-
i30 για γρηγορα (160hp) και ξενοιαστα χρονια. τα 400 ευρω του ΦΠ του (εξαιρετικου) mazda σε βενζινες και σουβλακια. corolla για οικονομια focus για απολαυση
-
@gatoz
Tοσο χάλι τα 1.8 CHR; Eδω στην Αθήνα στους αστικούς πανε πατημένοι αρκετά. Και επιταχύνουν γρήγορα σε χαμηλές ταχύτητες. Ισως αναφέρεσαι σε ταξίδι σε Ε. Ο.
Οδήγησα το Υaris (μόνο για επαφή με full hybrid αφού Corolla δεν υπαρχει) και δεν μου φάνηκε ψόφιο. Mου φάνηκε δε αρκετά καλό σε κρατήματα, στήσιμο, και υποθέτω ότι η Corolla θα είναι καλύτερη. Όχι βέβαια στο επίπεδο Focus ή και Leon.
Νομίζω ότι έχουν βελτιωθεί εκεί στην Τοyota. Yπεθεσα δε ότι με τον νέο 1.8 hybrid στους 140hp θα είναι πιο καλο σε έπιταχυνσεις το αυτοκίνητο, σαφώς πιο γρήγορο από το υφιστάμενο CHR.Το Τoyota το έβαλα στην λίστα κυρίως λόγω οικονομίας. Ακριβό είναι σαν αγορά. Είναι σίγουρα ένας συμβιβασμός, δεν με τρελαίνει το βλέπω οικονομοτεχνικα, σαν εργαλείο. Στα ταξίδια ξέρω πως θα είναι ξεκούραστο αλλά μάλλον και ύπνος.
BTW είχα στο μυαλό μου και το Vitara, αρέσει στην κόρη παραπάνω από την Corolla, ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο αλλά κάνει πολλά παραπανω από ένα hatchback. Με χαλάει ότι αλλάζει του χρόνου. -
@christostsp said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@gatoz
Tοσο χάλι τα 1.8 CHR; Eδω στην Αθήνα στους αστικούς πανε πατημένοι αρκετά. Και επιταχύνουν γρήγορα σε χαμηλές ταχύτητες. Ισως αναφέρεσαι σε ταξίδι σε Ε. Ο.
Οδήγησα το Υaris (μόνο για επαφή με full hybrid αφού Corolla δεν υπαρχει) και δεν μου φάνηκε ψόφιο. Mου φάνηκε δε αρκετά καλό σε κρατήματα, στήσιμο, και υποθέτω ότι η Corolla θα είναι καλύτερη. Όχι βέβαια στο επίπεδο Focus ή και Leon.
Νομίζω ότι έχουν βελτιωθεί εκεί στην Τοyota. Yπεθεσα δε ότι με τον νέο 1.8 hybrid στους 140hp θα είναι πιο καλο σε έπιταχυνσεις το αυτοκίνητο, σαφώς πιο γρήγορο από το υφιστάμενο CHR.ειναι εντελως γτπ το cvt
μιλαμε για ενα αργο αυτοκινητο
τα τουοτα ειναι οτι ηταν τα χάιουντάγια την εποχη των εξελ, λυση αναγκης -
Δυστυχώς έχω γνώμη μόνο για την Corolla και το i30 (αν κι αυτό με τους 120 ίππους). Η πρώτη είναι εντελώς αδιάφορη οδηγικά, μέτρια ποιοτικά, κορυφαία σε ευκολία οδήγησης και κατανάλωση. Το i30 σαφώς ανώτερο ως αυτοκίνητο, σαφώς υποδεέστερο για βαρετά χιλιόμετρα μες στο μποτιλιάρισμα. Επειδή κοστίζει σημαντικό λιγότερο, στο τέλος θα σου βγει μία ή άλλη. Το θέμα είναι με τι κουράγιο δίνεις 30 χιλιάρικα για θερμικό μοντέλο εν έτει 2023. Ήδη ξεπερασμένο πριν βγάλεις τις ζελατίνες.
-
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Δυστυχώς έχω γνώμη μόνο για την Corolla και το i30 (αν κι αυτό με τους 120 ίππους). Η πρώτη είναι εντελώς αδιάφορη οδηγικά, μέτρια ποιοτικά, κορυφαία σε ευκολία οδήγησης και κατανάλωση. Το i30 σαφώς ανώτερο ως αυτοκίνητο, σαφώς υποδεέστερο για βαρετά χιλιόμετρα μες στο μποτιλιάρισμα. Επειδή κοστίζει σημαντικό λιγότερο, στο τέλος θα σου βγει μία ή άλλη. Το θέμα είναι με τι κουράγιο δίνεις 30 χιλιάρικα για θερμικό μοντέλο εν έτει 2023. Ήδη ξεπερασμένο πριν βγάλεις τις ζελατίνες.
Ευκολα τα δινεις. θερμικα all time classic. Επικαιρα για 15 χρονια ακομα. Αθηνα-ηγουμενιτσα non-stop
-
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Δυστυχώς έχω γνώμη μόνο για την Corolla και το i30 (αν κι αυτό με τους 120 ίππους). Η πρώτη είναι εντελώς αδιάφορη οδηγικά, μέτρια ποιοτικά, κορυφαία σε ευκολία οδήγησης και κατανάλωση. Το i30 σαφώς ανώτερο ως αυτοκίνητο, σαφώς υποδεέστερο για βαρετά χιλιόμετρα μες στο μποτιλιάρισμα. Επειδή κοστίζει σημαντικό λιγότερο, στο τέλος θα σου βγει μία ή άλλη. Το θέμα είναι με τι κουράγιο δίνεις 30 χιλιάρικα για θερμικό μοντέλο εν έτει 2023. Ήδη ξεπερασμένο πριν βγάλεις τις ζελατίνες.
Μπερδεψες την δεκαετία, 2023 είναι σήμερα, όχι 2033, και το 2033 πάλι θα πουλάνε (η πρόταση απαγόρευσης ΠΩΛΗΣΗΣ θερμικών είναι για το 2035) και δεν ξέρω αν το 2035 θα περάσει κιόλας, πρέπει να βγουν νόρμες, σχέδιο, και φυσικά να ψηφιστούν..μην πάει χαλαρά 2040 και βλέπουμε..
Ποίο ΜΗ θερμικό προτείνεις με 30.000; Το Avenger;
-
Εγώ δε θα τα έδινα καθόλου εύκολα. Αλλά δε θα κάνω για πολλοστή φορά αυτή την κουβέντα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και θα κληθεί να ζήσει με αυτές. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι αυτό το θέμα του νήματος. Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
-
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Εγώ δε θα τα έδινα καθόλου εύκολα. Αλλά δε θα κάνω για πολλοστή φορά αυτή την κουβέντα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και θα κληθεί να ζήσει με αυτές. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι αυτό το θέμα του νήματος. Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
τοσο δυσκολο, οσο ενα ηλεκτρικο που θα ειναι ξεπερασμενο μετα απο 7 χρονια και με μισοτελειωμενη μπαταρια
-
@dimitrioskosmas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Εγώ δε θα τα έδινα καθόλου εύκολα. Αλλά δε θα κάνω για πολλοστή φορά αυτή την κουβέντα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και θα κληθεί να ζήσει με αυτές. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι αυτό το θέμα του νήματος. Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
τοσο δυσκολο, οσο ενα ηλεκτρικο που θα ειναι ξεπερασμενο μετα απο 7 χρονια και με μισοτελειωμενη μπαταρια
Μετά από 7 χρόνια, που θα πάει, δεν θα έχουν φθηνύνει οι μπαταρίες;
-
Δε βλέπω κανένα ηλεκτρικό στα υποψήφια μοντέλα, ούτε εγώ ανέφερα κάτι τέτοιο.
-
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Εγώ δε θα τα έδινα καθόλου εύκολα. Αλλά δε θα κάνω για πολλοστή φορά αυτή την κουβέντα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και θα κληθεί να ζήσει με αυτές. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι αυτό το θέμα του νήματος. Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
Η πρόταση απαγόρευσης πωλήσεων αφορά ΟΛΑ τα θερμικά, αν κρίνουμε από την Νορβηγία που θα το κάνει το 2025, σε 2 χρόνια, και όχι σε θεωρητικά 12, και πρακτικά πάει για πάνω από 17 απ' ότι βλέπουμε όλοι όσοι ασχολούμαστε με τον χώρο (έστω και σαν χόμπι), τα πρώτα που έκοψαν είναι τα PHEV τα οποία έχουν συνεχόμενη πτώση 14 μήνες (αν θυμάμαι καλά) και έπειτα τα υπόλοιπα, και η αγορά αποτελείται συντριπτικά από καθαρά EV.
Μάλιστα τα diesel έκαναν ένα ωραιότατο 7.6% αρχές του έτους εκεί..
Όταν το μεγάλο πλεονέκτημα των υβριδικών είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το μεγάλο πλεονέκτημα της επανάστασης των ηλεκτρικών τό, εκεί κοντά δηλαδή στην επικράτηση, όλοι θα ξεφορτώνονται υβριδικά για φθηνά ηλεκτρικά..
Η μεγάλη αυτονομία και η δυνατότητα έλξης των diesel θα τα κρατούν επίκαιρα για πολύ περισσότερο..
-
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
Νομίζω σε πολλούς έχει συμβεί το εξης μπέρδεμα. Πιστευουν ότι ΑΝ μετά από χρόνια, οι μπαταρίες γινουν πιο λειτουργικές και συνεπώς αυτά γίνουν από γκατζετ, πιθανες επιλογές αγοράς, αυτό θα συμπαρασύρει και τα τωρινά μπαταριοκίνητα με τις σημερινές μπαταρίες τα οποία τότε τελείως μεταφυσικά θα αναβαθμιστούν.
Αν το 2035, δεν θες να αγοράσεις μεταχειρισμένο κανονικό, θα ευθύνεται κάποιος νόμος.
Ενα μπαταριοκίνητο 10 ετίας όμως δεν θα καταδέχεσαι ποιοτικά να το κοιτάξεις.
Εκτίμηση. -
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Δε βλέπω κανένα ηλεκτρικό στα υποψήφια μοντέλα, ούτε εγώ ανέφερα κάτι τέτοιο.
"Το θέμα είναι με τι κουράγιο δίνεις 30 χιλιάρικα για θερμικό μοντέλο εν έτει 2023. Ήδη ξεπερασμένο πριν βγάλεις τις ζελατίνες."
Αναφέρεις θερμικό μοντέλο, το αντίθετο του Θερμικού είναι το ΜΗ θερμικό, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και προτάσεις η απαγόρευση αφορά ΤΑ ΠΑΝΤΑ που έχουν θερμικό κινητήρα (ακόμη και τα QQ/Austral e-power..) οπότε εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου για κάτι που δεν βγάζει νόημα κατά την γνώμη μου σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που έχουμε.
Επίσης, ξαναλέω ότι να μιλάμε για κάτι που θα γίνει περίπου σε 15-20 χρόνια, και μάλιστα όχι για απαγόρευση κυκλοφορίας που πολλοί έχουν πέσει σε αυτήν την παγίδα και νομίζουν ότι το 2035 θα πρέπει να πετάξουν στην Μεσόγειο τα θερμικά τους, αλλά για ΠΩΛΗΣΗ θερμικών κινητήρων, νομίζω δεν είναι όσο τραγικό αφήνεται να εννοηθεί..
-
@dublin said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Δε βλέπω κανένα ηλεκτρικό στα υποψήφια μοντέλα, ούτε εγώ ανέφερα κάτι τέτοιο.
"Το θέμα είναι με τι κουράγιο δίνεις 30 χιλιάρικα για θερμικό μοντέλο εν έτει 2023. Ήδη ξεπερασμένο πριν βγάλεις τις ζελατίνες."
Αναφέρεις θερμικό μοντέλο, το αντίθετο του Θερμικού είναι το ΜΗ θερμικό, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και προτάσεις η απαγόρευση αφορά ΤΑ ΠΑΝΤΑ που έχουν θερμικό κινητήρα (ακόμη και τα QQ/Austral e-power..) οπότε εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου για κάτι που δεν βγάζει νόημα κατά την γνώμη μου σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα που έχουμε.
Επίσης, ξαναλέω ότι να μιλάμε για κάτι που θα γίνει περίπου σε 15-20 χρόνια, και μάλιστα όχι για απαγόρευση κυκλοφορίας που πολλοί έχουν πέσει σε αυτήν την παγίδα και νομίζουν ότι το 2035 θα πρέπει να πετάξουν στην Μεσόγειο τα θερμικά τους, αλλά για ΠΩΛΗΣΗ θερμικών κινητήρων, νομίζω δεν είναι όσο τραγικό αφήνεται να εννοηθεί..
Και αν γίνει. Γιατί 2-3 χρόνια πριν το 2035, μπορεί να ανακαλυφθεί οτι η λύση δεν είναι τα ηλεκτρικά και οι μπαταρίες αλλά το υδρογόνο. Αίντε πάλι απο την αρχή.
Ή μήπως να περιμένει κάποιος και σε 10 -15 χρόνια να πάρει ενα υδρογόνο; Πάντως μέχρι τότε η βενζινούλα θα ζει και θα βασιλεύει. Για πάρα πολλούς λόγους. -
Το γράφω για τρίτη φορά: θεωρώ καλύτερη επιλογή το i30 (δυστυχώς δεν έχω γνώμη για τα υπόλοιπα κι εγώ εκφράζομαι ΜΟΝΟ για αυτοκίνητα που έχω περάσει μία εβδομάδα μαζί τους) από την Corolla, αλλά αυτή είναι πιο futureproof επιλογή εξαιτίας της υβριδικής της τεχνολογίας. Οπότε είναι μια πολύ δύσκολη επιλογή: συναίσθημα vs λογική.
Έθεσα έναν προβληματισμό για κάποιον που θα δώσει πολλά χρήματα. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να γίνει κι αυτό το θέμα ροντέο, με άσχετες τοποθετήσεις με το ερώτημα που τέθηκε. -
Πάντως με τη λογική του τι υποθέτουμε ότι θα γίνει σε 10 χρόνια δεν παίρνεις αυτοκίνητο. Αφενός δεν μπορεί κανείς να προβλέψει και αφετέρου υπάρχει κάποια ανάγκη που πρέπει να καλυφθεί με τον περιορισμό των σημερινών τιμών και εισοδημάτων.
Ούτε καν με τη λογική ότι δεν είναι mild hybrid και κάποια στιγμή θα βγει σε mild δεν μπορείς να πορευτείς. Εκτός αν είσαι διατεθειμένος να πας με λεωφορείο-ταξί για 12 χρόνια μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
-
@manast said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
Νομίζω σε πολλούς έχει συμβεί το εξης μπέρδεμα. Πιστευουν ότι ΑΝ μετά από χρόνια, οι μπαταρίες γινουν πιο λειτουργικές και συνεπώς αυτά γίνουν από γκατζετ, πιθανες επιλογές αγοράς, αυτό θα συμπαρασύρει και τα τωρινά μπαταριοκίνητα με τις σημερινές μπαταρίες τα οποία τότε τελείως μεταφυσικά θα αναβαθμιστούν.
Αν το 2035, δεν θες να αγοράσεις μεταχειρισμένο κανονικό, θα ευθύνεται κάποιος νόμος.
Ενα μπαταριοκίνητο 10 ετίας όμως δεν θα καταδέχεσαι ποιοτικά να το κοιτάξεις.
Εκτίμηση.Εκτίμηση;! Ήδη αλήθεια! Η προηγούμενη γενιά PSA/Stellantis (αυτή που ακόμη παραδίδεται στους αγοραστές!) είναι 136αλογα, και η καινούργια είναι 156 με αύξηση αυτονομίας, γρηγορότερη φόρτιση, και παντού το κινητήριο σύνολο και το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας βελτιωμένο, τα έχω ποσταρει πολλές φορές όταν ανακοινώθηκαν το χειμώνα.. έχει πάρα πολλές διαφορές..
Επίσης τα ID από φέτος δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα (αυτά θα έχουν ακόμη μεγαλύτερες διαφορές γιατί αλλάζουν και εσωτερικό, και σχεδιαστικά γιατί ήταν πολύ.. κάπως..).
Τα model 3 κάνουν σιωπηλές βελτιώσεις συνέχεια (ούτε καν ανακοινώνουν αυτοί! Μυστικισμός/Σκοταδισμός!).
Και αυτό το trend το βλέπουμε συνέχεια και συνεχώς.. ένα ηλεκτρικό σήμερα το 2035 θα είναι τελείως obsolete! Ένα diesel θα σου κάνει 800-1000 με ένα ντεπόζιτο! Μόνο αγροτικό diesel να βρίσκεις, θα είναι φθηνότερο από βενζίνη για Corolla!
-
Κανείς δεν ξέρει το μέλλον, αλλά βλέπουμε πανευρωπαϊκά μια σαφέστατη τάση. Πρέπει να ληφθεί έντονα υπόψη, γιατί τα χρήματα μαζεύονται πολύ δύσκολα. Αν όχι, πας σε leasing κι αλλάζεις κάθε λίγο και λιγάκι, αδιαφορώντας για τη μεταπώληση. Είσαι πάντα στην επικαιρότητα με μηδενικό ρίσκο.
-
@dublin said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@manast said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
@dimsabas said in Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;:
Στο ερώτημα που θέτει ο φίλος, το δίλημμα είναι δισεπίλυτο: ναι μεν τα χρήματα βγαίνουν τα ίδια σε βάθος χρόνου για i30 και Corolla, με το πρώτο να είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά για άντε να πουλήσεις ένα i30 το 2030. Δε θα το παίρνει κανείς, ακόμα και να το χαρίζουν. Η Corolla θα έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να πουληθεί. Για αυτό λέω, δύσκολα τα πράγματα.
Νομίζω σε πολλούς έχει συμβεί το εξης μπέρδεμα. Πιστευουν ότι ΑΝ μετά από χρόνια, οι μπαταρίες γινουν πιο λειτουργικές και συνεπώς αυτά γίνουν από γκατζετ, πιθανες επιλογές αγοράς, αυτό θα συμπαρασύρει και τα τωρινά μπαταριοκίνητα με τις σημερινές μπαταρίες τα οποία τότε τελείως μεταφυσικά θα αναβαθμιστούν.
Αν το 2035, δεν θες να αγοράσεις μεταχειρισμένο κανονικό, θα ευθύνεται κάποιος νόμος.
Ενα μπαταριοκίνητο 10 ετίας όμως δεν θα καταδέχεσαι ποιοτικά να το κοιτάξεις.
Εκτίμηση.Υ πυΕκτίμηση;! Ήδη αλήθεια! Η προηγούμενη γενιά PSA/Stellantis (αυτή που ακόμη παραδίδεται στους αγοραστές!) είναι 136αλογα, και η καινούργια είναι 156 με αύξηση αυτονομίας, γρηγορότερη φόρτιση, και παντού το κινητήριο σύνολο βελτιωμένο, τα έχω ποσταρει πολλές φορές όταν ανακοινώθηκαν το χειμώνα.. έχει πάρα πολλές διαφορές..
Επίσης τα ID από φέτος δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα (αυτά θα έχουν ακόμη μεγαλύτερες διαφορές γιατί αλλάζουν και εσωτερικό, και σχεδιαστικά γιατί ήταν πολύ.. κάπως..).
Τα model 3 κάνουν σιωπηλές βελτιώσεις συνέχεια (ούτε καν ανακοινώνουν αυτοί! Μυστικισμός/Σκοταδισμός!).
Και αυτό το trend το βλέπουμε συνέχεια και συνεχώς.. ένα ηλεκτρικό σήμερα το 2035 θα είναι τελείως obsolete! Ένα diesel θα σου κάνει 800-1000 με ένα ντεπόζιτο! Μόνο αγροτικό diesel να βρίσκεις, θα είναι φθηνότερο από βενζίνη για Corolla!
Ναι αν μας πεις ποσό θα κάνει το λίτρο diesel το 2035 και τι τέλη ή ότι άλλο κέρατο σκεφτούν ως αντικίνητρο χρήσης, θα σου πω αν συμφέρει.
-
Υπαρχει κανεις εδω που να θεωρει τα mild hybrid ηλεκτρικα η εστω υβριδικα; Εχουμε πολλα ψωμια ακομα για να γινουμε ηλεκτρικοι.
Και σε 10 -15 χρονια μια χαρα θα πουλας το θερμικο στους αγοραστες που δεν θα εχουν να δωσουν 40 και 50 χιλιαδες ευρω για καινουργιο.
Και τα υβριδικα υπαρχουν στην αγορα πανω απο 15 χρονια αλλα δεν την κατεκλυσαν. Και τοτε παλι τα ιδια θα λεγαμε... το μελλον ειναι τα υβριδικα κτλ......
Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;