Youtube Video
Σοβαρό πρόβλημα για τα ευρωπαϊκά ακόμα και για το Yaris!
Δεν ειναι σπορτίφ, αλλά παραμένει φλατ στις στροφές, το τιμόνι είναι άμεσο, έχει ανάκτηση ενέργειας σαν τα ηλεκτρικά και ανώτερο από τα υβριδικά με αποτέλεσμα να φρενάρει πριν τις στροφές με το σήκωμα του ποδιού από το γκαζι. Έτσι η δυναμική οδήγηση γίνεται παιχνιδάκι. Η δύναμη του αυτοκινήτου είναι μεγάλη, δεν θυμίζει θερμικό με 200 άλογα αλλά μέχρι τα 120χλμ/ώρα είναι ίσως το γρηγορότερο στην κατηγορία του! Τα χιλιόμετρα μαζεύονται γρήγορα
Κινείται πολύ εύκολα κυρίως ηλεκτρικά!
Στην πολη είναι εργαλείο!
Του δοκιμαστή του άρεσε το κιβώτιο που είναι πιο ήσυχο από το ecvt και δεν έχει αυτήν την αίσθηση πως πατινάρει, γενικα σε ταχύτητες πόλης μέχρι τα 80 χλμ/ ωρα η αίσθηση είναι ίδια με ηλεκτρικό διότι στο mode αυτό διαθέτει μια σχέση όπως τα ηλεκτρικά
Σε χαλαρές διαδρομές προς ένα χωριό που πήγε αυτος είναι τελειως αθόρυβο και καταναλώνει 2,9λ/100χλμ
Πρέπει να ξυπνήσουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές