Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μονόλογοι ...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Μονόλογοι ...
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 58 / 60
    Αντίλογος
    54
    1189
    17652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal last edited by

      Οι δύσκολες στιγμές δημιουργούν δυνατούς ανθρώπους. Οι δυνατοί άνθρωποι δημιουργούν καλές εποχές.
      Οι καλές εποχές δημιουργούν αδύναμους ανθρώπους και οι αδύναμοι δημιουργούν δύσκολους καιρούς.

      Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε που πηγαίνουμε....

      I S 2 Replies Last reply Reply Quote 7
      • I
        ilias-a @gtsartsal last edited by

        @gtsartsal said in Μονόλογοι ...:

        Οι δύσκολες στιγμές δημιουργούν δυνατούς ανθρώπους. Οι δυνατοί άνθρωποι δημιουργούν καλές εποχές.
        Οι καλές εποχές δημιουργούν αδύναμους ανθρώπους και οι αδύναμοι δημιουργούν δύσκολους καιρούς.

        Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε που πηγαίνουμε....

        Σωστος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          spi_duster @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in Μονόλογοι ...:

          Οι δύσκολες στιγμές δημιουργούν δυνατούς ανθρώπους. Οι δυνατοί άνθρωποι δημιουργούν καλές εποχές.
          Οι καλές εποχές δημιουργούν αδύναμους ανθρώπους και οι αδύναμοι δημιουργούν δύσκολους καιρούς.

          Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε που πηγαίνουμε....

          Συγχαρητήρια. Τρομερο λιτο και περιεκτικο το αποφθεγμα σου.

          ....

          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • gtsartsal
            gtsartsal @spi_duster last edited by

            @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

            @gtsartsal said in Μονόλογοι ...:

            Οι δύσκολες στιγμές δημιουργούν δυνατούς ανθρώπους. Οι δυνατοί άνθρωποι δημιουργούν καλές εποχές.
            Οι καλές εποχές δημιουργούν αδύναμους ανθρώπους και οι αδύναμοι δημιουργούν δύσκολους καιρούς.

            Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε που πηγαίνουμε....

            Συγχαρητήρια. Τρομερο λιτο και περιεκτικο το αποφθεγμα σου.

            Δεν είναι δικό μου.....
            Το έχω διαβάσει στο διαδίκτυο.
            Είναι πολύ εύστοχο! Για τους κύκλους που κάνει η ζωή

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              spi_duster last edited by

              Τοτε και παλι συγχαρητήρια. Το τοποθετησες την καταλληλη στιγμη.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @spi_duster last edited by

                @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                @dettol said in Μονόλογοι ...:

                @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                Κριου μη τους τα λες ετσι αποτομα. Πολύ aggressive μας βγήκες. Για την ιστορία ομως οταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο ηταν αδιανοητο να περασει καποιος με βαθμό κατω του 17. Τώρα και με 7, 8 9 και 10 μπορεί ο καθε γουγλης.

                δεν το εχω παρακολουθησει αυτο, καθως εγω απεχω πολλα χρονια απο αυτην τη διαδικασια και για τα παιδια μου τωρα αρχιζει και με απασχολει σιγα σιγα το θεμα. Οι βασεις 7...10 που αναφερεις ειναι για σοβαρες σχολες ή της πλακας; Θυμαμαι οτι η ιχθυοκαλλιεργεια μεσολογγιου και η βιβλιοθηκονομια ηταν τα ανεκδοτα της δικης μου εποχης των πανελλαδικων. Οι βασεις ηταν παντα αποτελεσμα της προσφορας και της ζητησης. Επομενως για να εχουν πεσει τοσο οι βασεις ειτε εχει αυξηθει η προσφορα θεσεων ειτε εχει πεσει η ζητηση για καποιες σχολες. Εκτος αν λεγοντας "πανεπιστημιο" συμπεριλαμβανουμε και τα ΤΕΙ που ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη μου (αποφοιτησα απο το σχολειο το 1997). Ακουσα στην πορεια οτι εγινε "ανωτατοποιηση των ΤΕΙ"

                Πολυ καλες αποριες. Αναφερομαι δυστυχως σε ΑΕΙ που ηταν απο παντα ΑΕΙ. Με 7 περασαν ανθρωποι στο Μαθηματικο Καρλοβασι, 11 στο Πολυτεχνειο πχ στους Γεωλογους και στη σχολη που φοιτησα εγω με 12 και 13. Φυσικα ολοι αυτοι αποτελουν τη μαγια για τους επομενους αιωνιους φοιτητες. Τα ΑΕΙ του Τσιφρα δε τα συζητω καν. Εδω και η δικια του σε ενα ΤΕΙ ηταν αν θυμαμαι καλα καθηγητρια αναπληρωτρια και εγινε πανεπιστημιακος μα κατεβηκε Αθηνα πια μεχρι να ολοκληρωθει το εργο της γαματης εκεινης κυβερνησης. Αυτης που γεμησε τις σχολες με αναλφαβητους.

                επομενως αυτο που εχει γινει (κατι που αν καταλαβα καλα αναφερει και ο @kkostask ) ειναι οτι, ακομα και σε ΑΕΙ που ηταν παντα ΑΕΙ, εχει αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων; Δηλ ηταν παλια πχ 100 ατομα και τωρα εχουν γινει 150. Η αλλη πιθανοτητα βεβαιως ειναι να εχει αυξηθει η δυσκολια των θεματων ή οι εξεταζομενοι να γραφουν χειροτερους βαθμους.

                Θυμαμαι οταν διναμε και εμεις εισαγωγικες οτι μας ελεγαν πως δεν εχει καμμια σημασια ο βαθμος που θα γραψεις, αλλα πως θα γραψεις σε σχεση με τους υπολοιπους "ανταγωνιστες" σου (δηλαδη αυτους που εχουν επιλεξει την ιδια σχολη με εσενα). Βεβαιως, στα δικα μου χρονια το θεμα περιπλεκοταν διοτι υπηρχε η δυνατοτητα κατοχυρωσης μαθηματων για επομενη χρονια.

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @dettol last edited by lap

                  @dettol said in Μονόλογοι ...:

                  @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                  @dettol said in Μονόλογοι ...:

                  @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                  Κριου μη τους τα λες ετσι αποτομα. Πολύ aggressive μας βγήκες. Για την ιστορία ομως οταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο ηταν αδιανοητο να περασει καποιος με βαθμό κατω του 17. Τώρα και με 7, 8 9 και 10 μπορεί ο καθε γουγλης.

                  δεν το εχω παρακολουθησει αυτο, καθως εγω απεχω πολλα χρονια απο αυτην τη διαδικασια και για τα παιδια μου τωρα αρχιζει και με απασχολει σιγα σιγα το θεμα. Οι βασεις 7...10 που αναφερεις ειναι για σοβαρες σχολες ή της πλακας; Θυμαμαι οτι η ιχθυοκαλλιεργεια μεσολογγιου και η βιβλιοθηκονομια ηταν τα ανεκδοτα της δικης μου εποχης των πανελλαδικων. Οι βασεις ηταν παντα αποτελεσμα της προσφορας και της ζητησης. Επομενως για να εχουν πεσει τοσο οι βασεις ειτε εχει αυξηθει η προσφορα θεσεων ειτε εχει πεσει η ζητηση για καποιες σχολες. Εκτος αν λεγοντας "πανεπιστημιο" συμπεριλαμβανουμε και τα ΤΕΙ που ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη μου (αποφοιτησα απο το σχολειο το 1997). Ακουσα στην πορεια οτι εγινε "ανωτατοποιηση των ΤΕΙ"

                  Πολυ καλες αποριες. Αναφερομαι δυστυχως σε ΑΕΙ που ηταν απο παντα ΑΕΙ. Με 7 περασαν ανθρωποι στο Μαθηματικο Καρλοβασι, 11 στο Πολυτεχνειο πχ στους Γεωλογους και στη σχολη που φοιτησα εγω με 12 και 13. Φυσικα ολοι αυτοι αποτελουν τη μαγια για τους επομενους αιωνιους φοιτητες. Τα ΑΕΙ του Τσιφρα δε τα συζητω καν. Εδω και η δικια του σε ενα ΤΕΙ ηταν αν θυμαμαι καλα καθηγητρια αναπληρωτρια και εγινε πανεπιστημιακος μα κατεβηκε Αθηνα πια μεχρι να ολοκληρωθει το εργο της γαματης εκεινης κυβερνησης. Αυτης που γεμησε τις σχολες με αναλφαβητους.

                  επομενως αυτο που εχει γινει (κατι που αν καταλαβα καλα αναφερει και ο @kkostask ) ειναι οτι, ακομα και σε ΑΕΙ που ηταν παντα ΑΕΙ, εχει αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων; Δηλ ηταν παλια πχ 100 ατομα και τωρα εχουν γινει 150. Η αλλη πιθανοτητα βεβαιως ειναι να εχει αυξηθει η δυσκολια των θεματων ή οι εξεταζομενοι να γραφουν χειροτερους βαθμους.

                  Θυμαμαι οταν διναμε και εμεις εισαγωγικες οτι μας ελεγαν πως δεν εχει καμμια σημασια ο βαθμος που θα γραψεις, αλλα πως θα γραψεις σε σχεση με τους υπολοιπους "ανταγωνιστες" σου (δηλαδη αυτους που εχουν επιλεξει την ιδια σχολη με εσενα). Βεβαιως, στα δικα μου χρονια το θεμα περιπλεκοταν διοτι υπηρχε η δυνατοτητα κατοχυρωσης μαθηματων για επομενη χρονια.

                  Εδώ είναι το κλειδί. Και επειδή έχω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που είχαν έφεση στη μελέτη, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό δεδομένο. Αλλάζει πολλά από διαθέσιμο χρόνο (πεπερασμένος χρόνος μελέτης) μέχρι και ψυχολογία.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @lap last edited by

                    @lap said in Μονόλογοι ...:

                    @dettol said in Μονόλογοι ...:

                    @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                    @dettol said in Μονόλογοι ...:

                    @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                    Κριου μη τους τα λες ετσι αποτομα. Πολύ aggressive μας βγήκες. Για την ιστορία ομως οταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο ηταν αδιανοητο να περασει καποιος με βαθμό κατω του 17. Τώρα και με 7, 8 9 και 10 μπορεί ο καθε γουγλης.

                    δεν το εχω παρακολουθησει αυτο, καθως εγω απεχω πολλα χρονια απο αυτην τη διαδικασια και για τα παιδια μου τωρα αρχιζει και με απασχολει σιγα σιγα το θεμα. Οι βασεις 7...10 που αναφερεις ειναι για σοβαρες σχολες ή της πλακας; Θυμαμαι οτι η ιχθυοκαλλιεργεια μεσολογγιου και η βιβλιοθηκονομια ηταν τα ανεκδοτα της δικης μου εποχης των πανελλαδικων. Οι βασεις ηταν παντα αποτελεσμα της προσφορας και της ζητησης. Επομενως για να εχουν πεσει τοσο οι βασεις ειτε εχει αυξηθει η προσφορα θεσεων ειτε εχει πεσει η ζητηση για καποιες σχολες. Εκτος αν λεγοντας "πανεπιστημιο" συμπεριλαμβανουμε και τα ΤΕΙ που ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη μου (αποφοιτησα απο το σχολειο το 1997). Ακουσα στην πορεια οτι εγινε "ανωτατοποιηση των ΤΕΙ"

                    Πολυ καλες αποριες. Αναφερομαι δυστυχως σε ΑΕΙ που ηταν απο παντα ΑΕΙ. Με 7 περασαν ανθρωποι στο Μαθηματικο Καρλοβασι, 11 στο Πολυτεχνειο πχ στους Γεωλογους και στη σχολη που φοιτησα εγω με 12 και 13. Φυσικα ολοι αυτοι αποτελουν τη μαγια για τους επομενους αιωνιους φοιτητες. Τα ΑΕΙ του Τσιφρα δε τα συζητω καν. Εδω και η δικια του σε ενα ΤΕΙ ηταν αν θυμαμαι καλα καθηγητρια αναπληρωτρια και εγινε πανεπιστημιακος μα κατεβηκε Αθηνα πια μεχρι να ολοκληρωθει το εργο της γαματης εκεινης κυβερνησης. Αυτης που γεμησε τις σχολες με αναλφαβητους.

                    επομενως αυτο που εχει γινει (κατι που αν καταλαβα καλα αναφερει και ο @kkostask ) ειναι οτι, ακομα και σε ΑΕΙ που ηταν παντα ΑΕΙ, εχει αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων; Δηλ ηταν παλια πχ 100 ατομα και τωρα εχουν γινει 150. Η αλλη πιθανοτητα βεβαιως ειναι να εχει αυξηθει η δυσκολια των θεματων ή οι εξεταζομενοι να γραφουν χειροτερους βαθμους.

                    Θυμαμαι οταν διναμε και εμεις εισαγωγικες οτι μας ελεγαν πως δεν εχει καμμια σημασια ο βαθμος που θα γραψεις, αλλα πως θα γραψεις σε σχεση με τους υπολοιπους "ανταγωνιστες" σου (δηλαδη αυτους που εχουν επιλεξει την ιδια σχολη με εσενα). Βεβαιως, στα δικα μου χρονια το θεμα περιπλεκοταν διοτι υπηρχε η δυνατοτητα κατοχυρωσης μαθηματων για επομενη χρονια.

                    Εδώ είναι το κλειδί. Και επειδή έχω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που είχαν έφεση στη μελέτη, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό δεδομένο. Αλλάζει πολλά από διαθέσιμο χρόνο (πεπερασμένος χρόνος μελέτης) μέχρι και ψυχολογία.

                    ηξερα οτι θα οσυ αρεσε αυτο λαπ. Δεν ειναι σημαντικο πρακτικα ομως, διοτι απλα ετσι ηταν τοτε οι κανονες του παιχνιδιου. Ισα ισα μαλιστα που στρεβλωναν την κατασταση διοτι λες τωρα "εγω μπηκα στη Χ σχολη με 18.5 μεσο ορο". Δεν εχεις εξηγησει ομως οτι εδωσες 3 χρονιες απο τις οποιες τις 2 εδωσες μονο ενα μαθημα. Φοβερα αγχωτικο, το λεω διοτι το περασα το μαρτυριο της δευτερης χρονιας των εισαγωγικων, αλλα ομως ανοιγε το δρομο για μεγαλους βαθμους και μεγαλους μεσους ορους. Σε καποιες σχολες μαλιστα, ηταν σχεδον σιγουρο οτι θα δωσεις 2 (τουλαχιστον) χρονιες για να περασεις.
                    Δεν λεω οτι το τωρινο συστημα ειναι καλυτερο, ουτε χειροτερο, ειναι απλα διαφορετικο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Συμφωνώ. Είναι θέμα πιθανοτήτων εάν θέσουμε ως βάση πως κάποιος δεν είναι αριστούχος αλλά ένας νορμαλ μαθητής οπότε έχει μικρότερη της μονάδας ως σταθερά κατά την αξιολόγηση των μεταβλητών

                      Ο αριστος μαθητής δεν καταλαβαίνει τίποτα. Ειναι θωρηκτό. Οποιο σύστημα και αν του βάλεις θα αριστεύσει, διότι πολύ απλά γνωρίζει στο 100% την ύλη των μαθημάτων

                      Οι πιο κάτω από αυτόν είναι επιρρεπείς στο σύστημα που εξετάζεται.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @lap last edited by

                        @lap said in Μονόλογοι ...:

                        Ο αριστος μαθητής δεν καταλαβαίνει τίποτα. Ειναι θωρηκτό. Οποιο σύστημα και αν του βάλεις θα αριστεύσει, διότι πολύ απλά γνωρίζει στο 100% την ύλη των μαθημάτων

                        υπερβολες. Αν μιλας για ενα γκρουπ πχ 1000 αριστουχων μαθητων, ναι θα εχουν καλο μεσο ορο. Αλλα οταν μιλας για την μονάδα, παντα υπαρχει μεγαλο ρισκο. Η κακια ημερα, να αγχωθει, να παρερμηνευσει κατι, να μην εχει κοιμηθει καλα το προηγουμενο βραδυ, να γαβγιζε ο σκυλος του απεναντι, να παθει γαστρεντεριτιδα κτλπ κτλπ..
                        Α να χαθεις, με πηγες πισω 28 χρονια και παλι αγχωθηκα. 🙂

                        Φευγω!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Οποιος αγχώνεται δείχνει υπευθυνότητα…. Φύγε!😁

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a @lap last edited by

                            @lap said in Μονόλογοι ...:

                            @dettol said in Μονόλογοι ...:

                            @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                            @dettol said in Μονόλογοι ...:

                            @spi_duster said in Μονόλογοι ...:

                            Κριου μη τους τα λες ετσι αποτομα. Πολύ aggressive μας βγήκες. Για την ιστορία ομως οταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο ηταν αδιανοητο να περασει καποιος με βαθμό κατω του 17. Τώρα και με 7, 8 9 και 10 μπορεί ο καθε γουγλης.

                            δεν το εχω παρακολουθησει αυτο, καθως εγω απεχω πολλα χρονια απο αυτην τη διαδικασια και για τα παιδια μου τωρα αρχιζει και με απασχολει σιγα σιγα το θεμα. Οι βασεις 7...10 που αναφερεις ειναι για σοβαρες σχολες ή της πλακας; Θυμαμαι οτι η ιχθυοκαλλιεργεια μεσολογγιου και η βιβλιοθηκονομια ηταν τα ανεκδοτα της δικης μου εποχης των πανελλαδικων. Οι βασεις ηταν παντα αποτελεσμα της προσφορας και της ζητησης. Επομενως για να εχουν πεσει τοσο οι βασεις ειτε εχει αυξηθει η προσφορα θεσεων ειτε εχει πεσει η ζητηση για καποιες σχολες. Εκτος αν λεγοντας "πανεπιστημιο" συμπεριλαμβανουμε και τα ΤΕΙ που ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη μου (αποφοιτησα απο το σχολειο το 1997). Ακουσα στην πορεια οτι εγινε "ανωτατοποιηση των ΤΕΙ"

                            Πολυ καλες αποριες. Αναφερομαι δυστυχως σε ΑΕΙ που ηταν απο παντα ΑΕΙ. Με 7 περασαν ανθρωποι στο Μαθηματικο Καρλοβασι, 11 στο Πολυτεχνειο πχ στους Γεωλογους και στη σχολη που φοιτησα εγω με 12 και 13. Φυσικα ολοι αυτοι αποτελουν τη μαγια για τους επομενους αιωνιους φοιτητες. Τα ΑΕΙ του Τσιφρα δε τα συζητω καν. Εδω και η δικια του σε ενα ΤΕΙ ηταν αν θυμαμαι καλα καθηγητρια αναπληρωτρια και εγινε πανεπιστημιακος μα κατεβηκε Αθηνα πια μεχρι να ολοκληρωθει το εργο της γαματης εκεινης κυβερνησης. Αυτης που γεμησε τις σχολες με αναλφαβητους.

                            επομενως αυτο που εχει γινει (κατι που αν καταλαβα καλα αναφερει και ο @kkostask ) ειναι οτι, ακομα και σε ΑΕΙ που ηταν παντα ΑΕΙ, εχει αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων; Δηλ ηταν παλια πχ 100 ατομα και τωρα εχουν γινει 150. Η αλλη πιθανοτητα βεβαιως ειναι να εχει αυξηθει η δυσκολια των θεματων ή οι εξεταζομενοι να γραφουν χειροτερους βαθμους.

                            Θυμαμαι οταν διναμε και εμεις εισαγωγικες οτι μας ελεγαν πως δεν εχει καμμια σημασια ο βαθμος που θα γραψεις, αλλα πως θα γραψεις σε σχεση με τους υπολοιπους "ανταγωνιστες" σου (δηλαδη αυτους που εχουν επιλεξει την ιδια σχολη με εσενα). Βεβαιως, στα δικα μου χρονια το θεμα περιπλεκοταν διοτι υπηρχε η δυνατοτητα κατοχυρωσης μαθηματων για επομενη χρονια.

                            Εδώ είναι το κλειδί. Και επειδή έχω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που είχαν έφεση στη μελέτη, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό δεδομένο. Αλλάζει πολλά από διαθέσιμο χρόνο (πεπερασμένος χρόνος μελέτης) μέχρι και ψυχολογία.

                            Ενα μαθημα απο τα 4 δεν ειχαν δικαιωμα να κρατησουν?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δύο από τα τέσσερα.

                              Οπότε διπλασίαζες τον διαθέσιμο χρόνο που είχες για να διαβάσεις μέχρι τις επόμενες εξετάσεις.

                              Αργότερα σε εμάς και στα νέα παιδιά τα δίνεις ξανά όλα. Οπότε μοιράζεις τον διαθέσιμο χρόνο σε όλα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @lap last edited by

                                @lap said in Μονόλογοι ...:

                                Δύο από τα τέσσερα.

                                Οπότε διπλασίαζες τον διαθέσιμο χρόνο που είχες για να διαβάσεις

                                οσα ηθελες κρατουσες. Προσωπικα κρατησα δυο, αλλα ειχα γνωστους που ξαναεδωσαν μονο ενα ή και τρια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Α ναι;;; Χμ, δεν το ήξερα αυτό.

                                  Άρα οκ ένα μάθημα για ένα ολόκληρο έτος….οκ κάτι κάνεις

                                  Και πόσες φορές;;;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Αν τα θυμαμαι σωστα, μιας και δεν εδωσα, στα χρονια μου ενα κρατουσες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Εντωμεταξύ σε εμάς έτυχε μαθητές να γράψουν ας πούμε 14 στα μαθηματικά τη μια χρονιά και να ξανά δώσουν στις επόμενες ΟΛΑ (11 μαθήματα) από την αρχή για να βελτιώσουν τον τελικό βαθμό και επειδή δεν μπορούσαν να κρατήσουν ας πούμε τα μαθηματικά που πήγαν κάπως καλούτσικα για τη σχολή που επιθυμούν, να τα ξαναδίνουν και αυτά αλλά να γράφουν 12,5 την επόμενη χρονιά, διότι όπως είπα δεν ήταν αριστούχοι άρα είναι και θέμα τύχης κατά πόσο θα πέσουν σε θέματα που θα τα γνώριζαν κάπως καλύτερα από το σύνολο της ύλης. Κάνε την αναγωγή όλων αυτών σε 11 μαθήματα και δες τις πιθανότητες του να πάει κάτι λαθος

                                      Εκεί να δεις απογοήτευση…τόσος αγώνας να πηγαίνει χαμένος. Ψυχολογικά καταρρέει το παιδί.

                                      Ο αριστούχος θα κυμαίνεται μεταξύ 19-19,5 . Το εύρος λάθους είναι μικρό διότι γνωρίζει στο 100% την ύλη. Οπότε και να ξαναδώσει πάλι θα πάει καλά. Οι μέτριοι μαθητές είχαν μεγαλύτερο εύρος βαθμολογίας αναλόγως τα θέματα των εξετάσεων.

                                      Ήταν η εποχή που ξεκίνησαν τα ιδιωτικά κολέγια διότι πραγματικά μετά από όλα αυτά, τα παιδιά δεν είχαν ψυχικά αποθέματα να δώσουν και τρίτη χρονιά ένα τόσο μεγάλο όγκο μαθηματων και ύλης και ίσως να χειροτερέψουν ακόμα περισσότερο την βαθμολογία τους. Οπότε, πήγαν σε κολέγια

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @lap last edited by

                                        @lap said in Μονόλογοι ...:

                                        Α ναι;;; Χμ, δεν το ήξερα αυτό.

                                        Άρα οκ ένα μάθημα για ένα ολόκληρο έτος….οκ κάτι κάνεις

                                        Και πόσες φορές;;;

                                        3 φορες

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @dettol last edited by

                                          @dettol said in Μονόλογοι ...:

                                          @lap said in Μονόλογοι ...:

                                          Α ναι;;; Χμ, δεν το ήξερα αυτό.

                                          Άρα οκ ένα μάθημα για ένα ολόκληρο έτος….οκ κάτι κάνεις

                                          Και πόσες φορές;;;

                                          3 φορες

                                          Άρα, μπορούσες να δώσεις 2 την πρώτη χρονιά , 1 την επόμενη και άλλο 1 την μεθεπόμενη;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @lap last edited by

                                            @lap said in Μονόλογοι ...:

                                            @dettol said in Μονόλογοι ...:

                                            @lap said in Μονόλογοι ...:

                                            Α ναι;;; Χμ, δεν το ήξερα αυτό.

                                            Άρα οκ ένα μάθημα για ένα ολόκληρο έτος….οκ κάτι κάνεις

                                            Και πόσες φορές;;;

                                            3 φορες

                                            Άρα, μπορούσες να δώσεις 2 την πρώτη χρονιά , 1 την επόμενη και άλλο 1 την μεθεπόμενη;

                                            εννοειται οτι μπορουσες αλλα κανενας δεν το εκανε αυτο. Ολοι διναμε τα 4 την πρωτη χρονια και μετα αναλογα με τους βαθμους επελεγες ποια θα κρατησεις.
                                            Τεραστιο ρισκο να δωσεις μονο τα δυο, ειδικα αν σκεφτεις οτι το ενα ηταν η εκθεση, μαθημα δηλαδη τελειως απροβλεπτο. Ασε που υπηρχε η ταση να "χτυπανε" με δυσκολα θεματα 1-2 μαθητα καθε χρονια, οποτε οσο διαβασμενος και να ησουν μπορει να μην εγραφες καλα. Θυμισου αλλωστε οτι για τις καλες σχολες στοχευες σε βαθμολογιες τουλαχιστον 18.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 58 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr