-
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δύο παιδιά φίλων πάντως που ξέρω που έχουν γεννηθεί το 2003 μόλις τελείωσαν το τρίτο έτος στο ΕΜΠ.
Τι θα κάνουν αργότερα θα δείξει.
Τα μεγαλύτερα αδέλφια τους πάντως δουλεύουν μετά το πτυχίο και είτε κάνουν εδώ μεταπτυχιακό είτε θα πάει εξωτερικό.
Τελικά έχεις θέμα.
Έχεις θεοποιήσει την γενιά σου και σου φταίνε οι πρίν και οι μετά.
Δες το λίγο σε φθείρει.
Φιλικά πάντα στο λέω.
Εσύ γνωρίζεις δυο τρεις. Εγώ μίλησα με καθηγητές συγγενείς μου πριν διαμορφώσω άποψη διότι υπήρχε πιθανότητα να κάνω λάθος. Τα συζητάνε και οι καθηγητές μεταξύ τους. Ιδιαιτερα μετά την Καναδή μια έχει γίνει κάτι ανατρεπτικό στην νεολαία. Έτσι και χειρότερα είναι ....άκουσε με.
Εγω δεν θα βασιζομουν σε γνωμες καθηγητων
Όντως το τι ξύλο θέλουν πολλοί εξ αυτών για την αδιαφορία τους δεν λέγεται.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δύο παιδιά φίλων πάντως που ξέρω που έχουν γεννηθεί το 2003 μόλις τελείωσαν το τρίτο έτος στο ΕΜΠ.
Τι θα κάνουν αργότερα θα δείξει.
Τα μεγαλύτερα αδέλφια τους πάντως δουλεύουν μετά το πτυχίο και είτε κάνουν εδώ μεταπτυχιακό είτε θα πάει εξωτερικό.
Τελικά έχεις θέμα.
Έχεις θεοποιήσει την γενιά σου και σου φταίνε οι πρίν και οι μετά.
Δες το λίγο σε φθείρει.
Φιλικά πάντα στο λέω.
Εσύ γνωρίζεις δυο τρεις. Εγώ μίλησα με καθηγητές συγγενείς μου πριν διαμορφώσω άποψη διότι υπήρχε πιθανότητα να κάνω λάθος. Τα συζητάνε και οι καθηγητές μεταξύ τους. Ιδιαιτερα μετά την Καναδή μια έχει γίνει κάτι ανατρεπτικό στην νεολαία. Έτσι και χειρότερα είναι ....άκουσε με.
Εγω δεν θα βασιζομουν σε γνωμες καθηγητων
Όντως το τι ξύλο θέλουν πολλοί εξ αυτών για την αδιαφορία τους δεν λέγεται.
και τι παραδειγμα δινουν
σκληρα εργαζομενου -
Η γενίκευση είναι αρχή του φασισμού.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η γενίκευση είναι αρχή του φασισμού.
μεγαλε τα εχω παρει στο κρανιο σημερα
σε επαρχιακη πολη δημοσιοι υπαλληλοι σε κλιματιζομενα γραφεια 5 λεπτα απο το σπιτι τους χωρις κινηση με το κλιματιζομενο αμαξι τους και ειναι κλειστα σημερα λογω καυσωνα.
το πιο καλα προστατευομενο ειδος στη γη.σκοτωνω ανθρωπο λεμε
-
Αντίστοιχα άλλοι δούλευαν. Μην γενικεύεις. Ότι υπάρχουν θεματάκια, υπάρχουν. Τα ζω και εγώ.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Αντίστοιχα άλλοι δούλευαν. Μην γενικεύεις. Ότι υπάρχουν θεματάκια, υπάρχουν. Τα ζω και εγώ.
Τι να μην γενικευω για δασκαλους και καθηγητες ιδιως ;
3 παιδια σε 3 διαφορετικες ηλικιες , πρεπει να περασαν απ την ζωη μου ισα με 500 .
ενας σε μενα και ενας στα παιδια μπορουσες να τους πεις δασκαλους . -
Και εγώ είχα στο σχολείο καθηγητές που ήταν αδιάφοροι και άλλους που έδιναν αγώνα καθημερινό. Έχω πει πως το σχολείο μας ούτε bulling είχε ούτε ναρκωτικά και τους μεταναστες τους δεχτήκαμε ανάμεσα μας. Στα εκατοντάδες παιδιά ζήτημα να υπήρχαν δυο τρία περιστατικά όπου λυνόταν σε μια ωρα. Όλα αυτά χάρη στον αγώνα συγκεκριμένων καθηγητών που ακόμα και όταν σχολουσαμε έβγαιναν για περιπολία στα γύρω στενά.
Η τάξη μου εβγαλε δυο κορυφαία μυαλά που είναι σε συγκεκριμένες θέσεις σε πανεπιστήμια και οργανισμούς που είναι φάροι προόδου και τεχνολογίας για όλη την ανθρωπότητα και πολλούς που είχαμε ένα αρκετά καλο υπόβαθρο και επανδρώσαμε θέσεις εργασίας εδώ και κυρίως στο εξωτερικό.
-
Τώρα λένε υπάρχουν 1-2 άντε πες 5 το πολύ αριστούχοι επιπέδου 18,5-19 σε ολόκληρα σχολεία όχι τάξεις.
-
Και μενα τι με ενδιαφερει ρε φιλε η δικη σου εμπειρια απο ενα σχολειο οταν εχω ασχημη εμπειρια απο 7 σχολεια
και γιατι να πειστω ; οτι ολα ειναι καλα κοντρα στις εμπειριες μου;
Ωρες ειναι τωρα να μου πεις οτι οι γιατροι δεν περνουν φακελακι γιατι δεν πηρε ενας για την μανα σου , η επειδη στην εφορια σε εξυπηρετησε ενας αποτελειτε απο αγγελους
Στην γραμματεια του πανεπιστημιου ολα κυλουσαν ομαλα
ανθρωποι ευγενεις .
ΔΕν σε τσαμπουκαπουλεψαν ποτε στην περιφερεια ειδικα το συγκοινωνιων και το αγροτικο τμημα, και στους δημους που χρεωνουν οτι ναναι ,τους ζητας αφου πληρωσεις τα παντα χαρτι οτι δεν χρωστας τιποτα στον δημο και 1 μηνα μετα σου λενε ανακαλυψαμε οτι χρωστατε κι αλλα .Επι πασοκ δε και με πασοκ δημαρχο φιλο μου μαλιστα ο λογιστης εξαφανισε ολα τα αρχεια του δημου .
Πλακα μου κανεις ρε λαπ ; που ζεις ; ελβετια; -
Μετά δεν θέλετε να λένε για την θεωρια των δυο άκρων. Η ιδια λαϊκίστικη καραμέλα από τις δυο πλευρές.
Εδώ ανταλλάσσουμε εμπειρίες και πηγές. Αντίστοιχα με την λογική σου τι να την κάνω εγώ την δίκη σου εμπειρία αφού αυτά που έζησα δεν ήταν στον βαθμό που περιγράφεις ;;; Να αλλάξω άποψη για να υποστηρίξω το αφήγημα σου;
Αυτο που σου λέω ειναι πως υπάρχουν καθηγητές σωστοί και λάθος. Τόσο απλά.
-
Δεν ξέρω πως βγαίνει η μια γενιά "καλύτερη" ή "χειρότερη" από μια άλλη με κάποια να είναι κιόλας το κρεμ ντε λα κρεμ, οι πριν και μετά κατιμάδες κλπ.
Αυτό που ξέρω είναι στατιστικά. Στις πανελλήνιες εδώ και πολλά χρόνια οι θέσεις στις περιζήτητες σχολές είναι πάνω-κάτω σταθερές και οι βάσεις πάνω κάτω ίδιες. ΕΜΠ π.χ. θέλεις 18000 μόρια και πάνω σταθερά. Ιατρικές το ίδιο, νομικές το ίδιο, οικονομικές Αθήνας το ίδιο κλπ. Δεν έχουν αλλάξει αυτά από την μια "γενιά" στην άλλη.
Εννοείται ότι στατιστικά περίπου ίδιος αριθμός από αυτούς ανά "γενιά" θα πάει εξωτερικό, θα γίνει διάσημος καθηγητής ή ερευνητής "έξω" κλπ. Τα ίδια και για όσους μείνουν μέσα.
Το πως βαφτίζεται μια "γενιά" καλύτερη ή χειρότερη εγώ δεν το καταλαβαίνω. Άλλο το να λες ότι τώρα πια π.χ. μπαίνουν σε σχολές πληροφορικής με βάση 13 (οπότε δεν έχεις αντίστοιχο δείγμα από πιο παλιά γιατί δεν υπήρχε καν η αντίστοιχη σχολή ή ήταν ΤΕΙ) άλλο να βαφτίζεις τον τρέχοντα απόφοιτο του ΕΜΠ "αδιάφορο", "αμόρφωτο", "αστοιχείωτο" κλπ σε σχέση με αυτόν που σπούδασε εκεί το 2000. Ουδέν αναληθέστερο... -
Εγώ πάλι δεν έχω εμπιστοσύνη στα αποτελέσματα των πανελληνίων. Εμείς δώσαμε 11-12 μαθήματα στην Γ λυκειου (αναλογως τα μαθήματα επιλογής) και 9 στην Β λυκείου όλα μαζί εφάπαξ ενώ οι προηγούμενοι έδωσαν 4 και σπαστά κρατώντας ότι και όσα ήθελαν για τις επόμενες φορές και οι αμέσως επόμενοι 6 εφαπαξ και σήμερα 4 εφάπαξ .
Δεν είναι μέτρο σύγκρισης.
Εγώ βλέπω την κατάσταση από άλλο πρισμα. Είναι εμφανής η κατάπτωση σε αισθητικό και αξιακό επίπεδο. Πλέον στην νεότερη γενια και σε γνωστικό.
Προφανώς τον απόφοιτο του ΕΜΠ δεν τον βαφτίζεις αμόρφωτο. Αν είναι δυνατόν! Τους υπόλοιπους που δεν μπήκαν καν σε μια οποιαδήποτε τριτοβάθμια σχολή διότι δεν έχει νόημα να διαβάζουν, σχολιάζω.
Φέτος έδιναν πανελλήνιες και από αυτά που μαθαίνω το 80% ήταν τελείως αδιάφορο για το μέλλον τους.
Δεν ξέρω ίσως το γεγονός πως πλέον με την ιδιωτική παιδεία σου λέει θα αποκτήσω ένα χαρτί αν χρειαστεί, ίσως σκέφτονται πως θα μαζέψουν λίγα λεφτά από δουλειές του ποδαριού και θα πάνε σε κάποια ιδιωτική σχολή, δεν χρειάζεται να πιεστούν σήμερα. Γενικα, είναι τελείως αδιάφορα τα νέα παιδιά για τις προοπτικές στο μέλλον τους.Αλλωστε τα χρήματα αλλιώς τα βγάζεις όχι από τις σπουδές σου. Αυτό πιστεύουν.
Υ.γ Οποιος απαξιεί τα 11-12 μαθήματα τον προκαλώ να δώσει από αρχαία (γνωστό και άγνωστο κείμενο), λατινικά (γνωστό και άγνωστο κείμενο) μέχρι μαθηματικά και χημεία και φυσική, γεωμετρία, έκθεση, λογοτεχνία, ιστορία, αοθ, ξένες γλώσσες, φιλοσοφία κτλ..... άριστα και εφαπαξ και επι σχεδόν ένα μήνα
-
Δεν έχουν νόημα αυτά που λες μετά συγχωρήσεως... Κι εγώ έδωσα μαθηματικά 3 βιβλία (ανάλυση, άλγεβρα, αναλυτική γεωμετρία) δλδ στην τελική έδωσα 6 μαθήματα εκ των οποίων τα 3 μαθηματικά!
Αλλά πάντα αυτοί που μπαίνουν είναι όσοι έγραψαν καλύτερα. Ότι και να βάλεις αυτοί θα μπουν πάνω κάτω. Μπορεί π.χ. πλέον να σου φαίνονται πιο εύκολα τώρα τα 4 μαθήματα, έλα όμως που η ιατρική Αθήνας έχει βάση πάνω από 19000 μόρια και για να περάσεις θέλεις πλέον δυο χρόνια προετοιμασία... Οπότε τι να "προκαλέσεις"; Είναι στοιχείο "υπεροχής" το ότι η "γενιά" σου έδωσε 11 μαθήματα και η τωρινή 4; Πάλι οι 100 καλύτεροι μπαίνουν σε μια "δύσκολη" σχολή απλά με μεγαλύτερες βάσεις...
Περί το 2010, για να διδάξεις πρώτο έτος μαθηματικά τους Ηλ Μηχ του ΕΜΠ έπρεπε να κάνεις μια εβδομάδα προετοιμασία για να μην σε κάνουν ρεζίλι και σε "φάνε ζωντανό" μέσα στην τάξη. Πιθανολογώ ότι και τώρα είναι τα ίδια (και χειρότερα).Τώρα αν είναι να μιλήσουμε γενικά για μια γενιά, για το ότι ο μέσος όρος ακούει τρανό και βλέπει γιουτιούμπερς και ινφλουένσερς αυτό είναι άλλο θέμα και θέλει φαντάζομαι αντίστοιχες μελέτες, αλλά εσύ δεν μιλάς για τον ΜΟ, εσύ μας λες πόσο καλύτεροι επιστήμονες έβγαιναν "πριν" σε σχέση με το "τώρα" που για τις υψηλόβαθμες σχολές δεν υφίσταται κάτι τέτοιο...
Για σχολές π.χ. με βάση 15.5 και κάτω να το συζητήσουμε, κι εγώ έχω δει μεγάλη αδιαφορία, αληθές!
-
Η βαθμολογία είναι αποτέλεσμα σύγκρισης της ίδιας γενιάς και φουρνιάς. Το 18.000 μόρια δεν έχουν καμία αξία συγκριτικά με το 18.000 άλλης φουρνιάς.
Μετά συγχωρήσεως ότι έδωσες έδωσα και εγώ στα μαθηματικά, και εγώ είχα υποενότητες στην ύλη. Μπορεί το 4ο θέμα να μην ήταν το ίδιο δύσκολο με το δικό σου ( ως έναν βαθμό το δέχομαι αυτό) αλλά εμείς είχαμε αλλά 10 μαθήματα να διαβάσουμε και συγκεκριμένο πεπερασμένο χρόνο προετοιμασίας για αυτά που αν είχαμε μονάχα 4 ή ακόμα και μονάχα ένα ! Θα μπορούσαμε να το φέρουμε ευκολα εις πέρας. Το 24 ωρο είναι πεπερασμένο. Για να μην αναφέρω το γεγονός πως εάν δεν έγραφα καλά σε ένα θα τα ξανα έδινα όλα και τα 11 από την αρχή για να μπω την σχολή που θέλω, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες του λάθος λόγω πλήθους προσπαθειων και εξετάσεων εφόσον δεν μιλούμε για άριστο μαθητή. Ο άριστος μαθητής επιφέρει ίσες πιθανότητες ως μια σταθερά σε κάθε εξέταση. Ο μέτριος έχει συντελεστές επιτυχίας που επηρεάζουν το αποτέλεσμα αναλόγως το πλήθος. Εσύ τουλάχιστον πιστεύω το αντιλαμβάνεσαι αυτό.
Προφανώς οι ΕΜΠ κτλ είναι συγκεκριμένη φουρνιά. Οι ελίτ που λένε. Αυτοί αντέχουν στις συγκρίσεις και θα ναι αυτοί που θα φύγουν στο εξωτερικό.
Εγώ μιλώ για την πλεμπα. Για την δίκη μου κατηγορία όπου ακόμα και εμείς η πλεμπα είμαστε φωστήρες μπροστά στη νεότερη γενια που βγαινει σήμερα. Αυτήν την εικόνα μου μετέφεραν οι καθηγητές που προετοιμάζουν παιδιά για πανελλήνιες και έχουμε την ίδια ηλικία οποτε ειναι σε θέση να συγκρίνουν τις γενιές.
Όχι δεν μιλώ για το ποσο καλοί επιστήμονες έβγαιναν. Απλώς ανέφερα πως για εμάς οι άριστοι ήταν ανα τάξη 1-2. Σήμερα είναι ανα σχολειο. Τα παιδιά δεν έχουν όρεξη να διαβάσουν.
Όλοι εμείς αποτελούμε το εργατικο δυναμικο της χώρας. Εάν λοιπόν οι νέες γενιές που έρχονται είναι κατώτερες σε γνωστικό επίπεδο από τις δικές μας (μιλω για το μέσο όρο) τότε η χώρα θα χάσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα που είναι αυτό ενός από μέτρια έως καλά καταρτισμένουεργατικο δυναμικού. Αυτό θα οδηγήσει στη ανάπτυξη επενδύσεων με ένα συνολικό εθνικό προϊόν χαμηλής προστιθέμενης αξίας όπως αρχίζουμε και βλέπουμε όλο και πιο συχνά, δηλαδή πως η χώρα το μόνο που μπορεί να υποστηρίξει ως άμεσες ξένες επενδύσεις (πέρα από αυτές του τουρισμού) είναι επενδύσεις εμπορικού και διαμετακομιστικού hub για να εξυπηρετήσει οικονομίες με υψηλότερη τεχνολογία.
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η τάξη μου εβγαλε δυο κορυφαία μυαλά
Έβγαλε κι άλλο κορυφαίο μυαλό εκτός από εσένα; Ουάου!
-
Λοιπόν παιδιά, για όσους δεν το έχουν εμπεδώσει: Ο @lap έδωσε στις Πανελλαδικές 11 μαθήματα!
-
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Λοιπόν παιδιά, για όσους δεν το έχουν εμπεδώσει: Ο @lap έδωσε στις πανελλαδικές 11 μαθήματα!
Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι εδωσε 12 μαθηματα και ενα μισο.
Ελπιζω να μας ενημερώσει.
-
Εσύ @nasos ποσά έδωσες :
-
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Λοιπόν παιδιά, για όσους δεν το έχουν εμπεδώσει: Ο @lap έδωσε στις Πανελλαδικές 11 μαθήματα!
Δηλαδή ήταν στην φουρνιά β και γ λυκείου το 2000- 2001!
Μετά δώσαμε 9 και μετά 6. -
@nasos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η τάξη μου εβγαλε δυο κορυφαία μυαλά
Έβγαλε κι άλλο κορυφαίο μυαλό εκτός από εσένα; Ουάου!
Άρε @nasos, στις ειρωνίες επιπέδου 15χρονου εφήβου είσαι πρώτος...
Naso το πως μεγάλωσε ο καθένας δεν μπορεί να αλλάξει, ο χαρακτήρας σχηματίστηκε. Προσπάθησε στην επόμενη γενια να προσφέρεις ένα ποιοτικότερο πρότυπο χωρίς ανούσιες ειρωνίες και κακό χιούμορ στην βάση της απαξίωσης ανθρώπων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2