-
Γράψτε ρε και πόσα χλμ κάνετε με τι όχημα και σε τι διαδρομές με αυτά τα λεφτά.
Γιατί εγώ 20€ ντίζελ έβαζα, 20€ βάζω... -
Πριν λίγες μέρες κάναμε κουβέντα για το πόσο "ωραίο" είναι το εσωτερικό μια μπεμπέ 15ετιας σε σύγκριση με Τέσλα...
Αυτό που πραγματικά μας απασχολεί είναι πόσο ωραίο είναι ένα σύγχρονο του Τέσλα που πωλείται ως ανταγωνιστής του.
Έβαλα στο νήμα της ηλεκτροκίνησης βιντεάκι απ το επερχόμενο ΚΙΑ σουβακι, με κάτι ηλεκτρικά κινούμενες κονσόλες και εναλλασομενες οθόνες αφής αντί για χειριστήρια και κουμπακια καπασιτιβ που ανοίγουν κρυφά πτυσσόμενα ντουλαπάκια και στο τέλος λες "ήμαρτον" και χειροκροτεις το Τέσλα που τα έχει όλα ωραία κι απλά σε μια κεντρική οθόνη.Όσοι δυσαρεστουνται με τα Τέσλα, θα τα μουτζωσουν τελείως τα ασιατικα που έρχονται.
-
Καταναλώσεις i30 1.5 160 48v μετά από 11 μήνες συμβίωσης.
-
Επαρχιακό δίκτυο στο οποίο κάνω και το 90% των μετακινήσεών μου 4,8 με 5,2 με κανονική οδήγηση χωρίς να πηγαίνω σαν κότα.
-
Εθνική οδός: 5,8 με 6,1 με ταχύτητες γύρω στα 120. Ακόμα και με 150άρες δεν έχω δει πάνω από 7.
-
Πόλη: Αν περιλαμβάνει και ανοιχτούς δρόμους στυλ Κηφισού 7 με 7,5. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα - ξεκίνα 9 με 9,5.
Στο αμάξι πλέον βάζω μόνο 98άρα και δεν έχει ακόμα ούτε 9k km οπότε περιμένω να πέσει λίγο ακόμα.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί όταν το πήρα ήμουν προετοιμασμένος για 8άρια.
-
-
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καταναλώσεις i30 1.5 160 48v μετά από 11 μήνες συμβίωσης.
-
Επαρχιακό δίκτυο στο οποίο κάνω και το 90% των μετακινήσεών μου 4,8 με 5,2 με κανονική οδήγηση χωρίς να πηγαίνω σαν κότα.
-
Εθνική οδός: 5,8 με 6,1 με ταχύτητες γύρω στα 120. Ακόμα και με 150άρες δεν έχω δει πάνω από 7.
-
Πόλη: Αν περιλαμβάνει και ανοιχτούς δρόμους στυλ Κηφισού 7 με 7,5. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα - ξεκίνα 9 με 9,5.
Στο αμάξι πλέον βάζω μόνο 98άρα και δεν έχει ακόμα ούτε 9k km οπότε περιμένω να πέσει λίγο ακόμα.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί όταν το πήρα ήμουν προετοιμασμένος για 8άρια.
Στην εθνικη παντως εμενα το διλιτρο μου με τετοιες ταχυτητες αντε να καιει 1 λιτρο παραπανω. Για τα 120-130 λεω, στα 150 σιγουρα καιω παραπανω απο 7, γυρω στο 9-10 περιπου. Αν και μου κανει εντυπωση πως καις μονο 7 εκει. Στα 180 πχ ποσο καις (εστω για τις σπανιες φορες που τα πιανουμε)?
Στην πολη παλι 9.5 σπανια βλεπω με το 207 μου, αντε σε υπερβολικα πολλη κινηση. Αλλα δεν φημιζεται και για την χαμηλη του καταναλωση γενικα.
Ουσιαστικα καις πανω κατω στα ταξιδια οσο το αυτοκινητο που εχω για ταξιδια και στην πολη οσο το αλλο που εχω.για πολη. Περιμενα καλυτερα πραγματα. -
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καταναλώσεις i30 1.5 160 48v μετά από 11 μήνες συμβίωσης.
-
Επαρχιακό δίκτυο στο οποίο κάνω και το 90% των μετακινήσεών μου 4,8 με 5,2 με κανονική οδήγηση χωρίς να πηγαίνω σαν κότα.
-
Εθνική οδός: 5,8 με 6,1 με ταχύτητες γύρω στα 120. Ακόμα και με 150άρες δεν έχω δει πάνω από 7.
-
Πόλη: Αν περιλαμβάνει και ανοιχτούς δρόμους στυλ Κηφισού 7 με 7,5. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα - ξεκίνα 9 με 9,5.
Στο αμάξι πλέον βάζω μόνο 98άρα και δεν έχει ακόμα ούτε 9k km οπότε περιμένω να πέσει λίγο ακόμα.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί όταν το πήρα ήμουν προετοιμασμένος για 8άρια.
Ουσιαστικα καις πανω κατω στα ταξιδια οσο το αυτοκινητο που εχω για ταξιδια και στην πολη οσο το αλλο που εχω.για πολη. Περιμενα καλυτερα πραγματα.
ωραίος συλλογισμός, με ένα αυτοκίνητο όμως, μικρή λεπτομέρεια.
Στα 180 δε ξέρω πόσο καίω, δε κοιτάω κατανάλωση τότε, ούτε ταξιδεύω με τέτοιες ταχύτητες.
Κόρινθο - Αθήνα πάντως με 150 - 160, δε με πέρασε κανείς εκτός από ένα porsche, έγραψα στρογγυλό 7άρι. -
-
Και εγώ περίμενα καλύτερα.
Γιατί δε γράφεις με 140-150 άλογα βενζίνης 3,5-4 λίτρα;
Να το πουλήσεις.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καταναλώσεις i30 1.5 160 48v μετά από 11 μήνες συμβίωσης.
-
Επαρχιακό δίκτυο στο οποίο κάνω και το 90% των μετακινήσεών μου 4,8 με 5,2 με κανονική οδήγηση χωρίς να πηγαίνω σαν κότα.
-
Εθνική οδός: 5,8 με 6,1 με ταχύτητες γύρω στα 120. Ακόμα και με 150άρες δεν έχω δει πάνω από 7.
-
Πόλη: Αν περιλαμβάνει και ανοιχτούς δρόμους στυλ Κηφισού 7 με 7,5. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα - ξεκίνα 9 με 9,5.
Στο αμάξι πλέον βάζω μόνο 98άρα και δεν έχει ακόμα ούτε 9k km οπότε περιμένω να πέσει λίγο ακόμα.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί όταν το πήρα ήμουν προετοιμασμένος για 8άρια.
Ουσιαστικα καις πανω κατω στα ταξιδια οσο το αυτοκινητο που εχω για ταξιδια και στην πολη οσο το αλλο που εχω.για πολη. Περιμενα καλυτερα πραγματα.
ωραίος συλλογισμός, με ένα αυτοκίνητο όμως, μικρή λεπτομέρεια.
Στα 180 δε ξέρω πόσο καίω, δε κοιτάω κατανάλωση τότε, ούτε ταξιδεύω με τέτοιες ταχύτητες.
Κόρινθο - Αθήνα πάντως με 150 - 160, δε με πέρασε κανείς εκτός από ένα porsche, έγραψα στρογγυλό 7άρι.Ναι ενα αυτοκινητο ειναι απλα θελω να πω οτι οι καταναλωσεις σου δεν μου φαινονται καλες ουτε για αστικο κυκλο ουτε για περιαστικο δεδομενου του αυτοκινητου σου.
Στα 150 εχεις στιγμιαια καταναλωση 7? Η γενικα στο ταξιδι που επιασες μερικες φορες 150-160χλμ?
-
-
Σαν την bmw 320 δεν έχει.
-
Εεε ναι είναι η άποψή σου, δε γνωρίζω τι κριτήρια έχεις αλλά σεβαστή η γνώμη σου.
Εγώ από την άλλη είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί το αυτοκίνητο σπανίως κινείται στην Αθήνα. Το πήρα για βόλτα και ταξίδια.
Αν ήμουν μόνιμος κάτοικος πρωτεύουσας ίσως να μην αγόραζα αυτό.
Το κάθε αυτοκίνητο έχει τη χρήση του, κανένα δε τα κάνει όλα τέλεια. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σαν την bmw 320 δεν έχει.
Eνα τεστ που ειχαν κανει στο topgear παλια μ'ενα τοτε auris και με μια Μ3 Ε90 που στις χαμηλες ταχυτητες ειχαν πανω κατω ιδια καταναλωση το'χεις δει? Αν οχι δες το. Θα σου λυσει και πολλες αποριες για τις πραγματικες καταναλωσεις που παρα τις φανφαρες για υβριδια κλπ κλπ στην πραγματικοτητα η διαφορα ειναι απο μικρη εως ελαχιστη, σε ιδιες συνθηκες χρησης παντα.
-
Ναι, δεν την είχα δει νομίζεις.
Χαζομάρες τηλεοπτικών προγραμμάτων να χαίρονται οι κληρονόμοι. Η bmw στα 120 χλμ /ώρα είχε πολυ καλή κατανάλωση, ισχύει αυτο. Αλλά γενικά δεν μπορεί να πιάσει κανένα σύγχρονο υβριδικό.
-
Το συμπέρασμα της εκπομπής όμως ισχύει:
It's not what you drive, it's how you drive. -
Oh noooo!
In other news!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, δεν την είχα δει νομίζεις.
Χαζομάρες τηλεοπτικών προγραμμάτων να χαίρονται οι κληρονόμοι. Η bmw στα 120 χλμ /ώρα είχε πολυ καλή κατανάλωση, ισχύει αυτο. Αλλά γενικά δεν μπορεί να πιάσει κανένα σύγχρονο υβριδικό.
Κανονικα θα'πρεπε να ειχε 40-50% λιγοτερη καταναλωση ενα συγχρονο υβριδικο 1500αρι σε σχεση με ενα διλιτρο παλαιας κοπης στο ταξιδι, οχι να εχουν 1-1,5 λιτρο διαφορα και να το θεωρουμε και καλη καταναλωση. Αυτο λεω, οχι οτι καιω εγω λιγοτερο. Aυτο θα'λειπε στην τελικη.
-
Mild hybrid είναι, όχι full hybrid.
Το σύστημα λειτουργεί αποκλειστικά στην πόλη.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Mild hybrid είναι, όχι full hybrid.
Το σύστημα λειτουργεί αποκλειστικά στην πόλη.
Εκτος δηλαδη δεν λειτουργει παραλληλα μειωνοντας εστω λιγο την καταναλωση? Αν οχι τοτε πασο.
Και στην πολη παντως η καταναλωση δεν ειναι και ιδιαιτερα χαμηλη. Τα mild hybrid πιο πολυ μαρκετινγκ μου κανουν παρα ουσια. Το 1500αρι yaris πχ, οσο και να μην το συμπαθω, γυρω στο 4 εχει στην πολη που ειναι καταπληκτικη καταναλωση κι οντως ειναι full hybrid. Τωρα τα 7,5αρια κλπ για νορμαλ κινητηρες μου κανουν, ουτε mild ουτε τιποτα. -
Όχι καθόλου εκτός πόλης.
Κοίτα είναι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών με turbo και 150 άλογα.
Και έχει μέση κατανάλωση ίση με ένα αυτοκίνητο των 90 αλόγων πριν μια 12-15ετια.
Θα μπορούσε να είναι καλύτερο; Ναι! Γενικά η Hyundai δεν φημίζεται για την οικονομία των μοντέλων της. Αλλά γενικά σε κάθε περίπτωση είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με καλή καταναλωση
-
Οι κορεατες μπορούν να βάλουν τα γυαλιά (σι γουοτ αη ντιντ δεαρ...) σε πολλούς κατασκευαστές σε όλους τους τομείς, αλλά φαίνεται να μην παίρνουν πολύ στα σοβαρά την κατανάλωση.
Γιατί άραγε; μήπως επειδή σε Ασία και Αμερική που πουλάνε κατά κόρον, τα καύσιμα είναι πολύ φθηνότερα; -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όχι καθόλου εκτός πόλης.
Κοίτα είναι ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών με turbo και 150 άλογα.
Και έχει μέση κατανάλωση ίση με ένα αυτοκίνητο των 90 αλόγων πριν μια 12-15ετια.
Θα μπορούσε να είναι καλύτερο; Ναι! Γενικά η Hyundai δεν φημίζεται για την οικονομία των μοντέλων της. Αλλά γενικά σε κάθε περίπτωση είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με καλή καταναλωση
160 βεβαίως βεβαίως μη μου κλέβεις 10 αλογάκια.
Πιστεύω ότι έτσι όπως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του i30 (κάτι αντίστοιχο έχει και το golf) με το εκταταμένο start stop και το sailing κάνω περισσότερο οικονομία ακριβώς εκεί που κινούμαι εγώ, δλδ ανοιχτούς επαρχιακούς δρόμους.
Τώρα αν ο φίλος @driver-m περιμένει να καίω 50% σε σχέση με τη δίλιτρη bmw του (αλήθεια τι χρονολογίας;) η οποία θα καίει φαντάζομαι γύρω στα 7 με 120κμ/ω, δηλαδή 3,5 στα 100, ε δε πάει και με αέρα. turbo 160 άλογα είναι.
Άλλωστε και η bmw αφού δε τραβάει κανένα ζόρι στα 120 οικονομική είναι.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά