-
Περίεργο που στο άνωθεν ποστ δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Περίεργο που στο άνωθεν ποστ δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ
Ποιος το λέει ότι δεν φταίει το πασοκ ?
Η περίοδος μελέτης και η περίοδος κατασκευής του σταθμού, ήταν περίοδος πασοκ...
Οπότε ? Ο.Ε.Δ.
-
Εντάξει, είχα φοβηθεί για λίγο. Όλα καλά!
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Περίεργο που στο άνωθεν ποστ δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ
ΠΑΣΟΚ ήταν ο Οικονόμου,μετά την είδε αδέσποτο!
-
Έχω την αίσθηση στα φοιτητικά του χρόνια πιο αριστερά από το ΠΑΣΟΚ. Δικός σας....
-
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
Μοναστηράκι και Βικτώρια είναι κάπου 100 ετών φτιαγμένα...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
Μοναστηράκι και Βικτώρια είναι κάπου 100 ετών φτιαγμένα...
Μα για αυτό το είπα ,πρέπει να βρούμε τον μελετητή!
-
Πασοκοι πριν το ΠΑΣΟΚ. Αυτή η μάστιγα.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχω την αίσθηση στα φοιτητικά του χρόνια πιο αριστερά από το ΠΑΣΟΚ. Δικός σας....
Να έχεις την βεβαιότητα,ότι στα φοιτητικά τους χρόνια οι μισοί Έλληνες ήταν πιο αριστερά από ότι είναι τώρα.
-
Οταν είσαι νέος ψάχνεις την δικαιοσύνη στον κόσμο, καθώς μεγαλώνεις μαθαίνεις πως λειτουργεί ο κόσμος και ψάχνεις να επιβιώσεις.
-
Ναι είναι η πιο ωραία δικαιολογία από καταβολής κόσμου αυτή!
-
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
Μοναστηράκι και Βικτώρια είναι κάπου 100 ετών φτιαγμένα...
Μα για αυτό το είπα ,πρέπει να βρούμε τον μελετητή!
Ασε που έχουν χτίσει την γυναίκα του πίσω από τα πλακάκια...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
Μοναστηράκι και Βικτώρια είναι κάπου 100 ετών φτιαγμένα...
Μα για αυτό το είπα ,πρέπει να βρούμε τον μελετητή!
Ασε που έχουν χτίσει την γυναίκα του πίσω από τα πλακάκια...
Τα πορτοκαλί της Ομόνοιας ή τα πράσινα της Βικτωριας;
-
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχω την αίσθηση στα φοιτητικά του χρόνια πιο αριστερά από το ΠΑΣΟΚ. Δικός σας....
Να έχεις την βεβαιότητα,ότι στα φοιτητικά τους χρόνια οι μισοί Έλληνες ήταν πιο αριστερά από ότι είναι τώρα.
-
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Σου απάντησα για κάτι συγκεκριμένο, σου είπα ότι δεν έχουν έρθει και τα τρένα που είχαν προυπολογίσει ότι θα έρθουν γιατί δεν έχουν λεφτά, συν τις βλάβες λόγω ηλικίας, σου είπα ότι δεν έγινε η γραμμή 4 που είχε υπολογιστεί τότε στις παραδοχές των μελετών που τους είχαν δώσει και μου λες για το λεωφορείο στην Ανθούπολη, λες και σου έγραψα ότι οι συγκοινωνίες είναι τέλειες.
Απλά δεν μου αρέσουν τα σχόλια λαϊκισμού που γίνονται όπως και για τον ΟΣΕ, από κομματόσκυλα.
Εχεις να κράξεις για τα λεωφορεία και γιατί δεν ήρθαν τα τρένα και δεν έγινε η γραμμή.
Αλλά το να βάζεις την μισή είδηση όπως έκανε το σχόλιο, είναι προπαγάνδα και αυτή την αντιπαθώ όπως και τους προπαγανδιστές.
Ότι καταλαβαίνει ο καθένας,προπαγάνδα είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Προφανως τα ίδια γίνονται και στο Μοναστηράκι και στη Βικτωρια οπότε έπρεπε να υπάρχουν 456 μέτρα αποβάθρας .Μην απομονώνεις τις συγκοινωνίες ,είναι ΟΛΕΣ ακριβώς στο ίδιο χάλι!Δικαιολογιες του λωκου ,υπάρχουν για όλα!
Μοναστηράκι και Βικτώρια είναι κάπου 100 ετών φτιαγμένα...
Μα για αυτό το είπα ,πρέπει να βρούμε τον μελετητή!
Ασε που έχουν χτίσει την γυναίκα του πίσω από τα πλακάκια...
Τα πορτοκαλί της Ομόνοιας ή τα πράσινα της Βικτωριας;
Σε όλα. Ηταν άλλοι οι μελετητές, βάλε και τους αρχιμάστορες...
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Οταν είσαι νέος ψάχνεις την δικαιοσύνη στον κόσμο
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα...ειναι αφύσικο. Για αυτό και κανεις δεν την βρίσκει.
-
Ναι αλλά όποιος έχει κάνει μαθηματικά σε δημόσιο σχολείο γνωρίζει την έννοια του οριακού λόγου.
-
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@antonmone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ της εβδομάδας!
Ή της ημέρας ,πλέον πετάνε περισσότερες από όσες μπορούμε να καταναλώσουμε!Επειδή μου φάνηκε και μένα περίεργη η δήλωση, την είδα σήμερα ολόκληρη στα Σιδηροδρομικά νέα.
Προφανώς τα δρομολόγια του μετρό σε συχνότητα λιγότερη των 4 -5 λεπτών απαιτεί και τα άλλα τρένα που θα έρθουν όταν βρούμε λεφτά να τα αγοράσουμε, αλλά η δήλωση αφορά τις αποβάθρες των σταθμών των γραμμών 2 και 3 στο Σύνταγμα, όπου το ΠΛΑΤΟΣ όχι το μήκος, το ΠΛΑΤΟΣ της αποβάθρας όταν μελετήθηκε πριν 30-35 χρόνια, δεν υπολογίστηκε για τόσο κόσμο που μαζεύεται.
Ετσι κάποιες ώρες της ημέρας υπάρχει συνωστισμός.
Και προφανώς 25 χρόνια μετά την λειτουργία του μετρό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Από την άλλη δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μελετητή εκείνης της εποχής γιατί τα δεδομένα που είχε δεν ήταν να περάσουν 35 - 40 χρόνια για να λειτουργήσει η γραμμή 4 που έχοντας σύνδεση με την 2 στο Πανεπιστήμιο και με την 3 στον Ευαγγελισμό, θα μοιραζόταν ο κόσμος.
Σταματα να βάζεις πλυντήρια όλη μέρα,εκμεταλλεύσου το νυχτερινό!Ο τύπος είπε απίστευτη μαλακια,τα υπόλοιπα που γράφεις είναι για όσους έχουν να μπουν 50 χρόνια σε μετρό!Η συχνότητα των δρομολογίων είναι τραγική!Στα λεωφορεία τρισχειρότερα!Στην στάση του μετρό πχ στην Ανθούπολη έχει καμμιά 50αρια άτομα κάθε φορά να περιμένουν το λεωφορείο μήπως μπουν να κάνουν τις σαρδέλες!Εκει μάλλον φταινε τα πεζοδρόμια ,αν είχαν πλάτος 157 μέτρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα!Μετα κλαίγονται όλοι για την κίνηση και μπλα,μπλα μπλα.
Αν θέλετε συγκοινωνίες να πάτε στη Σοβιετική Ένωση κύριε
Επίσης, τι σε μέλλει εσένα με τα Μετρό και τα λεωφορεία, αφού θα πάρεις QQ 4WD X-TRONIC TEKNA PLUS
.
Και στο κάτω κάτω δεν σε ρωτήσαμε τι έχει, αλλά τι δεν έχει
Youtube Video@criuser έτσι απαντώ στην Κνιτισσα και ησυχάζω 2-3 μέρες, μέχρι να μου ξαναμιλήσει
-
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3