Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 141
    • 142
    • 106 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    96289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christostsp last edited by

      @lap Eτσι έπρεπε να είναι όσον αφορά το κόστος αλλά δεν είναι στην πραξη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Κοίτα εγώ έχω mild hybrid και μου το έδωσαν τζάμπα. Το ίδιο αυτοκίνητο πριν ένα έτος χωρίς το mild hybrid ειχει ιδια τιμή. Οπότε μου έδωσαν ένα σύστημα με 20% περίπου μείωση της κατανάλωσης στην πόλη, τζάμπα. Μάλιστα έπεσα σε εκπτώσεις και δώρα και μου βγήκε φθηνότερο!!!!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          christostsp last edited by christostsp

          @lap Δες τιμες mhev fiesta, polo κλπ ή και focus, golf, (δεν θα μιλήσω για κάποια που ούτε αυτό δεν έχουν) με αντίστοιχα full hybrid. Είναι εκτός τοπικ η συζήτηση βεβαια

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Α τώρα ναι, υπάρχει στρέβλωση της αγοράς διότι δεν έχουν τσιπς.. τώρα ναι ισχύει πως μόνο Τογιότα αξίζει.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • diego1960
              diego1960 last edited by

              Τωρα να πούμε οτι κανονικά αντί να κόπτωνται για τα μπαταριοκίνητα θα έπρεπε να δίνουν μεγάλες επιδοτήσεις στο λαό για να αντικαταστήσει το χρέπι 30ετίας-20ετίας με καινούργιο θερμικό ή μπα; Mild hybrid, full hybrid, οτιδήποτε. Και τη δουλειά του θα κάνει o κόσμος, και δραστικά θα ρίξει τους ρύπους και την κατανάλωση, και κανένα μα κανένα συμβιβασμό δε θα κάνει στην καθημερινότητα.
              Εκτός και αν οι φωστήρες αυτοί της ΕΕ πιστεύουν οτι κάποιο ζευγάρι χαμηλόμισθων με χρέπι 25ετίας περίπου (ξέρω κάποιους) που μένουν σε πολυκατοικία σε πυκνοκατοικημένη περιοχή, θα πάνε να πάρουν ηλεκτρικό για να βάλουν μετά την πρίζα εκεί που ξέρουν. Βέβαια η ΕΕ γενικότερα προκαλεί κλαυσίγελο αλλά οκ, να μην είμαι off topic.

              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap @diego1960 last edited by

                @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                Τωρα να πούμε οτι κανονικά αντί να κόπτωνται για τα μπαταριοκίνητα θα έπρεπε να δίνουν μεγάλες επιδοτήσεις στο λαό για να αντικαταστήσει το χρέπι 30ετίας-20ετίας με καινούργιο θερμικό ή μπα; Mild hybrid, full hybrid, οτιδήποτε. Και τη δουλειά του θα κάνει o κόσμος, και δραστικά θα ρίξει τους ρύπους και την κατανάλωση, και κανένα μα κανένα συμβιβασμό δε θα κάνει στην καθημερινότητα.

                Σε αυτό έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να υπάρξουν και τα δύο. Και πρόγραμμα για ev και πρόγραμμα για υβριδικά.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by piliourits

                  (Έτσι μπράβο, απασχολήστε τον εσείς με τα mild hybrid, να περάσουμε ερποντας εγώ κι ο ντάμπλιν πίσω απ το Τέσλα, να τραβήξουμε τη πρίζα...)

                  Εγώ ένα ερώτημα θα ήθελα να θέσω.
                  Συμφωνείτε να επιδοτούν για αμιγώς ηλεκτρικό ΙΧ, ΜΟΝΟ τα euro5 και παλαιότερα, όπως ακριβώς κάνουν στην Ελλάδα με τα ταξί;

                  Αν όχι, ΓΙΑΤΙ;

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Ναι γιατί όχι; Και για απόσυρση για full hybrid

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christostsp last edited by christostsp

                      Δεν το κάνουν ομως, θέλουν να προωθηθούν οι αγορές ηλεκτρικών. Και προφανώς ευνοούνται όσοι έχουν μονοκατοικία και υψηλά εισοδήματα.
                      Χαμένοι οι κάτοικοι των πόλεων που εισπνεουν ότι εισπνεουν, δλδ εμείς.

                      Μία τέτοια επιδότηση καθώς και καταρχήν η βελτίωση των ΜΜΜ, η μετέπειτα προσπάθεια για στροφή του πληθυσμού των πόλεων για μετακίνηση με δίκυκλα (όχι μόνο αυτοκινουμενα αλλά και ποδήλατα σε κάποιες περιοχές) θα μείωνε εκπομπές και θα βελτίωνε την ζωή μας. Το κλίμα μας ευννοει τέτοιες μετακινησεις, μπορούμε να χρησιμοποιούμε και ηλεκτρικά μηχανάκια, ηλεκτρικά ποδήλατα. Ξέρω, όνειρα θερινής νυκτός.... και βέβαια τέτοιο σενάριο σημαίνει απώλεια εσόδων για το κράτος....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Κατάργηση ρευστού με ισχυρά bonus χρήσης κάρτας και θα δεις που θα πάνε τα έσοδα του κράτους.

                        Μόνο από τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και παραγγελίες μέσα στην πανδημία είχαν μεγάλη αύξηση των εσόδων, η φοροδιαφυγή είναι εθνικό σπορ

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christostsp last edited by

                          Δεν διαφωνώ καθόλου...
                          όμως οι έμμεσοι φόροι, όπως αυτοί στα καύσιμα είναι ότι πρέπει για άμεσα έσοδα...αφού δεν κάνουμε ότι κάνουν άλλες χώρες χρόνια τώρα.

                          Επειδή όμως αυτό δεν γίνεται μια χαρά μας βλέπουν να είμαστε σαρδέλες μέσα σε λεωφορεία, τρένα και ταυτόχρονα μποτιλιαρισμενοι στις οδούς... Μάλιστα με έναν μόνο σε κάθε αμάξι... τον οδηγό... αυτά βλέπω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Αν μπορέσουμε να καταπολεμήσουμε την φοροδιαφυγή κατά ένα 20% τότε τα έσοδα από τα καύσιμα δεν χρειάζονται.

                            Θα μου πεις γιατί να μην έχουν και τα δύο.....οκ πιθανόν

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              christostsp last edited by

                              Και εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε τα ίδια λάθη... ποιότητα ζωής στην πόλη είναι λιγότερα τετρατροχα στους δρομους... ακόμα και ΕV

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christostsp last edited by

                                Αγαπητέ lap οι φόροι στα καύσιμα ανεβάζουν το κόστος προϊόντων, υπηρεσιών... πάλι εμείς γδαρμενοι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • diego1960
                                  diego1960 last edited by diego1960

                                  Ποια δίκυκλα ρε παιδιά στην Ελλάδα; Με τους καύσωνες και τις ανηφόρες; Ζούμε στην ίδια χώρα; ΜΜΜ για το κέντρο (και μόνο λόγω έλλειψης parking) και αυτοκίνητο για οτιδήποτε άλλο. Δε γίνεται αλλιώς και έτσι και αλλιώς προτιμώ μόνος μου στο καθαρό μου αυτοκίνητο από το να κολλήσω έμπολα στα κωλομέσα που είναι πιο παλιά από το ευρώ.

                                  Δεν υπάρχει ποιότητα ζωής στην πόλη (Αθήνα) για τον απλούστατο λόγο οτι είμαστε 4 εκατομμύρια άνθρωποι σε μια παλιά και βρώμικη σκατόπολη γεμάτη σκουπίδια και φραγμένα σιφόνια, σχεδιασμένη χρόνια πριν, ούτε πεζοδρόμια, ούτε φαρδείς δρόμους, ούτε χώρο για parking. Κανονικά η Αθήνα πρέπει να κατεδαφιστεί και να χτιστεί από την αρχή με λογική.

                                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus @tgd last edited by realzeus

                                    @tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Μπορείς να το αντιληφθείς; Είναι πάρα πολύ απλό αυτό πυ σου γράφω. Την μεγαλύτερη υπεραξία ως κατασκευαστής την είχε.... μάντεψε.....η BMW

                                    Πάντως τώρα το μεγαλύτερο κέρδος ανά αυτοκίνητο το έχει η Tesla.
                                    Και η BMW δεν παύει να είναι -κυριολεκτικά- μια οικογενειακή επιχείρηση.

                                    Φαντάζομαι αναφέρεσαι μεταξύ BMW και Tesla, όχι γενικά. Γιατί γενικά ούτε το 1/10 δεν βγάζει η Tesla σε σχέση με τον κατασκευαστή που βγάζει το μεγαλύτερο κέρδος ανά αυτοκίνητο.

                                    ΥΓ: Διαφωνώ επίσης κάθετα στην υποχρεωτική χρήση πλαστικού χρήματος. Δεν θέλω το Κράτος και η τράπεζα να ξέρουν που ξοδεύω τα λεφτά μου (όσα μου επιτρέπουν να ξοδέψω σε μικρές αγορές τουλάχιστον).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Αυτοί είναι οι πιο λαρτζ :

                                      On average, each Bugatti car costs around $3 million to produce. However, the company only charges an average of $2.2 million per car. This means that, on average, Bugatti loses $800,000 on each car it sells. So why does Bugatti continue to lose money? The answer is simple: because it can.

                                      https://www.all-foreign.com/2022/10/19/why-bugatti-loses-money-on-each-car-sold/

                                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @diego1960 last edited by

                                        @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Ποια δίκυκλα ρε παιδιά στην Ελλάδα; Με τους καύσωνες και τις ανηφόρες; Ζούμε στην ίδια χώρα; ΜΜΜ για το κέντρο (και μόνο λόγω έλλειψης parking) και αυτοκίνητο για οτιδήποτε άλλο. Δε γίνεται αλλιώς και έτσι και αλλιώς προτιμώ μόνος μου στο καθαρό μου αυτοκίνητο από το να κολλήσω έμπολα στα κωλομέσα που είναι πιο παλιά από το ευρώ.

                                        Δεν υπάρχει ποιότητα ζωής στην πόλη (Αθήνα) για τον απλούστατο λόγο οτι είμαστε 4 εκατομμύρια άνθρωποι σε μια παλιά και βρώμικη σκατόπολη γεμάτη σκουπίδια και φραγμένα σιφόνια, σχεδιασμένη χρόνια πριν, ούτε πεζοδρόμια, ούτε φαρδείς δρόμους, ούτε χώρο για parking. Κανονικά η Αθήνα πρέπει να κατεδαφιστεί και να χτιστεί από την αρχή με λογική.

                                        Σχεδόν 30 χρονια οδηγώ δίκυκλα και έχω κερδίσει άπειρες ώρες σε χρόνο μετακίνησης και εύρεσης παρκαρίσματος και εξοικονόμηση καυσίμων και χρημάτων..η Ελλάδα είναι ιδανική για δίκυκλα, γιατί τα δύσκολα είναι οι χειμώνες και τα χιόνια, όχι το αντίθετο..

                                        Έχει άπειρα οφέλη σε κέρδος δημοσίου χώρου, λιγότερης ρύπανσης, εξοικονόμησης καυσίμου, χρόνου και φυσικά χρημάτων, όχι μόνο στα προφανή, αλλά και σε κρυφά ή περισσότερο σύνθετα κόστη..

                                        https://www.oxfordeconomics.com/resource/the-economic-importance-of-motorcycles-to-europe/

                                        The latest FEMA’s
                                        European Mobility Test shows
                                        that commuting times for
                                        motorcyclists are around 30%
                                        shorter than for those travelling
                                        in cars (31 minutes vs 44 minutes).
                                        Routes taken by motorcyclists are 10.8% shorter.

                                        If 5% of commuters using cars
                                        in Rome switched to using a
                                        motorcycle in the scenario analysis,
                                        they would make time savings
                                        worth €45.9 million a year.

                                        Motorcycles offer cost savings
                                        due to lower fuel use and operating
                                        costs. For an average commuter
                                        in Europe, operating a motorcycle
                                        (€545) costs nearly one-third of
                                        what it costs to use a car (€1,435)
                                        across a year. These savings
                                        increase the disposable income and
                                        living standards for households.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap @dublin last edited by

                                          @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          λιγότερης ρύπανσης

                                          Δεν θα το έλεγα. Το ανάποδο

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @dstou last edited by

                                            @dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            Αυτοί είναι οι πιο λαρτζ :

                                            On average, each Bugatti car costs around $3 million to produce. However, the company only charges an average of $2.2 million per car. This means that, on average, Bugatti loses $800,000 on each car it sells. So why does Bugatti continue to lose money? The answer is simple: because it can.

                                            https://www.all-foreign.com/2022/10/19/why-bugatti-loses-money-on-each-car-sold/

                                            Χάρχαλα. Τους ξεσκίζουν την ευθεία τα Koenigseggs και στις πίστες οι Ferrari,.

                                            Η Ferrari είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο. Κοντά 70.000 Ευρώ βγάζει για κάθε μοντέλο που πουλάει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 106 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr