-
Γιατί η κίνηση είναι γύρω από την κυμης όπου το πλάτος και μέτωπο σε αυτή του χώρου των γηπέδων είναι 650 μέτρα μέχρι τη διασταύρωση της Κηφισιας και πιο πάνω είναι η αττική οδός που έκανε το ΠΑΣΟΚ;
Πάλι αρλούμπες δεξιών ;;;;
Να μου πεις να κάνουν το τσιμέντο των γηπέδων πράσινο χώρο να συμφωνήσω.
-
Είσαι άσχετος και το παίζεις γνώστης.
Διάβασε τι προέβλεπαν οι μελέτες και ξύπνα.
Δεν έχεις την ικανότητα να κατανοήσεις τι έγραψα.
Ας σου απαντήσει κανένας άλλος.
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αυτά αφορούν περιπτώσεις πριν 10 - 15 χρόνια και λένε για το Γιούρο 5 που σύμφωνα με το άρθρο οι εταιρείες λένε ότι οι κανονισμοί του δεν ήταν σαφείς.
Οπότε μην τα παίρνουμε τις μετρητοίς όλα.
Το euro 5 και το 6 πριν πιάσουν την VW στην Αμερική είχε δημιουργική ασάφεια στις απαιτήσεις του.
Θεωρούσαν
ότι αν περνάς τα τεστ πιστοποίησης τότε και στην κανονική λειτουργία θα είσαι μέσα στα όρια. Κανείς δεν ήταν. Για αυτό βάλανε και δοκιμές στον δρόμο στο D-temp +. -
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είσαι άσχετος και το παίζεις γνώστης.
Διάβασε τι προέβλεπαν οι μελέτες και ξύπνα.
Δεν έχεις την ικανότητα να κατανοήσεις τι έγραψα.
Ας σου απαντήσει κανένας άλλος.
Δεν το παίζω γνώστης. Απλώς γράφεις χαζομάρες μόνο για να την πεις στο ΠΑΣΟΚ ενώ μπορείς να πεις τόσα άλλα κακά και λάθη για το ΠΑΣΟΚ.
Την αττική οδό πιο πάνω την σβήνεις από το αφήγημα σου. Δεν ήταν έργο του ΠΑΣΟΚ για τη μείωση του κυκλοφοριακού;;; Το ξέχασες;;;;
Στο αφήγημα των εργολάβων η ΝΔ που παρέλαβε τα έργα μετά το ΠΑΣΟΚ το 2004, και με φράγκα και παραοικονομία στο απόγειο τους, ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ τις εγκαταστάσεις διότι τις έφτιαξε το ΠΑΣΟΚ. Τα κατηγορούσε προεκλογικά και δεν θα είχε μούτρα μετά για να τα εκμεταλλευτεί
Αυτά τα μυαλά είχαν αυτοί που πτώχευσαν τη χώρα. Τους δόθηκαν εγκαταστάσεις δισεκατομμυρίων και τις εγκατέλειψαν γιατί ήταν εργολάβων του ΠΑΣΟΚ.
Τα ολυμπιακά έργα και γήπεδα στην Βαρκελώνη τι τα έκαναν;
Αναπαράγεις άκριτα ένα προεκλογικό αφήγημα του 2000 και της ΝΔ χωρίς να μας λες όλη την αλήθεια, για αυτό και ενισταμαι.
Στα υπόλοιπα τα πολεοδομικά δεν σχολιάζω. Μένω στην εκμετάλλευση των εγκαταστάσεων
-
Άλλα έγραψα άλλα κατάλαβες σε άλλα απάντησες.
-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Η χρυσή ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων, έγινε η ευκαιρία του ΠΑΣΟΚ και των νταβατζήδων του να κονομήσουν φτιάχνοντας τεράστια στάδια από μπετόν, για αθλήματα που δεν είχαν καμία ζήτηση.
Αυτά έπρεπε να είναι λυόμενα, ώστε να κοστίσουν ελάχιστα και να μας αδειάσουν τον χώρο μετά, ενώ έπρεπε να έχει γίνει από το 2000 η επέκταση των 3,8 χλμ της Λεωφόρου Κύμης που ακόμα περιμένουμε την απόφαση των ξυστών της Πανεπιστημίου πάνω σε προσφυγή των ξυστοδημάρχων.
Δηλαδή οι άλλες χώρες έκαναν στάδια για τους ολυμπιακούς αγώνες από λυόμενα και κοντέινερ ;
-
Δηλαδή μια πρωτεύουσα ευρωπαϊκής χώρας δεν θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί αυτόν τον χώρο για να δημιουργήσει αθλητικό τουρισμό όλο το έτος ;;;;;
Να βάλει την Αθήνα σε όλα τα διεθνή meetings αθλητισμού;;;
Δηλαδή επενδύσεις είναι μονάχα τα πολυτελή θέρετρα για πλούσιους αγοραστές που χτίζουν οι μικροί εργολάβοι και όχι τα μεγάλα έργα των μεγάλων εργολάβων;;;
-
Είμαι για καφέ και συνάντηση και έχω δουλειά σήμερα.
Αν έχω διάθεση το βράδυ μπορεί να σου εξηγήσω.
-
Τώρα που τα βλέπω από ψηλά ….ειναι απίστευτα. Από κοντά είναι εγκαταλελειμένα.
Δες γηπεδαρες του τένις. Στην Ευρώπη δεν έχουν τέτοια, δεν μπορούσε η Ελλάδα εδώ και 20 έτη να μπει στον χάρτη των διεθνών meetings με τέτοιες ΓΗΠΕΔΑΡΕΣ?
Κανείς στον πλανήτη δεν θέλει να έρθει στην εξωτική για αυτούς Αθήνα και Ελλάδα με τέτοια γήπεδα στο άθλημά τους;
Δες επίσης στο βίντεο από ψηλά τη αττική οδό τι έργο υποδομής είναι, που βελτιώνει το κυκλοφοριακό.
Πως τα σβήνεις όλα αυτά έτσι απλοϊκά ;;;;
-
-
Το κυκλοφοριακό στην Αθήνα λύνεται μόνο με ένα σεισμό, Αύγουστο μήνα, κατά προτίμηση και εν συνεχεία ανοικοδόμηση κατά τα πρότυπα των αμερικανικών πόλεων: κέντρο με ψηλά κτίρια και εκμετάλλευση των ελεύθερων χώρων που θα απομείνουν για έργα που θα ωφελήσουν όλο το κοινωνικό σύνολο κι όχι μόνο τις "παραγωγικές τάξεις" και τους επιχειρηματίες.
Το κυκλοφοριακό αυτή τη στιγμή δεν το δημιουργούν μόνο οι μετακινήσεις.
Το δημιουργούν οι "επιχειρηματίες" που νέμονται τους δρόμους κατά το δοκούν. -
Τα γήπεδα στο ΟΑΚΑ να πεις ότι είναι μέρος του συγκροτήματος και έχουν μία λογική.
Αλλά δεν έχουμε στάδιο για στίβο στην Αθήνα, πέραν του ΟΑΚΑ που είναι τεράστιο για αυτόν τον σκοπό, ενώ έχουμε γήπεδα μπαντμιντγκτον, κρίκετ και διάφορα άλλα αθλήματα μηδενικής αποδοχής από το κοινό, τα οποία έγιναν με μπετόν.
Αυτά τα λεφτά λοιπόν, ήταν σκάνδαλο ΠΑΣΟΚ και είναι καταγεγραμμένο από πολλούς από εκείνη την εποχή.
Επίσης από την εποχή του σχεδιασμού της Αττικής Οδού, επειδή στον κόμβο Μεταμόρφωσης που συνδέεται με τον Ε-75/Α1, ο χώρος δεν ήταν επαρκής για σύνδεση αυτοκινητοδρόμων, αλλά και το γεγονός ότι οι προβλέψεις για μεγαλύτερη κυκλοφορία, οι οποίες επαληθεύτηκαν πλήρως, θα ήταν μεταξύ Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης, είχαν από τότε προταθεί 2 πράγματα.
Το ένα ήταν το ενιαίο διόδιο, γιατί χωρίς αυτό, στο παραπάνω τμήμα, θα είχαμε ακόμα μεγαλύτερο πήξιμο και αυτό έγινε, αλλά και η άμεση κατασκευή της προέκτασης Λ. Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη, όπου θα υπήρχε παράκαμψη του δύσκολου τμήματος Πλακεντίας - Μεταμόρφωση, από τους κατοίκους της περιοχής αυτής, αλλά και περιοχών του κέντρου της πόλης.
Το γεγονός ότι 24 χρόνια μετά την πρώτη λειτουργία της Α.Ο. αυτό δεν έχει γίνει, μας οδηγεί στα καθημερινά πηξήματα.
Επίσης υπήρχε και η πρόταση σε γρήγορο κομμάτι της σύνδεσης της Περιφερειακής Αιγάλεω με την λεωφόρο Σχιστού, που σε συνδυασμό με τις γέφυρες και τα τούνελ στην Δραπετσώνα, σε βγάζουν μέσα στο λιμάνι του Πειραιά εύκολα.
Ούτε προχώρησε η επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού, ούτε αυτή της Παλλήνης - Ραφήνας, ούτε βέβαια το Ελευσίνα - Οινόφυτα/Θήβα, ώστε να υπάρχει δυνατότητα πλήρους παράκαμψης της ευρύτερης πρωτεύουσας.
Οπότε ο δακτύλιος Λιμάνι Πειραιά - Λ. Σχιστού - Περιφερειακή Αιγάλεω - Αττική Οδός - Περιφερειακή Υμηττού - Σήραγγα Καρέα - Ηλιούπολης - Λ. Βουλιαγμένης - Ελληνικό - Παραλιακή - Λιμάνι Πειραιά, δεν λειτούργησε ποτέ.
Αυτά τα έφαγε η κρίση.
Αν δεν γίνουν δεν γίνεται τίποτα.
-
Για τα γήπεδα, άνετα μπορούν να γίνουν τροποποιήσεις. Δεν είπαμε να κρατηθούν όπως ήταν στην Ολυμπιάδα. Αλλά φυσικά και χρειάζεται η πρωτεύουσα ένα συγκρότημα γηπέδων διεθνούς επιπέδου.
Ας βγουν στον παγκόσμιο χάρτη αθλημάτων, ας κάνουν συμφωνίες και ας εντάξουν την χώρα.
-
Είπαμε για τα γήπεδα έχουν φάει κράξιμο από τις Ολυμπιακές επιτροπές της Βαρκελώνης και αυτών που ακολούθησαν.
Ακόμα και οι Κινέζοι, έκαναν λυόμενα γήπεδα.
-
μπα, ο ένας δεν έκανε κανένα λυόμενο γήπεδο και ο άλλος μονάχα του μπέιζμπολ όπου το μετέτρεψε σε κάτι άλλο. Όλα τα άλλα τα είχαν μόνιμα και τα χρησιμοποιούν.
Πάλι ιστορίες δεξιών για αγριους.
Ότι έγιναν κάποιες μεγάλες εγκαταστάσεις σε αθλήματα που δεν είναι και πολύ δημοφιλή να το δεχτώ, αλλά ότι έπρεπε τα γήπεδα να είναι λυόμενα, τότε θα έχανε η Ελλάδα την ευκαιρία να αποκτήσει σοβαρές αθλητικές εγκαταστάσεις. Να μου πεις την έχασε.... Αλλά τεσπά
-
Δεν θα μπω σε αρλουμπολογίες για να σωθεί το πασοκ και τα εγκλήματα του.
Είναι γνωστά και τα ξέρουν όλοι.
Εδώ μιλάμε τι δεν έγινε και γιατί έχουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τι πρέπει να γίνει.
Και λέμε ότι έχουν όλα ειπωθεί εδώ και δεκαετίες, απλά όταν είχαμε λεφτά τα έφαγαν οι γνωστοί εδώ και δεκαετίες και τώρα δεν υπάρχουν λεφτά.
Απλά πράγματα. Μην το κουράζουμε άλλο.
-
@criuser ΔΙΚΑΣΕΣ
-
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δες γηπεδαρες του τένις. Στην Ευρώπη δεν έχουν τέτοια, δεν μπορούσε η Ελλάδα εδώ και 20 έτη να μπει στον χάρτη των διεθνών meetings με τέτοιες ΓΗΠΕΔΑΡΕΣ?
Αυτά τα (ξανά)φτιάχνουν τώρα.
Davis cup το Σεπτέμβρη. -
Χαχαχαχα
Με φωνάζει η λάπαινα να βοηθήσω στο φαγητό.
Τώρααααααα…..λέω, κάτι γράφω…
Τι γράφεις λέει ;;;
Στο φόρουμ
Τι ;;;
Για πολιτική.
Θα σε ψηφήσουν;;;
Οχι….
….έλα στην κουζίνα να δουλέψεις. Γρήγορα!

Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!