-
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχουν έξοδα αυτοί τώρα, πρέπει να φτιάξουν "Τη Γραμμή" όπου αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχουν έξοδα αυτοί τώρα, πρέπει να φτιάξουν "Τη Γραμμή" όπου αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν...
Σιγά μωρέ, στο Land Cruiser τα τρώνε που τους ρουφάει βενζίνη ωσάν τον Κόμη Δράκουλα!
Μία ή άλλη τους πάει να ξέρετε!
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έστω να τραβάει γραμμή ο δεδηε. Δύσκολο είναι;
Κάθε μέρα όλη μέρα σκάβουν τις πόλεις για τα πάντα.
Πιο πάνω που αναφέρθηκε, στην δική μας πολυκατοικία έκαναν εξοικονομώ, σήκωσαν σκαλωσιές, έβαλαν μονώσεις σε πυλωτες και δεν υπήρξε καμία συνέλευση κτλ. Ήρθαν τα σύνεργα και ξεκίνησαν εργασίες.
Μας είπαν ένα μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία και τελείωσε η ιστορία.
Μια μέρα ξύπνησα και είδα έναν τύπο στο μπαλκόνι μου στις 7 το πρωί. Έβαζε σκαλωσιές.... Καλημέρα μου είπε, του είπα αν θέλει καφέ και αυτό ήταν όλο.Είσαι ιδιοκτήτης του διαμερίσματος; Εγώ ξέρω αυτό: https://www.protothema.gr/economy/article/1234201/exoikonomo-2021-anoigei-simera-i-platforma-gia-tin-upovoli-aitiseon/AMP/
Καλά εντάξει..... Δεν έγινε καμία συνεννόηση. Ήρθαν και έκαναν τις εργασίες και σε λίγες ημέρες τελείωσαν.
-
Δεν είναι το ίδιο με το ρεύμα.
Το αέριο πρέπει να είναι εξωτερικό, το ρεύμα προστατευμένο.
-
Ναι βρε ταξιδευτή σκάψιμο από το πάτωμα
-
Βασικα,καλημερα σας.
Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/100χλμ δλδ 12ε για την αποσταση.
Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.
Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.
Καποια γνωμη?
Ευχαριστω.
-
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βασικα,καλημερα σας.
Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/λιτρο δλδ 12ε για την αποσταση.
Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.
Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.
Καποια γνωμη?
Ευχαριστω.
Εγω θα σου προτεινα να παρεις καινουργιο diesel αντε ενα ελαφρως μτχ.Εγω πχ καιω απο 5.8 εως 6.5
Το πολυ ειναι 3.5 με 4 λιτρα διαφορα απο αυτο που εχεις τωρα -
@costasbab Αν έχεις δυνατότητα καθημερινής φόρτισης είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά σου, πάρε ηλεκτρικό. Δεν υπάρχει φθηνότερο κόστος χρήσης και θα μειώσεις το κόστος μετακίνησης σου στο 1/3 ή 1/4. Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι μπορείς να δαπανήσεις ένα σεβαστό ποσό για την αγορά...
-
Η σύζυγος , κάνει σχεδόν τα ίδια χιλιόμετρα ( κάπου στα 140) , για την εργασία.
Κατέληξα ότι σαν το πετρέλαιο για αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει κανένα άλλο συγκρίσιμο.
Φυσικό αέριο , δε γνωρίζω , γιατί δεν έχω πρατήριο.
Αν μιλάμε για μεταχειρισμένο με μετατροπή σε αέριο , τότε η αξιοπιστία του πετρελαίου είναι πολύ καλύτερη.
Πιο οικονομικά πετρέλαια , τα μικρά επιπέδου clio, 208, corsa κ.λπ. Η σύζυγος σε καταστάσεις που περιγράφεις , βλέπει εύκολα χαμηλά 4άρια , μη πώ και κάτω από 4. Ότι γράφει το computer , αλήθειες ψέματα, σιγά μην ασχοληθώ περαιτέρω , είναι πολύ οικονομικά , αυτό είναι βέβαιο.
Τακτική μας πλέον , αγορά μεταχειρισμένου με κάπου 100.000 - 120.000 χιλιόμετρα ( υποθέτω....) , "φόρτωμα άλλα τόσα + χλμ, πώληση και πάλι από την αρχή. Είμαστε στα σκαριά για τη δεύτερη αλλαγή. Το καλό του πετρελαίου , είναι μεταπωλείται εύκολα. Έχουμε τη δυνατότητα όμως να το αγοράζουμε μόνο για αυτό το σκοπό , για χαμάλη...Υπόψιν ότι ρόλο σε μεγάλα νούμερα χιλιομέτρων ανά έτος παίζει μεγάλο και η διάσταση ελαστικών ( θα χρειάζεσαι πιο συχνά αλλαγές ) και τα διαστήματα και οι τιμές των σέρβις.
Τώρα για υβριδικά , αν αναφέρεσαι σε μεταχειρισμένα ,έχω ακούσει κόσμο που έχει βάλει αέριο σε prius , δε γνωρίζω τίποτα περισσότερο.
Δεν έχω καταλάβει αν ψάχνεις καινούργιο , μεταχειρισμένο ή γενικά, τον πιο οικονομικό τρόπο για να κάνεις τη δουλειά σου.
-
Εντάξει, αναλόγως και οικονομικών με phev ή ηλεκτρικό πιο οικονομικά θα βγαίνει σε κόστος χρήσης.
-
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...
Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!
Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.
Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...
Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!
Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.
Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?
Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο. -
Μεινε στο diesel, η καλύτερη επιλογή μακράν για πολλά χιλιόμετρα. Και θα μπορείς να κάνεις και μια εκδρομή χωρίς φόβο του που θα έχεις φορτιστή και δε θα περιμένεις σαν ηλίθιος πόση ώρα να φορτίσει. Δεν υπάρχει λόγος για ταλαιπωρία δλδ όπως το βλέπω εγώ.
-
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βασικα,καλημερα σας.
Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/λιτρο δλδ 12ε για την αποσταση.
Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.
Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.
Καποια γνωμη?
Ευχαριστω.
Σε αυτές τις συνθήκες που αναφέρεις το Yaris/Yaris Cross Hybrid καίει άνετα κάτω απο 3,5 λ/100 χλμ που σημαίνει κάτω απο 7 € τα 100 χλμ .
Πρόσφατα στο τοπικό του yaris cross ανέβασα κατανάλωση με αυτό που θέλεις , παράκαμψη δηλ διοδίων απο Λιτόχωρο εως Πλατύκαμπο.
Υπόψη οτι ενα αυτοκίνητο LPG ακόμα και εργοστασιακό σε αυτές τις διαδρομές και ταχύτητες θα αποκαλύψει την αδυναμία του κινητήρα που εχει και την αργή απόκριση και ενα ντίζελ θα θέλει συνεχείς αλλαγές ταχύτητας για να το κρατάς στην ωφέλιμη περιοχή .
Μόνο Υβριδικό Toyota θα σου δώσει ξεκούραστη και άνετη οδήγηση χάρις στο αυτόματο σασμάν την άμεση απόκριση και τα στάνταρτ βοηθήματα οδήγησης .
Εκτός αν εχεις γνωριμίες και τύχη και πετύχεις τα αυτοκίνητα "φαντομάδες" ντίζελ αυτόματα της stellantis.
-
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...
Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!
Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.
Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?
Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.θα δώσεις ένα μεγάλο 1.6 diesel που δεν θα ξαναβρεις...για να παρεις ενα μικρό hybrid. να ξέρεις αυτό που σκέφτεσαι είναι downgrade με ότι αυτό συνεπάγεται...αλήθεια, δεν εχεις αναγκη τους χώρους του tiguan?
προσωπικά θα έμενα στο tiguan για την παθητική και την ενεργητική ασφαλεια που παρεχει εφόσον κινείσαι σε τέτοιο δρόμο καθημερινά... -
@gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...
Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!
Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.
Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?
Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.θα δώσεις ένα μεγάλο 1.6 diesel που δεν θα ξαναβρεις...για να παρεις ενα μικρό hybrid. να ξέρεις αυτό που σκέφτεσαι είναι downgrade με ότι αυτό συνεπάγεται...αλήθεια, δεν εχεις αναγκη τους χώρους του tiguan?
προσωπικά θα έμενα στο tiguan για την παθητική και την ενεργητική ασφαλεια που παρεχει εφόσον κινείσαι σε τέτοιο δρόμο καθημερινά...Η λογική πάει περίπατο όταν έχεις να κάνει με Toyota! Δεν θα έπαιρνα ποτέ Tiguan, αλλά από Tiguan σε Yaris είναι από τα πιο άκυρα που έχω ακούσει! Πρέπει να συντρέχουν πολύ σοβαροί λόγοι για να κάνεις τέτοιο downgrade..
Εν τω μεταξύ, επειδή τα έχω κάνει αυτά, 120χλμ κάθε μέρα είναι λίγο οριακά για Β αυτοκίνητο.. κάθε μέρα θα σε κουράσει..
Ίσως να έβρισκες ένα φθηνό diesel-ακι 10-12ετιας για 2ο.. εγώ έτσι έχω κάνει και δεν έχω κάν Tiguan, αλλά πολύ μικρότερο για κύριο!
-
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...
Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!
Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.
Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?
Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.δεν πιστευω να το δωσεις για κανενα γιαρι....
σαν να εχεις μουσακα και να πας για φραγκοσυκα -
Αν έχεις πρατήριο ΦΑ κοντά σου ή στο δρόμο σου πάρε ένα Kamiq ή κάτι τέτοιο. Φίλος με up ΦΑ κάνει κάθε μέρα Αθήνα - Χαλκίδα πήγαινε έλα. Έχει περάσει τις 300k χιλ. το αυτοκίνητο και πίνει νερό στ' όνομά του.
Μόνο ρίσκο, οι τιμές ΦΑ. Κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθούν. Αν κινηθούν πολύ ανοδικά θ' αναγκαστείς να το ξεφορτωθείς. -
@costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βασικα,καλημερα σας.
Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/100χλμ δλδ 12ε για την αποσταση.
Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.
Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.
Καποια γνωμη?
Ευχαριστω.
Για ποιο λόγο να πουλήσεις ένα σχετικά καινούριο πιο πολυτελές και μεγάλο αμάξι για να πας από τα 12€ στα 9-10€ στην καλύτερη περίπτωση; Αν το κάνεις για την οικονομία, ήδη έχεις πολύ οικονομικό αυτοκίνητο γι αυτή τη χρήση.
Το μόνο που θα κατανάλωνε λιγότερο θα ηταν ηλεκτρικό ΑΝ το φορτίζεις σπίτι. Αν το φορτίζεις δημόσια, θα σου βγει κοντά στο κόστος ντίζελ, αλλά με διπλάσια αρχική τιμή αγοράς και περιορισμούς για άλλη χρήση.
Τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ θα καίνε γύρω στα 4-5 λιτρα σε τέτοια διαδρομή ΑΝ έχει συνεχεια σταμάτα ξεκίνα, αλλιώς μπορεί και παραπάνω. Δηλαδή από τα 12€ στην καλύτερη περίπτωση να πέσεις στα 9€.
Γενικώς τα χρήματα που θα δώσεις μαζεμένα για να περιμένεις να τα κάνεις απόσβεση στο μέλλον, δεν αξίζουν τη μετάβαση σε χειρότερο όχημα, όποιο καύσιμο κι αν διαλέξεις. Μόνο όφελος το αυτόματο κιβώτιο σε κάποια μοντέλα, που πάλι δεν είναι απολύτως κρίσιμο σε επαρχιακό ταξίδι ευθείας.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά