-
Είναι η τυχερη σου μέρα….. ssangyong
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είναι η τυχερη σου μέρα….. ssangyong
Οχι δεν θα μπω ποτέ στην Κορεάτικη μερσεντές του φτωχού. Είναι σαν να παίρνεις Rolex με 50 ευρώ απο γύφτο. Καλύτερα φτωχός και ειλικρινής με τουότα.
-
Εσύ δεν πήρες το MG3 ? Το υβριδικό GTI του φτωχου;
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Εσύ δεν πήρες το MG3 ? Το υβριδικό GTI του φτωχου;
Οχι ακόμα. Απλά το εχω πάρει προσωρινά απο μια φίλη και της εχω δώσει το Yaris. Αυτή ψηνεται για ανταλλαγη αλλά εγω ενω αρχικά ημουν ενθουσιασμένος, τωρα εχω ψιλοξενερώσει γιατί ακούω τριγμους απο ταμπλο και με άφησε και μια φορά απο μπαταρία και το μαζεψε οδικη.
-
Ωχ…. Γραψε αυτα στο τοπικό. Ποια μπαταρία;
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ωχ…. Γραφτά τα στο τοπικό. Ποια μπαταρία;
Η μικρή. Μου ειπαν οτι αδειασε επειδη ειχα αφήσει ανοιχτη στο κινητό την εφαρμογή απομακρυσμένου ελεγχου...
-
Για πόσο καιρό;
-
@azmo said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είναι η τυχερη σου μέρα….. ssangyong
Οχι δεν θα μπω ποτέ στην Κορεάτικη μερσεντές του φτωχού. Είναι σαν να παίρνεις Rolex με 50 ευρώ απο γύφτο. Καλύτερα φτωχός και ειλικρινής με τουότα.
Δεν είναι σαν ρόλεξ 50 ευρώ είναι σαν αυτά τα ρολόγια που είναι μεν ακριβά αλλά ισάξια με τα αυθεντικά που αντιγράφουν.
Ο @fanis75 τα ξέρει καλύτερα αυτά.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Για πόσο καιρό;
Για ολο το βράδι, αλλα δεν εκανε τιποτα, απλα ηταν ανοιχτή στο background. Eπρεπε λεει να την κλείσω κανοντας exit. Μαλάκιες... Το πρωι ηταν νεκρό, δεν επαιρνε μπροστά. Και ευτυχώς δεν βρηκα τα καλωδια γιατί ηθελα να την φορτίσω απο το CHR. Θα ειχα κάνει ζημιά ετσι μου ειπαν. Απαγορευεται η εξωτερική φορτιση. Τελοσπατων, με αυτα και εκεινα , αρχισα να ξενερωνω. Κριμα, γιατι το θεωρω ανωτερο αυτοκινητο απο το Yaris σε οδηγικη αισθηση.
-
Πώς πρέπει να φορτίζεται; Γραψτο στο τοπικό μήπως σώσεις κανέναν.
Εντάξει ήταν και δικό σου λάθος. Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με ίδια συστήματα πως είναι; Δεν έχω εγώ.
-
Τα ηλεκτρικά βρακιά, θέλουν και ηλεκτρισμένους κώλους....
Για αυτό μετά από 10 χρόνια...
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Πώς πρέπει να φορτίζεται; Γραψτο στο τοπικό μήπως σώσεις κανέναν.
Εντάξει ήταν και δικό σου λάθος. Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με ίδια συστήματα πως είναι; Δεν έχω εγώ.
Ε ναι γιαυτο δεν το εγραψα. Δεν θελω να παρουσιασω σαν προβλημα του αυτοκινητου κατι που μπορει να ηταν δικο μου λαθος. Ουτε καταλαβα αυτο που μου ειπαν για την μπαταρια. Αυτοί δηλαδη πως την φορτισαν; Παντως αν για οτιδηποτε χρειαζεται μεταφορα στο συνεργειο... αντε γεια.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δηλαδή η Mercedes s class δεν αξίζει επειδή έχει παρόμοια ηχομόνωση;
Κατά τα άλλα για τους τριγμούς, σε δοκιμή που είδα το πίεζαν παντού και δεν έτριξε πουθενά. Ανέφεραν με εντυπωσιασμό το πόσο καλό είναι στην συναρμογή. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να έχει ειδικά μαξιλαράκια στο εσωτερικο του ταμπλό, εδώ έχει μόνωση στα κούφια σημεία του σασί.
Τα χρήματα είναι πολλά. Αλλά ο δείκτης ο vfm είναι στον ουρανό.
Εκτός από τις επιδόσεις που είναι μέτριες, όπως 0-100 σε 10’’ σε όλα τα άλλα μοιάζει να είναι ένα αυτοκίνητο που θα είχες με 60-70Κ
Δεν λέω αυτό απλά μια μέτρηση δεν λέει όλη την αλήθεια και ακριβώς για αυτό η s class δεν έχει καμία επαφή με καποιο αμάξι που πέτυχε ίδια db
-
@azmo said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Πώς πρέπει να φορτίζεται; Γραψτο στο τοπικό μήπως σώσεις κανέναν.
Εντάξει ήταν και δικό σου λάθος. Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με ίδια συστήματα πως είναι; Δεν έχω εγώ.
Ε ναι γιαυτο δεν το εγραψα. Δεν θελω να παρουσιασω σαν προβλημα του αυτοκινητου κατι που μπορει να ηταν δικο μου λαθος. Ουτε καταλαβα αυτο που μου ειπαν για την μπαταρια. Αυτοί δηλαδη πως την φορτισαν; Παντως αν για οτιδηποτε χρειαζεται μεταφορα στο συνεργειο... αντε γεια.
Έχω την αίσθηση πως επειδή δεν εμπιστεύονται τους τύπους με την οδική βοήθεια έχουν δώσει εντολή να πηγαίνουν τα υβριδικά στην αντιπροσωπεία, διότι εάν θυμάσαι ένας τύπος της οδικής βοήθειας έκαψε το inverter ενός Yaris hybrid. Κόστος 7Κ!!!
Δηλαδή και στα Toyota μπορεί να συμβει
-
@w202-amg said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δηλαδή η Mercedes s class δεν αξίζει επειδή έχει παρόμοια ηχομόνωση;
Κατά τα άλλα για τους τριγμούς, σε δοκιμή που είδα το πίεζαν παντού και δεν έτριξε πουθενά. Ανέφεραν με εντυπωσιασμό το πόσο καλό είναι στην συναρμογή. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να έχει ειδικά μαξιλαράκια στο εσωτερικο του ταμπλό, εδώ έχει μόνωση στα κούφια σημεία του σασί.
Τα χρήματα είναι πολλά. Αλλά ο δείκτης ο vfm είναι στον ουρανό.
Εκτός από τις επιδόσεις που είναι μέτριες, όπως 0-100 σε 10’’ σε όλα τα άλλα μοιάζει να είναι ένα αυτοκίνητο που θα είχες με 60-70Κ
Δεν λέω αυτό απλά μια μέτρηση δεν λέει όλη την αλήθεια και ακριβώς για αυτό η s class δεν έχει καμία επαφή με καποιο αμάξι που πέτυχε ίδια db
Καλά ας μην είναι s class στην άνεση τουλάχιστον ας είναι στην ηχομόνωση.
Μιλάμε για 39Κ και 250 χλμ εγγύηση στην αγορά της ρουμανιας με ας πούμε 80-100Κ μιας s class
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@azmo said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Πώς πρέπει να φορτίζεται; Γραψτο στο τοπικό μήπως σώσεις κανέναν.
Εντάξει ήταν και δικό σου λάθος. Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με ίδια συστήματα πως είναι; Δεν έχω εγώ.
Ε ναι γιαυτο δεν το εγραψα. Δεν θελω να παρουσιασω σαν προβλημα του αυτοκινητου κατι που μπορει να ηταν δικο μου λαθος. Ουτε καταλαβα αυτο που μου ειπαν για την μπαταρια. Αυτοί δηλαδη πως την φορτισαν; Παντως αν για οτιδηποτε χρειαζεται μεταφορα στο συνεργειο... αντε γεια.
Έχω την αίσθηση πως επειδή δεν εμπιστεύονται τους τύπους με την οδική βοήθεια έχουν δώσει εντολή να πηγαίνουν τα υβριδικά στην αντιπροσωπεία, διότι εάν θυμάσαι ένας τύπος της οδικής βοήθειας έκαψε το inverter ενός Yaris hybrid. Κόστος 7Κ!!!
Δηλαδή και στα Toyota μπορεί να συμβει
Ισχύει. Τα υβριδικά ειναι πολύ ευαίσθητα με τα ρευματα τους. Δεν πρεπει να τα πειράζει οποιος δεν ειναι γνωστης. Αν παρεις καλώδια σαν ουγκανος και τα καρφωσεις οπου βρείς εκανες ζημια.
-
Επίσης κάτι αλλο που δεν το λες προβλημα αλλα εμενα προσωπικα μου την ψιλοσπάει με το MG3 ειναι οτι εκει που πας χαλαρά και σε φάση ζέν, ανεβαζει ξαφνικά στροφές στις 3500 - 4000, χωρις να εχεις επιταχύνει απλα για να φορτισει την μπαταρία. Δεν ξερω μου φαίνεται περιεργο να πηγαινω σαν παππους με 60 και αυτό να στροφάρει μονο του σαν ζομπι. Ισως ειμαι ιδιοτροπος.
-
Δευτερη μερα χωρις ΤΑΞΙ σημερα και αδειασαν οι δρομοι. Σορυ προς τους οδηγους αλλα νισαφι πια. Και οχι δεν θελω να μπαινουν στις λεωφορειολωρίδες αλλα να τις αφησουν για τα λεωφορεια και τα τρολευ.
-
Όταν βρεθείς σε ανάγκη είτε κινητική είτε λόγω ηλικίας και έτσι να μην μπορείς να οδηγήσεις, θα καταλάβεις πόσο χρειάζονται και τι βλακείες έλεγες μικρός.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Όταν βρεθείς σε ανάγκη είτε κινητική είτε λόγω ηλικίας και έτσι να μην μπορείς να οδηγήσεις, θα καταλάβεις πόσο χρειάζονται και τι βλακείες έλεγες μικρός.
Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος πως το ταξί είναι ΜΜΜ για τους ανθρώπους και τις καταστάσεις που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν λεωφορείο και μετρό κι ότι 90% κάνουν αυτή τη δουλειά και δεν πηγαινοφέρνουν βίζιτες στα μπουζούκια, όπως νομίζει ο Κυρανάκης...
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!