-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?Έχουν tesla με αυτόματο πιλότο. Οι ταρίφες κάθονται στον καφενέ και το tesla τους φέρνει 1500 ευρώ το μήνα χωρίς να δουλεύουν. Το μόνο που κάνουν είναι μόλις έρχονται τα αυτοκίνητα στην πιάτσα να τα πριζωνουν.
-
Μα σκοπός είναι να βγαίνουν τα κουκιά.
Εάν μπορείς με λιγότερα χιλιόμετρα να βγάλεις περισσότερα € τοτε αυτομάτως είναι συμφέρουσα η επιλογή του. Ο λόγος που δουλεύουν οι άνθρωποι ατελείωτες ώρες με τα diesel ταξί τους, είναι διότι τα πάγια και δυναμικά κόστη είναι υψηλά οπότε ένα αξιοπρεπές περιθώριο κέρδους εμφανίζεται στα περισσότερα χιλιόμετρα.
Άρα, για αρχή σήμερα που μιλάμε.
Μπορεί κάποιος να πάρει ταξί ev- Εαν έχει χώρο στάθμευσης για να το φορτίζει το βράδυ και ας λειτουργεί λιγότερες ώρες μιας και το κέρδος που αποφέρει είναι ισόποσο με τα diesel που δουλεύουν 24 Ώρο!
- Εαν είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του.
Στο μεσοπροεθσμο μέλλον μπορεί να αγοράσει κάποιος ταξί ev
- Εάν έχουν οργανωθεί ως κλάδος και έχουν δικους τους φορτιστές με ειδικές τιμές ταχυφορτισεων
- Εάν προσφέρουν τη δυνατότητα να παρέχουν μέσω leasing τη μπαταρία για να μειώσουν το ρίσκο επισκευής υψηλού κόστους.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν κάνει διάλλειμα ο ταρίφας, παρά μόνο για κατούρημα. Άμα το ταξί δουλεύει διπλοβάρδια δεν σταματάει ποτέΣ. Το ξέρετε ότι έχουν αρχίσει και τα αγοράζουν μετανάστες τα τελευταία χρόνια; τριπλοβάρδια αυτοί τα δουλεύουν. Και ο άντρας του σπιτιού, και ο γιός του, και κάνας ξάδερφος από το χωριό που δεν έχει μεροκάματα στην οικοδομή τώρα το χειμώνα. Και καλά κάνουν. Πέσ' τώρα σ αυτόν να πάρει ηλεκτρικό.
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε πόσο κοστίζει η φόρτιση του Τέσλα 3 που έβαλε ο χάρισμα. 2,5 ευρώ το βράδυ με νυκτερινό, 10 στον ταχυφορτιστή! Τα 100 χλμ. πάντα.Αυτό που δεν λένε είναι πόση ενέργεια θέλουν στα 100 χλμ. Έκανα ταξίδι με 30 kw τα 100 χλμ. Όχι tesla. Ο ταχυφορτιστης από 0,69 πένες (στην Αγγλια) πιάνεις το 20αρικο για πλάκα. Φυσικά μπορείς χειμώνα να μην έχεις θέρμανση υαλοκαθαριστήρες. Στα tesla λογικά χειμώνα μπορεί να θέλεις κάνα 20kw με θέρμανση στην εθνική.
-
Τα χουμε ξαναπεί, στη Νορβηγία έχουν και γκομενες με σταρένιο χνουδάκι στις αξύριστες ποδαρες που φτάνουν μέχρι τη μασχάλη της μέσης ελληνιδος, που θέλει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι της κερί για αποτρίχωση το μήνα, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα χουμε ξαναπεί, στη Νορβηγία έχουν και γκομενες με σταρένιο χνουδάκι στις αξύριστες ποδαρες που φτάνουν μέχρι τη μασχάλη της μέσης ελληνιδος, που θέλει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι της κερί για αποτρίχωση το μήνα, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Άλλη αίσθηση να μυρίζει το κεφάλι ποδαριλα. Η άλλη θέλει πολύ κερί. Τι θα το κάνουμε εδώ μανδαμ τυσω
-
Χάος η συζήτηση. Όπως σε όλα τα θέματα που δεν βγαίνουν τα κουκιά των diesel ξεκινά η αποδόμηση μέσω κρυων αστείων.
-
Βάλε αλλά 3 λίτρα ντίζελ κυρ Στέφανε, θα το κάψουμε απόψε...
Ρε Λαπ, μήπως έχεις μπουκωμένο dpf ή έχει πάρει μέντα κάνα μπεκ και καίει τον άμπακο το Οπελ ή το στροφαρεις όπως το σουζουκάκι από συνήθεια;
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?https://thenorwayguide.com/taxis/
Are taxis in Norway really that expensive?
Yes, taxis in Norway are really that expensive. This is not a myth or anything like that. Expect to pay several hundred crowns for a 5 – 10 km ride, and rides that last between 30 and 60 minutes can easily cost you 800 NOK or more.
-
Αν έχετε βρει τρόπο να μετακινείται κάποιος τσάμπα γιατί δεν αγοράζετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το ποσό του δανείου θα το πληρώνετε από την οικονομία που θα κάνετε. Υπάρχουν ένα σωρό αυτοκίνητα πλέον, επιδοτήσεις τρέχουν επιδοτούμενο ρεύμα έχει τι άλλο να κάνουμε για να αγοράσετε.
-
Πολλοί θέλουμε. Δεν έχουμε χώρο στάθμευσης. Ειδάλλως χθες θα είχα αγοράσει. Να το φορτίζω και να κινούμαι με 2,5/100 χλμ ...πλάκα κάνεις!!!! Θα αγόραζα και σπίτι με τόσα που δίνω σε καύσιμο.
Τον προηγούμενο μήνα λόγω εργασίας και προσώπικων μετακινήσεων, όλα μαζί 300 ευρώ έδωσα σε καύσιμα. Και τι έκανα. Αέρας κοπανιστος τα λεφτά μου, και δη ρυπαρος.
-
Πάρε ένα ντηζελάκι να σωθείς!
-
- Δεν είναι μόδα τα diesel SUV στα ταξί είναι ελάχιστα.
- Τα περισσότερα ταξί είναι sedan/hatchback τύπου Octavia (όλες οι γενιές), κάνα Avensis ή κάνα Mercedes E-class αυστηρά με αυτοκόλλητο 6,3 λίτρα στο πλάι δλδ 2,2 λίτρα diesel στην πραγματικότητα.
- Ποτέ των ποτών (sic) δεν καίει ένα ταξί diesel 10-11 λίτρα μέσα στην πόλη, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. 7 μαξ.
-
Το σπάω σε διάφορα αυτοκίνητα. Έχω παρόμοιο κόστος με diesel και κόστιζε 4Κ λιγότερο η αγορά του. Τα έχω υπολογίσει.
-
Τα μόνα ηλεκτρικά που αξίζουν είναι της tesla. Έχουν δικούς τους φορτιστές και γενικά είναι μπροστα. Αλλά εδώ πάμε ψηλά.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?https://thenorwayguide.com/taxis/
Are taxis in Norway really that expensive?
Yes, taxis in Norway are really that expensive. This is not a myth or anything like that. Expect to pay several hundred crowns for a 5 – 10 km ride, and rides that last between 30 and 60 minutes can easily cost you 800 NOK or more.
70€ τα 10χλμ !?
Ρε μήπως να τα παρατήσω όλα να πάω για Ταξιτζής στη Νορβηγία να ρωτάω "που πάει η κοπελιά;" στα Νορβηγέζικα (υπάρχει λανγκουατζ μπάριερ...)
Δεν πιστεύω να έχουμε κι εδώ τέτοια κόστη στο μέλλον με την ηλεκτροκίνηση; -
This post is deleted! -
Ναι μόνο που τα ταξί ΔΕΝ είναι SUV. Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είναι sedan/hatchback και κατανάλωση πάνω από 7 δε βλέπουν ποτέ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χάος η συζήτηση. Όπως σε όλα τα θέματα που δεν βγαίνουν τα κουκιά των diesel ξεκινά η αποδόμηση μέσω κρυων αστείων.
Δεν ξέρω επακριβώς την θερμοκρασία αστείων που θα ταίριαζε με τη Νορβηγία, αλλά, πραγματικά κουράστηκα να διαβάζω καθημερινές αναφορές των εμπορικών πεπραγμένων της συμπαθούς αυτής χώρας. Επίμονα και μόνο αυτής. Ξεπεράστηκε η ουδός αντίδρασης.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι μόνο που τα ταξί ΔΕΝ είναι SUV. Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είναι sedan/hatchback και κατανάλωση πάνω από 7 δε βλέπουν ποτέ.
Έστω 7 λίτρα.
Δηλαδή αν τα υπολογίσεις με 22 ημέρες το μήνα εργασίας αν εργάζεσαι μέχρι να τελειώσει η μπαταρία τότε έχεις όφελος στην τσέπη σου + €840/μήνα.
Και χωρίς να υπολογίζουμε αλλαγή λάδιων κάθε μήνα ή δίμηνο, αλλαγή σασμάν ή γενική ανακατασκευή στην 3 ετια κτλ. Πες ίσως μονάχα με αλλαγή βαλβολινων διαφορικού κάθε έτος. Και άντε και ψυκτικού μπαταρίας κάθε δύο έτη.
Δηλαδή στα 300 Χιλ χιλιόμετρα θα έχεις +€23Κ περισσότερα στην τσέπη σου με την υπόθεση ότι κανεις 500 χλμ/ημέρα μεσα στην πόλη τα οποία όντως είναι πολλά, και ότι φορτίζεις στο σπίτι σου το βράδυ.
Αν αλλάξεις και κανένα σασμάν μπορεί να μεγαλώσει η διαφορά.
Δεν υπολογίζω ούτε τα φίλτρα dpf που θα χρειαστούν αλλαγές και ο φόβος για καμία αντλία πετρελαίου. Δεν αναφέρω ούτε την αλλαγή των μπεκ υψηλής, δισκοπλακες και τακάκια κτλΘα ρωτήσεις, τι γίνεται με την μπαταρία. Σωστό το ερώτημα.
Και πάλι αν την αλλάξεις στα 300χιλ χιλιόμετρα, κερδισμένος θα είσαι.
Αλλά περίμενε λίγο καιρό μέχρι να βγουν οι νέες.
Μόλις βγει η νέα γενιά μπαταριών της Τέσλα και όχι μονο, που δεν θα πέφτει η απόδοση της έπειτα και από χιλιάδες κύκλους φόρτισης ακόμα και σε ταχυφορτιστες, θα αλλάξουν πολλά ακόμα και για τα ταξί.Άλλωστε μια τέτοια μπαταρία που δεν πέφτει η απόδοση της, θα αποτελεί εξαιρετική πρώτη ύλη για την δημιουργία ενός συνεταιριστικού ταμείου, ή κάποιας εταιρίας όπου θα τις προσφέρει σε leasing εξαλείφοντας επί της ουσίας ακομα και την μικρή πιθανότητα να επωμιστεί ο επαγγελματίας το κόστος κάποιας απρόβλεπτης βλάβη της.
-
Η προτελευταία παράγραφός σου είναι όλος ο ζωμός.
Εκεί που, επιτέλους, γράφεις : περίμενε λίγο να βγουν οι καινούργιες μπαταρίες που θα αντέχουν περισσότερο, θα τα πάνε καλά με τους ταχυφορτιστές που θα έχουμε,κτλ. Ότι δηλαδή λέμε μερικοί εδώ και 2-3 σελίδες.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης