-
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλά μην τσιμπάτε από το τι γράφουν οι δημοσιογράφοι.
Προφανώς ο δρόμος θα είναι 1+1 λωρίδα κυκλοφορίας.
Δυστυχώς θα υπάρξει πρόβλημα για όσους πηγαίνουν προς το λιμάνι της Κυλλήνης, αν η οδός αυτή αποτελέσει μόνιμη λύση.
Πιστεύω ότι πολλοί θα επιλεγούν να βγαίνουν στην προηγουμένη έξοδο, των Λεχαινών, και να διέρχεται μέσα από Λεχαινά και Μυρσίνη.
Όπως παλιά.πιθανον να βγεις απο τον καινουριο νωριτερα ωστε να πας απο τον παλιο, γιατι ο καινουριος ειναι ποιο μεσα στην γη απο τον παλιο
Να πληρώνεις κερατατιάτικα διόδια, να βγαίνεις και δέκα χιλιόμετρα νωρίτερα, καταπληκτικό!
Εν τω μεταξύ, όλη αυτή τη δυσκολία τη δημιουργεί το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, που φυσικά δεν μπορεί να απαλλοτριωθεί για να γίνει νέα έξοδος για Ανδραβίδα/Κυλλήνη.οι εξοδοι εχουν σχεδιαστει εδω και χρονια, το θεμα ειναι να φτιαχτει ο νεος δρομος. δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι καλυτερο γιατι το τραγικο λαθος του παλιου ηταν οτι περναγε μεσα απο πολεις και χωρια.
λογικα θα τους βελτιωσουν τα μικρους δρομους που θα τον συνδεουν με τις πολεις.
βασικο ειναι να γινει επεκταση προς Τσακωνα ωστε να ερθει η Καλαματα ποιο κοντα.
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλά μην τσιμπάτε από το τι γράφουν οι δημοσιογράφοι.
Προφανώς ο δρόμος θα είναι 1+1 λωρίδα κυκλοφορίας.
Δυστυχώς θα υπάρξει πρόβλημα για όσους πηγαίνουν προς το λιμάνι της Κυλλήνης, αν η οδός αυτή αποτελέσει μόνιμη λύση.
Πιστεύω ότι πολλοί θα επιλεγούν να βγαίνουν στην προηγουμένη έξοδο, των Λεχαινών, και να διέρχεται μέσα από Λεχαινά και Μυρσίνη.
Όπως παλιά.πιθανον να βγεις απο τον καινουριο νωριτερα ωστε να πας απο τον παλιο, γιατι ο καινουριος ειναι ποιο μεσα στην γη απο τον παλιο
Να πληρώνεις κερατατιάτικα διόδια, να βγαίνεις και δέκα χιλιόμετρα νωρίτερα, καταπληκτικό!
Εν τω μεταξύ, όλη αυτή τη δυσκολία τη δημιουργεί το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, που φυσικά δεν μπορεί να απαλλοτριωθεί για να γίνει νέα έξοδος για Ανδραβίδα/Κυλλήνη.οι εξοδοι εχουν σχεδιαστει εδω και χρονια, το θεμα ειναι να φτιαχτει ο νεος δρομος. δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι καλυτερο γιατι το τραγικο λαθος του παλιου ηταν οτι περναγε μεσα απο πολεις και χωρια.
λογιμα θα τους βελτιωσουν τα μικρους δρομος που θα τον συνδεουν με τις πολεις.
βασικο ειναι να γινει επεκταση προς Τσακωνα ωστε να ερθει η Καλαματα ποιο κοντα.
Δεν είσαι γνώστης της περιοχής.
Μέσα από καμία πόλη δεν περνούσε ο δρόμος.
Καμία όμως.
Από χωριά,. ελάχιστα.
Από Κουρτέσι και από Μποντέικα μόνο, απ'όσο θυμάμαι τώρα.
Δεν ξέρω πόσο συντομεύεται η απόσταση προς Πύργο με τη νέα χάραξη, αλλά οι προσβάσεις σε δυτικότερες περιοχές (Ανδραβίδα, Κυλλήνη, Γαστούνη, Βαρθολομιό) μάλλον γίνονται πιο δύσκολες.
Τώρα αν ήταν επιλογή των επιστημονών ή των κατασκευαστών και των πολιτικών η νέα χάραξη, δεν ξέρω. -
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλά μην τσιμπάτε από το τι γράφουν οι δημοσιογράφοι.
Προφανώς ο δρόμος θα είναι 1+1 λωρίδα κυκλοφορίας.
Δυστυχώς θα υπάρξει πρόβλημα για όσους πηγαίνουν προς το λιμάνι της Κυλλήνης, αν η οδός αυτή αποτελέσει μόνιμη λύση.
Πιστεύω ότι πολλοί θα επιλεγούν να βγαίνουν στην προηγουμένη έξοδο, των Λεχαινών, και να διέρχεται μέσα από Λεχαινά και Μυρσίνη.
Όπως παλιά.πιθανον να βγεις απο τον καινουριο νωριτερα ωστε να πας απο τον παλιο, γιατι ο καινουριος ειναι ποιο μεσα στην γη απο τον παλιο
Να πληρώνεις κερατατιάτικα διόδια, να βγαίνεις και δέκα χιλιόμετρα νωρίτερα, καταπληκτικό!
Εν τω μεταξύ, όλη αυτή τη δυσκολία τη δημιουργεί το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας, που φυσικά δεν μπορεί να απαλλοτριωθεί για να γίνει νέα έξοδος για Ανδραβίδα/Κυλλήνη.οι εξοδοι εχουν σχεδιαστει εδω και χρονια, το θεμα ειναι να φτιαχτει ο νεος δρομος. δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι καλυτερο γιατι το τραγικο λαθος του παλιου ηταν οτι περναγε μεσα απο πολεις και χωρια.
λογιμα θα τους βελτιωσουν τα μικρους δρομος που θα τον συνδεουν με τις πολεις.
βασικο ειναι να γινει επεκταση προς Τσακωνα ωστε να ερθει η Καλαματα ποιο κοντα.
Δεν είσαι γνώστης της περιοχής.
Μέσα από καμία πόλη δεν περνούσε ο δρόμος.
Καμία όμως.
Από χωριά,. ελάχιστα.
Από Κουρτέσι και από Μποντέικα μόνο, απ'όσο θυμάμαι τώρα.
Δεν ξέρω πόσο συντομεύεται η απόσταση προς Πύργο με τη νέα χάραξη, αλλά οι προσβάσεις σε δυτικότερες περιοχές (Ανδραβίδα, Κυλλήνη, Γαστούνη, Βαρθολομιό) μάλλον γίνονται πιο δύσκολες.
Τώρα αν ήταν επιλογή των επιστημονών ή των κατασκευαστών και των πολιτικών η νέα χάραξη, δεν ξέρω.Ειμαι γνωστης της περιοχης, εσυ δεν εισαι αφου αναφερεις 2 χωρια μονο, αν ειναι δυνατον. Απο την στιγμη που υπαρχουν διασταυρωσεις χωρις ανισοπεδη ουσιαστικα μεσα απο πολεις περναει. Τωρα δεν θα κατσω να μετρησω απο ποσα χωρια περναει μεσα αλλα πχ μετα τα Σαβαλια ειναι ενα αλλο χωριο πανω στον δρομο και μετα στην διασταυρωση της Κουρουτας εχει και φαναρι που σταματας. Δηλ ο δρομος ουσιαστικα γινεται αστικος σε αρκετα σημεια.
Φυσικα και συντομευει το Πατρα Πυργος δες τον χαρτη της χαραξης,
-
Εν τάξει, περνάει μέσα από περισσότερα χωριά, έχεις δίκιο.
Η ύπαρξη φαναριών όμως δεν τον κάνει σε καμία περίπτωση αστικό δρόμο.
Τα φανάρια είναι εκτός οικισμών.
Νομίζω ότι με την παράκαμψη κάποιων οικισμών θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα η παλαιά χάραξη, όπως άλλωστε έγινε και στο τμήμα από το τέλος της παράκαμψης Πατρών μέχρι την Αχαγιά. -
Kαταρχας γινοντε μελετες απο που θα περασει ο δρομος απο ειδικους και μεγαλο ρολο παιζει και κατα ποσο η γη ειναι ευκολα αποκτησιμη και η κατασκευη ειναι ευκολη.
Ο υπαρχον δρομος εχει παρα πολλες διαστραυρωσεις που αυτες θα εκλειναν γιατι δεν ειναι δυνατον να εφτιαχναν γεφυρες παντου το κοστος θα ηταν αστρονομικο.
Περα απο το οτι τωρα θα εχεις και τον παλιο και τον καινουριο.
Σημασια εχει να μπορεις να μετακινηθεις με ασφαλεια. Ειναι δεδομενο οτι δεν μπορει να περασει κοντα σε καθε σπιτι ουτε και χρειαζεται κατι τετοιο αφου ενας μεσος κατοικος θα τον χρησιμοποιει που και που οχι καθε μερα.
Η περιοχη θελει πολυ καλυτερο δικτυο δρομων κοντα στις παραλιες ωστε να αναπτυχθει τουριστικα.
Συν τον Πυργο Τσακωνα που ειναι απαραιτητο για να μπορουμε να πηγαινουμε στην Καλαματα.
-
Είναι απαραίτητο και το κομμάτι νότια του Πύργου, όπως αναφέρεις, όχι τόσο για μετακινήσεις προς Καλαμάτα, αλλά για υπερτοπικές μετακινήσεις της Νότιας Ηλείας προς υπόλοιπη Πελοπόννησο - Αθήνα.
-
Ωχ , θα είναι πλέον πιο εύκολη η πρόσβαση των Πυργιωτων σε υπόλοιπα μέρη της Ελλάδας;
-
Γιατί νομίζεις ότι δεν την έφτιαχναν τόσα χρόνια την εθνική?
-
-
Σήμερα έκανα Αθήνα - Κυλλήνη.
Εκτός από την κόλαση των έργων (στο ρεύμα προς Πύργο ειδικά, η κατάσταση είναι τραγική), επιβεβαίωσα κι αυτό που είχα γράψει στο θέμα "παραβάσεις και πρόστιμα":
Στο κομμάτι από Κόρινθο ως περιμετρική Πατρών, είναι σημεία που αν μπεις στη στροφή με δέκα χιλιόμετρα πάνω από το όριο και λίγο αφηρημένος, μπορεί να έχεις πρόβλημα... -
γιατι να εχεις θεμα;
-
Εσύ γιατί λες;
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
γιατι να εχεις θεμα;
Γιατί δεν έχει λάστιχα - αμορτισέρ - ελατήρια
-
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
γιατι να εχεις θεμα;
Γιατί δεν έχει λάστιχα - αμορτισέρ - ελατήρια
Καινούριο αμάξι χελόοοου
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
γιατι να εχεις θεμα;
Γιατί δεν έχει λάστιχα - αμορτισέρ - ελατήρια
Καινούριο αμάξι χελόοοου
Και νιώθεις ότι θα ξεκολλήσει με 140χλμ/ώρα στον νέο Κορίνθου Πατρών;;;;
Ψαξ'το!!! Ειλικρινά τώρα!
Κάτι δεν είναι νορμάλ.
Παραπάνω πίεση στα λάστιχα, ευθυγράμμιση, κάτι δεν είναι νορμάλ! -
Κοίτα, από αμάξι σε αμάξι σίγουρα υπάρχουν διάφορες.
Στον ίδιο δρόμο, πριν το 2017 που ολοκληρώθηκαν τα έργα, με σεντάν 150 ίππων πήγαινα τρένο και στις στροφές.
Τώρα, με αμάξι πόλης 110 ίππων, σε κάποιες στροφές σφίγγω λίγο παραπάνω το τιμόνι -
Για ποιον λογο δεν μας ειπες. Κανονικα δεν πρεπει να εχεις θεμα ακομα και με 160 να παίρνεις ανοιχτες στροφες στον δρομο.
Eπισης νομιζω οι ανοιχτες στροφες εχουν μια μικρη κλιση προς το εσωτερικο της στροφης για να βοηθαει τα αυτοκινητα, αποκλειεται σε τοσο καινουριο δρομο να εχουν κανει θεμελιωδη λαθη στην σχεδιαση.
Οταν ειχα παει στο Koρινθος Πατρα δεν ειδα καποιο θεμα στον δρομο περα απο ενα σημειο που ειχε κλεισει η μια κατευθυνση.
-
Ακριβώς, υπάρχουν σημεία που οι στροφές δεν είναι καθόλου μα καθόλου ΑΝΟΙΚΤΕΣ.
Το αντίθετο.
Οριακά θα τις παρομοίαζα ορισμένες με τις παλιές στροφές της Υλίκης.
Τώρα για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου, δεν ξέρω πότε πέρασες τελευταία φορά, αλλά να σου πω ότι για δέκα χιλιόμετρα (κατεύθυνση προς Πύργο) κινείσαι με Μ.Ο.Τ. 40 χλμ. την ώρα, μέσα από στενό ημιαστικό δίκτυο, εντός των οικισμών Καμίνια, Βραχνέικα, Αλισσός.Επίσης, σε όλο το μήκος του δρόμου, μέχρι Πύργο και στις δύο κατευθύνσεις, να προσπεράσεις μπορείς μόνο ανά τέσσερα πέντε χιλιόμετρα, ουσιαστικά σου δίνουν μια λωρίδα "επιτάχυνσης" για 800-1.000 μέτρα κι όποιος προλάβει. Μπορεί να σε πηγαίνει καροτσάκι τρακτέρ ή βαρύ χωματουργικό όχημα για δέκα λεπτά (κάποιες από αυτές τις λωρίδες επιτάχυνσης ήταν κλειστές λόγω έργων).
Η διπλή γραμμή καθ' όλο το μήκος του δρόμου έχει αντικατασταθεί από πλαστικά κολωνάκια.
Τέλος, από περιμετρική Πάτρας μέχρι Πύργο, πρέπει να υπάρχουν πάνω από είκοσι (20) διασταυρώσεις με φανάρια.
Αν όλα αυτά δε δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό της κατάστασης ως τραγικής, τι να πω...
Φέτος έκλεισε τρία χρόνια αυτό το πράγμα, δεν είναι καινούριο. -
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Ακριβώς, υπάρχουν σημεία που οι στροφές δεν είναι καθόλου μα καθόλου ΑΝΟΙΚΤΕΣ.
Το αντίθετο.
Οριακά θα τις παρομοίαζα ορισμένες με τις παλιές στροφές της Υλίκης.
Τώρα για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου, δεν ξέρω πότε πέρασες τελευταία φορά, αλλά να σου πω ότι για δέκα χιλιόμετρα (κατεύθυνση προς Πύργο) κινείσαι με Μ.Ο.Τ. 40 χλμ. την ώρα, μέσα από στενό ημιαστικό δίκτυο, εντός των οικισμών Καμίνια, Βραχνέικα, Αλισσός.Επίσης, σε όλο το μήκος του δρόμου, μέχρι Πύργο και στις δύο κατευθύνσεις, να προσπεράσεις μπορείς μόνο ανά τέσσερα πέντε χιλιόμετρα, ουσιαστικά σου δίνουν μια λωρίδα "επιτάχυνσης" για 800-1.000 μέτρα κι όποιος προλάβει. Μπορεί να σε πηγαίνει καροτσάκι τρακτέρ ή βαρύ χωματουργικό όχημα για δέκα λεπτά (κάποιες από αυτές τις λωρίδες επιτάχυνσης ήταν κλειστές λόγω έργων).
Η διπλή γραμμή καθ' όλο το μήκος του δρόμου έχει αντικατασταθεί από πλαστικά κολωνάκια.
Τέλος, από περιμετρική Πάτρας μέχρι Πύργο, πρέπει να υπάρχουν πάνω από είκοσι (20) διασταυρώσεις με φανάρια.
Αν όλα αυτά δε δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό της κατάστασης ως τραγικής, τι να πω...
Φέτος έκλεισε τρία χρόνια αυτό το πράγμα, δεν είναι καινούριο.Κατα λαθος το εγραψα το πατρα πυργος επηδη περιμενω να ανοιξει ο νεος δρομος. Αρχικα στο Κορινθος Πατρα δεν ειπες οτι εχεις θεμα?
Τα παλιο Πατρα Πυργος το εχω κανει απειρες φορες, ομως οχι προσφατα με τα πλαστικα κολωνακια αλλα πια ειναι παρελθον γιατι σε λιγο τελειωνει ο καινουριος.
Κορινθος Πατρα δεν πιστευω οτι εχει καποιο θεμα τουλαχιστον εγω δεν καταλαβα τιποτα.
-
Έξι μήνες τουλάχιστον θέλει ακόμη για ολοκλήρωση, που για όποιον το κάνει συχνά, δεν είναι καθόλου μικρό χρονικό διάστημα.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...