-
-
Ηλίθιο άρθρο που προσπαθεί να ξεπλύνει τους κρατιστές του ΟΣΕ και της ΡΑΣ, ρίχνοντας την ευθύνη στο ΚΤΕΛ, γιατί δεν είχαν καθαρούς τους δρόμους και κόλλησε το λεωφορείο.
Οντως υπήρξαν θέματα με την εκτέλεση των δρομολογίων από αστοχίες των μηχανών, τις οποίες επίσης συντηρεί και νοικιάζει κρατικός φορέας, αλλά και κάποιες παιδικές ασθένειες στα 2 ιταλικά τρένα που κυκλοφορούν από τα 5 που έφερε και τώρα θα έμπαινε σε λειτουργία και το τρίτο, αφού εξ ορισμού, το τέταρτο παραμένει εφεδρεία και το πέμπτο θα συντηρείται.
Είδαμε και ρεπορτάζ που έδειχαν τα ιταλικά τρένα για να μπλέξουν τον ιδιώτη, ενώ στο ατύχημα ήταν τρένα του οσε νοικιασμένα.
Στην πράξη βλέπουμε ότι τώρα που τα έχουν πάρει πάνω τους οι μηχανοδηγοί, τα προβλήματα φάνηκαν και οι κρατικές ανεπάρκειες και δεν ξεκινάνε ακόμα τα δρομολόγια.
-
Το ότι δεν ξεκινάνε τα τραίνα αντίθετα απ΄ όσα εξάγγειλαν οι κυβερνητικοί ιθύνοντες είναι η μία σημείωση.
Νομίζω πως αυτό που λες εσύ, «για ολα φταίει ο ΟΣΕ» αυτό λέει κι η Χελένικ Τρέην για κάθε πρόβλημα.
Ο σκοπός του όχι και τόσο καλογραμμένου άρθρου όμως είναι άλλος. Ότι οι πιστοποιημένες μελέτες ικανοποίησης πελατών που δημοσιευει η Χελένικ Τρέην, διεξάγονται και ελέγχονται απολύτως από την ίδια και φαίνεται πως όσα ατυχήματα-δυστυχήματα-καθυστερήσεις-αποβιβάσεις εκατοντάδων επιβατών κι αλλα τέτοια κι αν συμβουν, παρόλα αυτά η ικανοποίηση των πελατών «πάει τρένο». -
Κοίταξε εδώ είναι θέμα στατιστικής.
Τα τρένα σε κανονική ανάπτυξη έχει 40 δρομολόγια για τον Προαστιακό Αττικής , πάνω από 20 για Χαλκίδα, άλλα 35 για Κιάτο, 12 για Θεσσαλονίκη, 8 για Αίγιο, 30 για Θεσσαλονίκη - Λάρισα και βάλε και τα υπόλοιπα. Δηλαδή περίπου 120-140 δρομολόγια ημερησίως.
Λογικό είναι από στατιστικής απόψεως να έχεις ένα 70 % ικανοποιημένους, αφού τα ατυχήματα και οι βλάβες είναι κάτι σπάνιο.
Οι δε καθυστερήσεις, τις συντριπτικά περισσότερες φορές είναι λόγω δικτύου, κλοπές, εργασίες κλπ.Για αυτό λέω ότι το άρθρο είναι ηλίθιο, γιατί προσπαθεί να βγάλει εντυπώσεις εκεί που δεν υπάρχουν.
Από την άλλη κάποια πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.
Παράδειγμα δεν ξεκινάει το Κιάτο - Αίγιο, γιατί υπάρχουν θέματα στα τούνελ, αλλά η ουσία είναι ότι την διαδρομή την κάνει 1 τρένο που πηγαίνει πάνω - κάτω, οπότε τι ρίσκο να έχει.
Αναλογικά το ίδιο θα ήταν Θεσσαλονίκη - Φλώρινα, αλλά εκεί ζήτησαν να ελέγξουν μία γέφυρα.
Το Λάρισα - Βόλος, επίσης ένα τρένο είναι νομίζω, αλλά δεν λειτουργεί πρακτικά ο σταθμός της Λάρισας, οπότε δεν δουλεύει όλο το Θεσσαλικό δίκτυο.
-
Παρεάκι του Βόλου το φάγατε το report σας. Όποτε γράφετε για μένα και με προσβάλλετε θα τρώτε report από εδώ και εμπρός.
Τέλος
Τελικά τα κατάφερε το "παρεάκι του Βόλου" να σε απομακρύνει από το φόρουμ?
Δεν βλέπω ανάρτηση σου, εδώ και 8 μέρες...
Μη δώσεις αυτήν την ικανοποίηση...
Τα σχόλια σου λείπουν απο την κοινότητα...
-
@antoniokon said in ΟΣΕ:
Παρεάκι του Βόλου το φάγατε το report σας. Όποτε γράφετε για μένα και με προσβάλλετε θα τρώτε report από εδώ και εμπρός.
Τέλος
Τελικά τα κατάφερε το "παρεάκι του Βόλου" να σε απομακρύνει από το φόρουμ?
Δεν βλέπω ανάρτηση σου, εδώ και 8 μέρες...
Μη δώσεις αυτήν την ικανοποίηση...
Τα σχόλια σου λείπουν απο την κοινότητα...
Απλά μην το λέτε "κοινότητα / community" γιατί έχει αρνητικούς συνειρμούς για πολύ κόσμο και ίσως τους απωθεί και μειώνει τη συμμετοχή.
-
Έστω ότι αύριο θέλω να παω στη Λιβαδειά (όντως). Ιδού οι επιλογές μου:
-με λεωφορείο φυσικά, δεν πιστεύω να νομίζατε με τρενο-Έχει και χειρότερο βέβαια: Προχθές το πρωί πήγαινα παράλληλα με τον προαστΕΙακο της Χαλκίδας στο ύψος της Μαλακάσας. Στα πλαίσια των μειωμένων ταχυτήτων πήγαινε με 80, 30χλμ/ω, -μην πω και περισσοτερο- πιο σιγά στο κομμάτι εκείνο απ' ο,τι πριν το δυστύχημα. Ένα μήνα μετά, όταν η μόνη γραμμή από Οινόη προς Χαλκίδα ξεκινησε να χορταριαζει.
Αλήθεια τώρα, για ποιο λόγο να λειτουργούν τρένα στη χώρα που θέλει να κλείνει "ο,τι δεν αποδίδει;"
Οοοοχι, δεν θέλω να κλείσουν για παντα τα τρένα, ούτε να γίνουν κρατικά "γιατί έτσι". Αλλό λέω: Είναι αυτό εικόνα ευρωπαϊκής χώρας; Να κλείσει και οοοοταν ξαναλειτουργήσει, να είναι με τέτοια ποσότητα δρομολογίων και ταχυτήτων που να μη προσβάλλει τη νοημοσύνη κανενός.
-
Για τη Μαρφίν όμως, τσιμουδιά ε;
Μόνο τα δρομολόγια σε ενόχλησαν!...(Ρε λες να είναι κάτω από 20% ?!!)
-
Όπως έχουμε ξαναπεί,πρωτίστως ξεκινάτε από λάθος παραδοχή: η Ελλάδα ΔΕΝ ήταν,είναι κι ούτε θα είναι ποτέ ευρωπαϊκό κράτος.
Δεύτερον,σωστότατο να επανεκινήσει ο σιδηρόδρομος όταν θα είναι έτοιμος με minimum ορθολογικά πλαίσια λειτουργίας.Αλλά αυτό σημαίνει αυτομάτως πως δεν μπορεί να ξαναλειτουργήσει για τα επόμενα κατ'ελάχιστο 5-10 χρόνια. -
Και μέχρι τότε οι ευπαθείς θα έχουν αφήσει μόνο τις ξύλινες κολώνες του τηλέγραφου δίπλα στα χαλίκια που ήταν οι γραμμές...
-
-
Μέχρι το Πάσχα θα έχουν αποκατασταθεί τα δρομολόγιο, έστω και με μικρότερες ταχύτητες και πιο αραιά.
-
-
Πιο "αυτοί είστε" πεθαίνεις 57 φορές...
(Εύκολα...Τέλος!)Πάντως μάθαμε ότι μέχρι Οινόη πήγαν. Ήρωες! Καλά, ξεφτιλες! Ποσο θράσος πια;
-
@johanndelta said in ΟΣΕ:
Πιο "αυτοί είστε" πεθαίνεις 57 φορές...
(Εύκολα...Τέλος!)Πάντως μάθαμε ότι μέχρι Οινόη πήγαν. Ήρωες! Καλά, ξεφτιλες! Ποσο θράσος πια;
Αν του βάλεις ένα τέτοιο όμως, το τηλεδιοικείς το τόστ απ το σαλόνι βλέποντας Σκαι στη τιβι και ηγείσαι της 4ης Ιντάστριαλ Ρεβολούσιον, αρκεί να χεις μύτη να ξέρεις πότε να το σβήσεις μη λαμπαδιάσει...
-
Άρα η κλασσική τοστιέρα είναι τοπικού χειρισμού. Τέλος!
-
@johanndelta said in ΟΣΕ:
Άρα η κλασσική τοστιέρα είναι τοπικού χειρισμού. Τέλος!
Το τέλος άσε να το πει κανένας του κόμματος, που ξέρει καλύτερα.
-
Ποτέ ξανά κρατικός ΟΣΕ. Ποτέ ξανά τα λεφτά του Ελληνικού λαού πεταμένα. Ή να τον πουλήσουν όλο, ή να τον κλείσουν. Ούτε ένα ευρώ πεταμένο για τον ΟΣΕ.
Όποιος θέλει μικρότερο μισθό στο Δημόσιο και μικρότερη σύνταξη για τον εαυτό του, τους γονείς του, τους παπούδες του και τα παιδιά του στο μέλλον, για να πληρώνει τον ΟΣΕ και τον κάθε ΟΣΕ να το πει. Δεν είναι ντροπή. Αλλά να αποδεχτεί και τις συνέπειες των επιλογών του μετά.
Απόσπασμα για την κατάσταση του ΟΣΕ από το δημοσίευμα https://www.in.gr/2023/04/05/greece/ft-gia-tempi-mia-tragodia-pou-itan-thema-xronou-na-symvei/
*«Το 2010, αξιωματούχοι που εκπροσωπούσαν τους πιστωτές της χώρας έψαξαν τους δημόσιους λογαριασμούς και βρήκαν μια σιδηροδρομική εταιρεία φορτωμένη με χρέος 11 δισ. ευρώ. Η εντολή τους ήταν να την καταστήσουν οικονομικά βιώσιμη», αναφέρεται στο ρεπορτάζ. «Και παρόλο που σε κάποιο βαθμό τα κατάφεραν», υποστηρίζουν οι FT, «η εταιρεία δεν μεταρρυθμίστηκε ποτέ πραγματικά».
«Στα χρόνια που προηγήθηκαν της οικονομικής κατάρρευσης που έπληξε τη χώρα, το χρέος της σιδηροδρομικής εταιρείας αυξανόταν κατά 55% ετησίως. Όταν ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος ανέλαβε επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2010, “η εταιρεία αντιμετώπιζε οικονομικό χάος”, όπως είπε. Βρισκόταν αντιμέτωπος με ετήσιο έλλειμμα 240 εκατομμυρίων ευρώ μόνο και μόνο για να συνεχίσει τη λειτουργία του. Σε μία από τις πρώτες συναντήσεις με εκπροσώπους του ΔΝΤ την άνοιξη του 2010, ο Ζιλιασκόπουλος θυμάται ότι ένας από αυτούς φώναξε “κλείστε την!”. – επειδή η υπόθεση θεωρήθηκε απελπιστική», αναφέρει το βρετανικό έντυπο.*
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Υπήρχε κακοδιαχείριση και μεγάλες λαμογιές, αλλά οι γραμμές έπρεπε να είναι δημόσιο έργο και όχι ευθύνη του οσε. -
Όταν οι "εταιρείες" του Κράτους δεν ανταποκρινονται στον ρόλο τους, φταίει η κεντρική κυβέρνηση.
Οπότε μπορείς να πεις "ποτέ ξανά ΠΑΣΟΚ & ΝΔ" αν θες βάζεις και τον ΣΥΡΙΖΑ μέσα, αφού κυβερνησε αμελητέο χρονικό διάστημα μεν αλλά με στελέχη των δύο παραπάνω κομμάτων, και λύθηκε το πρόβλημα.Δεν έχει σημασία αν τα λεφτά τα τρώει σε αργομισθια ένα κομματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ και δεν δουλεύει ο Οργανισμός, ή τα τρώει χωρίς να ολοκληρώνει τη σύμβαση μια ιδιωτική εταιρεία απ το σόι του Γεραπετρίτη, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Η δυσλειτουργια κοινωφελων οργανισμών είναι σύμπτωμα, η ασθένεια λέγεται ΠΑΣΟΚΟ/ΝΔ (κι οι Συριζαίοι με αυτούς κυβερνούν).
Όταν εκλείψει η ασθένεια, θα εξαφανιστούν και τα συμπτώματα.
ΟΣΕ