Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 263
    • 264
    • 265
    • 266
    • 267
    • 572
    • 573
    • 265 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11448
    659769
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kgian76 last edited by

      Γυρίζω τώρα από ταξίδι Ιταλία με το ΨΨ. Άκρως ξεκούραστο και οικονομικό. Το adaptive όλα τα λεφτά στην autostrada με ΑΠΕΙΡΗ κίνηση.

      Το άλλο ΣΚ πάω ψαροντούφεκο με κοτσαδόρο, σκαφάκι και AWD. Δηλώνω ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 13
      • S
        superfast5 @stefan147 last edited by superfast5

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        Ναι αυτο περιμενω να δω πως θα ειναι το κιτακι για να δω απο που θα παρω ρευμα. Δειχνει ο κινεζος μια φισα αλλα δεν εκατσα να το ψαξω παραπανω.

        Τα χερουλια ειναι το επομενο. Μπορει βασικα να τα παραγγειλω τωρα να τελειωνουμε.

        Καλα ο ατμοσφαιρικος φωτισμος του αμαξιου ειναι κοροιδια. Οταν ξαναανοιξω τα πανελ θα βγαλω φωτο να δειτε. Δεν εχει λεντομπαρα στην πορτα οπως ολα τα αυτοκινητα. Εχει ΕΝΑ λαμπακι που απλα διαχεει φως στο κενο που αφηνει το πανελ. Αστειοτητες.

        IMG_8840.jpeg

        IMG_8839.jpeg

        Μια photo με κιτακι με φωτιζομενα χερουλια και κουμπιά επίσης φωτιζόμενα. Παραγγελία από aliexpress. Τώρα κάτι γίνεται......

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • N
          nmsm2 last edited by

          1682522748272.jpg
          Κίνηση σε ποσοστό 93% ηλεκτρικά σε συνθήκες κίνησης διάρκειας 45 λεπτών. Έχω καταλήξει ότι χωρίς καμία προσπάθεια και προσοχή δεν ανεβαίνει εντός πόλης πάνω από 4,5 η κατανάλωση, ενώ με ορθή (υβριδικής φιλοσοφίας) χρήση κινείται με 3-3,5 εντός πάντα πόλης. Ενδεχομένως, ο toyoda να είχε εν μέρει δίκαιο για όσα έλεγε ότι στην παρούσα φάση θα ήταν χρηστικότερο να δημιουργηθούν 100 υβριδικά (αποδοτικότητας toyota) αντί ενός ηλεκτρικού, πάντα σε σχέση με την ανάλωση πόρων (λιθίου) που απαιτείται και σε συνδυασμό με τους ρύπους. Φανταστείτε τη πλειονότητα των αυτοκινήτων στην Αθήνα να πλήρως υβριδικών, τεράστια διαφορά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • N
            nmsm2 last edited by

            Πόσοι έχετε κάνει μικτή στο cc και σε τι ποσό ανέρχεται το ετήσιο ασφάλιστρο και το ποσό της απαλλαγής; Στο νήμα του tesla αναφέρθηκε μικτή με 690 ετησίως και αξία αυτοκινήτου μεγαλύτερη από cc. Όσοι έχουμε μικτή ας αναφέρουμε το ποσό και το ύψος της απαλλαγής, μήπως βρούμε και κινηθούμε σε κάτι οικονομικότερο μετά το εξάμηνο...προϋπόθεση πάντα να είναι ασφαλιστική και όχι αντασφαλιστική (δηλαδή ασφαλιστική βουλγαρίας που ασφαλίζει αυτοκίνητα στην Ελλάδα). Εγώ έχω μικτή στην προνομιακή... τιμή των 1.100 ευρώ ετησίως και με απαλλαγή πεντακοσάρικου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gdelio last edited by gdelio

              Alianz, 820 ετήσιο, 300 € απαλλαγή, 12μηνο πληρωμή με πιστωτική
              Επίσης τα ασφάλιστρα διαφέρουν από νομό σε νομό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by stefan147

                Λίγο πριν παραλάβω τα έψαξα όλα. Από τη ασφάλεια της αντιπροσωπείας έως Hellas Direct και Anytime που είναι συνήθως και οι εταιρίες που προτιμώ. Δοκίμασα επίσης και σε κάθε νομό που έχω σπίτι και όντως είχε διαφορές.

                Για κάποιο περίεργο λόγο όμως κάθε μα κάθε φορά μου έβγαζε και άλλη τιμή. Ειδικά η Hellas Direct ήταν λες και πάω να κλείσω αεροπορικά εισιτήρια. Και μιλάμε για μεγάλες αποκλίσεις. Τέλος πάντων μου τη σπάσανε και τελικά έκανα την πιο φουλ πλην μικτής γύρω στα 400€ ετήσια στην Anytime. Γενικά δεν είμαι πολύ φαν της μικτής. Οκ καλό να υπάρχει αλλά προτιμώ τη διαφορά χρημάτων σε σχέση με την απλή, να τη ρίχνω σε βελτιώσεις στο αμάξι. 😁

                Και μιας και είπα βελτιώσεις...ω θεέ τι διαφορά κάνουν τα νέα ηχεία!! Best 250€ ever (στο Τουότα τουλάχιστον). Και που να κάνω και τη μόνωση το 3ήμερο αν όλα πάνε καλα.

                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nmsm2 last edited by

                  Μεγάλες διαφορές, ο ασφαλιστής πριν παραλάβω το αυτοκίνητο από τον αντιπρόσωπο μου είπε ότι η φθηνότερη είναι αυτή με 1.100 (1.200 εθνική), αλλά συνεργάζεται μόνο με εθνική και μινεττα. Υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις και μετά το εξάμηνο θα το ψάξω. Κάποιος μου είπε ότι έπρεπε να το ασφαλίσω απευθείας στην toyota, όπως μου πρότεινε ο αντιπρόσωπος όταν το παρέλαβα, ισχυριζόμενος ότι σε περίπτωση ζημιών η ασφάλεια μέσω toyota (δεν ξέρω με ποια συνεργάζεται) καλύπτει γνήσια ανταλλακτικά στο 100% της αξίας τους, ενώ πολλές άλλες ασφαλιστικές αποζημιώνουν για γνήσια σε ποσοστό επί της αξίας ενώ για μη γνήσια στο 100%, οπότε σε εξωθούν στα μη γνήσια.

                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @nmsm2 last edited by

                    @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                    Μεγάλες διαφορές, ο ασφαλιστής πριν παραλάβω το αυτοκίνητο από τον αντιπρόσωπο μου είπε ότι η φθηνότερη είναι αυτή με 1.100 (1.200 εθνική), αλλά συνεργάζεται μόνο με εθνική και μινεττα. Υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις και μετά το εξάμηνο θα το ψάξω. Κάποιος μου είπε ότι έπρεπε να το ασφαλίσω απευθείας στην toyota, όπως μου πρότεινε ο αντιπρόσωπος όταν το παρέλαβα, ισχυριζόμενος ότι σε περίπτωση ζημιών η ασφάλεια μέσω toyota (δεν ξέρω με ποια συνεργάζεται) καλύπτει γνήσια ανταλλακτικά στο 100% της αξίας τους, ενώ πολλές άλλες ασφαλιστικές αποζημιώνουν για γνήσια σε ποσοστό επί της αξίας ενώ για μη γνήσια στο 100%, οπότε σε εξωθούν στα μη γνήσια.

                    Τουλαχιστον μεχρι 5ετια σου βαζουν γνησια κανονικα χωρις ποσοστο επιβαρυνσης.
                    Εδω σε Corsa 12 ετιας που χρειαστηκε να αλλαξω το φαναρι (με ειχε χτυπήσει καποιος) ο φανοποιος μου ειπε ή βαζουμε valeo (ΟΕΜ) χωρις χρεωση αλλιως το εργοστασιακο ειχε 500ε κ θα ειχα επιβαρυνση (ασχετα αν πληρωνε η ασφαλιστικη) 20-25% λογω παλαιοτητας.

                    Μιλα κ με κανα φανοποιειο... λογω δουλειας ξερουνε ακριβως ποτε καλυπτουν κ ποτε οχι οι ασφαλιστικες με το αναλογο ποσοστο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nmsm2 last edited by

                      Σου βγάζουν τόση διαφορά τα ηχεία; υποθέτω τα πρίμα είναι πιο καθαρά, γιατί στα μπάσα δεν παραμορφώνει και με τα εργοστασιακά 250 ευρώ είναι πολύ καλά για αναβάθμιση ήχου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Χαωτική διαφορά. Καλά τα μαμίσια δεν έχουν ίχνος μπάσου. Δεν παραμορφώνουν γιατί δεν έχουν τι να παραμορφώσουν. Το εργοστασιακό ηχείο είναι ότι χειρότερο έχω δει και πιάσει ποτέ σε ηχείο. 172γρ βάρος το ζύγισα σε ζυγαριά. Πλαστικός κώνος. Γενικά ένα χάλι. Τώρα βαράει galloping ο Στιβ ο Χάρρις και γεμίζει η καμπίνα. Το ίδιο και η κάσα των τυμπάνων. Σε πιάνει στο στήθος όπως πρέπει.

                        Τα πρίμα επίσης καμία σχέση. Σκάει πιατίνι ή σολάρει κιθάρα και ακούς κάθε νότα ξεχωριστά, όχι στο περίπου. Έλεγα να βάλω κι ένα plug in ενισχυτή κι ένα subακι στο μπαγκάζ αλλά μάλλον δε θα ασχοληθώ καν. Μόνο αν έχω όρεξη για σκάλισμα αλλιώς ο ήχος είναι στάνταρ καλύτερος κι απ' το upgraded JBL. Που να έβαζα και τίποτα high end ηχεία τύπου Focal, Hertz κτλ.

                        F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gtsartsal
                          gtsartsal @stefan147 last edited by

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          . Και που να κάνω και τη μόνωση το 3ήμερο αν όλα πάνε καλα.

                          Όταν με το καλό το κάνεις , ανέβασε καμιά φωτογραφία και καμιά λεπτομέρεια από την εργασία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            famas @stefan147 last edited by

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            Χαωτική διαφορά. Καλά τα μαμίσια δεν έχουν ίχνος μπάσου. Δεν παραμορφώνουν γιατί δεν έχουν τι να παραμορφώσουν. Το εργοστασιακό ηχείο είναι ότι χειρότερο έχω δει και πιάσει ποτέ σε ηχείο. 172γρ βάρος το ζύγισα σε ζυγαριά. Πλαστικός κώνος. Γενικά ένα χάλι. Τώρα βαράει galloping ο Στιβ ο Χάρρις και γεμίζει η καμπίνα. Το ίδιο και η κάσα των τυμπάνων. Σε πιάνει στο στήθος όπως πρέπει.

                            Τα πρίμα επίσης καμία σχέση. Σκάει πιατίνι ή σολάρει κιθάρα και ακούς κάθε νότα ξεχωριστά, όχι στο περίπου. Έλεγα να βάλω κι ένα plug in ενισχυτή κι ένα subακι στο μπαγκάζ αλλά μάλλον δε θα ασχοληθώ καν. Μόνο αν έχω όρεξη για σκάλισμα αλλιώς ο ήχος είναι στάνταρ καλύτερος κι απ' το upgraded JBL. Που να έβαζα και τίποτα high end ηχεία τύπου Focal, Hertz κτλ.

                            Τόσα χρόνια ακούγαμε πως ότι ηχεία και να βάλεις αν δεν έχεις καλό οδηγό(πηγή) ή ενισχυτή δεν πρόκειται να δεις διαφορές. Επίσης οι εργοστασιακές διαμορφώσεις των ηχοσυστημάτων είναι μελετημένες ακριβώς για το χώρο της καμπίνας, ώστε εκεί να αποδίδουν όπως πρέπει.

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nmsm2 last edited by

                              Δεν αξίζει να ασχοληθείς με ενισχυτή, η υπάρχουσα καλωδίωση δεν θα βγάλει τη διαφορά που θα πληρώσεις. Η αλλαγή ηχείων είναι υπεραρκετή και σχετικά low budget, λαμβάνοντας υπόψη τον χώρο και την ακουστική του αυτοκινήτου, δεν αξίζει να πληρώσεις πολλά για ηχεία γιατί ο χώρος του αυτοκινήτου δεν επιτρέπει κάτι περισσότερο από καθαρά πρίμα, μπάσα, ακόμη και σε studio για να καταλάβεις τη διαφορά high end ενισχυτή και καλωδίων και ηχείων σε σύγκριση με κάτι μέσης αξίας, πρέπει να έχεις εκπαιδευμένο αυτί. Όταν υπολείπεται σε ποιότητα ένα από τα τρία στην αλυσίδα του ηχου (ενισχυτής, καλώδια, ηχεία) πετάς τα χρήματα σου, και τα τρία πρέπει να είναι ανάλογης ποιότητας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stefan147 last edited by stefan147

                                @famas said in Toyota Corolla Cross:

                                Τόσα χρόνια ακούγαμε πως ότι ηχεία και να βάλεις αν δεν έχεις καλό οδηγό(πηγή) ή ενισχυτή δεν πρόκειται να δεις διαφορές. Επίσης οι εργοστασιακές διαμορφώσεις των ηχοσυστημάτων είναι μελετημένες ακριβώς για το χώρο της καμπίνας, ώστε εκεί να αποδίδουν όπως πρέπει.

                                Το αντίθετο θα έλεγα. Οι εργοστασιακές πηγές πλέον βγάζουν συμπαθητικές δυνάμεις και μπορούν να οδηγήσουν aftermarket ηχεία, αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος και να ξέρεις τι ζητάς. Γι' αυτό εγώ πήγα σε "plug n play" λύση με σετ ηχείων σχεδιασμένο γι' αυτό το αμάξι (και τα συγγενικά του). Δηλαδή ηχεία με ίδια Ω με τα εργοστασιακά και σχετικά υψηλή ευαισθησία ώστε να μπορέσει να τα παίξει η πηγή όσο το δυνατόν καλύτερα.

                                Αυτό αρκεί για κάποιον που θέλει ποιότητα και clarity και όχι ένταση. Αν και τελικά κερδίζεις και σ' αυτό αρκετά γιατί πλέον παίζει στο 80%+ χωρίς το παραμικρό distortion.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • G
                                  gdelio last edited by

                                  @stefan147
                                  γκαλοπινγ... Στο ραν του δε χιλσ να φανταστώ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Και σε πολλά άλλα...αφού είναι trademark. 🤘

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lexota last edited by

                                      Ακόμα άφαντο το 1.800cc

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dant14 last edited by

                                        Φαίνεται ότι το 1800cc θα είναι διαθέσιμο το 2024. Οπότε καλά κρασιά

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Αν το 2λτ πάει τρένο σε πωλήσεις γιατι να βιαστούν? Και η παραγωγική διαδικασία δε νομίζω ότι είναι ανεξάντλητη. Οπότε εάν πιάνουν την εκτιμώμενη κερδοφορία με το 2λτ δεν έχουν κανένα λόγο να βιαστούν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gchris7 last edited by

                                            Από Toyota μου ανέφεραν ότι περιμένουν αρχικά να βγει ο τιμοκαταλογος μέσα στον Ιούλιο. Βέβαια ο συγκεκριμένος που μου το είπε δεν ήξερε καν ότι έχει ηδη βγει σε άλλες χωρες στην Ευρώπη οπότε κρατάμε μικρό καλάθι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 265 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr