Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 137 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76783
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis @bassstarlet last edited by

      @bassstarlet said in Περί Αναρτήσεων:

      Κουφή ερώτηση:
      Γιατί μαλακώνουν τα αμορτισέρ με τη χρήση;
      Εννοείται, χωρίς να έχουν βλάβη (π.χ να αδειάσει το λάδι) τι ακριβώς παθαίνουν;

      Δεν το έχω σίγουρα. Νομίζω έχουν τσιμουχες που χαλαρώνουν με τον καιρό.
      Ίσως χαλάει και το λάδι με την χρήση?

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg last edited by

        Το λάδι λογικά γίνεται νερο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Ναι, δεν το είχα σκεφτεί για το λάδι.
          Γιατί τότε, να μην μπορούμε να το αλλάξουμε;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • polioan
            polioan @bassstarlet last edited by

            @bassstarlet said in Περί Αναρτήσεων:

            Ναι, δεν το είχα σκεφτεί για το λάδι.
            Γιατί τότε, να μην μπορούμε να το αλλάξουμε;

            Οι αναρτήσεις μπορούν να πάνε σε κάποιους εξειδικευμένους και τις φτιάχνουν Δηλαδή, τις ανοίγουν, αδειάζουν τα αρχικά λάδια, τις "πλένουν" και μετά τις ξαναγεμίζουν και τις δοκιμάζουν.

            CUPRA LEON 2025
            1.5cc 150Hp MHV

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nolimit14 last edited by

              Μετά από έλεγχο που έγινε στο συνεργείο βρέθηκε σπασμένο ένα από τα πίσω αμορτισέρ.Αναγκαστικά πρέπει να τα αλλάξουμε και τα δύο.Ο προμηθευτής του συνεργείου έχει 2 επιλογές,Ashika(νομίζω ή Ιταλική ή Ιαπωνική είναι)και Monroe.Τα Monroe είναι 20 ευρώ ακριβότερα.Τι αξίζει να βάλω?Γνωρίζω ότι τα Monroe είναι κορυφή.Μου είπαν και τα παιδιά ότι είναι σκυλιά μαύρα.Τα Ashika από την άλλη,μου είπαν ότι αν βάζω συνέχεια άτομα πίσω ή/και φορτώνω τον χώρο αποσκευών,δεν θα αντέξουν για πολύ...Αν πάλι δεν βάζω συχνά πίσω επιβάτες και αποσκευές,είναι τίμια...
              Βασικά έχει βάλει ποτέ κανείς Ashika να μου πει γνώμες?Ξέρω ότι τα 20 ευρώ είναι γελοία διαφορά,απλώς ψιλοζορίζομαι οικονομικά τώρα,αλλά από την άλλη δεν γίνεται να μείνει με σπασμένο αμορτισέρ...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver-m @nolimit14 last edited by

                @nolimit14 said in Περί Αναρτήσεων:

                Μετά από έλεγχο που έγινε στο συνεργείο βρέθηκε σπασμένο ένα από τα πίσω αμορτισέρ.Αναγκαστικά πρέπει να τα αλλάξουμε και τα δύο.Ο προμηθευτής του συνεργείου έχει 2 επιλογές,Ashika(νομίζω ή Ιταλική ή Ιαπωνική είναι)και Monroe.Τα Monroe είναι 20 ευρώ ακριβότερα.Τι αξίζει να βάλω?Γνωρίζω ότι τα Monroe είναι κορυφή.Μου είπαν και τα παιδιά ότι είναι σκυλιά μαύρα.Τα Ashika από την άλλη,μου είπαν ότι αν βάζω συνέχεια άτομα πίσω ή/και φορτώνω τον χώρο αποσκευών,δεν θα αντέξουν για πολύ...Αν πάλι δεν βάζω συχνά πίσω επιβάτες και αποσκευές,είναι τίμια...
                Βασικά έχει βάλει ποτέ κανείς Ashika να μου πει γνώμες?Ξέρω ότι τα 20 ευρώ είναι γελοία διαφορά,απλώς ψιλοζορίζομαι οικονομικά τώρα,αλλά από την άλλη δεν γίνεται να μείνει με σπασμένο αμορτισέρ...

                Oπως λες και μονος σου, 20 ευρω διαφορα ειναι αστεια για κατι που θα αλλαξεις χοντρικα σε 100.000 χλμ και παλι.
                Αλλα το θεμα ειναι και τι φορας μπροστα. Γιατι εμενα πρωτη μου επιλογη θα ηταν να βαλω τα ιδια με αμορτισερ με μπροστα, προσωπικα δυσκολα θα εβαζα αλλα αμορτισερ πισω σε σχεση με μπροστα.
                Ξεκινα απο'κει λοιπον κι αν δεν σε παιρνει βαλε ο,το πιο γνωστο και δοκιμασμενο μπορεις οπως monroe, kyb ή sachs που ειναι ολα καλες επιλογες με παραπλησιες τιμες.

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nolimit14 @driver-m last edited by

                  @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

                  @nolimit14 said in Περί Αναρτήσεων:

                  Μετά από έλεγχο που έγινε στο συνεργείο βρέθηκε σπασμένο ένα από τα πίσω αμορτισέρ.Αναγκαστικά πρέπει να τα αλλάξουμε και τα δύο.Ο προμηθευτής του συνεργείου έχει 2 επιλογές,Ashika(νομίζω ή Ιταλική ή Ιαπωνική είναι)και Monroe.Τα Monroe είναι 20 ευρώ ακριβότερα.Τι αξίζει να βάλω?Γνωρίζω ότι τα Monroe είναι κορυφή.Μου είπαν και τα παιδιά ότι είναι σκυλιά μαύρα.Τα Ashika από την άλλη,μου είπαν ότι αν βάζω συνέχεια άτομα πίσω ή/και φορτώνω τον χώρο αποσκευών,δεν θα αντέξουν για πολύ...Αν πάλι δεν βάζω συχνά πίσω επιβάτες και αποσκευές,είναι τίμια...
                  Βασικά έχει βάλει ποτέ κανείς Ashika να μου πει γνώμες?Ξέρω ότι τα 20 ευρώ είναι γελοία διαφορά,απλώς ψιλοζορίζομαι οικονομικά τώρα,αλλά από την άλλη δεν γίνεται να μείνει με σπασμένο αμορτισέρ...

                  Oπως λες και μονος σου, 20 ευρω διαφορα ειναι αστεια για κατι που θα αλλαξεις χοντρικα σε 100.000 χλμ και παλι.
                  Αλλα το θεμα ειναι και τι φορας μπροστα. Γιατι εμενα πρωτη μου επιλογη θα ηταν να βαλω τα ιδια με αμορτισερ με μπροστα, προσωπικα δυσκολα θα εβαζα αλλα αμορτισερ πισω σε σχεση με μπροστα.
                  Ξεκινα απο'κει λοιπον κι αν δεν σε παιρνει βαλε ο,το πιο γνωστο και δοκιμασμενο μπορεις οπως monroe, kyb ή sachs που ειναι ολα καλες επιλογες με παραπλησιες τιμες.

                  Μπροστά έχει Bilstein.Βασικά και τα 4 είναι Bilstein.
                  Αλλά επειδή και τα μπροστινά σε 10000 θέλουν αλλαγή,για λόγους οικονομίας θα τα αλλάξω όταν έρθει η ώρα.
                  Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα αν πχ από την άλλη βδομάδα μέχρι μετά από 10000 χλμ είμαι με Bilstein μπροστά και Monroe πίσω και μετά από 10000χλμ είμαι με Monroe μπρος-πίσω...
                  Απλώς το συγκεκριμένο αμάξι θα μείνει από 2 εώς 5 χρόνια ακόμα και δεν κάνει παραπάνω από 500 χιλιόμετρα τον μήνα(δηλαδή κάπου 6000 το χρόνο)επειδή υπάρχουν και άλλα και τα χρησιμοποιώ.Συνεπώς βγαίνουν συνολικά από 12000 στα 2 χρόνια μίνιμουμ μέχρι 30000 στα 5 χρόνια μάξιμουμ.Ο χώρος αποσκευών είναι σχεδόν άδειος πάντα,πίσω άντε να μπει ένας επιβάτης τον μήνα και σπάνια(μιά φορά το τρίμηνο)να μπουν δυο ή τρεις επιβάτες πίσω...από αυτή τη σκοπιά ρώτησα για τα Ashika...επειδή σε καμία περίπτωση μέχρι να το στείλουμε δεν θα κάνει παραπάνω από 30000 χιλιόμετρα ακόμα και πίσω μπαίνουν σπάνια επιβάτες κλπ.Αλλά να είμαι ειλικρινής προτιμώ Monroe.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thodoris91 last edited by

                    Sachs θα πρότεινα εγώ στα vag είναι η πιο δοκιμασμένη επιλογή

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nolimit14 @thodoris91 last edited by

                      @thodoris91 said in Περί Αναρτήσεων:

                      Sachs θα πρότεινα εγώ στα vag είναι η πιο δοκιμασμένη επιλογή

                      Sachs είναι τα γνήσια στα VAG από όσο ξέρω...
                      Για να είμαι ειλικρινής,τα Koni τα πορτοκαλί ήθελα να βάλω αλλά είναι πανάκριβα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lazarefa last edited by lazarefa

                        Τις τελευταίες 3-4 μέρες παρατηρώ έναν θόρυβο από την μπροστά ανάρτηση στο αυτοκίνητο. Ο θόρυβος ακούγεται πάντα όταν περνάω από 2 συγκεκριμένα σημεία όπου υπάρχει διπλή ράμπα/σαμαράκι (ανύψωση οδοστρώματος με ράμπα και μετά αντίστοιχα κατάβαση), στην περιοχή της δουλειάς μου. Ακούγεται σαν ένα υπόκωφο γκουπ κάθε φορά που περνώ από τα σημεία. Η μόνη περίπτωση να μην ακουστεί είναι αν, πριν περάσω, σχεδόν ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο, οπότε σε αυτή την περίπτωση (προφανώς) ελαχιστοποιείται η διαδρομής της ανάρτησης.
                        Με δεδομένο ότι την περασμένη εβδομάδα λόγω σημαντικών βροχοπτώσεων πέρασα αρκετές φορές μέσα από λασπόνερα (όχι πάντως σε βάθος νερού πάνω από 5-6 πόντους), και ο θόρυβος που ανέφερα ξεκίνησε να γίνεται αντιληπτός μετά τις βροχές, σκεφτόμουν το ενδεχόμενο χαλίκια/πετραδάκια από λασπόνερα να "έκατσαν"/εγκλωβίστηκαν σε κάποια από τις βάσεις των ελατηρίων των μπροστά αμπορτισέρ (βλ. ενδεικτική φωτό):
                        https://images.cdnrrr.com/fit-in/3000x3000/vei/0/0/0/0/2/6/3/7/0/89aa77dca4b6d4ff1a469dcfd1c7ab00-opel_astra_h_priekinis_amortizatorius_su_spyruokle.jpg
                        Θα μπορούσε πιστεύετε να προκύψει ανάλογος θόρυβος σε μια τέτοια περίπτωση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosts last edited by

                          Καλησπέρα, πριν λίγο καιρό έβαλα αμορτισερ koni str.t στα ελατήρια χαμηλώματος που είχα και το αμάξι έσφιξε πολύ και δεν μου αρέσει οπότε θα βάλω τα εργοστασιακά ελατήρια πάλι.. το αμάξι είναι mercedes c180k 1.6 w204 η έκδοση που είναι 1.5cm χαμηλότερη. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Τα εργοστασιακά αμορτισέρ είχαν πολύ κοντό καλάμι 15cm μέχρι εκεί που βιδωνει το top mount ενώ τα koni είχαν 21cm και με προβληματίζει αν θα σηκωθεί το αμάξι μιας και η προφορτηση του ελατηρίου θα είναι μικρότερη αν το top mount βιδωνει 6cm πιο πάνω στα koni... Το ρωτάω αυτό γιατί τα εργοστασιακά ελατήρια είναι διπλάσια από το καλάμι του αμορτισέρ και δουλεύουν με μεγάλη προφορτηση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα χαμηλώματος που μπαίνουν όπως είναι... Ξέρετε τι ισχύει αν θα σηκωθεί το αμάξι;;

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg @panosts last edited by

                            @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                            Καλησπέρα, πριν λίγο καιρό έβαλα αμορτισερ koni str.t στα ελατήρια χαμηλώματος που είχα και το αμάξι έσφιξε πολύ και δεν μου αρέσει οπότε θα βάλω τα εργοστασιακά ελατήρια πάλι.. το αμάξι είναι mercedes c180k 1.6 w204 η έκδοση που είναι 1.5cm χαμηλότερη. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Τα εργοστασιακά αμορτισέρ είχαν πολύ κοντό καλάμι 15cm μέχρι εκεί που βιδωνει το top mount ενώ τα koni είχαν 21cm και με προβληματίζει αν θα σηκωθεί το αμάξι μιας και η προφορτηση του ελατηρίου θα είναι μικρότερη αν το top mount βιδωνει 6cm πιο πάνω στα koni... Το ρωτάω αυτό γιατί τα εργοστασιακά ελατήρια είναι διπλάσια από το καλάμι του αμορτισέρ και δουλεύουν με μεγάλη προφορτηση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα χαμηλώματος που μπαίνουν όπως είναι... Ξέρετε τι ισχύει αν θα σηκωθεί το αμάξι;;

                            Λοιπόν τα εργοστασιακά σού χαμηλώματος μήπως ήταν sachs? Στη w203 έβαλα sachs σπορ και δεν έβρισκα πρέσα να βάλουμε το τοπμαουντ επειδή το καλάμι φαινόταν πιο κοντό. Το καλάμι αν το πιάσεις με τα χέρια σου και το τραβήξεις έξω θα δεις ότι βγαίνει παραπάνω έξω. Τα εν λόγω sachs έχουν ελατήριο που εμποδίζει να βγουν εντελώς έξω τα καλάμια.
                            Πάντως με 1,5 πόντο το πρόβλημα σου είναι τα αμορτισέρ και όχι τα ελατήρια.
                            Σκληρό αμορτισέρ+ ελατήριο μαζί και όλα μαζί με τοπμαουντ εμένα μου φαίνεται χάλια συνδυασμός σε κακό δρόμο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosts last edited by

                              1.5cm είναι χαμηλότερο από το εργοστάσιο σε σχέση με την απλή c180 αυτό εννοώ. Εγώ αυτή την στιγμή φοράω ελατήρια χαμηλώματος 3.5cm με αμορτισέρ koni str.t και θέλω να βάλω τα μαμά ελατήρια και να βγάλω τα χαμηλώματος. Τα μαμά ήταν sachs δοκίμασα αυτό που λες να τα τραβήξω όρος τα έξω και βγαίνουν 0.5cm εκεί έχουν τεράστια διαφορά στο καλάμι με τα koni 6cm πιο ψηλά είναι τα koni. Βάζοντας λοιπόν τα koni με τα μαμά ελατήρια θα ψηλώσει το αμάξι; ή θα έρθει όπως ήταν εργοστασιακο;;

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg @panosts last edited by

                                @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                1.5cm είναι χαμηλότερο από το εργοστάσιο σε σχέση με την απλή c180 αυτό εννοώ. Εγώ αυτή την στιγμή φοράω ελατήρια χαμηλώματος 3.5cm με αμορτισέρ koni str.t και θέλω να βάλω τα μαμά ελατήρια και να βγάλω τα χαμηλώματος. Τα μαμά ήταν sachs δοκίμασα αυτό που λες να τα τραβήξω όρος τα έξω και βγαίνουν 0.5cm εκεί έχουν τεράστια διαφορά στο καλάμι με τα koni 6cm πιο ψηλά είναι τα koni. Βάζοντας λοιπόν τα koni με τα μαμά ελατήρια θα ψηλώσει το αμάξι; ή θα έρθει όπως ήταν εργοστασιακο;;

                                Αφού πρεσαριστει το ελατήριο και μπει μαζί με το τοπμαουντ βγαίνει παραπάνω από 0,5εκ έξω τώρα δεν είχα μετρήσει πόσο.(χωρίς να θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου νομίζω ότι είχαν ανοίξει κανονικά τα καλάμια με το τοπμαουντ κουμπωμενο αφού χρειάστηκε απίστευτο πρεσαρισμα το ελατήριο σχεδόν ακουμπούσαν οι σπείρες ενώ με το τοπμαουντ έχουν αρκετό κενό)Ειχα πάρει δε ελατήρια πιο χοντρά από πολύ μεγαλύτερο μοντέλο οπότε έτσι και αλλιώς ψήλωσε εμένα.
                                Πάντως ότι ισχύει για τις αλλαγές σε ανεξάρτητο συνδυασμό αμορτισέρ και ελατήριο δεν είναι λογικό να ισχύει στη προκειμένη περίπτωση με τόσο πρεσαρισμενο το ελατήριο στο τοπμαουντ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panosts last edited by

                                  Κατάλαβα τι λες... Θα δείξει στην πράξη τώρα.. όσον αφορά πάντως την άνεση όταν είχα τα ελατήρια χαμηλώματος με τα μαμά αμορτισερ ήταν υποφερτό μόλις μπήκαν τα koni άρχιζε να κουράζει και σε κάποιες φάσεις φοβάμαι κιόλας μην δημιουργήσει θέμα στο αμάξι με τους άθλιους δρόμους που έχουμε.. οπότε ψηλό ξενερωσα αλλά επειδή τα αμορτισέρ είναι καινούρια η μόνη αλλαγή είναι να μπουν τα μαμά ελατήρια να στρώσει κάπως. Τα αναφέρω μπας και βοηθήσω και κάναν άλλο.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @panosts last edited by

                                    @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                    Κατάλαβα τι λες... Θα δείξει στην πράξη τώρα.. όσον αφορά πάντως την άνεση όταν είχα τα ελατήρια χαμηλώματος με τα μαμά αμορτισερ ήταν υποφερτό μόλις μπήκαν τα koni άρχιζε να κουράζει και σε κάποιες φάσεις φοβάμαι κιόλας μην δημιουργήσει θέμα στο αμάξι με τους άθλιους δρόμους που έχουμε.. οπότε ψηλό ξενερωσα αλλά επειδή τα αμορτισέρ είναι καινούρια η μόνη αλλαγή είναι να μπουν τα μαμά ελατήρια να στρώσει κάπως. Τα αναφέρω μπας και βοηθήσω και κάναν άλλο.

                                    Τα μαμά ελατήρια λογικά θα το μαλακώσουν πιθανόν γιατί το αμορτισέρ θα δουλεύει πιο έξω, τουλάχιστον στα bilstein b6 b8 παίζει ρόλο. Ωστόσο ένα σκληρό ελατήριο μαλακώνει τις αντιδράσεις ενός ήδη σκληρού αμορτισέρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosts last edited by

                                      Πάντως με ελατήρια χαμηλώματος και αμορτισέρ koni str.t δλδ ένα σκληρό σύνολο το αμάξι έγινε πιο επικίνδυνο στους άθλιους δρόμους που έχουμε γιατί στα σαμαρακια και τέτοιου είδους ανωμαλίες το αμάξι δεν απορροφούσε τπτ και ήταν σαν να εκτοξευόταν στον αέρα από την δύναμη του σκληρού ελατηρίου και του αμορτισέρ

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        w202-amg @panosts last edited by

                                        @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                        Πάντως με ελατήρια χαμηλώματος και αμορτισέρ koni str.t δλδ ένα σκληρό σύνολο το αμάξι έγινε πιο επικίνδυνο στους άθλιους δρόμους που έχουμε γιατί στα σαμαρακια και τέτοιου είδους ανωμαλίες το αμάξι δεν απορροφούσε τπτ και ήταν σαν να εκτοξευόταν στον αέρα από την δύναμη του σκληρού ελατηρίου και του αμορτισέρ

                                        Προσωπικά η κοινή έδραση αμορτισέρ και ελατήριου δεν μου αρέσει για αυτό που λες. Μέρα με τη νύχτα η μπροστά ανάρτηση w202 vs w203 . W204 δεν οδήγησα οπότε να μη τη βάλω στο ίδιο τσουβαλι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosts last edited by

                                          Στην w203 έχει δοκιμάσει να αλλάξεις αμορτισέρ στα μαμά ελατήρια με κάτι πιο σπορ να μου πεις πως το ειδες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gialamidisi last edited by

                                            Εγώ έχω βάλει τα bilstein b6 εμπρός πίσω και είμαι πολύ ευχαριστημένος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 137 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr