-
Ο ιδιοκτήτης κατοικεί στην Pringy, μια ορεινή περιοχή στην Γαλλία με υψόμετρο 800μ. Το πούλησε και αγόρασε Skoda Enyaq.
Φαίνεται στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης ο θερμικός να λειτουργεί ως γεννήτρια και μαζί με την μπαταρία να στέλνουν στους τροχούς ενέργεια, όμως η ένδειξη της συνδυαστικής ισχύος είναι πολύ χαμηλή. Όσο ανεβάζει ταχύτητα ανεβαίνει και η ισχύς (από 15kw στα 40kw), χωρίς όμως να φτάνει σε ικανοποιητικά επίπεδα, ο θερμικός συνεχίζει να λειτουργεί ως γεννήτρια έχοντας αυξήσει και άλλο τις στροφές λειτουργίας μέχρι τις 4,2Κ όπου παραμένει σταθερά και ενώ μπορεί να εμπλέξει την πρώτη σχέση, δεν το κάνει και χρησιμοποιεί ηλεκτρική ροή.
Δεν ξέρω για πόσο έντονη κλίση μιλάμε στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι προφανές όμως ότι το αυτοκίνητο "ζορίζεται" σε αυτές τις συνθήκες.
-
Είναι πριν ή μετά την αναβάθμιση του λογισμικού;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι πριν ή μετά την αναβάθμιση του λογισμικού;
Μετά, ο συγκεκριμένος έχει ανεβάσει διάφορα βίντεο, έχει ένα στο οποίο κολλάει στην Εθνική στα 100kph
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι πριν ή μετά την αναβάθμιση του λογισμικού;
Μετά, ο συγκεκριμένος έχει ανεβάσει διάφορα βίντεο, έχει ένα στο οποίο κολλάει στην Εθνική στα 100kph
Σίγουρα είναι μετά; Το λέει κάπου ο ίδιος ότι είναι μετά;;;;
Διότι στα forums λένε πως μετά την αναβάθμιση δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 3-4 μπάρες.
-
Πολύ ενδιαφέρον αυτό που αναφέρει αυτός σε αυτό το βίντεο!
Σε μια απλή έρευνα που έκανε, πιστεύει πως ίσως οι κινητήρες είναι της ROVER σχεδιασμένοι στα μέσα της δεκαετίας του 90 για τα μοντέλα της MG! Εξελίχθηκαν από τους νέους ιδιοκτήτες της MG στην σύγχρονη μορφή τους!
Ενδιαφέρον ότι το μη υβριδικό έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα, ΑΜΕΣΟΥ ψεκασμού στα 1.5 λίτρα!Οπότε, εάν αυτό ισχύει τότε όντως το αυτοκίνητο είναι εν μέρη απόγονος της MG μιας και ο κινητήρας προέρχεται από σχεδιαστές της ROVER!
-
Δες εδώ.
Ο ίδιος ανέφερε το πρόβλημα σε προηγούμενο βίντεο του. Και πλέον μετά την αναβάθμιση το αυτοκίνητο έγινε ΑΛΛΟ αυτοκίνητο.
Ανέβηκε βουνό ύψους 1200 μ (το ίδιο που ανέφερε το πρόβλημα πριν κάποιους μήνες σε παλιότερο βίντεο του) και με αναμμένο τον κλιματισμό έφτασε στον προορισμό του με το ίδιο soc της μπαταρίας που ξεκίνησε δηλαδή 7/10 μπάρες, χωρίς να χτυπάει κόφτες. Ο θερμικός γυρνούσε μέχρι τις 3100 σαλ.
Ο ίδιος λέει πως είναι απόλαυση το ηλεκτρικό μοτέρ στις ανηφόρες καθώς έχει άμεση και μεγάλη ροπή από την άλλη αναφέρει πως γενικά τα υβριδικά δεν είναι φτιαγμένα για αναβάσεις. Καλύτερο για αυτόν ένα diesel ή EV
Βελτιώθηκε η κατάβαση με το φρενάρισμα του κινητήρα σε πολλά σημεία ενώ βελτιώθηκε και κατά λίγο και η κατανάλωση
Μέσος όρος κατανάλωσης κατά την ανάβαση και καταβαση το τριπ έγραψε 4,7λ/100 χλμ
Εντωμεταξύ διαβάζω πως κάνει over the air αναβαθμίσεις μόνο του. Έκανε άλλη μια για τις κάμερες και τα ρανταρ του.
Υ.γ Το αυτοκίνητο φοράει M+S ελαστικά.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Δες εδώ.
Τα έχω δει, έχει ανεβάσει ένα σωρό βίντεο για το πόσο (ύποπτα) καλό είναι το mg. Στα βίντεο του δεν δείχνει ουσιαστικά τίποτα, απλά αναφέρει all ok, πιθανώς είναι στο mg payroll.
-
Κανείς λάθος, σε ένα το έθαβε
Από που προκύπτει ότι είναι στο payroll;
Το ίδιο αναφέρουν και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες στο forum ιδιοκτητών. Μετά την αναβάθμιση δεν εμφανίστηκε το πρόβλημα. Έτσι τουλάχιστον λένε.
Εγώ δεν πήγα σε βουνό με το ZS οπότε γνώμη δεν εχω, αλλά σε επίπεδο οδόστρωμα που το οδήγησα ναι ήταν μεταξένιο σε βαθμό που δικό μου αυτοκίνητο 5 ετιας με χειροκίνητο κιβώτιο, να έμοιαζε παλιό έως πολύ παλιό.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Εγώ δεν πήγα σε βουνό με το ZS οπότε γνώμη δεν εχω, αλλά σε επίπεδο οδόστρωμα που το οδήγησα ναι ήταν μεταξένιο σε βαθμό που δικό μου αυτοκίνητο 5 ετιας με χειροκίνητο κιβώτιο, να έμοιαζε παλιό έως πολύ παλιό.
Σε σχέση με το swift όλα καλά είναι.
Σχεδόν όλα τα βίντεο του τύπου έχουν να κάνουν με τα mg, για αυτό λέω ότι έχει κάποια σχέση με την αντιπροσωπεία.
Στο βίντεο που προτείνεις κάνε μια ταξινόμηση στα σχόλια με ημερομηνία και translate, και δες τι γράφουν, οι μισοί περίπου παραπονιούνται ότι συναντούν πρόβλημα στις ανηφόρες, κολλάει στα 100kph στην εθνική ή μενει τελείως στις αναβάσεις.
-
Η ημερομηνία δεν μας λέει κάτι! Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το τι γίνεται μετά την αναβάθμιση του λογισμικού.
Αναφέρουν στα σχόλια ότι κάνει τα ίδια μετά την αναβάθμιση; Δεν τα έχω ψάξει
Διάβασε στα forums των ιδιοκτητών τους ίδιους που ανέφεραν το πρόβλημα! Πλέον μετά την αναβάθμιση αναφέρουν πως δεν έχουν βρεθεί με μια μπάρα στο soc της μπαταρίας, ενώ το κιβωτιο δεν κάνει αυτά τα ξεσπάσματα !
Υ.γ Όσο για το swift, μιλάνε και τα Yaris
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Υ.γ Όσο για το swift, μιλάνε και τα Yaris
lol
Η ημερομηνία δεν μας λέει κάτι! Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το τι γίνεται μετά την αναβάθμιση του λογισμικού.
Η αναβάθμιση του λογισμικού δεν μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα που υπάρχει στο hardware, μπορεί να κρατάει ψηλά το φορτίο της μπαταρίας, όταν όμως αυτή αδειάσει σε μια ανωφέρεια το αυτοκίνητο "μένει"
Μέχρι τα 100kph έχει πρώτη σχέση, μόλις βάλει την δεύτερη πέφτουν οι στροφές και κάνει μια μικρή κοιλιά η απόδοση, πέφτει στιγμιαία στα 80kw (όταν έχεις φορτίο στην μπαταρία), όταν όμως δεν έχεις φορτίο η απόδοση πέφτει στα 30kw και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να επιταχύνει, αν βρεθείς σε αυτή την κατάσταση πρέπει να αφήσεις το γκάζι, να επιβραδύνεις κάτω από 100kph για να βάλει την πρώτη σχέση και να διατηρήσεις για λίγο την ταχύτητά σου εκεί μέχρι να φορτιστεί η μπαταρία, μετά θα έχεις πάλι τα 80kw που θα σε βοηθήσουν να βγεις από την τρύπα των 100kph-105kph.
-
Το λογισμικό δεν αφήνει να κατέβει η στάθμη του soc μπαίνοντας αργότερα. Πριν από όσο κατάλαβα αυτό γινόταν.
Το λογισμικό θα επιβάλει στο κιβώτιο να κατεβάσει σε πρώτη σχέση πριν πέσει κάτω από δύο μπάρες, θα φόρτιζε στα 43kw που είναι το ανώτερο που μπορεί να δώσει το ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζει την μπαταρία, δηλαδή θα τροφοδοτούσε με 58,5 άλογα ενώ για να διατηρήσει τα 100 χλμ/ώρα ας πούμε με 5% κλίση του δρόμου χρειάζεται 35-37 άλογα. Δηλαδή θα περνούσε στην δεύτερη σχέση μόλις η στάθμη ήταν από 2 μπάρες και πάνω. Κάτι που θα μπορούσε να διατηρήσει στα 30 kw δηλαδή 40 αλογα
Το σύστημα μπορεί να στηρίξει άνετα το βάρος του αυτοκινήτου. Απλώς αργούσε να μπει σε φάση φόρτισης ίσως για να κάνει επίδειξη χαμηλής καταναλωσης.
Το πρόβλημα του βίντεο δεν είναι το αν μπορεί αν διατηρήσει τα 100 χλμ, αλλά αντίθετα το γιατί τελείωσε η μπαταρία και αφέθηκε το Soc της να πέσει τόσο χαμηλά. Εκεί πιστεύω στόχευε η αναβάθμιση του λογισμικού.
Για αυτό και ο Ιταλός στο βίντεο αλλά και ο Στέφου που το ξελίγωσε διαπίστωσε ότι στο τέλος της ανηφόρας είχε φορτίσει ως έναν βαθμό. Δηλαδή το ανάποδο από αυτό που γινόταν πριν την αναβάθμιση.
Αυτό μου φαίνεται πιο λογικό
-
Εντωμεταξύ κάτι που δεν το λένε οι πωλητές τους.
Η τοπ έκδοση του MG3 διαθέτει το MG PILOT, που στην ουσία, είναι η αυτόνομη οδήγηση της εταιρίας μαζί με όλα τα συστήματα Adas. Η πιο κάτω εκδόσεις δεν το διαθέτουν παρά μονάχα το ACC
Στο MG ZS όμως η δεύτερη έκδοση δηλαδή η μεσαία διαθέτει το MG PILOT.
Πέρα από το γεγονός πως στο euro n cap το suv απέσπασε 4 αστέρια ενώ το μικρό 3 αστέρια.
Πέρα από την μεγάλη διαφορά σε χώρους και φυσικά χώρου αποσκευών.
Οπότε, εάν εξαιρέσεις τα δερματικά καθίσματα και τις κάμερες 360 μοιρών που διαθέτει το πλούσιο MG3, η διαφορά για σχεδόν παρόμοιο εξοπλισμό ουσίας, είναι 3Κ.
23 vs 26
Χμμμμ.
Δεν μιλάμε για άλλη έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου, αλλά για μια κατηγορία πάνω.
Το θέμα όμως είναι το αν το powertrain επαρκεί για τα +100 κιλά του suv και την χειρότερη μετωπιαία αεροδυναμική.
Που σαι μέτοχε, @criuser πάνε οδήγησε το ZS και πέρνα από λακούβες. Θέλω την άποψη σου...λέμε τώρα.
-
Διάβασε το συγκριτικό που ανέβασα στο θέμα του αιρκρος.
-
Που; Ένα βίντεο έχει
@criuser said in MG3 Hybrid+ 2024:
Διάβασε το συγκριτικό που ανέβασα στο θέμα του αιρκρος.
-
Επειδή το οδηγώ συνέχεια και μάλλον θα το αγοράσω (ανταλλαγή με yaris hybrid), μην ακούτε τι γράφει ο καθε μυγιαγκιχτος ή πληρωμένος στα φορουμς. Ουτε οι υπερβολικά καλες κριτικές ισχυουν, ούτε οι υπερβολικές γκρίνιες. Μετα το τελευταίο update δεν χανει ισχύ στις ανηφόρες, απλά γενικα το αμάξι εχει μια νωχελική απόκριση στο γκάζι, και η αιτία για τα κάποια κομπιάσματα πιστεύω οτι είναι οι μονο τρείς σχέσεις. Αν το ειχαν κάνει εστω πεντατάχητο πιστευω οτι θα ήταν ετοιμοπόλεμο σε ολα τα σενάρια και το φασμα της ισχυος. Απο εκει και πέρα ομως πρέπει να ξέρεις και τι ζητάς. Το αμαξάκι πάει βελούδινα και άνετα και οικονομικά και θα κάνει και μια γρηγορη επιτάχυνση οταν χρειαστεί. Απλά δεν ειναι σε καμία περίπτωση hot hatch. Αν εχετε τετοιες ανησυχίες παρτε κανα Fiesta ST η κατι παρόμοιο.
-
Ωραία ενημέρωση. Θέλω να σε ρωτήσω την απόκριση στο γκάζι πως την νιώθεις στο sport mode. Στο ZS που την επέλεξα για λίγο, ήταν άμεση και μονάχα εκεί όντως νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό. Συμφωνείς;
Ένιωθα δηλαδή με ελάχιστο πάτημα του πεντάλ έντονη ηλεκτρική ροπή
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ωραία ενημέρωση. Θέλω να σε ρωτήσω την απόκριση στο γκάζι πως την νιώθεις στο sport mode. Στο ZS που την επέλεξα για λίγο, ήταν άμεση και μονάχα εκεί όντως νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι δυνατό. Συμφωνείς;
Ναι είναι μεγαλη η διαφορά. Προσωπικά το εχω μονιμως στο sport και η διαφορά στην κατανάλωση ειναι μικρή. Αντε να πάει 5 με κανονική οδηγηση σε σβέλτο ρυθμό. Αν πας χαλαρα και με το eco ειναι κατω απο 4,5, ακόμα και 4 αν εχεις το μυαλό σου στην οικονομία.
-
@azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ωραία ενημέρωση. Θέλω να σε ρωτήσω την απόκριση στο γκάζι πως την νιώθεις στο sport mode. Στο ZS που την επέλεξα για λίγο, ήταν άμεση και μονάχα εκεί όντως νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι δυνατό. Συμφωνείς;
Ναι είναι μεγαλη η διαφορά. Προσωπικά το εχω μονιμως στο sport και η διαφορά στην κατανάλωση ειναι μικρή. Αντε να πάει 5 με κανονική οδηγηση σε σβέλτο ρυθμό. Αν πας χαλαρα και με το eco ειναι κατω απο 4,5, ακόμα και 4 αν εχεις το μυαλό σου στην οικονομία.
Αν μπορείς γράψε καμμία mini συγκρισουλα yaris - mg3, που έχεις πια εικόνα και απ'τα δυο.
Θα ήταν πολύ χρήσιμο -
Ναι με σενάρια μετακίνησης που κανεις και είδες διάφορες.
MG3 Hybrid+ 2024