-
@gatoz said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
σουβια ο γατος χρειαζεται εκτος απο τις βολταρες του στα βουνα γιατι δεν θελουνε γιογκα να μπεις και να βγεις
μετα βλεπεις και μπουτακια στα φαναρια ενω αμα εισαι απο κατω ουτε τιραντα απο σουτιενΣωστο και αυτο.
-
η αγορα παει εκει που θελουν οι καταναλωτες και αυτοι, εχουν ψηφισει με τα πορτοφολια τους σουβια. Σχετικα με τα points που εχεις μαζεψει, δεν εχεις λαθος, αλλα καποια ειναι ειτε παρατραβηγμενα ειτε εχουν τις ριζες τους στην αμερικανικη αγορα. Πχ αυτο που λες για την ορατοτητα παιδιου, ναι ισχυει για f350, αλλα οχι για τα b-suv και c-suv που βλεπουμε στους ευρωπαικους δρομους.
-
@williamg said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Και ερωτώ με ελάχιστη διάθεση προβοκάτορα και μπολικη άγνοια.
Γιατί θέλουμε (ως αγορά) SUV (αντί για κλασικά σενταν/χατσμπακ)?
Συν των SUVΚαλύτεροι χώροι για το ίδιο μήκος (χωρίς καθόλου να είναι κανόνας όμως καπτουρ, κιου3 ακούτε;)
Ξεκινάς με αυτογκόλ , πιο φαρδύ και πιο ψηλό μέσα στην καμπίνα και 50 λίτρα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ -μιλάω για το Captur
υψος που σου επιτρεπει να καβαλάς πεζοδρόμια (σου δινει τη δυνατοτητα να παρανομεις δλδ) και ναι και όχι , ίσως να μπορείς να παρκάρεις σε διπλανά χωράφια κτλ
υψος που σου επιτρεπει να βλεπεις καλυτερα οταν βγαινεις απ τα στενα (αλλα συνηθως η μουρη σου ειναι λιγο πιο μακρουλη οποτε ναι)
υψος που σε κανει να νιωθεις οτι ανεβηκες κλαση (ψυχολογικος παραγων πολυ σημαντικοι αυτοι οι παραγοντες γμτ) V
ογκος που κανει τους αλλους στο δρομο να σε σεβονται (ή να νομιζεις οτι σε σεβονται περισσοτερο) V
(κυριως για γυναικες) υπαρχει αμερικανικη καταγεγραμμενη μελετη απ οπου και μας ηρθε η μοδα οτι νιωθουν πολυ λιγοτερο ευαλωτες. Βαριεμαι να την βρω αλλα χαρακτηριστικα αναφερανε οτι μια γυναικα σε ενα καμπριο ειναι σα να φωναζει "ειμαι διαθεσιμη" ενω μια γυναικα σ ενα φορτηγακι δινει τελειως αλλα/πιο δυναμικα μηνυματα.
ογκος/βαρος/ασφαλεια: αν και δεν χρειαζονται παλι υπαρχουν μελετες που λενε το αυτονοητο. Αν τρακαρει σενταν με SUV κοιτα να μην εισαι στο σενταν. Και επειδη ζουμε στην πιο αμοραλιστικη εποχη μετα την πυρηνικη μπομπα παιρνουμε SUV για να μην ειμαστε στο σενταν. Αν εμβολίσουν suv τότε το πιο πιθανό είναι να τουμπάρει
ευκολοτερος χωρος φορτωσης (συνηθως)
δεν ειμαστε μπουμερς αλλα το επομενο Vπλην
πιο βαρια
περισσοτερα λεφτα για καυσιμα Μικρές διαφορές στα αδερφικά μοντέλα , υπαρκτές βέβαια
χειροτερες αποδοσεις (αλλα η κατασταση σωθηκε απ τις μπαταριες/ηλεκτροκινηση τα οποια υποτιθεται οτι θυα σωζανε το κλιμα)χειροτερα για ασφαλεια πεζων/ποδηλατωμ και οτι αλλο ατυχο κοπανησει στον τοιχο της μουρης μας Τα ίδια αστέρια παίρνουν στο ncap , αν χτυπήσεις πεζό είτε με χαμηλό είτε με ψηλό αμάξι ... κλάψε τον
χειροτερη ορατοτητα μπροστα (καπου διαβαζα οτι ενα παιδι μπροστα το βλεπει πιο ευκολα οδηγος τανκ παρα οδηγος τυπικου SUV) υπερβολές
ψηλοτερο κεντρο βαρους (χωρις τον αη-εσ-πι τον θαυματουργο θα ειχαμε αγορασει πολλα οικοπεδα V
ψηλοτερα και αρα ευπαθεια στον πλευρικο ανεμο V
ψηλοτερα και αρα πιο σκληρες αναρτησεις μπας και στριψει αλλα τρως γκαπ γκουπ + ευκολοτερα ζαλιζονται οι πισω και αρα μαζευεις εμετους συχνοτερα V
μεγαλυτερα/ακριβοτερα λαστιχα αλλα αυτο ειναι και καλο αν εισαι εμπορος ελαστικων V
οικολογικα μιλωντας διαβαζα οτι όλο το καλο που εχει γινει σχετικα με την μειωση CO2 με ολα τα ηλεκτρικα μαζι εχει ακυρωθει στην πραξη απ τα SUV υβριδικα ή μη. Οπότε μηδεν εις το πηλικο.Οπότε; Συμπέρασμα;
Στα δικά μου "συν" βάζω και το εύκολο βάλε βγάλε των παιδιών μέσα .
όπως και το δικό μου μπες βγες που αρκετές μέρες ξεπερνά τις 10 φορές για πλάκα -
Για τον οικογενειάρχη, η σωστή λύση ήταν τύπου Audi Allroad ή κάποιου αντίστοιχου Volvo cross country.
Μη πω για κανένα παλιότερο Skoda Yeti... , ή για κανένα Renault Kangoo Pumpa.
To off road είναι χόμπι.
-
Γιατί χωράμε άνετα οι ψηλοί, χωρίς να πρέπει να κάνουμε ασκήσεις ΟΥΚ και έχουμε και μικρότερο μήκος αυτοκινήτου, δηλαδή πιο εύκολο παρκάρισμα στην πόλη.
-
Τα SUV λόγω ύψους έχουν τη δυνατότητα να παρανομούν καβαλώντας πεζοδρόμια, όμως ταυτόχρονα δε μπορούν να έχουν τις ίδιες επιδόσεις και κρατήματα ώστε να παρανομούν σε άλλους τομείς όπως τα σπορ αυτοκίνητα. Καλά πήγε αυτό!
-
Είμαι κατά τι σοφότερος. Ευχαριστώ
-
-
@antonakis said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Και τελικά, εκτός δρόμου πας με ότι θες...
Φανταστικό project, το είδα όλο και περιμένω το επόμενο! εντάξει θα παίξει φουλ κοπτοραπτική και μόνο Piccanto δε θα είναι στην τελική μορφή. Θα ήθελα πολύ να δω τη φάτσα των υπαλλήλων του Κτέο αν δοκίμαζε κάποιος κάτι ανάλογο εδώ.
Στο δια ταύτα, τα παλιότερα αυτοκίνητα που δεν είχαν μάσκες μπροστά και ήταν ψηλότερα πήγαιναν άνετα χωματόδρομους. Το 2002 είχα ένα Citroen ZX που ήταν στο ίδιο στυλ. Βέβαια όταν ξεκινήσουν τα πιο δύσκολα οποιοδήποτε μπροστοκίνητο θα έχει σοβαρό πρόβλημα καθώς δεν έχεις τη δυνατότητα να πάρεις παντού φόρα.
-
Η ΖΧ ειδικά στις εκδόσεις με αυτούς τους προφυλακτηρες είχε απόσταση απο το έδαφος μεγαλύτερη από πολλά σημερινά σουβοειδή.
-
@georgemit said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Η ΖΧ ειδικά στις εκδόσεις με αυτούς τους προφυλακτηρες είχε απόσταση απο το έδαφος μεγαλύτερη από πολλά σημερινά σουβοειδή.
Για απόσταση από το έδαφος δε γνωρίζω ακριβώς πόση είχε αλλά η γωνία προσέγγισής ήταν μακράν καλύτερη από τα περισσότερα SUV. Αντικειμενικά όμως δε βλεπόταν . Οι μάσκες έδωσαν πολλούς πόντους εμφανισιακά.
-
-
@georgemit said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Αυτή αν θυμάμαι καλά ήταν η έκδοση Monte Carlo. Καμία σχέση εμφανισιακά αν και σήμερα ξενίζουν πολύ οι κίτρινοι προβολείς ομίχλης (βέβαια λειτουργικά είναι καλύτεροι στην ομίχλη δεν έμπαιναν τυχαία).
-
Είναι η volcane, έβγαινε στη pre fl με τον 1.6 και τον 1.9.
Αργότερα με το fl μετονομάστηκε σε monte carlo, monte carlo s κλπ και έβγαιναν έτσι και τα 14άρια. -
-
@antonakis said in Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.:
Αμαξάρα το ΖΧ. Είχα 2 1.4 Αβαντάζ του 1991 που ήταν από τα πρώτα που ήλθαν και Χαβάη η τελευταία έκδοση το 1997 μετά την Μόντε Κάρλο....
-
Η avantage του 91 ασχημούλα.
Η hawai του 97 πολύ πιο όμορφη, με υδραυλικό τιμόνι και πολλαπλό ψεκασμό.
Ηταν εμφανής η διαφορά μονού - πολλαπλού στον δρόμο; -
Ο μονός ψεκασμός πιο άμεσος. Ο πολλαπλός έπρεπε να ανεβάσει στροφές για να αποδώσει.
Του 97 είχε αερόσακο οδηγού, υδραυλικό τιμόνι, αιρκοντίσιον και πολλαπλό ψεκασμό και λόγω της έλευσης του ξαρά την πήρα σε καλή τιμή στα 3.700.000. Είχα πάρει στα 2.600.000 συν 400.000 για την αγορά απόσυρσης, στα 3.000.000 την πρώτη.
-
4.200.000 αν θυμάμαι καλά είχε πάρει ο πατέρας 10ο/92 την 1.6 volcane κόκκινη με air-condition.
Τα off road γίνονται SUV και τα SUV, Crossover.