-
@piliourits Λάθος, μπαίνεις σε νερά που δεν γνωρίζεις.
Εάν παρατήρησες πωλούσαν τεχνολογία σε αυτοκίνητα με πολλά hype στοιχεία για να αποδυναμώσουν τις αντιστάσεις τους.
Αυτό ονομάζεται ελαστικότητα προσφοράς ως προς την τιμή. Ψάξε και δες τι σημαίνει και πώς μπορεί να την εκμεταλλευτεί η βιομηχανία και κατά επέκταση και εμείς σε δεύτερο χρόνο.
Με αυτόν τον τρόπο έχει ύπαρξη η επιταγχυνση της τεχνολογίας τον τελευταίο αιώνα.
Πριν 4-5 έτη ήταν αδιανόητο να έχουμε ηλεκτρικα με 15-20Κ ....πλέον με νέες μπαταρίες νατρίου παρουσιάστηκε ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τα πάντα μέσα και 15Κ, όχι τετρακυκλο. Αλλά κανονικό αυτοκίνητο και με μεγάλους χώρους
-
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μηδέν ρύπανση στις πόλεις, ΑΛΛΑ καταστροφή δασών για αιολικά πάρκα, καλλιεργούμενων εκτάσεων για φωτοβολταϊκά πάρκα.
Λαικιζεις αγριως.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ύπαρξη η καταστροφή που αναφέρεις.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μηδέν ρύπανση στις πόλεις, ΑΛΛΑ καταστροφή δασών για αιολικά πάρκα, καλλιεργούμενων εκτάσεων για φωτοβολταϊκά πάρκα.
Λαικιζεις αγριως.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ύπαρξη η καταστροφή που αναφέρεις.
Φεύγοντας από Αμφιλοχία προς Αθήνα στην κορυφογραμμή, πάνω από την Πάτρα στην κορυφογραμμή, ακριβώς απέναντι πάνω από Ναύπακτο και στα χωριά πάνω από το Αντίρριο, κάποια που βλέπω πολύ συχνά!!
Και σαφέστατα και το άνοιγμα των δρόμων για να στηθούν και να συντηρηθούν!!! -
Και εγώ τα βλέπω, μέχρι στιγμής δεν είναι σε τραγικό βαθμό. Όντως το μέλλον τους είναι στην θάλασσα αλλά δεν θεωρώ πως έχει καταστραφεί στον βαθμό που περιγράφεις.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και εγώ τα βλέπω, μέχρι στιγμής δεν είναι σε τραγικό βαθμό. Όντως το μέλλον τους είναι στην θάλασσα αλλά δεν θεωρώ πως έχει καταστραφεί στον βαθμό που περιγράφεις.
Πάνω από την Ναύπακτο τα κενά από χώμα τα βλέπεις;;; Θα ήταν πρασινα!!!
-
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Οι εποχές αλλάζουν τα μυαλά μένουν ίδια.
Δεν είναι ίδια η συνθήκη υπάρχει όμως αναλογία. Ούτε ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν ίδιος τονίζει να πει αυτό;
Η ανάγκη για βελτίωση σταματά στην εποχή μας; Οι αλλαγές έχουν δύσκολες φάσεις αλλά τις αναλαμβάνουμε για ενα καλύτερο μέλλον.
Πως γίνεται όλοι οι αριστεροί της παρέας να φοβάστε τις αλλαγές και το κόστος τους αλλά παραλληλα να τις προβάλλετε σε κάθε συζήτηση σε ένα απροσδιόριστο μέλλον. Ιδού λοιπόν. Μηδέν ρύπανση στις πόλεις. Καλό για τον λαο.
Θέλουμε αλλαγές που να βελτιώνουν ουσιαστικά @lap !!!
Παρκάρω στο δρόμο! Γενικά όταν κάνω ταξίδια κάνω μεγάλα ταξίδια και ακόμα και εκεί παρκάρω στον δρόμο. Αν χρειαστεί να κινηθώ έκτακτα με το αμάξι δεν μου περισσεύουν 1-2 ώρες να πάω να φορτίσω!!! Δεν έχω τα 38000+ (με την επιδότηση) να πάρω model 3 (αν αλλάξω αυτοκίνητο όταν πεθάνει το αουρις, δεν ξέρω σε τη κατάσταση θα είμαι οικονομικά για να σχεδιάσω τι θα πάρω)
Η ηλεκτροκίνηση έχει να λύσει αυτά τα ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ ζητήματα να λύσει πρώτα!!!Προτιμώ να παλέψω για καλύτερές συνθήκες στα ΜΜΜ (λεωφορεία, χρόνους αναμονής, μέρη που μπορώ να πάρω κλπ κλπ) παρά για φορτιστές!!!
Μηδέν ρύπανση στις πόλεις, ΑΛΛΑ καταστροφή δασών για αιολικά πάρκα, καλλιεργούμενων εκτάσεων για φωτοβολταϊκά πάρκα.
Ο σχεδιασμός του που και τι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής θα κατασκευαστούν πρέπει να μπει σε συνολικό σχέδιο και όχι είμαι ο Νίκος εχω 500 στρέμματα στον Θεσσαλικό κάμπο (και δεν κερδίζω οσα θέλω) οπότε φτιαχνω φοτοβολταϊκο πάρκο!!!
Αυτό έχει ένα point, είχα πάει Λίμνη Πλαστήρα και συζητούσα με ντόπιους μου είπαν παλιά ήταν καλλιεργήσιμες εκτάσεις μετά από τη λίμνη ερήμωσαν τα χωριά και μείναν λιγοστοί κάτοικοι.
Εντάξει παράγονται 129,9 MWatt από το υδροηλεκτρικό αλλά χάθηκαν οι καλλιέργειες.
Τώρα πόσο οικολογικό είναι να κυκλοφορεί 1 άτομο να πάει στη δουλειά του με όχημα 1,5- 2 τόνων είναι ένα θέμα. -
Καταφύγιο άγριας ζωής Ζαλόγγου γράφει, έτσι!!
-
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καταφύγιο άγριας ζωής Ζαλόγγου γράφει, έτσι!!
-
Ε τότε να καταργήσουμε το ρεύμα για να γίνουν τα μονοπάτια πράσινα. Πόσα μονοπάτια ισούνται με τα εργοστάσια ενέργειας;
Εγώ προσωπικά προτιμώ να χαλάσουμε λίγα μονοπάτια τα οποία λειτουργούν και ως ζώνες πυροπροστασίας από το να μην αναπνέει ο κόσμος τοξικές ουσίες στις πόλεις που ζούν.
Στο μέλλον θεωρώ και εγώ πως πρέπει να είναι μικρότερες, από αλουμίνιο ή άλλο κράμα και στην θάλασσα. Προς το παρόν δεν με πειράζει καθόλου το μονοπάτι
-
Να φύγουν και τα άλογα από εκεί που έδειξε ο @nickthetrib στο Σούλι,να μπούνε κάτω από το καπό του model 3
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ε τότε να καταργήσουμε το ρεύμα για να γίνουν τα μονοπάτια πράσινα. Πόσα μονοπάτια ισούνται με τα εργοστάσια ενέργειας;
Εγώ προσωπικά προτιμώ να χαλάσουμε λίγα μονοπάτια τα οποία λειτουργούν και ως ζώνες πυροπροστασίας από το να μην αναπνέει ο κόσμος τοξικές ουσίες στις πόλεις που ζούν.
Στο μέλλον θεωρώ και εγώ πως πρέπει να είναι μικρότερες, από αλουμίνιο ή άλλο κράμα και στην θάλασσα. Προς το παρόν δεν με πειράζει καθόλου το μονοπάτι
Ρε λαπ δει είναι μονοπάτι, έχεις καταλάβει τι μέγεθος έχει η ανεμογεννήτρια;;;
Σαν άνθρωπος λεγκο είσαι μπροστά της!
Δρόμος που περνάει τεράστια νταλίκα είναι!
Ευτυχώς δεν έστρωσαν άσφαλτο!Δεν είπαμε να καταργηθούν, ούτε το να μη γίνουν!!! Να ελεγχθεί το ποιος και που θα τα στήσει! (λέμε οι αριστεροί, μιας και το ξεκίνησες από εκεί!!!)
Ότι δεν είναι φιλικές στο περιβάλλον οι ΑΠΕ λέμε, οκ τοξικές ουσίες δεν εκπέμπουν, αλλά έχουν άλλες περιβαλλοντικές επιπτώσεις!Αααα, ενα screenshot είναι πιο εύκολο από το να βρεις συνδυασμό σε 1500 σάιτ (που επιμελώς το αποκρύπτουν) την σύνδεση μεταξύ αποτελεσμάτων αξιολόγησης pisa και χρηματοδότησης σχολικής μονάδας!
Θα βρω όμως τον συνδυασμό που δεν θα αφήσει περιθώριο αμφισβήτησης!!! -
Τα έχω δει πολλές φορές. Ε δεν τα θεωρώ τόσο σοβαρή ζημιά όσο τα περιγράφεις. Είναι μικρό το κόστος μπροστά στο όφελος
Όλοι αυτοί οι δρόμοι μαζί δεν είναι ούτε κλασμα των δασών που καίγονται κάθε έτος στην Ελλάδα που ο κόσμος αδιαφορεί. Το πολύ να είναι μια βουνοπλαγιά σε μέγεθος αθροιστικά
Ξαφνικά όλοι έγιναν οικολόγοι και συζητούν για τους δρόμους που ανοίγονται στα δάση. Άσε που μπορεί να πάει εύκολα πυροσβεστικο να σβήσει φωτιές.Τα δάση που διαλύονται για να βγει ο λιγνίτης ας πούμε γνωρίζεις πόσα χιλιάδες στρέμματα είναι;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τα έχω δει πολλές φορές. Ε δεν τα θεωρώ τόσο σοβαρή ζημιά όσο τα περιγράφεις. Είναι μικρό το κόστος μπροστά στο όφελος
Όλοι αυτοί οι δρόμοι μαζί δεν είναι ούτε κλασμα των δασών που καίγονται κάθε έτος στην Ελλάδα που ο κόσμος αδιαφορεί. Το πολύ να είναι μια βουνοπλαγιά σε μέγεθος αθροιστικά
Ξαφνικά όλοι έγιναν οικολόγοι και συζητούν για τους δρόμους που ανοίγονται στα δάση. Άσε που μπορεί να πάει εύκολα πυροσβεστικο να σβήσει φωτιές.Τα δάση που διαλύονται για να βγει ο λιγνίτης ας πούμε γνωρίζεις πόσα χιλιάδες στρέμματα είναι;
Περιβαλλοντική επίπτωση είναι και άλλα όχι μόνο τα δέντρα!
Η βόρεια Εύβοια κάηκε μόλις έγινε αναφορά για εγκατάσταση αιολικού πάρκου! Είσαι έξυπνος κάνε την σύνδεση!
Την σύνδεση την έκαναν και εντελώς άσχετοι τις μέρες της πυρκαγιάς!Σαφέστατα και με τον λιγνίτη υπάρχει πρόβλημα!
Η χρήση ΜΕΚ με καύση βενζίνης οπότε έχει μικρότερη περιβαλλοντική επίπτωση από την χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου!!! Είδες;;; -
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η χρήση ΜΕΚ με καύση βενζίνης οπότε έχει μικρότερη περιβαλλοντική επίπτωση από την χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου!!! Είδες;;;
Δεν ισχύει.
Στο άλλο γιατί να καψουν μια περιοχή εφόσον ανοίγουν δρόμους στα δάση. Εάν δεν μπορούσαν να ανοίξουν δρόμους οντως θα υπήρχε κίνητρο να καθαρίσει ο χωρος από τα δάση. Δεν το βλέπω το κίνητρο. Απλώς η διαχείριση της πυρκαγιάς ήταν διαφορετική απο άλλες φορές.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η χρήση ΜΕΚ με καύση βενζίνης οπότε έχει μικρότερη περιβαλλοντική επίπτωση από την χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου!!! Είδες;;;
Δεν ισχύει.
Στο άλλο γιατί να καψουν μια περιοχή εφόσον ανοίγουν δρόμους στα δάση. Εάν δεν μπορούσαν να ανοίξουν δρόμους οντως θα υπήρχε κίνητρο να καθαρίσει ο χωρος από τα δάση. Δεν το βλέπω το κίνητρο. Απλώς η διαχείριση της πυρκαγιάς ήταν διαφορετική απο άλλες φορές.
Γιατί μπορεί να φάγανε άκυρο και δεν υπήρχε άλλος τρόπος!!!
Όπως κάηκε η Πεντέλη το 90φευγα και μετά χτίστηκαν ολα γύρω γύρω!
Ο Υμηττός που κάηκε και έφτασε η Ηλιούπολη στην κορυφή!
Οκ να μην φτάσουμε και σε επίπεδο συνομωσιολογίας, αλλά κάποια είναι εξωφθαλμα -
Από τότε που βγήκαν τα ψεκαστικά αεροπλάνα χάσαμε την γεύση της ντομάτας...
-
Προφανώς η χρήση ΙΧ είτε κινείται με μαζούτ είτε με ηλεκτρισμό δεν είναι "οικολογική" (αν και έχει γίνει καραμέλα πια η οικολογία), ο βαθμός ρύπανσης διαφέρει. Τίθεται όμως θέμα ελευθερίας αν δεν έχουμε ιδιόκτητο αυτοκίνητο ως πολίτες, γιατί τώρα, αυτή τη στιγμή με το ταπεινό θερμικό μπορείς να πάρεις τα κλειδιά όποτε νιώθεις οτι βαριέσαι ή "πνίγεσαι" και να οδηγήσεις όπου θες για να καθαρίσει το μυαλό σου. Προσωπικά δεν το αλλάζω αυτό με τίποτα.
Όσοι κόπτωνται για το περιβάλλον μπορούν κάλλιστα να δώσουν το καλό παράδειγμα πουλώντας το θερμικό τους αυτοκίνητο και να μετακινούνται με τα ΜΜΜ, όχι με ηλεκτρικό όμως! Απλά να μου πουν μετά ποιο νοσοκομείο διανυκτερεύει για το check-in εφόσον το Τακαμούρι και τον Έμπολα θα τον κολλήσουν σίγουρα. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προφανώς η χρήση ΙΧ είτε κινείται με μαζούτ είτε με ηλεκτρισμό δεν είναι "οικολογική" (αν και έχει γίνει καραμέλα πια η οικολογία), ο βαθμός ρύπανσης διαφέρει. Τίθεται όμως θέμα ελευθερίας αν δεν έχουμε ιδιόκτητο αυτοκίνητο ως πολίτες, γιατί τώρα, αυτή τη στιγμή με το ταπεινό θερμικό μπορείς να πάρεις τα κλειδιά όποτε νιώθεις οτι βαριέσαι ή "πνίγεσαι" και να οδηγήσεις όπου θες για να καθαρίσει το μυαλό σου. Προσωπικά δεν το αλλάζω αυτό με τίποτα.
Όσοι κόπτωνται για το περιβάλλον μπορούν κάλλιστα να δώσουν το καλό παράδειγμα πουλώντας το θερμικό τους αυτοκίνητο και να μετακινούνται με τα ΜΜΜ, όχι με ηλεκτρικό όμως! Απλά να μου πουν μετά ποιο νοσοκομείο διανυκτερεύει για το check-in εφόσον το Τακαμούρι και τον Έμπολα θα τον κολλήσουν σίγουρα.Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, πολιτικοί και καθηγητές Πολυτεχνείου κυκλοφορούν με τα ΜΜΜ αλλά στον μικρόκοσμο της Ελλάδας οποίος κυκλοφορεί με ΜΜΜ είναι φτωχός με μεταδιδόμενες ασθένειες.
-
Έχει η Ελλάδα ΜΜΜ πολιτισμένου κόσμου; Ενδιαφέρον. Γιατί και στο μετρό που μπαίνω κάθε τόσο, στοιβαγμένοι σαν τις σαρδέλες είμαστε και ρουφάμε το μασχαλόζουμο του κάθε Ελλάνιου τυροπόδαρου με το μπουρί της σόμπας. Προτιμώ λοιπόν την άνεση και την καθαριότητα του αυτοκινήτου μου, τον κλιματισμό μου, τη μουσική μου κτλ.
-
Διαφωνώ.
Από τα lockdown και μετά, η κίνηση στο μετρό έχει μειωθεί αισθητά.
Και στο πήγαινε και στο έλα, βρίσκω κάθισμα να κάτσω.
Εννοείται δεν μπαίνω σε αυτά με το αεροπλανάκι...!
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση