-
Έχει μεσαίο αερόσακο;;;
-
@green-power said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Την Στελλάντις δεν την ενδιαφέρει αυτό, γιατί προτιμάει να έχει φτηνότερες βασικές εκδόσεις, αφού οι πελάτες της δεν ενδιαφέρονται να πληρώσουν παραπάνω για όλα αυτά
Δηλαδή βάζουν την ασφάλεια σε δεύτερη μοίρα για το ντιζάιν και μια μαλακή επένδυση; Απαράδεκτο σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας από μάρκα που θέλει να λανσάρεται σαν ένα σκαλί κάτω από premium να μην παίρνει 5αστέρια από τη βασική.
Και δεν βλέπω και καμιά φτηνή έκδοση από 37000 ξεκινάει όταν το Tiguan στη βασική κάνει 35000 αλλά είναι 5αστερο.
Ασφάλεια κατά την δική σου άποψη. Οχι την πραγματική που προφανώς την είχαν πάντα για αυτό έχουν 5στερα όλα τα παλιά τους μοντέλα και τώρα έχουν την ασφάλεια από επίσημους φορείς και όχι από ένα μαγαζί όπως είναι το συγκεκριμένο.
Αυτοί θεωρούν ότι ένα αμάξι είναι ασφαλές αν έχει στάνταρ το ACC και το blind spot. Προφανώς δεν είναι έτσι.
Η C5 του 2008 που είχα, είχε στον καθρέπτη του οδηγού διπλό κάτοπτρο που το έξω μέρος σου έδειχνε αν είχες κάποιον στην νεκρή γωνία.
Προφανώς έτσι τον έβλεπες κιόλας και δεν έβλεπες ένα λαμπάκι που ανάβει μόνο.
Και μια που ανέφερες το Τιγκουάν και μάλιστα για ασφάλεια, δεν θα κοιτάξουμε τα τελευταία γιατί είναι ηλεκτρικά με λάστιχα οικονομίας και είναι καινούργια και δεν τα έχουν οδηγήσει όλα, θα δούμε λοιπόν τις προηγούμενες γενιές...
Χωρίς λόγια.
Και επειδή έχουμε και τα κινέζικα, ας δούμε το ηλεκτρικό C3
Youtube VideoAtto 3
dolphin
απλά για να καταλάβουμε τι σημαίνει ασφάλεια στον δρόμο στην δύσκολη στιγμή και τι καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς που τρακάρουν με ταχύτητες πόλης.
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Έχει μεσαίο αερόσακο;;;
Οχι γιατί έχουμε στομάχια εμείς οι δύο που καθόμαστε μπροστά, οπότε δεν χρειάζεται...
Θα μπορούσες όμως να δεις το δικό σου που είναι χαμηλό...
σε σχέση με το δικό μου που είναι ψηλό...
Επειδή λοιπόν μιλάμε για πραγματική ασφάλεια στον δρόμο...
ας σωπάσετε όλοι...
Και επειδή εγώ όπως είπαμε είμαι Σιτροενάκιας γιατί θέλω άνεση, καθίσματα πολυθρόνες και χώρους και ας γέρνουν τα αμάξια πάρτε και το μεγάλο για να δείτε τι σημαίνει σπορ...
-
Εμένα είχε άθλια λάστιχα από το εργοστάσιο!
-
Δεν ήξεραν ότι θα το πάρεις εσύ να σε προσέξουνε ?
-
Αν το οδηγήσεις μετά το Σιτροέν νομίζεις οδηγείς φόρμουλα!
-
Από τον θόρυβο?
-
Από την αίσθηση οδήγησης!
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Αν το οδηγήσεις μετά το Σιτροέν νομίζεις οδηγείς φόρμουλα!
Φόρμουλα ΜΗΔΕΝ προφανώς...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
ας σωπάσετε όλοι...
Τρικυμία εν κρανίω...
Όπα δηλαδή κάτι 5αστερα supermini έχουν στάνταρ acc και blind spot; Τι μαθαίνει κανείς!
Ο περίφημος τάρανδος εξαρτάται από το ελαστικό και τα αποτελέσματα μπορούν να διαφέρουν με βάση και τον δοκιμαστή.
-
Ο Λαπ δεν μας λέει συνέχεια ότι το σουίφτ τα έχει όλα αυτά ?
Οσο για τον τάρανδο βλέπεις πιστεύεις απόλυτα το ρητό που λέει ότι αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις επιθυμίες μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα...
-
Στον τάρανδο έτσι όπως έχει γίνει το πράγμα μετράται η παρεμβατικότητα του esp .Στα Σιτροέν είναι πιο παρεμβατικό.
Σαν ασφάλεια αυτό το λες θετικό.
Σαν οδήγηση όχι πάντοτε. Πάνε οδήγησε ένα swift πραγματικά θα νομίζεις ότι οδηγήσεις σπορ κατασκευή μπροστά στο Citroen. Θυμίζει κατά 90% το Mini Cooper s σε μια πιο μαλακή έκδοση
-
Δεν χωράω στο σουίφτ.
-
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Οσο για τον τάρανδο βλέπεις πιστεύεις απόλυτα το ρητό που λέει ότι αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις επιθυμίες μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα...
Υπάρχει και το άλλο με λένε ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω...
-
Μπορεί να σε εκφράζει και αυτό.
Τι να σου πω. Ότι σε φωτίσει ο Θεός...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μπορεί να σε εκφράζει και αυτό.
Τι να σου πω. Ότι σε φωτίσει ο Θεός...Για σένα πήγαινε αλλά ούτε αυτό το κατάλαβες. Κάνε μια γύρα χίλια δυο elk tests θα βρεις με διαφορετικά αποτελέσματα, ncap ένα υπάρχει.
Και κάτι τελευταίο. Οι ίδιοι οι Γάλλοι που και λεφτά να έχουν στηρίζουν πρώτα τις δικές τους βιομηχανίες έχουν κάνει χιλιάδες μηνύσεις στην Stellantis για τα puretech με τον ιμάντα για αυτό και είναι τόσο δεκτικοί σε αντικατάσταση οι εδώ αντιπρόσωποι. Πρώτα σε πωλήσεις στη Γαλλία είναι πια τα Renault και τα Dacia.
Καλή συνέχεια.
-
Θεωρώ πως είναι αρκετά άδικο να βαθμολογείται ένα αυτοκίνητο με 2 ή 3 αστέρια στις δοκιμές NCAP επειδή δεν έχει κάποια συστήματα ασφαλείας στον εξοπλισμό του. Εγώ πχ. κοιτάω τις επιμέρους βαθμολογίες (προστασία επιβατών, παιδιών, μετωπική σύγκρουση). Το elk test μπορεί να θεωρούν κάποιοι ότι δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες, αλλά προσωπικά σε 2 περιπτώσεις (1 με αποφυγή σκύλου και 1 πετάχτηκε τρακτέρ από αγροτικό δρόμο) ενστικτωδώς η αντίδρασή μου ήταν ακριβώς όπως σε ένα elk test .Επίσης εάν δεν οδηγούσα σε αυτές τις περιπτώσεις το focus, αμφιβάλλω εάν θα έγραφα τώρα εδώ...
Αυτό που θέλω να πω είναι μην τρελαίνεστε με τα ADAS. Σίγουρα βοηθάνε αλλά δεν αντικαθιστούν ούτε τον οδηγό, ούτε τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.. -
@green-power said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μπορεί να σε εκφράζει και αυτό.
Τι να σου πω. Ότι σε φωτίσει ο Θεός...Για σένα πήγαινε αλλά ούτε αυτό το κατάλαβες. Κάνε μια γύρα χίλια δυο elk tests θα βρεις με διαφορετικά αποτελέσματα, ncap ένα υπάρχει.
Και κάτι τελευταίο. Οι ίδιοι οι Γάλλοι που και λεφτά να έχουν στηρίζουν πρώτα τις δικές τους βιομηχανίες έχουν κάνει χιλιάδες μηνύσεις στην Stellantis για τα puretech με τον ιμάντα για αυτό και είναι τόσο δεκτικοί σε αντικατάσταση οι εδώ αντιπρόσωποι. Πρώτα σε πωλήσεις στη Γαλλία είναι πια τα Renault και τα Dacia.
Καλή συνέχεια.
Είπα πουθενά εγώ ότι δεν έκαναν μαλακίες οι Γάλλοι με τους κινητήρες και το δοχείο αντ μπλού ?
Αλλο όμως αυτό και άλλο να θεωρούμε ότι είναι στάνταρ αποτυχημένα τα μοντέλα τους, ειδικά όταν τα συγκρίνουμε με τα μοντέλα των κλεφτών με τα ντίζελ γκέιτ, με το πασσάτ Μακεδών και την εγγύηση του ενός έτους.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Αλλο όμως αυτό και άλλο να θεωρούμε ότι είναι στάνταρ αποτυχημένα τα μοντέλα τους,
Απλώς ακινητοποιούνται...
Και ποια η δουλειά ενός αυτοκινήτου;; Να το κοιτάς ακινητοποιημένο.
Peugeot 3008 (2024)