-
-
Σε σχέση με τα τάμπλετ οτιδήποτε έχει κινητήρα το βρίσκω πιο ευχάριστο. Όταν παραιτηθώ τελείως από τη χαρά της οδήγησης ίσως αρχίσω να ασχολούμαι με καταναλώσεις, παιδικά καθισματάκια και έλλειψη θορύβου/κραδασμού. Ως τότε, στα 40-50 χιλιάρικα βρίσκω κατι ενδιαφέρον οδηγικά, πχ. i30N fastback ή Yaris GR. Αλλά όχι, δε μου είναι αδιάφορο πως προκύπτει η χαμηλή τιμή των ηλεκτρικών και αυτή η στρέβλωση γιατί τιμωρούν τους άλλους οδηγούς όπως και εμένα ως αγοραστή και σπρώχνουν με το ζόρι την κατάσταση προς τα εκεί που θέλουν. Level the playing field που λένε και στο χωριό μου και θα δούμε πως θα πάνε οι πωλήσεις των τάμπλετ. Κόψτε επιδοτήσεις, βάλτε τέλη κτλ και τα ξαναλέμε.
@lap 3 αμαξάρες και το τροχήλατο τάμπλετ, ποιός πραγματικά φαν της οδήγησης θα το διάλεγε; Ακόμα και από εμφάνιση προκαλεί θλίψη δίπλα στα άλλα και ειδικά στην κουκλάρα Giulia. Ας βγάλει και 700 άλογα, απλά κοίτα πως είναι και πως ΔΕΝ ακούγεται. Ένα πάρα πολύ γρήγορο σκουπάκι.
-
Το ξέρεις ότι δεν είναι άσχημο. Απλά έχεις υιοθετήσει μια ακραια άποψη για να δικαιολογήσεις την αντίθεση σου στα ηλεκτρικά.
Εάν κρίνεις τόσο άσχημο το Τέσλα πραγματικά το αισθητικό σου κτήριο κινείται σε επίπεδα μπαζών.
Να μου πεις πως είναι ιδιαίτερο χωρίς αερογωγο μπροστα να το καταλάβω, αλλά όχι και χάλι.
Πάρε εδώ και ένα καγκουρό
Μιλάς για φαν της οδήγησης....
Έχεις καταλάβει ότι έκανε καλύτερο χρόνο από την ΑΛΦΑ;. Δεν έχει την αμεσότητα της άλφα, αλλά έκανε καλύτερο χρόνο. Αυτό από μόνο του είναι ένας άθλος.Φίλε μου με ένα μπρίκι όπως αφήνεις να εννοηθεί δεν κερδίζεις την m3 και την alfa.
-
Οχι είναι απλά απαίσιο, ειδικά το Model Y είναι οτι πιο άσχημο έχω δεί από την εποχή του Multipla και του PT Cruiser. Απορώ πως πήρε έγκριση αλλά θα μου πείς υπαρχουν και άτομα που το αγοράζουν ή το λιζ-άρουν!
Και το 3 άσχημο είναι, μια λευκή συσκευή με ρόδες, κανένα design, καμία κ@ύλα, όλα χρηστικά. Προφυλακτήρες επειδή επιβάλλεται να υπάρχουν από τους κανονισμούς, φώτα το ίδιο. Λες και σχεδιάστηκε από 5χρονο με πλαστελίνη στο διάλειμμα της πρώτης δημοτικού. Βλέπεις τη Giulia δίπλα και γελάει ο πλανήτης με το τάμπλετ. Αυτό ειναι ωραίο αμάξι, δε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε γιατι πρέπει ντε και καλά να σπατουλάρουμε τα τάμπλετ συνέχεια! Και η C-Class είναι αρκετά όμορφη, και η 3ρα BMW, απλά η Merc πλέον πήρε λάθος δρόμο στο εσωτερικό, πάει και αυτή να γίνει ανέραστο τάμπλετ.
ΥΓ: Για χιλιοστή φορά χέστηκα αν είναι πιο γρήγορο, μοιάζει με ψυγείο με ρόδες, θα πάρω το κανονικό αμάξι με τη μηχανή που βγάζει ωραίο ήχο ευχαριστώ. Αφήνω σε εσάς με τις "ευαισθησίες" τα τάμπλετ για να λέτε πόσο γρήγορα είναι στα φανάρια. Αν το i30N ή το Yaris GR είναι μπρίκια, μάλλον σε λάθος τόπικ για να μην πω και φόρουμ είσαι. Το Pitsos.γρ είναι αλλού.
-
Άρα θα μπορούσες να περιγράψεις το εαυτό σου σαν έναν μεγάλο μπέμπη που θέλει να κάνει βρουμ βρουμ και δεν κοιτά την ουσία της σπορτίφ οδήγησης που είναι......η γρήγορη οδήγηση.
Άσε τα τσιτατα που λένε οι ταξιτζήδες της πλάκας. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα είδος της αυτοκίνησης χάνεις από ήχο κερδίζεις από απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους και ακαριαία ροπή στις εξόδους των στροφών. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις.
-
Eίπαμε αν δεν καταλαβαίνεις από την κ@ύλα ενός κινητήρα πήγαινε σε κάνα φόρουμ για λευκές συσκευές και μίλα για ψυγεία. Υπάρχουν σίγουρα τέτοια που θα μπορείς να λες για το πόσο ήσυχο είναι το ψυγείο, πόσο λίγο καταναλώνει, τι ενεργειακή κλάση έχει και πόσα παγωτίνια χωρά ο καταψύκτης.
YΓ: Φάε ένα report τώρα γιατί κούρασες. Ελα αρκετά με την ώρα του παιδιού.
-
Όταν εγώ έσπαγα μοτέρ εσύ παρακαλαγες τη μαμά να σου βάλει και άλλο hemo
-
Έφαγα report;
Όχι ρε γ@@@το, και μου άρεσε η συζήτηση για τα ψυγεία.
Τώρα; Του άλλαξα προφυλακτήρα μόνο για εσένα.
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ με την τραγική ασχήμια του Υ και κάπως λιγότερο του 3. To Μodel S από την άλλη είναι μια χαρά, το plaid ακόμα καλύτερο, γενικά όμως αδιάφορα σχεδιαστικά.
Αυτή η καραμέλα πάντως με τα 0-100 και το ότι είναι πιο γρήγορα μάλλον θα πρέπει να σταματήσει γιατί ήδη έχει καταντήσει αηδία. Μερικοί κάνετε σαν αυτούς με τα σαξόραλλα και τα kadett που τα φορτώνανε 400-500 άλογα, τσαγιάζανε porsche και ferrari και χαζοχαιρονταν. Αυτά είναι τα πιο άοσμα 0-100 που μπορεί να κάνει κάποιος.
Δεν είναι επιχείρημα για ένα αυτοκίνητο το ότι κάνει ένα 0-100 γρηγορότερα ή είναι πιο γρήγορο από ένα άλλο και μόνο αυτό.
Όλα παίζουν ρόλο, εμφάνιση, ποιότητα, αίσθηση. Το ίδιο είναι να κάθεσαι σε ένα tesla με 0-100 σε 4.4sec σε σχέση με μια AMG με 6 sec?Το tesla και το κάθε ''προσιτό'' ηλεκτρικό το παίρνεις για την καθημερινότητα, για την άνεση που μπορει να προσφέρει στην οδήγηση , την ησυχία του και εν μέρη την οικονομία κατανάλωσης όχι για γκάζια. Άλλωστε στη πράξη αυτό φαίνεται, το μόνο ηλεκτρικό που θα πετύχω να διακτινίζεται είναι η Taycan, τα tesla με το πάσο τους, όχι ότι είναι κακό βέβαια αλλά μην το προβάλλουμε και σαν αυτοκίνητο επιδόσεων επειδή το μόνο που μπορεί να κάνει καλά είναι να προσπερνάει αυτοκίνητα κλάσεις ανώτερα σχεδιαστικά, ποιοτικά και οδηγικά.
-
Ναι οκ αλλά δες και το βίντεο πριν γράψεις.
Δεν τα δοκιμάζει μονάχα σε ευθεία. Κέρδισε την Giulia quadrofoglio σε αυτοσχέδια πιστα του top gear σε ψηλό βρεγμένη άσφαλτο.
Δεν έχει την αμεσότητα του μπροστινού τμήματος της άλφα, τι να κάνουμε η εμπειρία δεκαετιών των Ιταλών φαίνεται, αλλά την κέρδισε στα ίσα.
Ξαναλέω....την GUILIA QUADROFOGLIO!!!!!!
Συνεπώς κάτι υπάρχει εδώ. Δεν γίνεται να κερδίζουν όλους τους θερμικούς τους αντιπάλους στα περισσότερα τεστς και στις περισσότερες πίστες και να είναι ψυγεία. Αυτό το είδος της αυτοκίνησης προσφέρει κάποια οφέλη στην γρήγορη οδήγηση που είναι εμφανέστατα.
Και όπως είπα είναι το 1ο τους αυτοκίνητο στην κατηγορία. Δηλαδή είχαν μηδέν εμπειρία και αμέσως με το καλημέρα κοντραρουν στις πίστες τους κορυφαίους κατασκευαστέ θερμικών. Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει επειδή οι παραδοσιακοί κατακσευαστες είναι μέτριοι, το αντίθετο, συμβαίνει διότι είναι ηλεκτρικα!
-
Τα χω δει μην αγχώνεσαι. Το ότι κερδίζουν είναι λόγο συνεχούς δύναμης και πολύ καλύτερης πέδησης. Αν μιλάμε για αγώνες , κυνήγι χρόνων και σπάσιμο ρεκόρ ναι είναι καλύτερα αν μιλάμε για γρήγορη οδήγηση για διασκέδαση όχι δε θα φτάσουν (ακόμα) τα υπάρχοντα θερμικά.
-
Και υπερβολικά χαμηλο κέντρου βάρους που ούτε supercars δεν μπορούν να τα φτάσουν.
Άρα κατά την οδήγηση έχεις ακαριαία τεράστια ροπή σε κάθε πάτημα στην έξοδο των στροφών και χαμηλο κεντρο βάρους σε επιπεδο formula 3.Σε ήχο χάνουν, δεν έχουν τον ήχο που έχουν οι μεκ. Σε όλα τα άλλα αν δεις βίντεο των ιδιοκτητών τους το πώς διασκεδάζουν σε στριφτερες διαδρομές θα καταλάβεις ότι δεν ειναι ψυγεία.
-
Το συγκεκριμένο δεν έχει δεχθεί καποια μετατροπή από την έκδοση παραγωγής.
Για ταμπλετ καλά πάει....ε;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν τα δοκιμάζει μονάχα σε ευθεία. Κέρδισε την Giulia quadrofoglio σε αυτοσχέδια πιστα του top gear σε ψηλό βρεγμένη άσφαλτο
Ναι. Αλλά σε 2 άλλες πίστες, στην μία έφαγε 2,6 δευτερόλεπτα και στην άλλη ήταν στα ίσα (0.1'' υπέρ του Tesla): https://zeperfs.com/en/duel6349-9222.htm
-
Λογικά εκεί που έχασε με 3 δλ θα είχε βρεγμένο οδόστρωμα.
Διότι δεν γίνεται σε άλλες πίστες να έχουν κάποια δέκατα διαφορά και σε μια μονάχα πιστα των 3,8 χλμ, 3 ολόκληρα δλ.
-
Στο βρεγμένο πλεονέκτημα θα είχε το Tesla, λόγω τετρακίνησης. Η Alfa έχει πλεονέκτημα στα γρήγορα κομμάτια.
-
Ναι αλλά τόσο μεγάλη διαφορά δεν φαίνεται λογική όταν αλλού είναι τόσο μικρή, άρα κάτι δεν είναι σωστό στην μέτρηση αυτή. 2,6 δευτερόλεπτα είναι σημαντική διαφορά σε μια πίστα 3,8 χλμ
Μπορεί να είναι καλύτερο το Τέσλα ως awd στο βρεγμένο αλλά στους χρόνους που δημοσιεύουν η άλφα να ήταν σε στεγνό. Εφόσον δεν μας αναφέρουν λεπτομέρειες δεν το ξέρουμε.
Για αυτό καλύτερο αποτέλεσμα έχουμε στα τεστ την ίδια μέρα στην ίδια πιστα.
-
Εδώ ένα Τέσλα 3 και μια ταϋκαν χορεύουν στο δαχτυλίδι.
Μια χαρά κολλημένο το Τέσλα και σε κάποια σημεία .....καλύτερο.
Καταλαβαίνεις πόσο καλό πλαίσιο έχει από την ομαλότητα του τιμονιού. Τέτοιες ακραίες δυνάμεις και το τιμόνι κινείται απαλά και γραμμικά.
Συγνώμη αλλά αν αγοράζει κανείς αυτό σε τιμή 316d άντε πες με κάποια έξτρα κιόλας για να φτάσει το perfomance, εντάξει..... Μόνο ένας μη πετρολχεντ θα έλεγε όχι.
Ε ρε τι έχει να γίνει αν εξελιχθούν λίγο οι μπαταρίες και φορτίζουν στο 1/3 του χρόνου και παράλληλα διατηρούν την απόδοση τους σε άπειρους κύκλους φόρτισης.
Ο ορισμός του μεταχειρισμένου θα γίνει το Τέσλα 3 perfomance. Ούτε φόροι, ούτε κυβικά, ούτε δακτύλιοι, ούτε ρύποι. Ένα σουπερκαρ για τον φτωχό που θα κάνει και βόλτα με €2,5/100χλμ.Γιατί και η φτώχεια θέλει το Tesla της.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε σχέση με τα τάμπλετ οτιδήποτε έχει κινητήρα το βρίσκω πιο ευχάριστο.
Μάλιστα... Προτιμότερη μια 316d από ένα Model 3 LR, στην ίδια τιμή!
Και εδώ για μένα τελειώνει η συζήτηση, γιατί πλέον είναι σαφέστατο στους πάντες ότι δεν μιλάμε για ανταλλαγή επιχειρημάτων, αλλά για επίδειξη ακραίας προκατάληψης!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε σχέση με τα τάμπλετ οτιδήποτε έχει κινητήρα το βρίσκω πιο ευχάριστο.
Μάλιστα... Προτιμότερη μια 316d από ένα Model 3 LR, στην ίδια τιμή!
Και εδώ για μένα τελειώνει η συζήτηση, γιατί πλέον είναι σαφέστατο στους πάντες ότι δεν μιλάμε για ανταλλαγή επιχειρημάτων, αλλά για επίδειξη ακραίας προκατάληψης!
Βαζεις με το ζόρι ένα αμάξι που σου καρφώθηκε μια τιμή (που δεν έχω κάτσει καν να επαληθευσω ότι είναι οντως έτσι) σε σύγκριση με το ταμπλετ.
Επειδή ακριβώς στο ποσο που γραφεις ψάχνομαι θα σου πω ότι έχω άλλες επιλογές και ούτε που ασχολήθηκα με το tablet.
Γιατί περα απο κουδουνίστρα, τα ηλεκτρικα έχουν τα προβλήματα χρήσης που λέμε τόσο καιρό.
Άρα δεν έχει νόημα η με το ζόρι αυτή σύγκριση.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση