-
Το σχόλιο μου αφορούσε εμένα, όχι εσένα.
Θεωρώ ότι δεν γίνεται να βγάλουμε άκρη σε πολλά ήδη συνομιλίας οι δυο μας, γιατί κινούμαστε σε τελείως διαφορετικά μήκη κύματος και είχα πει στον εαυτό μου να μη το ξανακάνει.
Το αν σέβομαι ή όχι, φαίνεται από τα γραπτά μου εδώ μέσα τόσο καιρό.Και για να το ευχαριστηθείς, σου λέω ότι δεν έχω δει ή έχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα με το ύφασμα στα αυτοκίνητα.
Μόνο που οι σύγκριση και τα παραδείγματα τότε δεν αφορούσαν στο μυαλό μου παρόμοια πράγματα και το είχα εξηγήσει, παρόλο που δεν ήθελες να το καταλάβεις. Το ύφασμα στα αυτοκίνητα εσύ το έφερες στη κουβέντα συγκρινόμενο ντε και καλά ως παρεμεφερές υλικό με υφάσματα άλλων προϊόντων.Δε βγαίνει άκρη σου λέω. Άστο.
Δικό μου το λάθος. -
Καλώς, απλώς εάν θες την άποψη μου σαλαμοποιείς μη σχετικά δεδομένα με φοβίες και προκαταλήψεις και βγάζεις ένα συμπέρασμα που προσπαθεί να σε ηρεμήσει και να επιβεβαιώσει επιλογές σου.
Έχω πιο τεχνοκρατική αντίληψη, πιο ρομποτική και ίσως πιο τετράγωνη λογική. Δεν αναιρώ αυτό που έζησες με ένα ευτελές προϊόν αλλά δεν μπορώ να κάνω την άμεση αναγωγή σε κάτι πολύ ακριβότερο κατά χιλιάδες φορές που περνάει ως προϊόν χιλιάδες πρωτόκολλα στην παραγωγή του, χωρίς να εντοπίσω κάτι το χειροπιαστό ως δεδομένο!
Οπότε εγώ μένω πιστός στο επιχείρημα σου για τις εικασίες και τα λανθασμένα συμπεράσματα στη βάση αυτών και συμφωνώ, ενώ εσύ για δικούς σου λόγους σε λίγες σειρές το αναιρείς.
Εάν μπορείς να βρεις συνομιλητές σε αυτό το επίπεδο σας εύχομαι καλή συζήτηση.

-
Εγώ δε μίλησα για επίπεδο αλλά για διαφορετικό μήκος κύματος.
-
Λογικό είναι το πρώτο ανδροειδές που ψηφίζει πασοκ, να έχει ρομποτική τετράγωνη λογική...

-
Εγγύηση!! τουλάχιστον έχουν ανταλλακτικά αυτά και δεν απαξιώνονται όπως τα κινέζικα...
-
Την έχουν ανεβάσει άλλοι 3 την είδηση σε διάφορα θέματα.
Τουλάχιστον να συνεννοείστε οι χέητερς γιατί φαινόσαστε εμπαθείς...

-
Το θέμα είναι αν είναι αλήθεια όχι πόσοι και που τα ανεβάζουμε!
Έτσι κι αλλιώς εμάς ποιος μας υπολογίζει;
Οι πωλήσεις του ομίλου στελαντις στην Ελλάδα συγκριτικα με έξω είναι μάλλον από τις υψηλότερες..
Ο Έλληνας έχει ερωτευτεί το ντιζάιν του λιονταριού ακόμα και αν γίνει λαμπάδα! -
@tkin73 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Το θέμα είναι αν είναι αλήθεια όχι πόσοι και που τα ανεβάζουμε!
Έτσι κι αλλιώς εμάς ποιος μας υπολογίζει;
Οι πωλήσεις του ομίλου στελαντις στην Ελλάδα συγκριτικα με έξω είναι μάλλον από τις υψηλότερες..
Ο Έλληνας έχει ερωτευτεί το ντιζάιν του λιονταριού ακόμα και αν γίνει λαμπάδα!Τα όμορφα λιοντάρια όμορφα καίγονται……
-
Το θέμα είναι ότι το οτομπλόγκ ανεβάζει συνέχεια τις ανακλήσεις.
Εδώ μέσα ανεβαίνουν μόνο οι ανακλήσεις της Στελλάντις.
Ο.ε.δ.
-
Έχει εδώ για πολλά…
Όρεξη να έχετε να διαβάζετε.
Είναι δυνατή όμως η Στέλλα…να τα λέμε όλα. -
@chrisk6 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Έχει εδώ για πολλά…
Όρεξη να έχετε να διαβάζετε.
Είναι δυνατή όμως η Στέλλα…να τα λέμε όλα.Η Στέλλα έχει πλάκα γιατί μπορεί να βγάζει ανάκληση για το ένα μοντέλο μιας μάρκας και για το ίδιο μηχανικό σύνολο της άλλης μάρκας που έχει τα ίδια θέματα να μην βγάζει και να μην ξέρει κανείς τπτ...
-
@chrisk6 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Έχει εδώ για πολλά…
Όρεξη να έχετε να διαβάζετε.
Είναι δυνατή όμως η Στέλλα…να τα λέμε όλα.Κοίτα να δεις που δεν κινδύνευαν μόνο τα Λιοντάρια να γίνουν "λαμπάδα" και να "καίγονται όμορφα" αλλά και μοντέλα από εταιρείες με αξιοπιστία.
https://car-recalls.eu/recall/toyota-rav4-2019-2022-dc-dc-converter/
Toyota RAV4 (2019 – 2022)
EV/Hybrid fireReason for the recall:
The DC-DC converter may be faulty, which can cause the current from the 12V battery to continue to flow, generating heat and >increasing the risk of a vehicle fire.
The Toyota RAV4 vehicles affected by this recall were manufactured between 26 November 2019 and 26 May 2022.
Toyota recall code: 23SD-075
Affected models: Passenger car, equipped with plug-in hybrid engine. Model code: NX450h+: AAZH26; RAV4 PHEV: AXAP54; >model year: 2021-2022.
Vehicle numbers (worldwide): 47,000https://car-recalls.eu/recall/toyota-rav4-2021-2022-power-steering-fire/
Toyota RAV4 (2021 – 2022)
fire steering
07/03/2023
Reason for the recall:The auxiliary battery terminal may be faulty. This can disable the power steering support. Moreover, the battery terminal can >overheat at low speeds, increasing the risk of fire.
The Toyota RAV4 vehicles affected by this recall were manufactured between 24 October 2021 and 26 October 2022.
Toyota recall code: 22SMD-121
Affected models: Aygo, Aygo X, Yaris, GR Yaris, Hilux, Land Cruiser, Proace City, RAV4
Vehicle numbers (worldwide): 356 -
John Elkann: Χαλαρότερους στόχους μείωσης ρύπων ζητά ο πρόεδρος της Stellantis
-
Αρα εκτός από Γιούρο 7, θα πάμε και σε Γιούρο 8 με φεβ και εναλλακτικά καύσιμα.
-
Όσο θα φτάνει ο κόμπος στο χτένι περιορισμός ρύπων ή κλείσιμο βιομηχανιων με απρόβλεπτες κοινωνικές εκρήξεις οι ρύποι θα χάνουν και οι χαρτογιακαδες του μηδενικού αποτυπωματος θα σφυρίζουν αδιάφορα....
Stellantis ελλαδα=κλεψια?