-
Καλησπερα ειμαι αναμεσα στα 4 αυτα αμαξια για να επιλεξω το επομενο μου αυτοκινητο. θα ηθελα να μαθω περισσοτερο στις παρακατω κατηγοριες που κερδιζουν και που χανουν αυτα τα αμαξια.
Κοστος συντηρησης
Οδηγικη ασφαλεια
οικονομια καυσιμου
συνηθεστερα προβληματα
καυσιμο βενζινηγια το civic για πιο συγκεκριμενα κοιταω περισσοτερο 1.0cc 126bhp
για το ceed το gt line 1.4cc 140bhpγια τα αλλα δυο ομολογω πως δεν εχω ψαξει πολλα πραγματα αλλα θα ηθελα να ακουσω την γνωμη ανθρωπων που τα εχουν αυτα τα αμαξια
ολα θα ειναι απο το 2019 και πανω. -
Το fiesta πώς κολλάει με τα υπόλοιπα; Μήπως θέλεις να πεις focus;
-
ναι εχεις δικιο το focus εννοουσα
-
Μακράν Φόκους και Σιβικ είναι πολύ καλύτερα αμάξια από τα Κορεάτικα.
-
Σε θέμα αξιοπιστίας, βλαβών και οικονομικότερων ανταλλακτικών τα κορεατικά είναι ότι καλύτερο. Το focus δεν θα το προτιμούσα ακριβώς για το αντίθετο από τους παραπάνω λόγους. Το civic δεν θα ήθελα λόγω του υπερτιμημενου ως μεταχειρο, έλλειψης ανταλλακτικών και υψηλής τιμής αυτών.
-
Τα κορεάτικα δε νομίζω να έχουν και τόσο φθηνά ανταλλακτικά πλέον. Ίσως είχαν τίποτα Getz και accent. Ειδα τιμές ανταλλακτικών του i30 και έπαθα πλάκα. Τα side skirts του Ν, 1.100€.
Προσωπικα θα αγόραζα οποιο μου άρεσε περισσότερο και θα έδινα μεγαλύτερο βάρος στη σχέση τιμής - χιλιομέτρων - κατάστασης - εξοπλισμού.
Υπόψιν τα 1.000αρια civic νομίζω θα τα βρεις ακριβότερα από όταν πωλούνταν καινούρια το 18 και το 19.
Αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά πάρε καινούριο i30.
-
Υπάρχουν ένα σωρό ανεξάρτητοι εισαγωγεις.
-
Με τη σειρά:
Civic
Focus
Ceed
I30 -
focus civic εξαρταται ποιο θα βρεις σε καλύτερη κατασταση και ποιο σου αρεσει περισσοτερο
καινουριο I30 στα ιδια λεφτα και ξεμπερδευεις με τους απατεωνες μαντραδες και έχεις το κεφσλι σου ησυχο
απο αξιοπιστία civic και κορεατικα
κοστος συντηρησης, ανταλλακτικα ολα στο ιδιο καζανι βράζουνε
-
Παρά το ότι έχω i30, επειδή ο φίλος ψάχνει για μεταχειρισμένο, άρα υποθέτω μοντέλο πριν το 20, μάλλον θα το άφηνα τελευταίο λόγω εμφάνισης.
Το pre - facelift δε μου άρεσε ιδιαίτερα, όπως και δε με τρελαίνει και το fl στις απλές εκδόσεις πλην της Ν line. -
Μην μπλέκετε την εξωτερική εμφάνιση. Είναι εντελώς υποκειμενικό.
-
Το civic σβηστό. Πανάκριβο, με πανάκριβα ανταλλακτικά, μη εμπορικό. Η i30 η focus. Εάν θέλεις οδική συμπεριφορά, σπορ κράτημα πας focus. Το i30 καλύτερο value of money.
-
επειδη βλεπω πολλοι αναφερουν για τα ανταλλακτικα του civic, ειναι στην κατηγορια τιμης τυπου BMW Audi Mercedes? Επισης to i30 fastback σε καινουριο θα αξιζε σαν υβριδικο?
-
Τα αναλώσιμα του CIVIC (λάδια φίλτρα) είναι στα ίδια πλαίσια της κατηγορίας.
Σε κάτι ιδιαίτερο, εάν και εφόσον χαλάσει, (σπάνια) η HONDA είναι μια από της εταιρίες, που τα ανταλλακτικά της, είναι ποιοτικότερα από της προτάσεις της ελεύθερης αγοράς, είτε σε ιμιτασιόν, είτε σε επωνύμου κατασκευαστή .
-
θα έλεγα η καλύτερη επιλογή είναι το civic, αλλά επειδή έχουν πωληθεί ελάχιστα και είναι ανύπαρκτο το δίκτυο που θα βρεις να αγοράσεις; Στο car ιδιώτες στην αθήνα είδα οτι πουλάνε μόνο ένα, το sedan, στα 23Κ το οποίο πριν πέντε έτη που το αγόρασε είχε 22Κ. Άρα και αυτά που θα βρεις θα έχουν υπερβολικές τιμές.
συνεπώς focus.
-
@ektoras said in civic , ceed, fiesta or i30 fastback:
Τα αναλώσιμα του CIVIC (λάδια φίλτρα) είναι στα ίδια πλαίσια της κατηγορίας.
Σε κάτι ιδιαίτερο, εάν και εφόσον χαλάσει, (σπάνια) η HONDA είναι μια από της εταιρίες, που τα ανταλλακτικά της, είναι ποιοτικότερα από της προτάσεις της ελεύθερης αγοράς, είτε σε ιμιτασιόν, είτε σε επωνύμου κατασκευαστή .
Μην το λες για τα ποιοτικά γιατί ο αισθητήρας οξυγόνου και 500€ είχε και bosch ήταν και στις 130000km το είπε.
civic , ceed, fiesta or i30 fastback