-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δηλαδή εάν πλήρωνες διόδια στο κόστος χωρίς κέρδος ώστε να την φτιάξει μια δημόσια επιχείρηση με σωστό αριθμό υπαλλήλων και υλών δεν θα οδηγούσες;;;;
Τι δεν καταλαβάίνεις ρε συ; Σου ξαναλέω, θα πλήρωνες λιγότερα αλλά θα είχες έναν δρόμο @@δελο. Αυτό έχει δείξει η πράξη. Και τα δύο μαζί ΔΕΝ γίνεται στην χώρα που ζεις με το δημόσιο που έχεις. ΠΑΣΟΚ είχαμε σχεδόν 15 χρόνια από το 80 μέχρι το 2000 πες, εκατοντάδες πέθαναν στο εθνικό οδικό δίκτυο εκείνη την εποχή, νισάφι... Μνημόνια ΔΕΝ είχαμε, επιτήρηση ΔΕΝ είχαμε, πλέρια σοσιαλιστική κυβέρνηση είχαμε, λεφτά όπως μας λες και ξαναλες είχαμε και στον Αθήνα-Πάτρα το οδόστρωμα ήταν σαπούνι. Τι τους εμπόδιζε να το συντηρουν;
Μα γιατί μου συγκρίνεις έναν δρόμο άλλων προδιαγραφών με έναν νέο.
Θες να σου πως πως σε αυτοκινητόδρομους με τους ιδιώτες να τον διαχειρίζονται έχω πέσει σε λακούβα που ένωνε την άσφαλτο με γέφυρα και κόντεψε να σπάσει η ανάρτηση μου;; Δεν είχε ούτε καν σήμανση ούτε καν κώνο. Ξαναπέρασα από το σημείο την επόμενη ημέρα και ακόμα ήταν εκεί η λακούβα. Μιλάμε για τόσο μεγάλη που οι νταλίκες έκαναν απότομο σλάλομ.
Για να μη μιλήσω για τις άπειρες λακούβες στην δεξιά λωρίδα και την ΜΗΔΕΝΙΚΗ συντήρηση . Δεν ξέρω εάν ταξιδεύεις ή οδηγείς μονάχα στην αττική οδό αλλά βγες έξω από την Αθήνα να δεις ποια η κατάσταση.
Και γιατί λοιπόν να μην πληρώνω διόδια σε μια δημόσια υπηρεσία με 50% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κόστος διοδίων για την ίδια συντήρηση;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ευτυχως να λες που εχουν δωσει τη διαχειρηση σε ιδιωτες, σε οσα εργα δεν εχει μπει ιδωτης ολα μα ολα κρεμασαν απο τη μη συντηρηση τους.
Δρομοι, μαρινες, γηπεδα κλπ.Μα πληρώνεις για αυτά. Εάν σου βάλουν να πληρώνεις για τα δικά στο κόστος χωρίς κέρδος θα πεις όχι;
Ποια εργασια στο δημοσιο ή το δημοτικο τομεα που εχει γινει δεν εχει πληρωθει Χ4, Χ5 ή και παραπανω καπελο? Που ζεις μωρε λαπη?
-
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ευτυχως να λες που εχουν δωσει τη διαχειρηση σε ιδιωτες, σε οσα εργα δεν εχει μπει ιδωτης ολα μα ολα κρεμασαν απο τη μη συντηρηση τους.
Δρομοι, μαρινες, γηπεδα κλπ.Μα πληρώνεις για αυτά. Εάν σου βάλουν να πληρώνεις για τα δικά στο κόστος χωρίς κέρδος θα πεις όχι;
Ποια εργασια στο δημοσιο ή το δημοτικο τομεα που εχει γινει δεν εχει πληρωθει Χ4, Χ5 ή και παραπανω καπελο? Που ζεις μωρε λαπη?
Γιατί μπλέκεται ιδιώτης λαμόγιο και πολιτευτής.
Ρε οι εργολάβοι είναι παντού και είναι σκατοφαρα και συνεργάζονται με λαμόγια πολιτικούς
Έχεις δει δρόμους του 70-80 που κράτησαν 20-30 έτη και ιδιωτών εργολάβων να κρατούν 5 έτη;;;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ευτυχως να λες που εχουν δωσει τη διαχειρηση σε ιδιωτες, σε οσα εργα δεν εχει μπει ιδωτης ολα μα ολα κρεμασαν απο τη μη συντηρηση τους.
Δρομοι, μαρινες, γηπεδα κλπ.Μα πληρώνεις για αυτά. Εάν σου βάλουν να πληρώνεις για τα δικά στο κόστος χωρίς κέρδος θα πεις όχι;
Ποια εργασια στο δημοσιο ή το δημοτικο τομεα που εχει γινει δεν εχει πληρωθει Χ4, Χ5 ή και παραπανω καπελο? Που ζεις μωρε λαπη?
Γιατί μπλέκεται ιδιώτης λαμόγιο και πολιτευτής.
Ρε οι εργολάβοι είναι παντού και είναι σκατοφαρα και συνεργάζονται με λαμόγια πολιτικούς
Αν και οταν φτιαξουν αυτα (που δεν προκειται) να το συζητησουμε.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μα γιατί μου συγκρίνεις έναν δρόμο άλλων προδιαγραφών με έναν νέο.
Ναι βρε το βρήκες. Αυτό που εμπόδιζε την κυβέρνηση τότε και το ΤΕΟ να συντηρούν σωστά το οδότρωμα ήταν ότι δεν είχε χαρακτηριστεί ο δρόμος ως "άλλων προδιαγραφών" και δεν ήταν "νέος". Ε ναι, αυτό ήταν, πως δεν το κατάλαβα; Αφού ο δρόμος δεν ήταν "άλλων προδιαγραφών" πως να πάνε οι έρμοι να τον συντηρήσουν; Πως να ρίξουν ασφαλτοτάπητα και να κάνουν διαγραμμίσεις σε παλιό δρόμο, πρόβλημα μεγάλο... Για αυτό τον άφηναν στην τύχη του για να σκοτώνεται ο κόσμος.
Ε ναι, προφανώς με τέτοια μυαλά όχι η Βουλγαρία θα μας περάσει, και από την Σομαλία δεν μας βλέπω πολύ καλά.
-
Τις ΔΕΚΕ τις ξέρετε ή είστε πιτσιρικάδες νεοφιλελέδες ακομμάτιστοι που δεν τις προλάβατε;
-
Πρέπει αν σαι ο τύπος που ταξιδεύει μέσω αττικής οδού και δεν ταξιδεύει σε δρόμους εκτός αττικής.
Έχεις άγνοια του τι συμβαίνει στο εθνικό δίκτυο της χώρας που το συντηρεί ο φοβερός ιδιώτης.
Μη μας ξαναπείς όμως για φόρους που πληρώνεις. Γουσταρεις να πληρώνεις για ψυχολογικούς λόγους πολλά περισσότερα από όσα χρειάζεται. Για αυτό και σε αρμέγουν….
-
Μια λακούβα απαιτεί 1000 ευρώ κόστος επισκευής
Εμείς πληρώνουμε 1500-1700 ευρώΔιότι αυτός που θα την εντοπίσει θα ειδοποιήσει έναν άλλο αν την επισκευάσει και όλοι μαζί θα ζητούν το κέρδος τους
Και εμείς χαιρόμαστε.
Ελλάς το μεγαλείο σου
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τις ΔΕΚΕ τις ξέρετε ή είστε πιτσιρικάδες νεοφιλελέδες ακομμάτιστοι που δεν τις προλάβατε;
Για πες.
Εγώ πρόλαβα δρόμους διότι έχουμε και μηχανικούς στο περιβάλλον μας και μου έλεγαν τότε μικρός…τον βλέπεις αυτόν τον δρόμο … έγινε 20 έτη πριν γεννηθείς. Δες την άσφαλτο….ηταν άψογη.
Πιο κάτω τον βλέπεις αυτόν τον δρόμο;;;;
Έλεγα ναι… ο παπαρας ο τάδε τον έκανε πριν 3 έτη….δες τον.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πρέπει αν σαι ο τύπος που ταξιδεύει μέσω αττικής οδού και δεν ταξιδεύει σε δρόμους εκτός αττικής.
Έχεις άγνοια του τι συμβαίνει στο εθνικό δίκτυο της χώρας που το συντηρεί ο φοβερός ιδιώτης.
Μη μας ξαναπείς όμως για φόρους που πληρώνεις. Γουσταρεις να πληρώνεις για ψυχολογικούς λόγους πολλά περισσότερα από όσα χρειάζεται. Για αυτό και σε αρμέγουν….
To πέτυχες. Πρέπει να έχω τουλάχιστον 5000 χλμ το τελευταίο έτος μέχρι Πάτρα, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Καλαμάτα. Με όλες τις καιρικές συνθήκες, από λιοπύρι μέχρι ταξίδι βράδυ με αέρα και εντονη βροχή. Οπότε βλέπω και μιλάω, δεν μιλάω στην τύχη.
Επίσης πρέπει να έχω και πάνω 50000 χλμ στον Αθήνα - Πάτρα της εποχής της πασοκάρας. Και ναι, με βοήθησε ο καλός θεούλης (ή η τύχη μου) να ζήσω, όχι η -μη- συντήρηση που έκανε το κράτος στον δρόμο για την οποία ακόμη δεν μου εξήγησες τον λόγο πού ήταν άθλια παρόλο που ο δρόμος είχε την ευγενή φροντίδα του κράτους και του ΤΕΟ.
Οπότε τελικά εσύ που δεν θέλεις να σε αρμέγουν γουστάρεις περισσότερους φόρους για να πληρώνεις συντήρηση δημόσιων δρόμων μην πέφτει μέσα στην λακουβα ο μαύρας...
-
Δεν μιλώ για φόρους …για διόδια μιλώ σε δημόσια επιχείρηση όπως ακριβώς είναι η ιδιωτική που θαυμάζεις. Εαν θες να σου βάλω ιδιωτικό management
Απλώς θα πληρώνω για τη συντήρηση στο κόστος χωρίς το καπέλο κέρδους των μετοχών και των μεσαζοντων που αράζουν και περιμένουν να τους πληρώσω.
-
Δες πόσο επηρεάζει και την οικονομική δραστηριότητα της χώρας
Ένα φορτηγό δες τι πληρώνει
Στην Πολωνία με 50 ευρώ μπορεί να διανύσει μέχρι 535 χιλιόμετρα.
Στην Ελβετία μόλις 65 χιλιόμετρα.
Στην Ελλάδα 189https://troxoikaitir.gr/article/terasties-oi-diafores-sto-kostos-diodion-metaxy-horon-tis-eyropis
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τις ΔΕΚΕ τις ξέρετε ή είστε πιτσιρικάδες νεοφιλελέδες ακομμάτιστοι που δεν τις προλάβατε;
Ήρθε και ο έτερος καπαδόκης να μας δείξει τα χωράφια μας. Στο μηχανικό υπηρέτησα και σε νησί. Τι σχέση έχει η διάνοιξη δρόμων στις ραχούλες με το δίκτυο αυτοκινητόδρομων και με το ότι ακόμη και επί πλέριας σοσιαλιστικής πασοκάρας ο δρόμος που ταξίδευα Αθήνα - Πάτρα ήταν κρατικός, μη συντηρημένος και με οδόστρωμα σαπούνι; Έχεις καμιά απάντηση και εσύ σε αυτό η σου φταίει κι εσένα ότι ήταν "άλλων προδιαγραφών" σε σχέση με τους σημερινούς;
-
Έχεις δίκιο για τον δρόμο αυτόν.
Για τους ιδιωτικούς με τις χιλιάδες λακούβες στην δεξιά λωρίδα τι έχεις να πεις; -
Όπως λέει κι φαηβερ, δεν έχει το υπουργείο μασουράκια λεφτά για οτιδήποτε άλλο, τα κρατάει για να πληρώνει στους αναδόχους των εθνικών οδών τα διαφυγόντα κέρδη απ τις μειωμένες διελεύσεις.
Δηλαδή, αφού ο δρόμος δεν έχει την προυπολογιζόμενη κίνηση, άρα και οι φθορές του είναι λιγότερες, πρέπει να αποζημιωθει ο ανάδοχος για τα εισιτήρια που δεν έκοψε και τις επισκευές που δεν έκανε... κι είμαι σίγουρος πως οι ακομμάτιστοι Κουλίστες πιστεύουν πως τις επισκευές τις πληρώνουν οι ανάδοχοι απ τη τσέπη τους... δηλαδή αν πέσει μια γέφυρα ή κοπεί το οδόστρωμα απ τα νερά, θα το φτιάξει ο ανάδοχος απ τη τσέπη του; Τα εκατομμύρια διαφυγόντα κέρδη τα αποζημιώνεται για να γεμίζει τις λακουβίτσες, να βάφει τις γραμμές και να κουρεύει τα παρτέρια...
-
Δείτε τις δεξιές λωρίδες σε κεντρικούς αυτοκινητόδρομους. 1 χιλιόμετρο χωρίς λακούβα και μπάλωμα δεν υπάρχει και πληρώνουμε τρελά λεφτά.
\Δεν θα έπρεπε αν τα φτιάξουν και μετά να μαζέψουν τα χρήματα και όχι το ανάποδο;
Εντωμεταξύ αφού ξέρουν ότι στην δεξιά θα κυκλοφορώ βαρέα οχήματα, γιατί δεν είναι ενισχυμένο το οδόστρωμα ;;;;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δεν θα έπρεπε αν τα φτιάξουν και μετά να μαζέψουν τα χρήματα και όχι το ανάποδο;
Σε αυτο συμφωνω.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δεν μιλώ για φόρους …για διόδια μιλώ σε δημόσια επιχείρηση όπως ακριβώς είναι η ιδιωτική που θαυμάζεις. Εαν θες να σου βάλω ιδιωτικό management
Απλώς θα πληρώνω για τη συντήρηση στο κόστος χωρίς το καπέλο κέρδους των μετοχών και των μεσαζοντων που αράζουν και περιμένουν να τους πληρώσω.
Την Κυριακή αρρώστησα να βγω παναγία ,σαν να οδηγούσα 5 ώρες . Ομίχλη και δρόμος χωρίς διαγράμμιση ουσιαστικά....... Περιφέρεια απών. Τη διαγράμμιση τελευταία την πετάνε και σε ιδιώτη ενώ το μηχάνημα το έχουν.
Το δημόσιο με αφορμή εργατικά ατυχήματα κτλ έχει μπει σε μια φάση απεμπλοκής από οτιδήποτα, λακούβες, διαγράμμιση, καθαρισμό πρανών, σκουπίδια, κόψιμο χορτάρια οι δήμοι, λάμπες και άλλα.
Μας κοστίζουν? ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΑΠΟ ΠΡΙΝ.
Εχουμε καλύτερες υπηρεσίες? Κάποιες φορές ναι, κάποιες καταφανέστατα όχι. Για άλλη μια φορά το κράτος χάθηκε στο δρόμο, και η μία λύση και η άλλη έχουν λογική βάση, οι επαγγελματίες ιδιώτες θα μπορούσαν να πάρουν πολλές τέτοιες δουλειές,να τις κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος. Δεν συμβαίνει για τους λόγους που όλοι ξέρουμε.........
Το ίδιο απο την πλευρά του κράτους φυσικά. Τα περισσότερα μηχανήματα είναι κατακλεμμένα-ρημαγμένα από τους ίδιους τους εργαζόμενους λες και μπήκαν ένα βράδυ ρομα.....
υ.γ. είτε έτσι είτε αλλιώς για μένα δεν αλλάζει τίποτα, το σάλιο μας χαλάμε όλοι -
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εντωμεταξύ αφού ξέρουν ότι στην δεξιά θα κυκλοφορώ βαρέα οχήματα, γιατί δεν είναι ενισχυμένο το οδόστρωμα ;;;;
Οταν η θερμοκρασια οδοστρωματος ξεπερναει του 60+ βαθμους θα πρεπει να διακοπτει την κυκλοφορια τους, ειναι ομως εφικτο αυτο?
-
Και θα πρέπει τα φορτηγά να μην είναι υπερβαρα, είναι εφικτό αυτό στην Ελλάδα;
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3