-
Εμένα μου θύμισε κάτι άλλο. Το συστύχημα στο ίδιο σημείο με το υπερφορτωμένο φορτηγό μου μακέλεψε, όπως λέμε στον κάμπο, τα παιδάκια στο λεωφορείο.
Τότε εργαζόμουν σε Ελληνική βιομηχανία. Είχαν χeστεί τότε οι διευθυντάδες, έτρεχαν αλαφιασμένοι γύρω γύρω στο εργοστάσιο γιατί άρχισαν να γίνονται έλεγχοι για υπέρβαρα -εγώ συμμετείχα χειριζόμενος μεταξύ άλλων την αυτόματη φόρτωση/ζύγισμα στο SAP για λογαριασμό της Παραγωγής- έλεγχοι για την κατάσταση των ελαστικών κλπ. κι είχε πέσει σύρμα για βαριές καμπάνες.
Την ίδια περίοδο, ή σε άλλο δυστύχημα, δεν θυμάμαι, είχαν βάλει ζώνες ασφαλείας σε όλα τα λεωφορεία και τα σχολικά και είχαν εντατικοποιήσει τους ελέγχους...Σήμερα, τόσα χρόνια και τόσους θανάτους νέων και παιδιών μετά, τί απ αυτά γίνεται;
ΤΙΠΟΤΑ. -
@johanndelta said in ΟΣΕ:
Criu για ηρέμησε λιγάκι. Οι τυμβωρύχοι του Ματιού δεν δικαιούνται να κουνούν το δάχτυλο. Κερδισμένοι το '19 και τώρα στα σχοινιά, να δουν πως είναι. Επειδή τα γραπτά μένουν, όποιος θέλει γυρνάει να δει τι έγινε τότε και τι γίνεται τώρα, τουλάχιστον εδώ μέσα.
Και επειδή πολλά σέρνεις στον κρατισμό, μια καλή κουβέντα πχ για τους υποαμοιβομενους εκτός υπηρεσίας υγειονομικούς που έτρεξαν αμέσως να λειτουργήσουν σωστά τα νοσοκομεία δεν ακουσαμε. Αυτονόητο; Όχι απαραίτητα στη χώρα της ατομικής ευθύνης.
Αυτά από έναν επιβάτη Α' θεσης της IC62 4 μέρες πριν. Θα έγραφα μάλιστα καλά σχόλια μέχρι το Λιανοκλάδι που κατέβηκα, αλλά φεύγοντας άκουγα στα μεγάφωνα ότι θα καθυστερούσε η αναχώρηση για Παλαιοφαρσαλο. Παρόλα αυτά είπα να μη το σχολιάσω καλή τη πίστει.
Εγραψα πουθενά υπέρ της κυβέρνησης ?
Μιλάω 40 χρόνια τα ίδια γίνονται. Ανεξαρτήτως κυβέρνησης.
Και ναι φταίει ο κρατισμός.
Για την ακρίβεια ο ελληνικός κρατισμός.
Δεν είναι τυχαίο ότι δεν μπήκα ποτέ στην ιστορία των δημοσίων έργων. Γιατί τα έργα αυτά ούτε δημόσια ήταν, αφού οι μίζες ήταν ιδιωτικές, ούτε έργα, γιατί δεν τελείωναν ποτέ, αφού όλο μέσα ήταν ο εργολάβος.
Δεν το περνάμε λοιπόν έτσι όταν έχουμε τόσα θύματα, επειδή βγήκαν χτες οι κοπρίτες να μας πουλήσουν ότι φταίει η ιδιωτικοποίηση για να γλυτώσουν οι ίδιοι και τα αφεντικά τους.
Δεν περνάει αυτό. Τέλος.
Μαγκιά τους για όσους τήρησαν τον όρκο τους.
Και για αυτούς παλεύουμε εναντίον του ελληνικού κρατισμού, γιατί και αυτοί υποφέρουν μέσα στην μαφία του ελληνικού κράτους.
-
@gtsartsal said in ΟΣΕ:
Δυστυχώς, τότε χειροκροτούσαν όλοι...
Δυστυχώς, ψαλίδι και περικοπές έγινε και στα δρομολόγια και στις γραμμές και στην ασφάλεια.Αυτό που αναφέρεις είναι η αιτία του χτεσινού γεγονότος.
Αντί να μαζέψουν λίγο τους μισθούς, τις πρόωρες συντάξεις και τις σπατάλες σε όσους ήταν σε θέσεις αργομισθίας και ήταν πολλοί τέτοιοι, επειδή ήταν πελάτες, έκαναν μετάταξη, σε θέσεις αράγματος βέβαια, ενώ δημιούργησαν κίνδυνο στο τρένο και μετά μας φταίνε λέει οι ιταλοί... -
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
Μην ακούτε τους ΑΡΔ.
Δεν θέλω να κάνω αβάντα στον πιτσαδόρο, αλλά όταν του έδιναν οι Ιταλοί 300 εκ, ο πρόεδρος του 15μελούς έλεγε ότι τον ξεπουλάει.
Μετά τον έδωσε ο ίδιος με 45 και έλεγε ότι έκανε επιτυχία...Εχεις κάνει λάθος με τους μαφιόζους. Αλλοι είναι στην προκειμένη περίπτωση.
-
@gtsartsal said in ΟΣΕ:
Δυστυχώς, τότε χειροκροτούσαν όλοι...
Δυστυχώς, ψαλίδι και περικοπές έγινε και στα δρομολόγια και στις γραμμές και στην ασφάλεια.Αυτό που αναφέρεις είναι η αιτία του χτεσινού γεγονότος.
Αντί να μαζέψουν λίγο τους μισθούς, τις πρόωρες συντάξεις και τις σπατάλες σε όσους ήταν σε θέσεις αργομισθίας και ήταν πολλοί τέτοιοι, επειδή ήταν πελάτες, έκαναν μετάταξη, σε θέσεις αράγματος βέβαια, ενώ δημιούργησαν κίνδυνο στο τρένο και μετά μας φταίνε λέει οι ιταλοί...Συμφωνώ απόλυτα.
Ότι σχεδιάζεται , μετατρέπεται , οργανώνεται γίνεται με βασικό συλλογισμό τον λαϊκισμό.
Πως θα φανεί και όχι πως θα πετύχει...
Το έχω ξαναπεί, κοινωνια υποκριτική σε όλα -
Γενικά μπορούμε να δούμε τι σημαίνει κρατικός φορέας τραίνου στην περίπτωση των ιταλών, στην Ιταλία και αλλού που επενδύουν και τι σημαίνει κρατικός φορέας στην Ελλάδα, που είναι αποθήκη διορισμών και χώρος παραγωγής και διάθεσης μιζών από το κρατικό χρήμα.
-
@gtsartsal said in ΟΣΕ:
@gtsartsal said in ΟΣΕ:
Δυστυχώς, τότε χειροκροτούσαν όλοι...
Δυστυχώς, ψαλίδι και περικοπές έγινε και στα δρομολόγια και στις γραμμές και στην ασφάλεια.Αυτό που αναφέρεις είναι η αιτία του χτεσινού γεγονότος.
Αντί να μαζέψουν λίγο τους μισθούς, τις πρόωρες συντάξεις και τις σπατάλες σε όσους ήταν σε θέσεις αργομισθίας και ήταν πολλοί τέτοιοι, επειδή ήταν πελάτες, έκαναν μετάταξη, σε θέσεις αράγματος βέβαια, ενώ δημιούργησαν κίνδυνο στο τρένο και μετά μας φταίνε λέει οι ιταλοί...Συμφωνώ απόλυτα.
Ότι σχεδιάζεται , μετατρέπεται , οργανώνεται γίνεται με βασικό συλλογισμό τον λαϊκισμό.
Πως θα φανεί και όχι πως θα πετύχει...Μα δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό.
Τα γεγονότα μόνο λέμε και την κοινή λογική.
Η κοινή λογική δεν έχει πολιτικό πρόσημο, οπότε δεν έχει νόημα η οικειοποίηση της από κάποιους που συμπαθούν μία μερίδα από τους ενόχους και αντιπαθούν την άλλη μερίδα από τους ίδιους ενόχους.
-
Σ-Υ-Γ-Κ-Λ-Ο-Ν-Ι-Σ-Τ-Ι-Κ-Ο σκίτσο
Μία μάνα στο ράδιο έλεγε ας βρω έστω κάτι από το παιδί μου να θάψω....έκλαψα μέσα στο αμάξι ακούγοντάς το.
-
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
Μην ακούτε τους ΑΡΔ.
Δεν θέλω να κάνω αβάντα στον πιτσαδόρο, αλλά όταν του έδιναν οι Ιταλοί 300 εκ, ο πρόεδρος του 15μελούς έλεγε ότι τον ξεπουλάει.
Μετά τον έδωσε ο ίδιος με 45 και έλεγε ότι έκανε επιτυχία...Εχεις κάνει λάθος με τους μαφιόζους. Αλλοι είναι στην προκειμένη περίπτωση.
Ρε Κρούζερ, δεν έχεις άδικο για τον Τσίπρα, είναι προφανές.
Αλλά ΠΩΣ εμπόδισε ο Τσίπρας τον πιτσαδόρο να πάρει τα 300;
Έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία του πλανήτη μια φορά που η αντιπολίτευση είπε στην κυβέρνηση "μπράβο, καλά κάνεις!" ;
Εντάξει, το ποιον του Τσίπρα το μάθαμε, αλλά το άλλοθι κάθε δεξιού έχει και κάποια όρια... -
Θελω να βρίσω, θέλω να γραψω πόσο ηλίθια κυβέρνηση έχουμε
Θελω να γραψω γιατι είμαστε τοσο πίσω , να εξηγήσω γιατι είναι τόσο λάθος, να ουρλιάξω, να πω γιατι είναι τοσο άδικο για το τίποτα και για τα συστηματα που δεν δουλεύουν, για το σταθμάρχη για, για για για
αλλά πριν πάω να γράψω ένα δάκρυ κυλάει στο προσωπό μου.
Δεν θέλω να γράψω τίποτα απολύτως τελικά
-
Η δημόσια συγκοινωνία στην Ελλάδα είναι ζημιογόνα κάθε μήνα/έτος μόνο από τα έξοδα λειτουργίας της (αφήνουμε έξω το κόστος κατασκευής-επένδυσης) και ο μόνος λόγος που δεν μπαίνει λουκέτο ή ολικό ξεπούλημα μαζί με τις υποδομές των δικτύων σε ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ (ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ-ΤΡΑΜ), ΟΑΣΘ, ΟΣΕ κλπ είναι γιατί πρέπει να υπάρχει και φθηνή μετακίνηση για τις φτωχότερες κοινωνικές ομάδες που είναι η πλειοψηφία. Μόνο ΙΧ + ΚΤΕΛ εύκολα έσοδα και από τα καύσιμα και από τα διόδια. Μην συγκρινόμαστε με πιο προηγμένες χώρες ποτέ δεν πλησιάσαμε τα επίπεδα σχεδιασμού αυτών απλώς οι μισθοί ήταν "προηγμένοι" στην Ελλάδα προ μνημονίων.
-
Οι ιταλοί μαφιόζοι θα φάνε γαμήσι ασιάλωτο :
ΚΑΝΟΝΙΣΜΌΣ (ΕΚ) αριθ. 1370/2007 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΫ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ της 23ης Οκτωβρίου 2007 για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές και την κατάργηση των κανονισμών του Συμβουλίου (ΕΟΚ) αριθ. 1191/69 και (ΕΟΚ) αριθ. 1107/70
Κεφάλαιο I, Ευθύνη σε περίπτωση θανάτου και τραυματισμούς επιβατών, Άρθρο 26
Βάση της ευθύνης
-
Ο μεταφορέας είναι υπεύθυνος για τη ζημία που απορρέει εκ του θανάτου, των τραυματισμών ή οποιασδήποτε άλλης προσβολής της φυσικής ή ψυχικής ακεραιότητας του επιβάτη, η οποία προκλήθηκε από ατύχημα σχετικό με τη σιδηροδρομική εκμετάλλευση το οποίο επήλθε ενώ ο επιβάτης παραμένει εντός των σιδηροδρομικών οχημάτων, εισέρχεται ή εξέρχεται από αυτά, οποιαδήποτε και αν είναι η χρησιμοποιούμενη σιδηροδρομική υποδομή.
-
Ο μεταφορέας απαλλάσσεται από αυτή την ευθύνη:
α) εάν το ατύχημα προκλήθηκε από εξωτερικές προς τη σιδηροδρομική εκμετάλλευση περιστάσεις που ο μεταφορέας δεν μπορούσε να αποφύγει και τις συνέπειες των οποίων δεν μπορούσε να αποτρέψει, παρά την απαιτούμενη επιμέλεια σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της περίπτωσης·
β) στο μέτρο που το ατύχημα οφείλεται σε σφάλμα του επιβάτη·
γ) εάν το ατύχημα οφείλεται στη συμπεριφορά τρίτου που ο μεταφορέας δεν μπορούσε να αποφύγει και τις συνέπειες της οποίας δεν μπορούσε να αποτρέψει, παρά την απαιτούμενη επιμέλεια σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της περίπτωσης. Άλλη επιχείρηση που χρησιμοποιεί την ίδια σιδηροδρομική υποδομή δεν θεωρείται τρίτος. Το δικαίωμα αναγωγής δεν θίγεται.
-
Εάν το ατύχημα οφείλεται στη συμπεριφορά τρίτου και εάν, παρά ταύτα, ο μεταφορέας δεν απαλλάσσεται πλήρως της ευθύνης του σύμφωνα με την παράγραφο 2 στοιχείο γ), αυτός ευθύνεται πλήρως εντός των ορίων των παρόντων Ενιαίων Νομικών Κανόνων και με επιφύλαξη ενδεχόμενης αναγωγής του κατά του τρίτου.
-
Για τις περιπτώσεις που δεν προβλέπονται με την παράγραφο 1, οι παρόντες Ενιαίοι Νομικοί Κανόνες δεν επηρεάζουν την ευθύνη που μπορεί να βαρύνει το μεταφορέα.
-
Όταν μεταφορά που αποτελεί αντικείμενο ενιαίας σύμβασης μεταφοράς πραγματοποιείται από διαδοχικούς μεταφορείς, σε περίπτωση θανάτου και τραυματισμών επιβατών, υπεύθυνος είναι ο μεταφορέας στον οποίο, σύμφωνα με τη σύμβαση μεταφοράς, ανήκε η παροχή υπηρεσίας μεταφοράς κατά τη διάρκεια της οποίας προκλήθηκε το ατύχημα. Όταν αυτή η υπηρεσία μεταφοράς δεν πραγματοποιήθηκε από το μεταφορέα αλλά από έναν υποκαθιστώντα μεταφορέα, οι δύο μεταφορείς είναι αλληλέγγυα υπεύθυνοι, σύμφωνα με τους παρόντες Ενιαίους Νομικούς Κανόνες.
Ως «μεταφορέας» νοείται η συμβατική σιδηροδρομική επιχείρηση με την οποία ο επιβάτης έχει συνάψει τη σύμβαση μεταφοράς ή σειρά διαδοχικών σιδηροδρομικών επιχειρήσεων που μπορεί να είναι υπόλογες βάσει της εν λόγω σύμβασης·
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=OJ:L:2007:315:FULL&from=EL
-
-
Αυτό έγραψα κι εγώ για την ευθύνη του μεταφορέα, αλλά κάτι θα ξέρουν οι φίλοι στο φόρουμ που αντιλέγουν, γιατί εδώ είναι Βαλκάνια και κάτι τέτοιοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί δεν περνάνε, παρά μόνο στο τραπεζικό σύστημα... οπότε θα αποφασίσει η Ελληνική Δικαιοσύνη!
Και μια και την αναφέραμε, αληθεύει ότι εισαγγελέας της υπόθεσης θα είναι ο Ντογιάκος και δικηγόρος της ΤΡΕΝΟΣΕ ο γιος του, ή είναι σκευωρία των Συριζαιων;
-
Μέχρι να ξεκαθαρίσουν όλα στα δικαστήρια θα χρειαστούν χρόνια. Θα δείξει. Ως τότε για τον υποψιασμένο (ή κακόπιστο αν το θες) πολίτη ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Φασιστικό μεν αλλά είναι ο μόνος τρόπος αντίδρασης απέναντι στους ξεπλένιδες και τις μπουγαδιέρες τόσο των ελλαδιτών όσο και των ιταλών μαφιόζων που στείλανε συνεταιρικά στον άλλο κόσμο και εγώ δεν ξέρω πόσες ντουζίνες πιτσιρικάδες και που παίζανε, αλλά και παίζουν, κορώνα γράμματα την ζωή 10δων χιλιάδων άλλων επιβατών.
-
@piliourits said in ΟΣΕ:
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
Μην ακούτε τους ΑΡΔ.
Δεν θέλω να κάνω αβάντα στον πιτσαδόρο, αλλά όταν του έδιναν οι Ιταλοί 300 εκ, ο πρόεδρος του 15μελούς έλεγε ότι τον ξεπουλάει.
Μετά τον έδωσε ο ίδιος με 45 και έλεγε ότι έκανε επιτυχία...Εχεις κάνει λάθος με τους μαφιόζους. Αλλοι είναι στην προκειμένη περίπτωση.
Ρε Κρούζερ, δεν έχεις άδικο για τον Τσίπρα, είναι προφανές.
Αλλά ΠΩΣ εμπόδισε ο Τσίπρας τον πιτσαδόρο να πάρει τα 300;
Έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία του πλανήτη μια φορά που η αντιπολίτευση είπε στην κυβέρνηση "μπράβο, καλά κάνεις!" ;
Εντάξει, το ποιον του Τσίπρα το μάθαμε, αλλά το άλλοθι κάθε δεξιού έχει και κάποια όρια...Αφού η δεξιά ήταν χεσμένη από τον φόβο της μην της πει η έχουσα τότε ηθικό πλεονέκτημα αριστερά, αφού δεν είχε κυβερνήσει ακόμα, ότι ξεπουλάει τον οσε.
Αλλά είπαμε κανένας δεν είναι αθώος του αίματος.
-
χεσμένη από τον φόβο της μην της πει η έχουσα τότε ηθικό πλεονέκτημα αριστερά
Δηλαδή τώρα αυτό το γράφεις ως σοβαρό επιχείρημα;
Η δεξιά του Σουφλιά με τις αναθέσεις των διοδίων, των Σαμαροβενιζέλων, που γ@μησαν τα πάντα κι όποιον μιλούσε ελληνικά, που έκαναν τη ΝΕΡΙΤ, δεν ξεπούλησε ΚΑΙ αυτή την υπηρεσία απο συστολή, για να "μην της πει ο Τσίπρας ότι..."
Σοβαρά τώρα;Δεν νομίζεις ότι στέκει περισσότερο το "δεν τα βρήκαν στη μίζα" ή "το είχαν τάξει σε άλλον" ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, είναι πιο πιστευτό;
-
Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβη. Τα γεγονότα λένε ότι υπήρξε προσφορά από τους Ιταλούς για 300 εκ και ο Σύριζα έλεγε ότι είναι τσάμπα.
Μέχρι εκεί μπορώ να μιλήσω, γιατί με τα άλλα που λες και πιθανότατα συμβαίνουν δεν έχω στοιχεία.
Από την άλλη η προσπάθεια χρεωθούν οι ιταλοί τις παθογένειες του ελληνικού κρατισμού, αρχίζει και γίνεται γραφική.
Επίσης στον κανονισμό το 2α και το 2γ απαλλάσσει εντελώς τους Ιταλούς αφού
α) ο σταθμάρχης είναι εξωτερικός από την σιδηροδρομική εκμετάλλευση και οι εντολές του είναι υποχρεωτικές για τον μηχανοδηγό, ενώ τα τρένα ήταν σε άριστη κατάσταση.
γ) Η εντολή του σταθμάρχη ήταν καθοριστική.Να τα διαβάζετε όλα, όχι μόνο ότι θέλετε.
Επίσης ο Σουφλιάς ΔΕΝ έκανε την ανάθεση των διοδίων. Τα βρήκαν έτοιμα από τον Σημίτη και δεν μπορούσαν να αλλάξουν κάτι, παρά μόνο λεπτομέρειες.
Αλλιώς θα άφηναν τον Ακτωρα με το Εθνος και τον Κόκκαλη και τους άλλους πασόκους να κάνουν τα έργα ?
Για αυτό δεν φώναζε τότε ο Εμφιετζόγλου ?
Μην λέτε ψέματα. Εχουμε καλή μνήμη, Ιδιαίτερα όσο αφορά το πασοκ και τις κλεψιές του.
-
Και όμως Κριού….θυμάμαι πολύ καλά ότι επί καθιστού Βούδα μας σταματούσαν στα παλιά διόδια των Τεμπών κάτι παιδάκια με ερωτηματολόγια και ρωτούσαν αν θα είχα πρόβλημα να πληρώνω παραπάνω διόδια εφόσον γίνονταν τα τούνελ και άλλες ερωτήσεις σχετικά με τα διόδια. Τυχαίο που υπέγραψε ο Σουφλιάς και μετά αποχώρησε από την πολιτική? Κουφός ήταν, όχι χαζός…
-
Να ´ναι άραγε τα μισά αλήθεια?
https://www.militaire.gr/sygrousi-tenon-tempi/Πολλά θα ακούσω-διαβάσω και δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις. Το παραπάνω όμως, ταιριάζει με προηγούμενες εμπειρίες. Μπορεί και να είναι αλήθεια.
-
Να ´ναι άραγε τα μισά αλήθεια?
https://www.militaire.gr/sygrousi-tenon-tempi/Πολλά θα ακούσω-διαβάσω και δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις. Το παραπάνω όμως, ταιριάζει με προηγούμενες εμπειρίες. Μπορεί και να είναι αλήθεια.
Το ανάρτησα το πρωί. Δεν κάνουν προσλήψεις που θέλουν ΑΣΕΠ, και προφανώς κάποιου είδους καριέρα με πιστοποίηση, βάζουν δικούς τους να δουλεύουν τέτοιες θέσεις με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Ο συγκεκριμένος υπάλληλος ήταν από μετατάξεις.
ΟΣΕ