Αφού σας άφησα να βγάλετε την χολή σας, πήγα για καφεδάκι και για βόλτα και τώρα περιμένοντας να έλθει ο πρόεδρος μπορώ να σας πω κάποια πράγματα.
Εννοείται ότι το βίντεο το είδα πριν το ανεβάσω, τα σχόλια τα ψιλοκοίταξα, αλλά θα έπρεπε να σας ψυλλιάσει ότι το ανέβασα σε αυτό το θέμα και όχι στο θέμα του σε 3.
Αλλά αν είσαστε ψάρια, θα είσαστε χάνοι ή μουρμούρες και το αγκίστρι το αρπάξατε αμάσητο...
Τι έχουμε λοιπόν στο βίντεο ? Ενα τέστ σε πραγματικές συνθήκες.
Οχι αστειότητες του ειδικού ρύπου αρσενικού και θηλυκού.
Να ξαναπώ μπράβο στον Δημήτρη που είπε πόσο πραγματικά έχει αυτονομία το Αττο 3, αλλά και κάποιοι λίγοι σχολιαστές λένε ότι το υπόλοιπο της αυτονομίας που δείχνουν τα περισσότερα μοντέλα δεν είναι πραγματικό, ενώ είχαμε δει κάτι εμετικά τέστ μεγάλων αυτοκινήτων στο εξωτερικό που τα πήγαιναν στους αυτοκινητόδρομους με 90.
Τι είδαμε λοιπόν στο τεστ του 3.
Οτι τα 320 χλμ αυτονομίας είναι για μέσα στην πόλη ή γύρω από αυτήν, ότι στον αυτοκινητόδρομο με κανονικές ταχύτητες 110-130 ανεβαίνει η κατανάλωση αρκετά και ότι με πολύ κρύο πέφτει ακόμα, οπότε από 17 που λέει φτάνει 24 δηλαδή 40 % παραπάνω και αν σκεφτούμε ότι κανονικά πρέπει να είμαστε στο εύρος 20-80 %, άρα στην πράξη εκμεταλλευόμαστε μόνο το 60 % της αυτονομίας γιατί πάνω από το 80 % κάνει κακό στην μπαταρία και αργεί πολύ να φορτίσει και κοστίζει πολλά, ενώ κάτω από το 20 % το άγχος κορυφώνεται.
Στην πράξη λοιπόν το αυτοκίνητο αυτό χρειάστηκε να φορτίσει 8 φορές. Κάποιες από αυτές προς το τέλος του ταξιδιού έγιναν για μερική φόρτιση επειδή στην Γαλλία οι φορτιστές τελικά δεν είναι τόσο πολλοί όσο φεύγουμε από το Παρίσι, πόσο μάλλον σε χώρες του νότου σαν την δική μας.
Το κόστος τελικά ήταν λέει 124 ευρώ για τα 1000 χλμ με το ντίζελ μου θα είχα γύρω στα 80.
Και το αποτέλεσμα ήταν η κριτική των παρόμοιων διαστάσεων με μένα ψηλού και ευρύστερνου τύπου με το Ούνο ότι ακόμα και για μικρό αμάξι των 20-25000 τα λεφτά είναι πολλά σε σχέση με ένα θερμικό γιατί δεν μπορεί το ηλεκτρικό να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας.
Πόσο μάλλον για ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο το οποίο θα κάνει αντί για 8, 5 φορτίσεις, αλλά αντί για 11 ώρες θα φτάσει σε 9.
Και όπως είπε και ένας αναγνώστης σε ένα σχόλιο, θα πρέπει στα έξοδα να βάλουμε και τους καφέδες που πήραν...
Αρα οι κάτοχοι ηλεκτρικών μπορεί να είναι μόνο υπάλληλοι ή αφεντικά σε εταιρείες που τα έχουν από αυτές με λήζινγκ, ή λεφτάδες κληρονόμοι που έχουν να δώσουν 50-100000 για να έχουν 2-3 αυτοκίνητα.
Μπράβο τους και μαγκιά τους που τα έχουν...
Εργολάβοι δεν μπορούν γιατί δεν επενδύουν σε κινητά, μόνο σε ακίνητα...