-
-
Ακριβώς άρα μέχρι τα 100.000 χλμ θα έχεις δώσει 6Κ παραπάνω σε καύσιμα!
Αν είχε υβριδικό σύστημα τότε, ναι θα ήταν καλό
Δηλαδή τα Μάτριξ και το πορτμπαγκάζ τα πληρώνεις πολύ ακριβά!
Υ. Γ δεν θες να μάθεις κόστος των Μάτριξ αν σπάσουν! Μιλάμε για χιλιάρικα! Το ξέρουν οι ασφαλιστικές και ανεβάζουν το ασφάλιστρο
-
Δεν ισχύει αυτό. Πρώτον το απλό led φανάρι έχει 300€ διαφορά σε σχέση με το matrix καθώς τη μεγάλη διαφορά την κάνει το software και όχι τόσο το hardware και δεύτερον οι ασφαλιστικές δεν έχουν πρόσβαση στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα το ασφάλιστρο. Ξέρουν τον αριθμό πλαισίου μεν αλλά σιγά μην κάθονται να αποκωδικοποιούν. Η τελική αξία μόνο τους ενδιαφέρει.
-
Ακριβώς άρα μέχρι τα 100.000 χλμ θα έχεις δώσει 6Κ παραπάνω σε καύσιμα!
με ποιο αυτοκίνητο θα έχω γλυτώσει τα 6000 ευρώ;
Αν είχε υβριδικό σύστημα τότε, ναι θα ήταν καλό
τότε θα είχε 35000 ευρώ
Δηλαδή τα Μάτριξ και το πορτμπαγκάζ τα πληρώνεις πολύ ακριβά!
δηλαδή για σένα ποια θα ήταν η σωστή τιμή για την έκδοση dream
Υ. Γ δεν θες να μάθεις κόστος των Μάτριξ αν σπάσουν! Μιλάμε για χιλιάρικα! Το ξέρουν οι ασφαλιστικές και ανεβάζουν το ασφάλιστρο
ας είναι καλά η κληρονομιά
-
Ακριβώς άρα μέχρι τα 100.000 χλμ θα έχεις δώσει 6Κ παραπάνω σε καύσιμα!
με ποιο αυτοκίνητο θα έχω γλυτώσει τα 6000 ευρώ;
Για παράδειγμα με τα υβριδικά Toyota!
Αν είχε υβριδικό σύστημα τότε, ναι θα ήταν καλό
τότε θα είχε 35000 ευρώ
Για αυτό λέω πως πουλάνε ακριβά!
Δηλαδή τα Μάτριξ και το πορτμπαγκάζ τα πληρώνεις πολύ ακριβά!
δηλαδή για σένα ποια θα ήταν η σωστή τιμή για την έκδοση dream
Υποθετικά τα 27-28 Κ και με υβριδικό σύστημα τα 30Κ
Υ. Γ δεν θες να μάθεις κόστος των Μάτριξ αν σπάσουν! Μιλάμε για χιλιάρικα! Το ξέρουν οι ασφαλιστικές και ανεβάζουν το ασφάλιστρο
ας είναι καλά η κληρονομιά
Αμήν!
-
Ακριβώς άρα μέχρι τα 100.000 χλμ θα έχεις δώσει 6Κ παραπάνω σε καύσιμα!
με ποιο αυτοκίνητο θα έχω γλυτώσει τα 6000 ευρώ;
Για παράδειγμα με τα υβριδικά Toyota!
Αν είχε υβριδικό σύστημα τότε, ναι θα ήταν καλό
τότε θα είχε 35000 ευρώ
Για αυτό λέω πως πουλάνε ακριβά!
Δηλαδή τα Μάτριξ και το πορτμπαγκάζ τα πληρώνεις πολύ ακριβά!
δηλαδή για σένα ποια θα ήταν η σωστή τιμή για την έκδοση dream
Υποθετικά τα 27-28 Κ και με υβριδικό σύστημα τα 30Κ
Υ. Γ δεν θες να μάθεις κόστος των Μάτριξ αν σπάσουν! Μιλάμε για χιλιάρικα! Το ξέρουν οι ασφαλιστικές και ανεβάζουν το ασφάλιστρο
ας είναι καλά η κληρονομιά
Αμήν!
για θύμισε μου πόσο έχουν τα υβριδικά toyota με τα matrix και το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ!!!
επίσης
πες μας ένα b suv ή ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 150 ίππους και ας μην έχει και αυτόματο, matrix, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ κτλ, που κοστίζει 27000
-
Αυτό που λέω είναι πως το τυρί της υπόθεσης είναι το ηλεκτρικό πορτπαγκαζ και τα φώτα!
Θεωρείς πως στα δίνουν σε καλή τιμή και αυτι διότι σου προσφέρουν ένα powertrain προηγούμενης γενιάς, κάτι που θα σου κοστίσει πολύ σε βάθος χρόνου. Στα 200Κ χλμ. (Λογικό για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο) θα έχεις δώσει 12Κ ευρω παραπάνω αλλά θα έχεις ηλεκτρικό πορτπαγκαζ και Μάτριξ φώτα!
-
-
- κλασικά, δεν απαντάς σε αυτά που ρωτάω, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
- δεν εγραψα πουθενά καλή τιμή, είπα ακριβά ΌΧΙ πανάκριβα που είπες ΕΣΥ.
- δεν είσαι υποχρεωμένος να πάρεις την έκδοση dream με τα matrix κτλ, υπάρχει και η More με 28000 ευρώ
- προσωπικά, δεν προλαβαίνω να κάνω ούτε 100.000 χλμ σε αυτή τη ζωή
, δεν έχω κάνει ποτέ πάνω από 120.000.
Αλλά ποιος τρελός αγοράζει vag με προοπτική τα 200.000 χλμ;;
υπάρχει λοιπόν και μια ισχνή μειοψηφία που κάνει 5-10000 χλμ το χρόνο και δεν έχει No1 προτεραιότητα την κατανάλωση, αλλά τα matrix και άλλες χαζομάρες.....
Γιαυτο δεν πουλάει η εταιρεία πολλά αυτοκίνητα. Λίγα και καλάbolded text
-
- κλασικά, δεν απαντάς σε αυτά που ρωτάω, αλλά λόγια να αγαπιόμαστε.
Εδώ και τρία ποστ που αναφέρεις την έκδοση dream με υπέρτατου το αυτόματο πορτμπαγκάζ και τα Μάτριξ φώτα! Σου απαντώ ότι στα δίνουν διότι στο power train το οποίο είναι βασικό κομμάτι του αυτοκινήτου είναι μια γενιά πίσω!
- δεν εγραψα πουθενά καλή τιμή, είπα ακριβά ΌΧΙ πανάκριβα που είπες ΕΣΥ.
Μα είναι πανάκριβα!
- δεν είσαι υποχρεωμένος να πάρεις την έκδοση dream με τα matrix κτλ, υπάρχει και η More με 28000 ευρώ
Άρα ακριβό και χωρίς Μάτριξ φώτα!
- προσωπικά, δεν προλαβαίνω να κάνω ούτε 100.000 χλμ σε αυτή τη ζωή
, δεν έχω κάνει ποτέ πάνω από 120.000.
Αλλά ποιος τρελός αγοράζει vag με προοπτική τα 200.000 χλμ;;
10-12 έτη βγάζουν 200.000 χλμ σε ένα αυτοκίνητο ! Συνήθως τόσο το κρατούν οι οικογένειες μη πω παραπάνω
υπάρχει λοιπόν και μια ισχνή μειοψηφία που κάνει 5-10000 χλμ το χρόνο και δεν έχει No1 προτεραιότητα την κατανάλωση, αλλά τα matrix και άλλες χαζομάρες.....
Μπράβο της!
Γιαυτο δεν πουλάει η εταιρεία πολλά αυτοκίνητα. Λίγα και καλά
bolded text
Είχα διαβάσει τις προάλλες πως συζητά συνεργασία με την MG για να υιοθετήσει τα υβριδικά της! Δεν γνωρίζω τι αληθεύει και τι όχι!
-
@alexandros-k said in VW T-Roc:
επίσης
πες μας ένα b suv ή ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 150 ίππους και ας μην έχει και αυτόματο, matrix, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ κτλ, που κοστίζει 27000
@lap δεν σε αναγνωριζω !! Η απαντηση ειναι MG . Tα μοντελα δεν τα ξερω
Όχι μόνο, ακόμα και stelantis. Μέχρι εκεί φτάσαμε δηλαδή!
-
@alexandros-k said in VW T-Roc:
επίσης
πες μας ένα b suv ή ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 150 ίππους και ας μην έχει και αυτόματο, matrix, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ κτλ, που κοστίζει 27000
@lap δεν σε αναγνωριζω !! Η απαντηση ειναι MG . Tα μοντελα δεν τα ξερω
Όχι μόνο, ακόμα και stelantis. Μέχρι εκεί φτάσαμε δηλαδή!
Τα στελλαντις δεν έχουν 150 άλογα, αλλά 145 και αυτά μουσαντεμικα
-
Για να στο θέσω διαφορετικά, μια οικογένεια εάν πάρει ένα υβριδικό, από όλα τα σύγχρονα που κυκλοφορούν στα 200Κ χλμ θα έχει εξοικονομήσει τόσα χρήματα που θα είχε σπουδάσει τρία παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία.
Και αυτοί αντί να βάλουν των πωπω τους κάτω να φτιάξουν νέα συστήματα μας πετούν κάτι καθρεφτάκια και λαστιχαρες και τους θαυμάζουμε.
-
@alexandros-k said in VW T-Roc:
επίσης
πες μας ένα b suv ή ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 150 ίππους και ας μην έχει και αυτόματο, matrix, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ κτλ, που κοστίζει 27000
@lap δεν σε αναγνωριζω !! Η απαντηση ειναι MG . Tα μοντελα δεν τα ξερω
Όχι μόνο, ακόμα και stelantis. Μέχρι εκεί φτάσαμε δηλαδή!
Τα στελλαντις δεν έχουν 150 άλογα, αλλά 145 και αυτά μουσαντεμικα
Ναι, αλλά κάτι που διάβασα στην @Ismini-Fabiatou στην δοκιμή του fiat 600 και το είχα απορία, το ανέφερα πολλές φορές στις συζητήσεις μας αλλά κανείς δεν μου την είχε λύσει πριν διαβάσω τη δοκιμή.
Το ηλεκτρικό της μοτέρ επειδή βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο πριν το βολλαν κάνει χρήση των γραναζιών. Είναι δηλαδή η γενιά P2. Οπότε ονομαστικά μπορεί να μην εντυπωσιάζει όπως τα υπόλοιπα χωρίς έξτρα γρανάζια, αλλά κάνει δουλίτσα.
Θέλω να το δοκιμάσω.
-
Δεν πουλάει η βάγκ, μόνο στους βαγκέληδες που μειώνονται συνέχεια...
Οσο για τις εναλλακτικές πέρα από το υπερατού 3 αιρκρος στα 27500 στην ΜΑΧ υβριδικό 145 άλογα, υπάρχει το αδελφό Φροντέρα στα 29400 με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ, ήρθε το νέο Ρενώ Συμβιόζ
https://www.drive.gr/news/agora/anakoinothike-i-timi-toy-renault-symbioz-stin-ellada
foul hybrid 145Έκδοση Τιμή
evolution full hybrid E-Tech 145 PS €28.900
techno full hybrid E-Tech 145 PS €30.500
esprit Alpine full hybrid E-Tech 145 PS €32.900
iconic full hybrid E-Tech 145 PS €34.500Ενώ κάπου στα 34000 ξεκινάνε τα μεγάλα C suv 3008, Γκράντλαντ κλπ...
-
Σέντρα και κεφαλιά από τον μέτοχο
-
Για να στο θέσω διαφορετικά, μια οικογένεια εάν πάρει ένα υβριδικό, από όλα τα σύγχρονα που κυκλοφορούν στα 200Κ χλμ θα έχει εξοικονομήσει τόσα χρήματα που θα είχε σπουδάσει τρία παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία.
Και αυτοί αντί να βάλουν των πωπω τους κάτω να φτιάξουν νέα συστήματα μας πετούν κάτι καθρεφτάκια και λαστιχαρες και τους θαυμάζουμε.
για να το θέσω διαφορετικά, τα ιδιωτικά σχολεία είναι ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ, μια χαρά είναι και τα δημόσια.
και αν δεν έχει και καθόλου αυτοκίνητο μπορεί να τα στείλει και στο Χάρβαρντδεν έχω 10-12 χρονιά προσδόκιμο, οπότε δεν με ενδιαφέρει να κάνω 200.000 χλμ, στα 50.000 χλμ θα το δώσω και θα πάρω ένα ηλεκτρικό, μέχρι τότε με ενδιαφέρει να έχει ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, matrix και χάντρες και καθρεφτάκια.
δεν παίρνει η παρούσα πλατφόρμα υβριδισμοοοοοοο, θα έχει η επόμενη που έρχεται οσονουπω.
σήμερα δεν θεωρείται πανάκριβο ένα αυτοκίνητο 28-31000,
-
Για να στο θέσω διαφορετικά, μια οικογένεια εάν πάρει ένα υβριδικό, από όλα τα σύγχρονα που κυκλοφορούν στα 200Κ χλμ θα έχει εξοικονομήσει τόσα χρήματα που θα είχε σπουδάσει τρία παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία.
Και αυτοί αντί να βάλουν των πωπω τους κάτω να φτιάξουν νέα συστήματα μας πετούν κάτι καθρεφτάκια και λαστιχαρες και τους θαυμάζουμε.
για να το θέσω διαφορετικά, τα ιδιωτικά σχολεία είναι ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ, μια χαρά είναι και τα δημόσια.
και αν δεν έχει και καθόλου αυτοκίνητο μπορεί να τα στείλει και στο Χάρβαρντδεν έχω 10-12 χρονιά προσδόκιμο, οπότε δεν με ενδιαφέρει να κάνω 200.000 χλμ, στα 50.000 χλμ θα το δώσω και θα πάρω ένα ηλεκτρικό, μέχρι τότε με ενδιαφέρει να έχει ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, matrix και χάντρες και καθρεφτάκια.
δεν παίρνει η παρούσα πλατφόρμα υβριδισμοοοοοοο, θα έχει η επόμενη που έρχεται οσονουπω.
σήμερα δεν θεωρείται πανάκριβο ένα αυτοκίνητο 28-31000,
Και το σήμα της φόλκς βασικά...
Πέστα όλα...
-
Βασικά όλα τα αυτοκίνητα συγκρίνονται με βάση την αγοραστική δύναμη. Προφανώς ζούμε σε εποχές πληθωρισμού των αυτοκινήτων και αυτό σχολιάζω. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι, πάντως όχι λόγοι στασιμοπληθωρισμού. Η παγκόσμια οικονομία καλπάζει και λειτουργεί στο 100%
-
Για να στο θέσω διαφορετικά, μια οικογένεια εάν πάρει ένα υβριδικό, από όλα τα σύγχρονα που κυκλοφορούν στα 200Κ χλμ θα έχει εξοικονομήσει τόσα χρήματα που θα είχε σπουδάσει τρία παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία.
Και αυτοί αντί να βάλουν των πωπω τους κάτω να φτιάξουν νέα συστήματα μας πετούν κάτι καθρεφτάκια και λαστιχαρες και τους θαυμάζουμε.
για να το θέσω διαφορετικά, τα ιδιωτικά σχολεία είναι ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ, μια χαρά είναι και τα δημόσια.
και αν δεν έχει και καθόλου αυτοκίνητο μπορεί να τα στείλει και στο Χάρβαρντδεν έχω 10-12 χρονιά προσδόκιμο, οπότε δεν με ενδιαφέρει να κάνω 200.000 χλμ, στα 50.000 χλμ θα το δώσω και θα πάρω ένα ηλεκτρικό, μέχρι τότε με ενδιαφέρει να έχει ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, matrix και χάντρες και καθρεφτάκια.
δεν παίρνει η παρούσα πλατφόρμα υβριδισμοοοοοοο, θα έχει η επόμενη που έρχεται οσονουπω.
σήμερα δεν θεωρείται πανάκριβο ένα αυτοκίνητο 28-31000,
Παράδειγμα είναι ρε συ. Αντίστοιχα μπορείς να επιλέξεις ενα προγραμμα σε διάφορα διάσημα επενδυτικά προϊόντα με μια μέση απόδοση και να σου δωσουν με 83,3€/μήνα που θα εξοικονομείς στο καύσιμο και για τα επόμενα 12 έτη....15.564€.
Δηλαδή τα 2/3 του κόστους αγοράς του επόμενου αυτοκινήτου. Πάντα αντίστοιχης κατηγορίας και ποιότητας.
Ενώ με το VW θα τα έχεις δώσει στον βενζινα της γειτονιάς.
Ο δείκτης VFM δεν είναι για τους φτωχούς. Αλλά για αυτούς που γίνονται πλουσιοι.
Στην Ελλάδα τα έχουμε μπερδέψει κάπως τα πράγματα και σνομπάρουμε οτιδήποτε έχει υψηλό δείκτη VFM
VW T-Roc