Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 186
    • 187
    • 180 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3735
    81170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      groover1972 @katafractos17 last edited by

      @katafractos17 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Πραγαμτικά τώρα, πως είναι έτσι ρε σεις;;;
      Χαχαχα...
      Μιλάμε για την πλήρη σχεδιαστική αποτυχία.

      alt text

      Οδηγούμε το νέο Suzuki Swift 1.2 Hybrid στην Ελλάδα

      Το ίδιο λέγαμε και για το νέο Yaris. Θέμα συνήθειας είναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • katafractos17
        katafractos17 @lap last edited by

        @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

        Δεν έχεις γούστο

        Καλύτερα. 😁

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Δεν ξέρεις τι χάνεις!

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petrosv30 last edited by

            Καλησπέρα , λοιπον αυτα που θελω να γραψω αφορουν μεν ειδικα το σουζουκακι του 20(faceift το 2020) , αλλα γενικα αφορουν και καθε αμαξι.
            Θα ηθελα να γραψω σχετικα με τα τζαμια του αυτοκινητου, πλυσιμο,αφαιρεση χρωματος και αλατων.
            Αν υπαρχει στο φορουμ , κατηγορια : τζαμια-->πλυσιμο..> αφαιρεση αλατων. Θα το ψαξω και θα γραψω εκει.
            Αν δεν υπαρχει, θελετε να φτιαξουμε ενα τετοιο θεμα?
            Να εχει σχεση μονο με τζαμια. (Θα ελεγα εγω, εξωτερικα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis last edited by antonakis

              Υπάρχει εκτενές θέμα για πλύσιμο.

              https://forum.4troxoi.gr/topic/35456/τεχνικά-θέματα-βελτιώσεις-εσωτερικόςεξωτερικός-καθαρισμός-γυάλισμα-πλυντήρια-κλπ

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                Datr last edited by

                Παιδια καλησπερα, επειδη ειμαι στο ψαξιμο για αμαξι μεχρι 10-11 χιλιαρικα και θα ειναι το πρωτο μου αμαξι.. Με κατατοπισαν απο το αλλο θεμα που ειχα ανοιξει και μιλουσα για opel astra/ford focus/polo κυριως πετρελαιο, προς το suzuki swift 1.0 η και το 1.2.
                Γενικα μου αρεσει η ιδεα να εχει το γκαζακι του και να στριβει το αμαξι, με ενδιαφερει η αξιοπιστια που εχει το αμαξακι αυτο.
                Αποτι διαβασα στο φορουμ των σουζουκακιδων, ολοι γκρινιαζουν για το ποσο θορυβωδες ειναι και ποσο χαλια αναρτησεις εχει. Αξιζουν 11 χιλιαρικα για τετοιο αμαξι με καμια 100η χιλιαδες χλμ πανω του? Η να κοιταξω κατι αλλο? Σκεφτειτε βεβαια οτι πριν κανα χρονο κοιταγα να αγορασω saxo/rallye απλως δεν βρηκα ποτε, και το μπατζετ ανεβηκε. Βεβαια ακομα τα γλυκοκοιταω για αυτο μου γυαλισε και το swift.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Αν θες κάτι τόσο οδηγοκεντρικό, καλύτερα να πας σε κάτι παλιότερο αλλά πωρωτικό.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Το turbo swift είναι ο αληθινός απόγονος του rallye. Δεν στο λέω με υπερβολή. Τα ξέρω καλά τα ραλλακια. Με αυτά ασχολιόμουν στην εποχή τους.

                    Το swift με την δύναμη και το στήσιμο μόλις σηκώσεις το πόδι από το γκάζι γυρίζει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως το ραλλυ. Απλώς σε κόβει μετά από λίγο το esp. Ευτυχώς.

                    Τεσπα, ναι αν θες ραλλακι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το swift. Και η σκληρότητα της ανάρτησης είναι πταίσμα και γενικότερα ως ανάρτηση πολύ καλύτερη από το παλιότερο ραλλακι. Γενικά το πλαίσιο του είναι τριπλάσιας στιβαρότητας ακαμψίας από ότι στα ραλλακια.

                    Αξίζει με τα χίλια

                    Τα φρένα του είναι σαφέστατα καλύτερα από το ραλλακι.

                    Το κιβώτιο σαφέστατα έτη φωτός καλύτερο από το ραλλακι.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @lap last edited by

                      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                      Το turbo swift είναι ο αληθινός απόγονος του rallye. Δεν στο λέω με υπερβολή. Τα ξέρω καλά τα ραλλακια. Με αυτά ασχολιόμουν στην εποχή τους.

                      Το swift με την δύναμη και το στήσιμο μόλις σηκώσεις το πόδι από το γκάζι γυρίζει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως το ραλλυ. Απλώς σε κόβει μετά από λίγο το esp. Ευτυχώς.

                      Τεσπα, ναι αν θες ραλλακι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το swift. Και η σκληρότητα της ανάρτησης είναι πολύ καλύτερη ως αίσθηση Γενικά το πλαίσιο του είναι τριπλάσιας στιβαρότητας από ότι στα ραλλακια.

                      Αξίζει με τα χίλια

                      Για αυτό απενεργοποιείς το ESP...

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @npapanik last edited by

                        @npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                        @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                        Το turbo swift είναι ο αληθινός απόγονος του rallye. Δεν στο λέω με υπερβολή. Τα ξέρω καλά τα ραλλακια. Με αυτά ασχολιόμουν στην εποχή τους.

                        Το swift με την δύναμη και το στήσιμο μόλις σηκώσεις το πόδι από το γκάζι γυρίζει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως το ραλλυ. Απλώς σε κόβει μετά από λίγο το esp. Ευτυχώς.

                        Τεσπα, ναι αν θες ραλλακι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το swift. Και η σκληρότητα της ανάρτησης είναι πολύ καλύτερη ως αίσθηση Γενικά το πλαίσιο του είναι τριπλάσιας στιβαρότητας από ότι στα ραλλακια.

                        Αξίζει με τα χίλια

                        Για αυτό απενεργοποιείς το ESP...

                        Άσε μη τα λες δημοσίως.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • npapanik
                          npapanik @lap last edited by

                          @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                          @npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                          @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                          Το turbo swift είναι ο αληθινός απόγονος του rallye. Δεν στο λέω με υπερβολή. Τα ξέρω καλά τα ραλλακια. Με αυτά ασχολιόμουν στην εποχή τους.

                          Το swift με την δύναμη και το στήσιμο μόλις σηκώσεις το πόδι από το γκάζι γυρίζει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως το ραλλυ. Απλώς σε κόβει μετά από λίγο το esp. Ευτυχώς.

                          Τεσπα, ναι αν θες ραλλακι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το swift. Και η σκληρότητα της ανάρτησης είναι πολύ καλύτερη ως αίσθηση Γενικά το πλαίσιο του είναι τριπλάσιας στιβαρότητας από ότι στα ραλλακια.

                          Αξίζει με τα χίλια

                          Για αυτό απενεργοποιείς το ESP...

                          Άσε μη τα λες δημοσίως.

                          😏

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Αν βρει το παλικάρι σαν του παπανικ από πάνω. Δεν θα πιστεύει το τι οδηγεί. Μικρό καθημερινό σουπερκαρ.

                            Στην Ελλάδα δεν ακούστηκε διότι ζούμε στην εποχή των suv. Αλλά είναι ΑΜΑΞΑΡΑ

                            Δεν ξέρω αν υπάρχουν.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis last edited by antonakis

                              To τελευταίο swift sport στην τιμή που θέλει δεν το βρίσκει.

                              Και το προηγούμενο, ίσως. Στο τρίθυρο μου άρεσε πολύ η υπερστροφική του συμπεριφορά.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                Datr last edited by Datr

                                Αν καταλαβα καλα μιλατε για το swift sport 1.4 με τα 140 αλογα? Η για το παλιο swift sport 1.6 ατμοσφαιρα 125 αλογα?
                                Το 1.4 με τα 140 ξεφευγει στη τιμη αρκετα.
                                Εγω αναφερομουνα στο 1.0 τουρμπατο με τα 110 του 2017-2018. Αποτι διαβαζω ειναι σχετικα σβελτο, δεν θα ηθελα το 1.2 που αποτι φαινεται ειναι αξιοπιστο ναι αλλα απο επιδοσεις μετριο. Να προτιμησω ισως το παλιο swift sport με τον 1.6 και να μου μεινουν τα λεφτα για βενζινες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Ναι για το 140αρι,

                                  Να θυμάσαι πως είναι ελαφρύ. Δηλαδή το 1,2 στην τοπ έκδοση ζυγίζει 910-920 κιλά. Όσα ακριβώς και το ραλλακι

                                  Το turbo λίγο παραπάνω.

                                  Στο turbo τώρα. Είναι άμεσου ψεκασμού που σημαίνει πως κάποτε θα ζητήσει καθαρισμό αυλών και βαλβίδων εισαγωγής.
                                  Κόστος 200-250 ευρώ χοντρικά.

                                  Εάν τηρούσαν τα σερβίς και το λάδι του που ψύχει την τουρμπίνα τότε θα ναι μια χαρά. Είναι αξιόπιστα μοτέρ.

                                  Το 1,2 δεν έχει τέτοια θέματα διότι είναι έμμεσου ψεκασμού και γενικότερα έχει λιγότερα εξαρτήματα άρα μικρότερες πιθανότητες κάτι να πάει στραβά.

                                  Ναι είναι σκληρότερο στις αντιδράσεις του από ότι τα άλλα που έβλεπες και ναι σε σαθρό οδόστρωμα έχει 1-2db παραπάνω θόρυβο κύλισης αν και με νέα ελαστικά εξαλείφεται η διαφορά αυτή. Τα εργοστασιακά ελαστικά ήταν μάπα.

                                  Στην αίσθηση οδήγησης όμως. Οι μοναδικοί αντίπαλοι του είναι.
                                  Fiesta (γενικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και αυτό), Mini Cooper και από παλιότερα τα ραλλακια. Κανενα άλλο στην αγορά δεν συγκρίνεται στην αίσθηση οδήγησης που σου δίνει. Για αυτό και έχει φανατικό κοινό ανά τον πλανήτη σε όλες τις χώρες.

                                  Οχι να πάρεις το νέο. Αλλη πλατφόρμα, άλλη ασφάλεια, άλλος εξοπλισμός άνεσης κτλ κτλ

                                  Υ.γ Το χιλιάρι δέχεται πείραγμα. Οπως μεγαλύτερο intercoοler και προγραμματισμό που το κάνει ακόμα καλύτερο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Επίσης θα πω ότι θα βρεις στα ίδια ή λιγότερα λεφτά Baleno με τον ίδιο κινητήρα.

                                    Moments before detonation...

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Τελείως άλλο στήσιμο. Αυτό είναι οικογενειακό αυτοκίνητο.

                                      Αχ😢

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        Datr last edited by

                                        Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
                                        αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

                                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
                                        και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

                                        Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
                                        Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

                                        G S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Το 1.0 είναι σαφώς ανώτερο σε όλα (άντε ένα κλικ λιγότερο παιχνιδιάρικο από τοπαλιό).

                                          Μόνο με μια σκάστρα, θα νιώσεις άλλος άνθρωπος.

                                          Moments before detonation...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Ναι δες το . Εγω θα επέμενα στη συντήρηση στο boosterjet. Εκπληκτικά μοτέρ αλλά λόγω turbo απαιτούν σωστή και τυπική συντήρηση.

                                            Έτσι για το χαβαλέ με αλλαγή τουρμπίνας πάει άνετα στα 126 άλογα.

                                            Youtube Video

                                            Δηλαδή 960 κιλά με 126 άλογα αναλογία 7,6 κιλά ανά ίππο.

                                            Μικρό πυραυλακι που κανεις την καθημερινή εργασία σου.

                                            Και στήσιμο ραλλακι.

                                            Στο συγκεκριμενο 30 άλογα διαφοράς στις 3750 σαλ.
                                            Για το βάρος τεράστια διαφορά.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 180 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr