομόνωση): σε συναρμογή και υλικά θεωρώ ότι θα είναι εφάμιλλα αλλά σε θέματα ηχομόνωσης παρότι θεωρητικά βελτιώθηκε στο f/l το Aus πιστεύω ότι με όλα τα πλάγια κρύσταλλα ηχομονωτικά το Tig δεν έχει αντίπαλο στα non-premium. Η εργονομία είναι επίσης σημαντική σε μια καμπίνα οπότε οι φυσικοί διακόπτες του Aus κλείνουν τη ψαλίδα. Αν όμως προσθέσω τις 20" του Aus βγάζω νικητή το Tig. 3-2
-
αξιοπιστία & μακροζωία: εδώ παίζουν βασικό ρόλο οι μηχανικοί παράγοντες όπως κινητήρας κιβώτιο και η εγγύηση οπότε με τα δύο πρώτα ξεκάθαρα και με την μεγαλύτερη εγγύηση του Aus (5 έτη νομίζω δίνει η Renault) νικητής είναι το Aus, 3-3
-
κόστος χρήσης & συντήρησης: με τις σχεδόν εφάμιλλες καταναλώσεις πρέπει να ζυγίσω άλλους παράγοντες. Λογικά έχει ακριβότερο σέρβις και ανταλλακτικά το Tig. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το DSG (κυρίως για το μηχανικό μέρος γτ πάσχει το συγκεκριμένο στο ηλεκτρολογικό του mechatronic) αλλάζεις γύρω στα 60k km τα έλαιά του. Το cvt του Aus δεν ξέρω πότε αλλάζει έλαια και αν είναι εμποτισμένου τύπου. Πιο παθιάρικο γενικά το Tig. Στο Aus το μόνο που έχω θεωρητικά να καταλογίσω είναι οι 20" ζάντες της EA, άρα και οι αντίστοιχα πανάκριβες αλλαγές ελαστικών. Τέλος δεν μπορώ να κάνω τα στραβά μάτια αναφορικά με το γενικότερο αποτύπωμα των δύο εταιρειών οπότε θα ήταν άδικο να μην δώσω τον πόντο έστω και οριακά στο Aus. Άρα συνολικά σκεπτόμενος 3-4 το Aus.
-
εμφάνιση: οκ υποκειμενικό καθαρά κριτήριο αλλά για να είμαι δίκαιος το EA είναι πολύ πιο όμορφο όχημα ακόμα και από το R-line Tig. 3-5 Aus
-
after sales: τα ίδια σκατά τα θεωρώ όλα με εξαίρεση τη Toyota, οπότε non-factor
-
ποιότητα κύλισης: δεδομένου ότι δεν έχω οδηγήσει το Aus δεν ήθελα να το αδικήσω αλλά πολλαπλοί ηχομονωτικά και αυτό που ζω από το Tig θεωρώ ότι του δίνουν πλεονέκτημα. 4-5 το Aus
~> Συμπέρασμα:
Στα ίδια λεφτά το f/l Austral σήμερα θα είχε σοβαρές πιθανότητες, οι οποίες θα κρίνονταν στο td ενώ δεν θα είχα κανένα κόλλημα να δώσω αυτά τα λεφτά για Renault. Το απόσταγμα θα ήταν ότι με το Aus θα είχα ένα αντίστοιχα καλό όχημα με λιγότερο έως καθόλου βασικό άγχος (mechatronic DSG).
Ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς γιατί πάντα είναι καλό να έχουμε επιλογές στη ζωή) μια ανυπόστατη εργασιακή κατάσταση της συζύγου δεν μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω το Aus.
Ίσως να ήταν απλά γραφτό να συνεχίσω την πορεία μου με ένα VAG. Ίσως κάτι να με χαλούσε στην πραγματική επαφή και στο td του Aus, όπως ακριβώς με το X-trail το οποίο θεωρούσα ιδανικό θεωρητικά. Με τα υποθετικά σενάρια όμως δεν βγαίνει άκρη.
Πάντως σίγουρα σήμερα δεν θα σκεφτόμουν το τότε φιναλίστ X-trail με τα προβλήματα που έβγαλε ο 1.5t κινητήρας του, την επικρατούσα κατάσταση της Nissan άλλα και την εγκατάλειψη του μοντέλου που φωνάζει για f/l.
Δε μετανιώνω την επιλογή μου, το Tig με γεμίζει ως όχημα στο μέγιστο βαθμό. Όμως θα ήθελα να έχει το Aus την ευκαιρία του.
Σαν πρώην κάτοχος Tiguan 2.0TDi 4Motion του 2017 που πούλησα πριν 4 μήνες με κλειστά μάτια θα κοιτούσαν μόνο το Tiguan . Ναι στα 120.000 χλμ μου άναψε το λαμπάκι για το DSG και άλλαξα έναν εγκέφαλο αξίας 1200 ευρώ αλλά χαλάλι του. Το ευχαριστήθηκα πολύ .Ήταν εξαιρετικό αυτοκίνητο .
Θα με ρωτήσεις τώρα γιατί δεν πήρα το καινούργιο μοντέλο . Με χάλασε πάρα πολύ η τεράστια οθόνη και ότι καταργήσανε τους πολλούς φυσικούς διακόπτες που είχε η προηγούμενη γενιά ,ο μοχλός ταχυτήτων που πήγε στο τιμόνι συν το ότι ξέφυγε η τιμή και ξεκινάει τώρα από 55.000 ευρώ
Έτσι ανέβηκα κατηγορία και πήγα στο Mazda CX-60 με τον 3.3 diesel που στο εσωτερικό του είναι παλαιάς σχολής και τελικά κόστισε μόνο 1000 ευρώ περισσότερα από το δίλιτρο Tiguan με τον αντίστοιχο εξοπλισμό. -
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όντας σε αναμονή του αυτοκινήτου, με άγνωστη ημερομηνία, προσπάθησα να διοχέτευσω άλλου τη petrolheadίλα μου. Έκατσα λοιπόν και σκέφτηκα τι θα αγόραζα σήμερα 10/2025 με το ίδιο ακριβώς budget, ήτοι με όριο τα 40k στη κατηγορία non-premium c-suv. Έφτασα εύκολα στο δίλημμα Tiguan vs Austral.
Για λόγους ισορροπίας θα βάλω στην εξίσωση το δικό μου Tig more 1.5 eTsi με μεταλλικό χρώμα και 18" Bologna απέναντι στο αντίστοιχα εξοπλισμένο Aus f/l Espirit Alpine Tce 160 mh με μεταλλικό, ώστε πέρα από την τιμή περίπου στα 39k να έχουν και εφάμιλλο εξοπλισμό.
Να σημειωθεί ότι και όταν ψώνισα είχα σοβαρά υπόψη μου το Aus αλλά δεν υπήρχε ούτε δείγμα να δω και είχα ξενερώσει. Δεν γνώριζα δε ότι επίκειται f/l αλλά δυστυχώς ένεκα πίεσης χρόνου (ο οποίος οφειλόταν σε εργασιακό ζήτημα της συζύγου και εν τέλει δεν είχε βάση αλλά ήταν πλέον αργά) βιαζομουν να πάρω άμεσα ετοιμοπαράδοτο όχημα καθώς ήδη είχα χάσει περί τους 3 μήνες εν αναμονή custom παραγγελίας Tig η οποία ποτέ δεν πήρε ποτέ εβδομάδα παραγωγής. Εξαιτίας του ότι δεν υπήρχε ούτε δείγμα έκθεσης δεν το είδα ποτέ και δεν το οδήγησα. Άρα στη σύγκριση κάποια πράγματα είτε θα τα υποθέσω βάση των όσων μελέτησα είτε θα τα αφήσω εύλογα εκτός. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ ενώ όπου θα βάλω υποκειμενικό παράγοντα θα το πω.
Το f/l του Aus βασικά κέρδισε ηχομόνωση την οποία πρόσθεσαν αφού τους έκραξε το σύμπαν. Πέραν τούτου πήρε στιλιστικές διαφοροποιήσεις και βελτίωσε κάποια υλικά/υφές στο εσωτερικό. Στον πυρήνα του έμεινε το ίδιο όχημα.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, Tig vs Aus:
-
κινητήρας: 1.5 eTsi vs Tce 160 mh, κινητήρες εφάμιλλης απόδοσης λίγο πιο τραχύς ο Tce λόγο πιο οικονομικός ο eTsi αλλά θα δώσω τον πόντο στον Tce γιατί μέχρι και σήμερα δεν έχει γνωστά θέματα ενώ ο eTsi ακολουθείται από φήμη ότι καεί λάδια. 0-1
-
ανάρτηση: παρότι από παντού προκύπτει άριστα ρυθμισμένος ο ημιακαμπτος του Aus θα δώσω τον πόντο στο Tig ένεκα παρουσίας πολλαπλών πίσω σσμ το γεγονός ότι ζω με το αυτοκίνητο και ισορροπεί πολύ καλά ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα για αυτό που πρεσβεύει. 1-1
-
κιβώτιο: εδώ δεν χωράει συζήτηση καθώς το θεωρητικά αξιόπιστο cvt βρίσκει απέναντι του ένα DSG υγρού μεν αλλά με παθιάρικο mechatronic δε, άρα 1-2
-
οδική συμπεριφορά: δεν έχω να οδηγήσει το Aus δεν εκφέρω άποψη.
-
χώροι: δύσκολα θα προσφέρει μεγαλύτερους το Aus, ειδικά για τους πίσω και για αποσκευές, 2-2
-
ποιότητα καμπίνας (συναρμογή, υλικά, ηχομόνωση): σε συναρμογή και υλικά θεωρώ ότι θα είναι εφάμιλλα αλλά σε θέματα ηχομόνωσης παρότι θεωρητικά βελτιώθηκε στο f/l το Aus πιστεύω ότι με όλα τα πλάγια κρύσταλλα ηχομονωτικά το Tig δεν έχει αντίπαλο στα non-premium. Η εργονομία είναι επίσης σημαντική σε μια καμπίνα οπότε οι φυσικοί διακόπτες του Aus κλείνουν τη ψαλίδα. Αν όμως προσθέσω τις 20" του Aus βγάζω νικητή το Tig. 3-2
-
αξιοπιστία & μακροζωία: εδώ παίζουν βασικό ρόλο οι μηχανικοί παράγοντες όπως κινητήρας κιβώτιο και η εγγύηση οπότε με τα δύο πρώτα ξεκάθαρα και με την μεγαλύτερη εγγύηση του Aus (5 έτη νομίζω δίνει η Renault) νικητής είναι το Aus, 3-3
-
κόστος χρήσης & συντήρησης: με τις σχεδόν εφάμιλλες καταναλώσεις πρέπει να ζυγίσω άλλους παράγοντες. Λογικά έχει ακριβότερο σέρβις και ανταλλακτικά το Tig. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το DSG (κυρίως για το μηχανικό μέρος γτ πάσχει το συγκεκριμένο στο ηλεκτρολογικό του mechatronic) αλλάζεις γύρω στα 60k km τα έλαιά του. Το cvt του Aus δεν ξέρω πότε αλλάζει έλαια και αν είναι εμποτισμένου τύπου. Πιο παθιάρικο γενικά το Tig. Στο Aus το μόνο που έχω θεωρητικά να καταλογίσω είναι οι 20" ζάντες της EA, άρα και οι αντίστοιχα πανάκριβες αλλαγές ελαστικών. Τέλος δεν μπορώ να κάνω τα στραβά μάτια αναφορικά με το γενικότερο αποτύπωμα των δύο εταιρειών οπότε θα ήταν άδικο να μην δώσω τον πόντο έστω και οριακά στο Aus. Άρα συνολικά σκεπτόμενος 3-4 το Aus.
-
εμφάνιση: οκ υποκειμενικό καθαρά κριτήριο αλλά για να είμαι δίκαιος το EA είναι πολύ πιο όμορφο όχημα ακόμα και από το R-line Tig. 3-5 Aus
-
after sales: τα ίδια σκατά τα θεωρώ όλα με εξαίρεση τη Toyota, οπότε non-factor
-
ποιότητα κύλισης: δεδομένου ότι δεν έχω οδηγήσει το Aus δεν ήθελα να το αδικήσω αλλά πολλαπλοί ηχομονωτικά και αυτό που ζω από το Tig θεωρώ ότι του δίνουν πλεονέκτημα. 4-5 το Aus
~> Συμπέρασμα:
Στα ίδια λεφτά το f/l Austral σήμερα θα είχε σοβαρές πιθανότητες, οι οποίες θα κρίνονταν στο td ενώ δεν θα είχα κανένα κόλλημα να δώσω αυτά τα λεφτά για Renault. Το απόσταγμα θα ήταν ότι με το Aus θα είχα ένα αντίστοιχα καλό όχημα με λιγότερο έως καθόλου βασικό άγχος (mechatronic DSG).
Ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον δυστυχώς γιατί πάντα είναι καλό να έχουμε επιλογές στη ζωή) μια ανυπόστατη εργασιακή κατάσταση της συζύγου δεν μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω το Aus.
Ίσως να ήταν απλά γραφτό να συνεχίσω την πορεία μου με ένα VAG. Ίσως κάτι να με χαλούσε στην πραγματική επαφή και στο td του Aus, όπως ακριβώς με το X-trail το οποίο θεωρούσα ιδανικό θεωρητικά. Με τα υποθετικά σενάρια όμως δεν βγαίνει άκρη.
Πάντως σίγουρα σήμερα δεν θα σκεφτόμουν το τότε φιναλίστ X-trail με τα προβλήματα που έβγαλε ο 1.5t κινητήρας του, την επικρατούσα κατάσταση της Nissan άλλα και την εγκατάλειψη του μοντέλου που φωνάζει για f/l.
Δε μετανιώνω την επιλογή μου, το Tig με γεμίζει ως όχημα στο μέγιστο βαθμό. Όμως θα ήθελα να έχει το Aus την ευκαιρία του.
Το Sportage hev δεν το σκέφτεσαι καθόλου;
35000€ το platinum που δεν του λείπουν και πολλά σε σχέση με το More.
37500€ το titanium
ή καλύτερα το platinum 4WD στα 37500€.Το austral e-tech δυστυχώς ξεφεύγει σε τιμή (techno 42k και alpine 46k)
-
-
Όχι δεν θα σκεφτόμουν κανένα HEV πλην των της Toyota.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όχι δεν θα σκεφτόμουν κανένα HEV πλην των της Toyota.
Μα σε αυτήν την τιμή δεν έχει κάποιο μειονέκτημα.
Δεν ενοχλεί που δεν θα είναι αποδοτικό- οικονομικό, όσο τα Toyota, αφού το αγοράζεις σε τιμή mild hybrid.
Bonus τα 239 άλογα
Έχει κανονικό αυτόματο αντί για dsg και ecvt. -
Έχει λογική αυτό που λες. Ίσως ναι να ήταν και αυτό στην εξίσωση αν και 40k για Kia είναι πολλά.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Έχει λογική αυτό που λες. Ίσως ναι να ήταν και αυτό στην εξίσωση αν και 40k για Kia είναι πολλά.
Θυμάμαι ότι ήταν στα υποψήφια σου, για αυτό το ανέφερα
-
Ναι σε τιμή vfm γύρω στα 35k αν ήταν καλά εξοπλισμένο, που δεν...
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ναι σε τιμή vfm γύρω στα 35k αν ήταν καλά εξοπλισμένο, που δεν...
Κι εγώ για τα 35 λέω, στα 40 κοιτάς άλλα αυτοκίνητα
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ναι σε τιμή vfm γύρω στα 35k αν ήταν καλά εξοπλισμένο, που δεν...
Μια χαρα εξοπλισμο εχει το HEV και επιτελους εβγαλαν και την μ@λακια το piano black απο το εσωτερικο και εγινε τουμπανο.Αν ειχε και blind spot (ή το χρεωνε εξτρα μονο του) θα ηταν τελειο.
Δεν υπαρχει καν συγκριση με το tiguan ,αν οι τιμες ηταν αναποδα δηλαδη 35 το tiguan και 40 to sportage τοτε ναι θα υπηρχε διλλημα.
Τωρα οπως εχουν οι τιμες το tiguan ουτε καν περνας απο την αντιπροσωπεια να το δεις. -
Ούτε ο Βασιλάκης μεθυσμένος δεν τα σκέφτεται αυτά που λες. Τίμιο αυτοκίνητο το Sportage αλλά μέχρι εκεί. Ειδικά HEV από τα ξαδέρφια κυκλοφορούν λιγότερα και από Tonale....
-
Να ρωτήσω κάτι: είναι υποθετικό αυτό το δίλημμα? 'Η υπάρχει πραγματική πρόθεση αγοράς νέου ιχ?
-
@dstou said in VW Tiguan 2024:
Να ρωτήσω κάτι: είναι υποθετικό αυτό το δίλημμα? 'Η υπάρχει πραγματική πρόθεση αγοράς νέου ιχ?
Προφανώς υποθετικό, 01/2025 αγόρασα το Tig
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ούτε ο Βασιλάκης μεθυσμένος δεν τα σκέφτεται αυτά που λες. Τίμιο αυτοκίνητο το Sportage αλλά μέχρι εκεί. Ειδικά HEV από τα ξαδέρφια κυκλοφορούν λιγότερα και από Tonale....
Το προ facelift HEV εβγαινε με πολυ υψηλη τιμη καπου 41 χιλιαρικα ,ε ειχε και το χαλια εσωτερικο ποιος να το αγορασει?
Αυτη την στιγμη το Sportage HEV ειναι η καλυτερη προταση που υπαρχει σε SUV και το μονο "δυτικο" αυτοκινητο που μπορει να σταθει ανταγωνιστικα στους κινεζους .
Εχει και το καινουργιο hybrid πανω με το νεο αυτοματο κιβωτιο (κανονικο οχι διπλοσυμπλεκτο) ενω το tuscon εχει το παλιο . -
Δεν διαφωνώ καθόλου για το πόσο αξιόλογο όχημα είναι το Sportage είτε HEV είτε mHEV. Η μηδενιστική προσέγγιση του Tiguan, ειδικά όταν συγκρίνονται τα δύο, μπορεί όμως να μου προκαλέσει ανεύρυσμα....
-
Εμένα το ΚΙΑ δε μου αρέσει καθόλου εξωτερικά σε αντίθεση με το Tiguan τo οποίο είναι πιο όμορφο και απο το Q3.
-
Πάντως σωστά γίνεται η σύγκριση του Τιγκουάν με το Σπόρτατζ, αφού το Τιγκουάν το αντέγραψε...
Στο μπροστινό μέρος.
Στο πίσω μέρος συνέχισε το πίσω μέρος των 2 προηγούμενων μοντέλων του.
Τόσο που σε χτεσινή συζήτηση με κάποιους/ες που δεν ασχολούνται με αμάξια και τους το έδειξα από πίσω και ρώτησα αν είναι καινούργιο μοντέλο, μου είπαν ότι είναι 10ετίας τουλάχιστον.
Μιλώντας περί αισθητικής και μόνο.
-
Για να αγοράσεις Tig με βάση το εμφανισιακό κριτήριο πρέπει νασαι λίγο "ανώμαλος". Το Sportage, το 408, το Austral κα είναι πολύ πιο όμορφα αυτοκίνητα. Ειδικά το More. Το R-line τουλάχιστον προσπαθεί.
VW Tiguan 2024