Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    197
    4994
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • williamg
      williamg last edited by

      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

      ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

      Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

      Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

      Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

      S G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
      • S
        Sirtasos @williamg last edited by

        @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

        @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

        ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

        Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

        Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

        Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

        Δεν έχω τέτοια κολλήματα, το αμάξι εξωτερικά τουλάχιστον μου αρέσει. Απλά έπεσα όπως και στο Qashqai (τα εχει η ιδια αντιπροσωπεία) σε άδεια πωλητή και δεν μπόρεσα να το δω. Τις επόμενες μέρες που θα πάω να δω το Qashqai, ελπίζω να έχει να μου δείξει και το Suzuki.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gchris7 @williamg last edited by

          @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

          @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

          ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

          Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

          Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

          Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

          Φαντάζομαι μιλας για το υβρδικο που εχει 290 λιτρα πορτπαγκαζ αν δεν κανω λαθος?

          williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            teo-mak last edited by

            Χιλιόμετρα ανά έτος ;
            Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • williamg
              williamg @gchris7 last edited by

              @gchris7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

              @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

              @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

              ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

              Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

              Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

              Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

              Φαντάζομαι μιλας για το υβρδικο που εχει 290 λιτρα πορτπαγκαζ αν δεν κανω λαθος?

              Όχι. Το mild λεω (νομιζω 400 λτ εχει αυτο). Δεν εχω αποψη για το φουλ υβριδικο.

              Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                Sirtasos @teo-mak last edited by

                @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  teo-mak @Sirtasos last edited by

                  @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                  @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                  Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                  Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                  Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                  Καλοτάξιδο το καινούργιο σου Corolla station wagon.

                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @teo-mak last edited by

                    @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                    @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                    @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                    Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                    Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                    Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                    Καλοτάξιδο το καινούργιο σου Corolla station wagon.

                    Γιατι station ρε συ?
                    Και το CC το 1.8 εχει μεγαλο χωρο αποσκευων (αν θυμαμαι καλα 480λτ?).
                    Περιμενοντας παιδια, καροτσακια και ολα τα παρελκομενα ή αγοραζεις κατι με μεγαλο χωρο αποσκευων ή παιρνεις κατι που σου αρεσει περισσοτερο (και ας μην εχει τεραστιο χωρο αποσκευων) και βαζεις μια μπαγκαζιερα για τα μεγαλα φορτωματα.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teo-mak @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                      @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                      @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                      Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                      Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                      Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                      Καλοτάξιδο το καινούργιο σου Corolla station wagon.

                      Γιατι station ρε συ?
                      Και το CC το 1.8 εχει μεγαλο χωρο αποσκευων (αν θυμαμαι καλα 480λτ?).
                      Περιμενοντας παιδια, καροτσακια και ολα τα παρελκομενα ή αγοραζεις κατι με μεγαλο χωρο αποσκευων ή παιρνεις κατι που σου αρεσει περισσοτερο (και ας μην εχει τεραστιο χωρο αποσκευων) και βαζεις μια μπαγκαζιερα για τα μεγαλα φορτωματα.

                      Γιατί είναι όμορφο έχει χώρους και δεν είναι σαν το cc που μοιάζει παππουδιαρικο όχημα .
                      Γνώμη μου . ☺

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gchris7 @williamg last edited by

                        @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                        @gchris7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                        @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                        @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                        ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

                        Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

                        Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

                        Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

                        Φαντάζομαι μιλας για το υβρδικο που εχει 290 λιτρα πορτπαγκαζ αν δεν κανω λαθος?

                        Όχι. Το mild λεω (νομιζω 400 λτ εχει αυτο). Δεν εχω αποψη για το φουλ υβριδικο.

                        Εχει 5.2 πραγματικη κατανάλωση το mild hybrid scross? To strong δλδ ποσο εχει?
                        Εμένα Φιλοι με mild vitara καθημερνά στην Αθηνα έχουν 6.5 με 7.

                        williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @teo-mak last edited by

                          @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                          @chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                          @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                          @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                          @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                          Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                          Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                          Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                          Καλοτάξιδο το καινούργιο σου Corolla station wagon.

                          Γιατι station ρε συ?
                          Και το CC το 1.8 εχει μεγαλο χωρο αποσκευων (αν θυμαμαι καλα 480λτ?).
                          Περιμενοντας παιδια, καροτσακια και ολα τα παρελκομενα ή αγοραζεις κατι με μεγαλο χωρο αποσκευων ή παιρνεις κατι που σου αρεσει περισσοτερο (και ας μην εχει τεραστιο χωρο αποσκευων) και βαζεις μια μπαγκαζιερα για τα μεγαλα φορτωματα.

                          Γιατί είναι όμορφο έχει χώρους και δεν είναι σαν το cc που μοιάζει παππουδιαρικο όχημα .
                          Γνώμη μου . ☺

                          Ναι οκ, απλα ψαχνει crossover ή SUV οπως λεει.
                          Οσο για το ενφανισιακο εχουμε πει αυτα ειναι υποκειμενικα.
                          Σε αλλους μπορει να φαινεται σουπερ ντουπερ ξερω γω...

                          Να εχει χωρους, να μην καιει και πανω κατω τα χρηματα που εχει θεσει.
                          Σιγουρα υπαρχουν και αλλες επιλογες.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • williamg
                            williamg @gchris7 last edited by

                            @gchris7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                            @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                            @gchris7 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                            @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                            @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                            ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να διατηρεί προαιρετικά έναν σπορ χαρακτήρα (δικη μου επιθυμία, οχι της γυναίκας), με χαμηλή κατανάλωση και μέχρι 35 χιλιάρικα(

                            Suzuki SCross. Καταναλωση 5.2 πραγματικη. Οδηγική αισθηση και στησιμο πολυ μικροτερου αυτοκινητου. Με τετοιο μπατζετ παιρνετε και 4κινηση για τα βουνα. Αξιοπιστια.

                            Πριν αρχισεις τα "δεν ειναι ομορφο", δες το σε κοκκινο ή μπλε.

                            Οτι και να παρετε καλοταξιδο.

                            Φαντάζομαι μιλας για το υβρδικο που εχει 290 λιτρα πορτπαγκαζ αν δεν κανω λαθος?

                            Όχι. Το mild λεω (νομιζω 400 λτ εχει αυτο). Δεν εχω αποψη για το φουλ υβριδικο.

                            Εχει 5.2 πραγματικη κατανάλωση το mild hybrid scross? To strong δλδ ποσο εχει?
                            Εμένα Φιλοι με mild vitara καθημερνά στην Αθηνα έχουν 6.5 με 7.

                            5.2 μου δειχνει. Δεν μπαινω κεντρο ομως (σπανια κολλαω σε φαναρια). Κυριώς περιαστικούς δρόμους και λίγο εθνικη.

                            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              teo-mak @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              @chrisk6 said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              @teo-mak said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                              Χιλιόμετρα ανά έτος ;
                              Χρήση αστική η χωματόδρομος ;

                              Καθημερινά 30 χλμ (πήγαινε έλα δουλειά) στην εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλης. Συν 1-2 εκδρομές τον μήνα..

                              Καλοτάξιδο το καινούργιο σου Corolla station wagon.

                              Γιατι station ρε συ?
                              Και το CC το 1.8 εχει μεγαλο χωρο αποσκευων (αν θυμαμαι καλα 480λτ?).
                              Περιμενοντας παιδια, καροτσακια και ολα τα παρελκομενα ή αγοραζεις κατι με μεγαλο χωρο αποσκευων ή παιρνεις κατι που σου αρεσει περισσοτερο (και ας μην εχει τεραστιο χωρο αποσκευων) και βαζεις μια μπαγκαζιερα για τα μεγαλα φορτωματα.

                              Γιατί είναι όμορφο έχει χώρους και δεν είναι σαν το cc που μοιάζει παππουδιαρικο όχημα .
                              Γνώμη μου . ☺

                              Ναι οκ, απλα ψαχνει crossover ή SUV οπως λεει.
                              Οσο για το ενφανισιακο εχουμε πει αυτα ειναι υποκειμενικα.
                              Σε αλλους μπορει να φαινεται σουπερ ντουπερ ξερω γω...

                              Να εχει χωρους, να μην καιει και πανω κατω τα χρηματα που εχει θεσει.
                              Σιγουρα υπαρχουν και αλλες επιλογες.

                              Γι’αυτο ρώτησα να μάθω τι χρήση θα έχει το αυτοκίνητο ,αλλά χώμα δεν αναφέρθηκε οπότε το κροσοβερ μάλλον είναι περιττό .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aigaioploos last edited by aigaioploos

                                Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • williamg
                                  williamg @aigaioploos last edited by

                                  @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                  Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                  Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                  Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                  Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                  Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                  Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                  Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    Sirtasos @williamg last edited by

                                    @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                    @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                    Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                    Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                    Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                    Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                    Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                    Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                    Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. Και με ένα από τα υψηλότερα επιτόκια στην αγορά. Αλλά συμφωνώ και με τους δύο όσον αφορά το αμάξι. Θέλω να δω και κάποια άλλα μοντέλα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα μάλλον κατά κει θα πήγαινα. Νομίζω ότι μου τικαρει αρκετά κουτάκια, κάπου θα πρέπει να κάνω και εγώ κάποιες παραχωρήσεις. Μάλλον στο CH-R θα πρέπει να κάνω τις λιγότερες..

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • cirus
                                      cirus @Sirtasos last edited by cirus

                                      @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                      @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                      @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                      Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                      Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                      Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                      Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                      Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                      Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                      Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. Και με ένα από τα υψηλότερα επιτόκια στην αγορά. Αλλά συμφωνώ και με τους δύο όσον αφορά το αμάξι. Θέλω να δω και κάποια άλλα μοντέλα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα μάλλον κατά κει θα πήγαινα. Νομίζω ότι μου τικαρει αρκετά κουτάκια, κάπου θα πρέπει να κάνω και εγώ κάποιες παραχωρήσεις. Μάλλον στο CH-R θα πρέπει να κάνω τις λιγότερες..

                                      αν θες χώρους οπως λες θα κάνεις τις περισσότερες με το chr. Και δεν λέω για το πισω που είναι κλειστοφοβικά. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος και από τους χώρους αποσκευων μικρότερης κατηγορίας οχημάτων. ΠΧ το PUMA μαζί με το megabox ενω είναι πιο μικρή κατηγορία από το chr εχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από αυτό!!!!!! και όχι μονο το puma, αλλα πολλά b-suv

                                      εμφάνιση και οικονομία είναι το CHR , σε όλα τα άλλα είναι μαπα το καρπουζι. αν είναι να πάρεις παππουδιερα (toyota) καλύτερα ε την corolla cross . τουλάχιστον εχει πιο αξιοπρεπεις χώρους και ας είναι ασχημότερη

                                      Cirus the virus

                                      williamg S fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • williamg
                                        williamg @cirus last edited by

                                        @cirus said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                        @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                        @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                        @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                        Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                        Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                        Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                        Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                        Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                        Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                        Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. Και με ένα από τα υψηλότερα επιτόκια στην αγορά. Αλλά συμφωνώ και με τους δύο όσον αφορά το αμάξι. Θέλω να δω και κάποια άλλα μοντέλα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα μάλλον κατά κει θα πήγαινα. Νομίζω ότι μου τικαρει αρκετά κουτάκια, κάπου θα πρέπει να κάνω και εγώ κάποιες παραχωρήσεις. Μάλλον στο CH-R θα πρέπει να κάνω τις λιγότερες..

                                        αν θες χώρους οπως λες θα κάνεις τις περισσότερες με το chr. Και δεν λέω για το πισω που είναι κλειστοφοβικά. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος και από τους χώρους αποσκευων μικρότερης κατηγορίας οχημάτων

                                        εμφάνιση και οικονομία είναι το CHR , σε όλα τα άλλα είναι μαπα το καρπουζι. αν είναι να πάρεις παππουδιερα (toyota) καλύτερα ε την corolla cross . τουλάχιστον εχει πιο αξιοπρεπεις χώρους και ας είναι ασχημότερη

                                        Για χώρους και λοιπές συγκρίσεις αυτο εδώ τα εχει ολα https://www.automobiledimension.com/estate-cars.php (ενδεικτικα λινκ για στασιον-βαγκον - εχει ολες τις κατηγοριες)

                                        Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          Sirtasos @cirus last edited by

                                          @cirus said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                          @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                          @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                          @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                          Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                          Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                          Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                          Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                          Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                          Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                          Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. Και με ένα από τα υψηλότερα επιτόκια στην αγορά. Αλλά συμφωνώ και με τους δύο όσον αφορά το αμάξι. Θέλω να δω και κάποια άλλα μοντέλα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα μάλλον κατά κει θα πήγαινα. Νομίζω ότι μου τικαρει αρκετά κουτάκια, κάπου θα πρέπει να κάνω και εγώ κάποιες παραχωρήσεις. Μάλλον στο CH-R θα πρέπει να κάνω τις λιγότερες..

                                          αν θες χώρους οπως λες θα κάνεις τις περισσότερες με το chr. Και δεν λέω για το πισω που είναι κλειστοφοβικά. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος και από τους χώρους αποσκευων μικρότερης κατηγορίας οχημάτων. ΠΧ το PUMA μαζί με το megabox ενω είναι πιο μικρή κατηγορία από το chr εχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από αυτό!!!!!! και όχι μονο το puma, αλλα πολλά b-suv

                                          εμφάνιση και οικονομία είναι το CHR , σε όλα τα άλλα είναι μαπα το καρπουζι. αν είναι να πάρεις παππουδιερα (toyota) καλύτερα ε την corolla cross . τουλάχιστον εχει πιο αξιοπρεπεις χώρους και ας είναι ασχημότερη

                                          Δεν μου φάνηκαν τόσο μικροί όταν το είδα να σου πω την αλήθεια. Για ένα παιδί νομίζω δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αν γίνουν δύο δεν ξέρω...
                                          Δεν ξέρω ρε γαμωτο, πραγματικά αν το opel astra h που έχω τώρα δεν έβγαινε νοκ άουτ δεν θα το σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή να πάρω καινούριο αυτοκίνητο.
                                          Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, γιατί ναι μεν θέλω κάτι οικονομικό, με χώρους κτλ λόγω οικογένειας, απ την άλλη 30 χρονών να πάρω ένα αυτοκίνητο που θα επέλεγε ο παππούς μου, μου κακοφαινεται...

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @Sirtasos last edited by cirus

                                            @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                            @cirus said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                            @sirtasos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                            @williamg said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                            @aigaioploos said in Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV:

                                            Στην εποχή που έρχεται, η οικονομία χρήσης θα είναι το no1 ζητούμενο.
                                            Οπότε, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με full hybrid σύστημα (όχι mild hybrid), με λογικό βάρος, βολικό μέγεθος (για τις ελληνικές αστικές οδικές συνθήκες) και αποδεκτούς χώρους για ένα ζευγάρι με ένα παιδί στα σχέδια, θεωρώ ότι είναι το CH-R 1.8.
                                            Στο προηγούμενο, το οποίο είχα κάνει test drive και επιπλέον το είχα οδηγήσει νοικιασμένο Αθήνα - Πήλιο, το μόνο που με "χάλασε" ήταν η κάπως κλειστοφοβική καμπίνα αλλά ίσως αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου.

                                            Θα σταθώ λίγο στο full hybrid της ΤΟΥΟΤΑ, αν και δεν έχω πλέον TOYOTA, οπότε δεν τη διαφημίζω. Αν δείτε γύρω σας, ένα σωρό νέα Taxi Corolla hybrid έχουν κυκλοφορήσει και, παρά το γεγονός ότι καίνε βενζίνη, οι επαγγελματίες (που γνωρίζουν τι αξία έχει για τη δουλειά τους η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομία καυσίμου) επιλέγουν αυτό το powertrain, παρά το γεγονός ότι το πετρέλαιο κίνησης έχει 30 λεπτά κάτω από τη βενζίνη. Αυτό κάτι λέει, νομίζω για την πραγματική οικονομία που μπορεί να κάνει αυτή η υλοποίηση, γλιτώνοντάς σε μάλιστα από ανολοκλήρωτες αναγεννήσεις DPF άμα κάνεις συχνά μικροδιαδρομές.

                                            Προσωπικά, αν έβγαινε ένα πιο φωτεινό CH-R σε bodyshape, δε θα το σκεφτόμουν καν. Αλλά ακόμα και έτσι, το θεωρώ ένα μοντέλο πολύ ταιριαστό με την ελληνική πραγματικότητα.

                                            Και για εμάς πάντως απορρίφθηκε απ τα πρώτα λόγω της σκοτεινιας/bodyshape (και δευτερευόντως λόγω τουπε αντιπροσωπείας - σε λίγο θα πρέπει να σκας με βίσμα απ τα μεσα για να σε εξυπηρετήσουν).

                                            Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. Και με ένα από τα υψηλότερα επιτόκια στην αγορά. Αλλά συμφωνώ και με τους δύο όσον αφορά το αμάξι. Θέλω να δω και κάποια άλλα μοντέλα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα μάλλον κατά κει θα πήγαινα. Νομίζω ότι μου τικαρει αρκετά κουτάκια, κάπου θα πρέπει να κάνω και εγώ κάποιες παραχωρήσεις. Μάλλον στο CH-R θα πρέπει να κάνω τις λιγότερες..

                                            αν θες χώρους οπως λες θα κάνεις τις περισσότερες με το chr. Και δεν λέω για το πισω που είναι κλειστοφοβικά. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος και από τους χώρους αποσκευων μικρότερης κατηγορίας οχημάτων. ΠΧ το PUMA μαζί με το megabox ενω είναι πιο μικρή κατηγορία από το chr εχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από αυτό!!!!!! και όχι μονο το puma, αλλα πολλά b-suv

                                            εμφάνιση και οικονομία είναι το CHR , σε όλα τα άλλα είναι μαπα το καρπουζι. αν είναι να πάρεις παππουδιερα (toyota) καλύτερα ε την corolla cross . τουλάχιστον εχει πιο αξιοπρεπεις χώρους και ας είναι ασχημότερη

                                            Δεν μου φάνηκαν τόσο μικροί όταν το είδα να σου πω την αλήθεια. Για ένα παιδί νομίζω δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αν γίνουν δύο δεν ξέρω...
                                            Δεν ξέρω ρε γαμωτο, πραγματικά αν το opel astra h που έχω τώρα δεν έβγαινε νοκ άουτ δεν θα το σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή να πάρω καινούριο αυτοκίνητο.
                                            Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, γιατί ναι μεν θέλω κάτι οικονομικό, με χώρους κτλ λόγω οικογένειας, απ την άλλη 30 χρονών να πάρω ένα αυτοκίνητο που θα επέλεγε ο παππούς μου, μου κακοφαινεται...

                                            Δεν υπάρχει προβλημα και με 2 παιδια στο CHR και ας είναι κλειστοφοβικά, χωράνε ανετα. Με τα μπαγαζια τους και τα δικά σας υπάρχει ομως πολύ μεγάλο θεμα. Το πορτ μπαγκαζ είσαι σίγουρος οτι το είδες?????? είναι ανεκδοτο

                                            Δες το KUGA που είναι ίδια κατηγορία και αμαξάρα και γύρνα πίσω να μας πεις εσυ πως σου φάνηκε!!!!

                                            σου βάζω 2 ενδεικτικες φωτο, αν τα δεις κοντα, μες στο kuga μπαινει ενα chr
                                            e8224ce9-8f73-49ee-a740-ea6096ae77ed-image.png
                                            670ac098-ac7a-4dfa-964c-a1de91ab8e74-image.png

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr