-
@sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:
@gtsartsal said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το ψάχνεις αρκετά και καλά κάνεις.
Διαπιστώνω ότι δίνεις μεγάλη σημασία στην απροβληματιστη χρήση.Δοκίμασε το mazda cx5.
Ξεκινάει από 29 με μερικές ελλείψεις.
Στα 34 νομίζω ότι θα είσαι μια χαρά!Αδερφέ δεν ξέρεις πόσο κρατιέμαι να μην πάω στη Mazda. Μόνο το CX5; Έχω "υγρά όνειρα" για το 3 sedan από την ημέρα που βγήκε. Έχω βγάλει κομπιουτεράκι 30 φορές (γ@μώ το κράτος) για τον ΦΠ και τα 680€/ΤΚ (μετά τη δεκαετία). Τα τεκμήρια φυσικά τα καλύπτω.
Σκέφτομαι, πλέον ως πατέρας μετά κόπων και βασάνων, ότι αυτά τα λεφτά "τα στερώ από τον γιό μου" πληρώνοντας αέρα κοπανιστό. Οπότε ο μόνος λόγος που δεν το κάνω πράξη είναι για να μην βρω θυροκολλημένο το διαζύγιο....
Ο φόρος πολυτελείας είναι
5 χρόνια 440
5 χρόνια 318
Σύνολο 4000 .
Κάτι συζητιέται για μείωση την τεκμηρίων αλλά δεν το θεωρώ σίγουρο.
Θα δεχτείς ότι το Μάζντα το αγόρασες 38.
Σχετικά μετά τέλη δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις. -
@sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:
@gtsartsal said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το ψάχνεις αρκετά και καλά κάνεις.
Διαπιστώνω ότι δίνεις μεγάλη σημασία στην απροβληματιστη χρήση.Δοκίμασε το mazda cx5.
Ξεκινάει από 29 με μερικές ελλείψεις.
Στα 34 νομίζω ότι θα είσαι μια χαρά!Αδερφέ δεν ξέρεις πόσο κρατιέμαι να μην πάω στη Mazda. Μόνο το CX5; Έχω "υγρά όνειρα" για το 3 sedan από την ημέρα που βγήκε. Έχω βγάλει κομπιουτεράκι 30 φορές (γ@μώ το κράτος) για τον ΦΠ και τα 680€/ΤΚ (μετά τη δεκαετία). Τα τεκμήρια φυσικά τα καλύπτω.
Σκέφτομαι, πλέον ως πατέρας μετά κόπων και βασάνων, ότι αυτά τα λεφτά "τα στερώ από τον γιό μου" πληρώνοντας αέρα κοπανιστό. Οπότε ο μόνος λόγος που δεν το κάνω πράξη είναι για να μην βρω θυροκολλημένο το διαζύγιο....
.
Στην Ελλάδα, Το 1500αρι honda hrv ξεκινάει από 35000€ όσο και και το δίλιτρο civic, ενώ στην Γερμανία που δεν έχει φόρο πολυτελείας κοστίζουν, οι ίδιες εκδόσεις, 34400€ και 39900€ με επιπλέον χρέωση μεταλλικού χρώματος.
Προτιμάς να τα δώσεις στον εισαγωγέα ή στο κράτος; Τα επιπλέον χρήματαΕπιπλέον
Έχω την εντύπωση ότι το δίλιτρο Mazda έχει μικρότερο τέλος ταξινόμησης από το 1500αρι Tiguan.
Κοίταξε το λίγο και από αυτήν την οπτική -
@sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το C4/C4x πότε θα έρθει mh 136ps;
Νομίζω με το facelift, προς το τέλος του έτους.
-
@gtsartsal said in CITROEN C4 III mod 2021:
Ο φόρος πολυτελείας είναι
5 χρόνια 440
5 χρόνια 318
Σύνολο 4000 .
Κάτι συζητιέται για μείωση την τεκμηρίων αλλά δεν το θεωρώ σίγουρο.
Θα δεχτείς ότι το Μάζντα το αγόρασες 38.
Σχετικά μετά τέλη δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις.- Τα 4k δεν θέλω να τα δώσω σε κανέναν εκ των δύο. Γι'αυτό άλλωστε και αποφάσισα να κρατήσω το μπάτζετ πέριξ των 35k, με αποτέλεσμα να έχω υποψήφια τα "408/Kuga/Arkana", με αυτή τη σειρά προτίμησης.
- Το C4 με puretech 136 θα το έβαζα επίσης υποψήφιο γιατί είναι τόσο όσο, για οικογένεια, σε μέγεθος (μάλλον για X θα πήγαινα αν και το hatchback είναι κουκλί) και χαρακτήρα.
- Δεν πιστεύω την αέναη κουβέντα ότι το κράτος θα κόψει τεκμήρια/ΦΠ. Παρότι "δημόσιος υπάλληλος" (όπου και όταν τους συμφέρει μόνο) δεν έχω γενικότερα καμία εμπιστοσύνη στο κράτος.
- Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά αυτή τη στιγμή στο 3 186ps manual. Στη δεκαετία όμως δεν θα υπολογίζονται με τους ρύπους, από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, οπότε θα έχω "παλιό δίλιτρο" άρα ΤΚ 680€. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.
- Το Tiguan το άφησα υποψήφιο, μόνον στη θεωρία, ως εκπρόσωπο του κολοσσού VAG στο πνεύμα του να το οδηγήσω "μήπως με πείσει ότι αξίζει τα επιπλέον χρήματα σε σχέση με τα έτερα υποψήφια". Βέβαια αν ανοίξω το μπάτζετ στα 38,5k το 408 μπορεί να γίνει άνετα από Allure GT, το Kuga να διαμορφωθεί με πολύ περισσότερο εξοπλισμό, το Arkana να γίνει Austral, να βάλω στην εξίσωση QQ Tce 160 awd Sportage awd και πάει λέγοντας. Άρα να ξεκινήσω να "κόβω" από μηδενική βάση.
Soz γτ σεντόνι.
ΥΓ: Στο CX5 με προβληματίζει, επιπροσθέτως στα ανωτέρω αναφερόμενα, η απουσία του e-skyatcive X (από ότι καταλαβαίνω δεν μπορεί να τον υποστηρίξει το παλαιό πάτωμα του οχήματος γι'αυτό ακόμα φοράει τον G165) καθώς και ότι από διάφορες πηγές οι πληροφορίες μιλάνε για ηλεκτρολογικά προβλήματα (lol Mazda..) και κάτω του μετρίου ηχομόνωση, πράγμα πολύ πιθανό ένεκα Ιαπωνικής προέλευσης.
-
Πολλά λεφτά ρε σύ. Είσαι σίγουρος με μωρά παιδιά;
Θα στο κάνουν καλοκαιρινό μέσα.Μήπως να περίμενες τα νέα MG HS. Τα Hyundai της γενιάς μας;;;
Να πάρεις ένα με 25-28Κ με 7 έτη εγγύηση και να σου μείνουν τα χρήματα για προκαταβολές στο επόμενο μετά 5- 8-10 έτη;;;
Θα μου πεις ακόμα δε τα είδαμε....οκ σωστό. Αλλά είναι παρα πολλά τα 38 Κ για οικογενειακό αυτοκινητο με μωρά.
-
@lap said in CITROEN C4 III mod 2021:
Πολλά λεφτά ρε σύ. Είσαι σίγουρος με μωρά παιδιά;
Θα στο κάνουν καλοκαιρινό μέσα.Ένα έχω 9μηνων. Με κάποιον με μπερδεύεις εσύ καιρό τώρα! Και επειδή έχω μωρό δεν θα πάρω το αμάξι που θέλω; Να περιμένω να γίνω 55 πχ; Τώρα είμαι στο prime μου φίλε, τώρα το θέλω. Στα 55 θα αναζητώ όχημα για τον γιο μου και για εμένα πως να σταματήσει να μου πιπιλάει το μυαλό η Πηνελόπη...
-
Όχι να αλλάζεις πολλά θέλω. Ανα 5 έτη ας πουμε. Στα πρώτα χρόνια θα στα κάνει σκατα μέσα από εμετούς κτλ
Με το καλο να έρθουν και αλλα μωρά. Μόλις λίγο μεγαλώσουν ξανα αγόρασε αλλο. Στο λέω διότι βλέπω συγγενή μου. Πήρε ωραιο οικογενειακό και εγώ δεν τολμάω να μπω μέσα. Είναι χάλια. Έκανε το λάθος να έχει υφασμάτινα καθίσματα. Δεν θες να σου πω τι μυρίζει το εσωτερικό όταν μπαίνεις μέσα.
-
Κι εμείς μεγαλώσαμε μωρά, δε λερωσαν ποτε το αυτοκίνητο με εμετούς και τα σχετικά.
-
@lap said in CITROEN C4 III mod 2021:
Όχι να αλλάζεις πολλά θέλω. Ανα 5 έτη ας πουμε. Στα πρώτα χρόνια θα στα κάνει σκατα μέσα από εμετούς κτλ
Με το καλο να έρθουν και αλλα μωρά. Μόλις λίγο μεγαλώσουν ξανα αγόρασε αλλο. Στο λέω διότι βλέπω συγγενή μου. Πήρε ωραιο οικογενειακό και εγώ δεν τολμάω να μπω μέσα. Είναι χάλια. Έκανε το λάθος να έχει υφασμάτινα καθίσματα. Δεν θες να σου πω τι μυρίζει το εσωτερικό όταν μπαίνεις μέσα.
Υπερβολές...για όλα υπάρχουν λύσεις
Το baleno το πούλησα πεντακάθαρο
-
Του λέω ότι ειναι βρομιάρης και μου λέει όχι εγώ τα μωρά.
-
This post is deleted! -
@sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:
680€/ΤΚ (μετά τη δεκαετία)
Νομίζω εδώ κάνεις λάθος φίλτατε Χρήστο. Δεν αλλάζουν τα ΤΚ μετά την 10ετία (με το τωρινό σύστημα τουλάχιστον). Τα 670 Ευρώ (τα λίγο πιο παλιά πληρώνουν 620) ισχύουν για τα παλαιότερα αυτοκίνητα, που δεν πληρώνουν βάσει του CΟ2, αλλά των κυβικών.
-
Δηλαδή για να καταλάβω μετά τη δεκαετία τι τέλη θα έχει;
-
Ότι τέλη θα πληρώνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τους αντίστοιχους ρύπους.
-
@sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:
Δηλαδή για να καταλάβω μετά τη δεκαετία τι τέλη θα έχει;
Δεν αλλάζει κάτι μετά την δεκαετία.
-
Ετσι είναι δεν αλλάζουν τα τέλη μετά την δεκαετία.
Μόνο εμείς οι παλιοί κάτοχοι δίλιτρων πριν το 2010 τα πληρώσαμε.
Για μένα πάντως αυτή την στιγμή θα πήγαινα στο 408 στα 34900.
Είναι μεγάλο αμάξι και το θεωρώ εξαιρετική τιμή για την εποχή.
Αλλιώς το νέο 3008 στα 36900.
https://www.peugeot.gr/our-models/408/configurator-5-door1.html/summary
Στον διαμορφωτή δεν έχει περάσει ακόμα ο υβριδικός, οπότε έχει παλιά τιμή.
Ακριβώς επειδή είπες ότι είσαι νέος.
-
Για εκεί είμαι μάλλον, όπως ακριβώς τα λες. Και εδώ δεν postαρα για spam. Έθεσα ερώτημα στο νήμα του 2008 (επειδή νομίζω ότι εκείνο είναι με την μεγαλύτερη κίνηση από τα πρώην psa) τι θα διάλεγαν αν τους έδιναν στην ίδια εφαρμογή οχήματος τον puretech 130 με ιμάντα και eat8 vs puretech 136 mh με καδένα και dct6, στα ίδια λεφτά.
Αν μου κάτσει η ιδέα να πάρω το 1ο (άρα να εμπιστευτώ το eat8 και να ελπίζω για τον ιμάντα) ένα C4x puretech 130 τώρα που το έχουν -3k δεν θα με χαλαγε καθόλου. Μου αρέσει πολύ ως όχημα, εκτιμάω δέοντος τα φυσικά χειριστήρια clima αλλά και την άνεση που αποδεδειγμένα προσφέρει. Ο πίνακας οργάνων του είναι λίγο επιπέδου Atari ενώ το κατώφλι φόρτωσης, τύπου "sedan" αντί "liftback", το καθιστά λιγότερο πρακτικό από όσο θα μπορούσε να είναι (και είναι αντίστοιχα το 408) σίγουρα.
Καταλήγοντας λοιπόν, για την κατάλληλη τιμή θα χτύπαγα άνετα το x. Ως νέος πατέρας οφειλώ να φροντίσω να δώσω το ελάχιστο budget καλύπτοντας τις ανάγκες μας. Οκ προφανώς το 408 είναι καλύτερο/μεγαλύτερο/ομορφότερο όχημα αλλά αν παίζει πάνω από 2k διαφορά τιμής μεταξύ ενός high spec C4x και της πρώτης εξοπλιστικης έκδοσης του 408 (Allure) θα το ζυγίσω ανάλογα...
ΥΓ: Το θέμα του ιμάντα στον puretech 130 ως κάτοχος 308 mkii το έχω "λύσει" στη συνείδηση μου αποφασίζοντας να προβαίνω στην πρόωρη αλλαγή αυτού μεταξύ 80 και 90k χιλιομέτρων. Θέλω να πιστεύω ότι 10-20k χιλιόμετρα μου δίνουν μια κάποια "στατιστική" διασφάλιση. Εξυπακούεται ότι για αυτό θα πάω σε έμπιστο εξωτερικό συνεργείο.
-
Πάντως με τα λάδια παίζουν, γιατί φαίνεται ότι αυτά είχαν σημαντικό ρόλο στο πρόβλημα.
Αυτόματα ντίζελ, από το 2023 μέχρι 15000 χλμ
https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&engine_size-to=<1800&fuel_type=2&gearbox_type=automatic&mileage-to=15000&pg=2&price-from=>17500&price-to=<40000®istration-from=>2023&sort=pra -
Πρώτες φωτογραφίες του φέις λίφτ
Προσωπικά δεν τα είχα συμπαθήσει καθόλου τα παλαιά μπροστινά φώτα, οπότε είναι πολύ καλύτερο το νέο.
-
Βελτιωμένο μου φαίνεται, μου αρέσει περισσότερο.
CITROEN C4 III mod 2021