Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 178 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96969
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Έχω μπόλικο τακάκι, έτσι;Γιατί ο φρενάς με τρόμαξε ελαφρώς «κατά το Πάσχα....».
      τακακια EP70.jpg

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Θα σε αφήσει στο δρόμο... 😰

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Το πρόβλημα είναι οι δίσκοι, που είναι ήδη στο 3ο τακάκι, και είχαν οριακό πάχος.
          Γι'αυτό και κάνω οικονομία στο φρένο όπου μπορώ και το θυμάμαι.

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Τους έχω πάρει, και επειδή(ς) θέλω να τους βάλω, απογοητεύτηκα λίγο που έχω αρκετό ψωμί ακόμα.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Εννοείται αυτό.
              Άλλωστε είμαι ψυχαναγκαστικός...

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gv2000 last edited by gv2000

                ακολουθεί γενική ερώτηση ενδιαφέροντος!

                βλεπω διαφορους "φρεναδες" να πουλανε custom big brake solutions... και λεω τωρα εγω, το δικο μου εβγαινε και εργοστασιακο με brembo δαγκανες....(βεβαια εγω ειμαι ο φτωχος συγγενης οποτε είμαι με τις απλες)
                αν (λεμε αν) θελησω καποια στιγμη να βαλω πιο μεγαλες δαγκανες (καθαρα εμφανισιακοί λογοι) ποσο αξιοπιστες ειναι οι custom λυσεις αντι μιας μτχ τετραπιστονης δαγκανας brembo?
                επίσης τα τακακια στις τετραπιστονες είναι πιο ακριβα απο τις απλες?

                edit : αναφερομαι σε alfa romeo giulietta

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 @gv2000 last edited by

                  @gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                  ακολουθεί γενική ερώτηση ενδιαφέροντος!

                  βλεπω διαφορους "φρεναδες" να πουλανε custom big brake solutions... και λεω τωρα εγω, το δικο μου εβγαινε και εργοστασιακο με brembo δαγκανες....(βεβαια εγω ειμαι ο φτωχος συγγενης οποτε είμαι με τις απλες)
                  αν (λεμε αν) θελησω καποια στιγμη να βαλω πιο μεγαλες δαγκανες (καθαρα εμφανισιακοί λογοι) ποσο αξιοπιστες ειναι οι custom λυσεις αντι μιας μτχ τετραπιστονης δαγκανας brembo?
                  επίσης τα τακακια στις τετραπιστονες είναι πιο ακριβα απο τις απλες?

                  edit : αναφερομαι σε alfa romeo giulietta

                  Ειδικά σε περιπτώσεις αυτοκινήτου που έβγαινε κι από το εργοστάσιο με upgraded φρένα δεν υπάρχει κανένα ρίσκο. Καλό τσακάρισμα ή και φρεσκάρισμα τις δαγκάνες για τσιμουχάκια και πιστόνια και όλα τα υπολοιπα είναι plug n play. Το ιδιο έχω κάνει σε Leon που έβγαινε ως performance pack με 4πίστονες, τις οποίες και έβαλα μετά την αγορά.

                  Ο μόνος ενδυασμός μου θα ήταν η κωδικοποίηση/παραμετροποίηση του ABS και άλλων συστημάτων καθώς πλέον αλλάζουν τα χαρακτηριστικά φρεναρίσματος. Στα vag αυτό είναι κάτι πολύ εύκολο. Στν Alfa δεν ξέρω. Επίσης έχει νόημα να ψάξει κανείς κι αν οι 4πιστονες όταν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός έχουν τα ίδια περιφερειακά πχ σερβό.

                  Τα τακάκια δεν είναι θέμα ουτε σε κόστος ούτε σε διαθεσιμότητα. Ίσα ίσα που για τα 4πίστονα βρίσκει κανείς και πιο σπορτίφ επιλογές εάν το επιθυμεί.

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gv2000 @stefan147 last edited by

                    @stefan147 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                    @gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                    ακολουθεί γενική ερώτηση ενδιαφέροντος!

                    βλεπω διαφορους "φρεναδες" να πουλανε custom big brake solutions... και λεω τωρα εγω, το δικο μου εβγαινε και εργοστασιακο με brembo δαγκανες....(βεβαια εγω ειμαι ο φτωχος συγγενης οποτε είμαι με τις απλες)
                    αν (λεμε αν) θελησω καποια στιγμη να βαλω πιο μεγαλες δαγκανες (καθαρα εμφανισιακοί λογοι) ποσο αξιοπιστες ειναι οι custom λυσεις αντι μιας μτχ τετραπιστονης δαγκανας brembo?
                    επίσης τα τακακια στις τετραπιστονες είναι πιο ακριβα απο τις απλες?

                    edit : αναφερομαι σε alfa romeo giulietta

                    Ο μόνος ενδυασμός μου θα ήταν η κωδικοποίηση/παραμετροποίηση του ABS και άλλων συστημάτων καθώς πλέον αλλάζουν τα χαρακτηριστικά φρεναρίσματος. Στα vag αυτό είναι κάτι πολύ εύκολο. Στν Alfa δεν ξέρω. Επίσης έχει νόημα να ψάξει κανείς κι αν οι 4πιστονες όταν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός έχουν τα ίδια περιφερειακά πχ σερβό.

                    ενδιαφέρουσα πληροφορία που δεν την γνώριζα...
                    αρα θα ψαξω για παραμετροποίηση του ABS και αν τα αλλα περιφερειακά είναι ίδια στις 2 εκδόσεις..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      Gol last edited by

                      Αποτελεσματική αλλαγή ήτανε από τους εργοστασιακούς σωληνίσκους σε υψηλής πιέσεως.
                      Ταχύτερη απόκριση φρένου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Τι σε νοιάζουν αν είναι αξιόπιστες οι λύσεις, εφόσον τα θες για εμφανισιακούς λόγους;
                        Με τα φρένα δεν «παίζουμε».

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        G G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Gol @bassstarlet last edited by

                          @bassstarlet said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                          Τι σε νοιάζουν αν είναι αξιόπιστες οι λύσεις, εφόσον τα θες για εμφανισιακούς λόγους;
                          Με τα φρένα δεν «παίζουμε».

                          Αυτό αφορά τους σωλήνες υψηλής πιέσεως;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            Για τις δαγκάνες.

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              Gol @bassstarlet last edited by

                              @bassstarlet said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                              Για τις δαγκάνες.

                              Στις δαγκάνες συνδέονται.

                              Αυξάνει την ασφάλεια. Αποτελεσματικότερη τροχοπέδη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                Gol @petran17 last edited by Gol

                                @petran17 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                Εκανα προσφατα αναβαθμιση στα φρενα του Fiesta μου (mk8 1.0). Tαυτοχρονα αλλαξα και το μεγεθος δισκοπλακας απο 262 σε 278mm που φοραει το mk8 ST. Επελεξα τους EBC GD Sports Rotors δισκους και τα EBC Yellowstuff τακακια τα οποια ειναι για Fast street driving οπως λενε. Επισης εβαλα και σωληνακια υψηλης και νεα υγρα φρενων.
                                Το αποτελεσμα απλα φανταστικο. Πολυ δυνατοτερο φρενο, φοβερο cold bite που το φοβομουν για τα συγκεκριμενα τακακια, πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και αντοχη πριν παραδωσουν και οσο ζεστενονται γινονται ακομα καλυτερα. Ακριβως οτι ηθελα. Επισης αν για καποιον μετραει και πολυ ομορφο στα ματια (χαρακτος και ταυτοχρονα οχι τρυπητος/διατρητος αλλα dimple δισκος).
                                Τιμη λιγο πανω απο τα εργοστασιακα αλλα ειλικρινα αξιζουν και το καθε ευρω. Τα συγκεκριμενα τα ειχα ψωνισει αρκετο καιρο πριν (πανω απο χρονο) αλλα δεν τα ειχα βαλει πανω, με τιμες πριν το θεμα με την Αγγλια και τους εκτελωνισμους γιατι απο εκει ηρθαν. Πλεον οι τιμες εχουν ανεβει ομως για τα συγκεκριμενα αλλα σκεφτομαι να κανω την ιδια αναβαθμιση και για τα πισω φρενα.

                                Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα λεφτα που κανουν τα εργοστασιακα υπαρχουν σαφως καλυτερες επιλογες με πραγματικη αναβαθμιση στην αποδοση. Μερικες λυσεις ειναι και φθηνοτερες απο τα εργοστασιακα οπως προ-ειπατε.

                                Μια αλλη επιλογη μου ηταν τα ΑΤΕ.
                                ΑΤΕ Powerdisc δισκος με ΑΤΕ original τακακια που μου εχουν πει αλλοι κατοχοι οτι δουλευει εκπληκτικα και επισης αναβαθμιση στην αποδοση.

                                Δαγκανες αλλαχθηκαν;
                                Τα οπισθια φρενα τα αλλαξες υστερα;
                                Πως ειναι επειτα απο καιρο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lazarefa last edited by

                                  Αρχές καλοκαιριού φέτος αγόρασα (λίγο βεβιασμένα είναι η αλήθεια) ένα σετ aftermarket πίσω τακάκια φρένων για Opel Astra H. Το σετ είναι της Ferodo, σειράς premier eco friction και η τιμή του ήταν αρκετά χαμηλή (γύρω στα 20 ευρώ).
                                  Τα τακάκια δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα στο αυτοκίνητο. Αγοράστηκαν με το σκεπτικό να μπουν στο επόμενο σέρβις που θα γίνει εντός του φθινοπώρου.
                                  Στον πίσω άξονα έχω τώρα τα γνήσια, τα οποία αλλάχτηκαν για πρώτη φορά πριν 9 χρόνια (2014) και τα έχω ακόμα (την πρώτη φορά που αλλάχθηκαν, το 2014, τα μαμά είχαν κρατήσει επίσης 9 χρόνια, 2005-2014).
                                  Βέβαια τα γνήσια κόστιζαν το 2014 60 ευρώ. Σήμερα παίζουν στα 100+ ευρώ, οπότε δεν θα ήθελα να ανέβω τόσο ψηλά σε χρήματα.
                                  Το θέμα είναι αν υπάρχει κάποια εμπειρία χρήσης (καλή ή κακή) από κάποιον φίλο του φόρουμ επί της συγκεκριμένης σειράς της Ferodo (premier eco friction). Σε περίπτωση που είναι μάπα το καρπούζι, τι εταιρεία/σειρά θα προτείνατε;
                                  Ζητούμενό μου η όσο πιο κοντά στη "μαμά" απόδοση/αίσθηση των φρένων και δευτερευόντως να μην τρώγονται τόσο εύκολα οι δίσκοι που θα πατάνε, δεδομένου ότι οι οι δίσκοι που φορώ τώρα έχουν επίσης 9 χρόνια/130.000 χλμ πάνω στο αμάξι. Δεν έχουν έντονες αυλακώσεις μέχρι τώρα, αλλά δεν θα ήθελα να φαγωθούν με πιο έντονο ρυθμό από ότι μέχρι σήμερα.
                                  Τα παραπάνω βέβαια υπό την προυπόθεση ότι θα έχω φρένα με τα νέα τακάκια...
                                  Μέχρι σήμερα πέρα από τα γνήσια τακάκια η εμπειρία μου σε τακάκια είναι μόνο σε ΑΤΕ (κατασκευασμένα από τη Galfer) που έχω βάλει μπροστά, τα οποία αν και είναι μια χαρά σαν δύναμη πέδησης, έφαγαν μάλλον πρόωρα τις εμπρός δισκόπλακες που επίσης τοποθετήθηκαν μαζί τους (και μάλιστα γνήσιες).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thodoris91 last edited by

                                    Τα ferodo premier τα έχω βάλει στο παρελθόν σε golf mk6 και ήταν μια χαρά δεν είχαν εμφανή διαφορά με τα μαμά, μόνο λίγο παραπάνω μαυρίλα στις ζάντες

                                    miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • miata_4ever
                                      miata_4ever @thodoris91 last edited by

                                      @thodoris91 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                      Τα ferodo premier τα έχω βάλει στο παρελθόν σε golf mk6 και ήταν μια χαρά δεν είχαν εμφανή διαφορά με τα μαμά, μόνο λίγο παραπάνω μαυρίλα στις ζάντες

                                      Τίμιο τακάκι.

                                      The answer to everything is a Miata..

                                      PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                      MIATA NB 1.6 LSD

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gv2000 @bassstarlet last edited by

                                        @bassstarlet said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

                                        Τι σε νοιάζουν αν είναι αξιόπιστες οι λύσεις, εφόσον τα θες για εμφανισιακούς λόγους;
                                        Με τα φρένα δεν «παίζουμε».

                                        μάλλον σε εμένα πήγαινε...όχι δεν με κατάλαβες. επειδή ακριβώς δεν θέλω να παίξω με τα φρένα όπως πολύ σωστά λες θέλω να μάθω κατά πόσο αυτές οι "πατέντες" είναι αξιόπιστες. ανεφερα τους εμφανισιακούς λόγους αφού ήδη τα φρένα που έχω είναι ικανοποιητικά. (αλλά επειδή έμαθα τιμές η σκέψη όπως ήρθε εφυγε χαχαχαχα )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Έκανα τελικά service στο L200 με αρκετή καθυστέρηση. Πήγα και αγόρασα φίλτρα και τακάκια από ένα έμπορο, το συνεργείο έβαλε τα λάδια. Όλα καλά.
                                          Για τα τακάκια η αλήθεια είναι ότι είχα αμφιβολίες κάτι δεν μου καθόταν. Παρόλα αυτά άφησα το αμάξι και έφυγα να πάω να κάνω δουλειές. Επιστρέφοντας αργότερα έπεσα πάνω στη στιγμή που είχε αλλάξει τακάκια και είδα τα παλιά. Έκανα μαλακία, είχαν ακόμα 1-2 χρόνια για να ήθελαν άλλαγμα. Μικρό το κακό θα μου πείτε. Η απορία είναι τα παλιά τακάκια αν τα έπαιρνα και τα αποθήκευα κάπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ξανά έστω για λίγο ή ξεραίνονται και είναι ακατάλληλη η χρήση τους άπαξ και βγουν?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gv2000 last edited by gv2000

                                            φοραει κανεις κεραμικά τακάκια να μου πει γνωμη? αξίζει η επιλογη? ειμαι για αλλαγη δισκοπλακες και τακακια μπροστά και θελω να μαθω αν αξιζει η επιλογή για αυτοκινητο καθημερινό. ενδιαφερομαι για ate

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 178 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr