-
@yem said in Renault Captur II:
Με τους ρυθμούς τις αντιπροσωπείας βλέπω το face-lift να φτάνει εδώ το 2024 καλοκαίρι και αν...
Κάπως έτσι
Σοβαρά τώρα;
Έτσι θα είναι το νέο Captur (3η γενιά) ή το επόμενο facelift;
Διότι αυτό που βλέπω είναι ένα απίστευτα όμορφο όχημα και όχι ένα από facelift!
-
@creative said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Με τους ρυθμούς τις αντιπροσωπείας βλέπω το face-lift να φτάνει εδώ το 2024 καλοκαίρι και αν...
Κάπως έτσι
Σοβαρά τώρα;
Έτσι θα είναι το νέο Captur (3η γενιά) ή το επόμενο facelift;
Διότι αυτό που βλέπω είναι ένα απίστευτα όμορφο όχημα και όχι ένα από facelift!
Ένα captur είναι με διαφορετική μάσκα, παρόμοια μάσκα με του Austral.
Έτσι και αλλιώς είναι πολύ νωρίς για Captur 3 το οποίο καταβ90% θα είναι μόνο EVΥΓ: Η φωτογραφία είναι προϊόν μοντάζ, αλλά δεν νομίζω να απέχει πολύ σαν design
-
@dublin said in Renault Captur II:
Μπα..σαν Yaris Cross δεν έχει!
Πάω να σου κάνω like για την τρολια και μου βγάζει με κόκκινα bold γράμματα
**Error, forbidden **Χαχαχαχ ούτε η πλατφόρμα δεν το θέλει χαχαχ
-
@yem said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
Μπα..σαν Yaris Cross δεν έχει!
Πάω να σου κάνω like για την τρολια και μου βγάζει με κόκκινα bold γράμματα
**Error, forbidden **Χαχαχαχ ούτε η πλατφόρμα δεν το θέλει χαχαχ
Χαχα! Αφού είπαμε, το φόρουμ έγινε Toyotoκατασταση! Και εμένα μου το πέρασε γιατί δεν κατάλαβε την ειρωνία το Artificial Intelligence!
-
@creative said in Renault Captur II:
Όχι, μιλάω πολύ σοβαρά.
Έχω οικογένεια με δύο παιδιά και σε καμμία περιπτωση δεν έχω όρεξη να αυξήσω τις πιθανότητες είτε εγώ να δω τα ραδίκια ανάποδα, είτε να πάρω στο λαιμό μου άλλους και να καταλήξω στη φυλακή, είτε να χαθεί κάποιο μέλος της οικογένειας ή όλοι μαζί επειδή εγώ την έχω δει γκαζοφονίας και πρωταγωνιστής στο the fast & the furius.
Το συγκεκριμένο όχημα έχει επιλεγεί ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας και όχι ως όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring.
Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι στο sport, αυτό το B-SUV των 100 ίππων μεταμορφώνεται σε "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring".
ΟΚ, εγώ επιμένω ότι μας κάνεις πλάκα! -
@harisma23 said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@harisma23 said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Έκανα μια βόλτα στην αττική οδό και φρίκαρα: το αυτοκίνητο είναι πολύ επικίνδυνο αν απλά πατήσεις το γκάζι και το βάλεις στην επιλογή "sport". Ενώ με την επιλογή "eco" πήγαινε με το ζόρι στα 120 χλμ, με το που το άλλαξα στο "sport"πήγε στα 175χλμ για πλάκα και το απίστευτο ήταν ότι ακουγόταν απλά ένα γουργούρισμα του κινητήρα. Με το clio του 2006 στα 130χλμ γινόταν χαμός από φασαρία...
Οπότε απόφασισα ότι πλέον ποτέ δεν θα επιλέξω το "sport" και θα κινούμαι με "eco" εντός πόλης και με το "normal" σε αττική οδό και εθνικές...Θα πω αυτό που σκεπτόμαστε όλοι:
Έλα τώρα, πλάκα μας κάνεις!Όχι, μιλάω πολύ σοβαρά.
Έχω οικογένεια με δύο παιδιά και σε καμμία περιπτωση δεν έχω όρεξη να αυξήσω τις πιθανότητες είτε εγώ να δω τα ραδίκια ανάποδα, είτε να πάρω στο λαιμό μου άλλους και να καταλήξω στη φυλακή, είτε να χαθεί κάποιο μέλος της οικογένειας ή όλοι μαζί επειδή εγώ την έχω δει γκαζοφονίας και πρωταγωνιστής στο the fast & the furius.
Το συγκεκριμένο όχημα έχει επιλεγεί ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας και όχι ως όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring.
Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι στο sport, αυτό το B-SUV των 100 ίππων μεταμορφώνεται σε "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring".
ΟΚ, εγώ επιμένω ότι μας κάνεις πλάκα!Ανάλογα ρε συ τι είχε πριν ο άνθρωπος! Clio του 2006, είπε. Τα θυμάσαι; Η διαφορά πρέπει να είναι σε σχέση Challenger με Enterprise (Star Trek!), ειδικά αν ήταν και φουλ γεμάτο το Clio.. οπότε λειτούργησε και ένας ενθουσιασμός!
-
@creative said in Renault Captur II:
Μετά από σχεδόν 10 ημέρες χρήσης και σχεδόν 300χλμ:
Έκανα μια βόλτα στην αττική οδό και φρίκαρα: το αυτοκίνητο είναι πολύ επικίνδυνο αν απλά πατήσεις το γκάζι και το βάλεις στην επιλογή "sport". Ενώ με την επιλογή "eco" πήγαινε με το ζόρι στα 120 χλμ, με το που το άλλαξα στο "sport"πήγε στα 175χλμ για πλάκα και το απίστευτο ήταν ότι ακουγόταν απλά ένα γουργούρισμα του κινητήρα. Με το clio του 2006 στα 130χλμ γινόταν χαμός από φασαρία...
Οπότε απόφασισα ότι πλέον ποτέ δεν θα επιλέξω το "sport" και θα κινούμαι με "eco" εντός πόλης και με το "normal" σε αττική οδό και εθνικές...Εσύ πρέπει να οδηγήσεις το δικό μου bsuv αν σου φάνηκε έτσι το captur
-
Ίσως τον τρόμαξε το τραβηγμα του τούρμπο προερχόμενος από ατμοσφαιρικό. Πιο πάνω ξεφουσκώνει μη το φοβάσαι.
-
@dublin said in Renault Captur II:
Ανάλογα ρε συ τι είχε πριν ο άνθρωπος! Clio του 2006, είπε. Τα θυμάσαι; Η διαφορά πρέπει να είναι σε σχέση Challenger με Enterprise (Star Trek!), ειδικά αν ήταν και φουλ γεμάτο το Clio.. οπότε λειτούργησε και ένας ενθουσιασμός!
Ρε δουβλινέζε, εδώ δεν μιλάμε για την υποκειμενικότητα του πράγματος. Όντως το Captur σε σχέση με το Clio του 2006 είναι πρόοδος όσον αφορά τις επιδόσεις, εφόσον μιλάμε για το 1.2 (γιατί το 1.4 με τα 100 άλογα είναι πιο γρήγορο από το ψιλοψόφιο Captur).
Όμως οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί αντιστοιχούν σε κάποιο υπεραυτοκίνητο και όχι σε ένα B-SUV από τα πλέον αργά της αγοράς σήμερα. -
@harisma23 said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
Ανάλογα ρε συ τι είχε πριν ο άνθρωπος! Clio του 2006, είπε. Τα θυμάσαι; Η διαφορά πρέπει να είναι σε σχέση Challenger με Enterprise (Star Trek!), ειδικά αν ήταν και φουλ γεμάτο το Clio.. οπότε λειτούργησε και ένας ενθουσιασμός!
Ρε δουβλινέζε, εδώ δεν μιλάμε για την υποκειμενικότητα του πράγματος. Όντως το Captur σε σχέση με το Clio του 2006 είναι πρόοδος όσον αφορά τις επιδόσεις, εφόσον μιλάμε για το 1.2 (γιατί το 1.4 με τα 100 άλογα είναι πιο γρήγορο από το ψιλοψόφιο Captur).
Όμως οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί αντιστοιχούν σε κάποιο υπεραυτοκίνητο και όχι σε ένα B-SUV από τα πλέον αργά της αγοράς σήμερα.Ναι, εκείνο το "175 για πλάκα", ακούγεται λίγο περίεργο..
-
@dublin said in Renault Captur II:
@harisma23 said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
Ανάλογα ρε συ τι είχε πριν ο άνθρωπος! Clio του 2006, είπε. Τα θυμάσαι; Η διαφορά πρέπει να είναι σε σχέση Challenger με Enterprise (Star Trek!), ειδικά αν ήταν και φουλ γεμάτο το Clio.. οπότε λειτούργησε και ένας ενθουσιασμός!
Ρε δουβλινέζε, εδώ δεν μιλάμε για την υποκειμενικότητα του πράγματος. Όντως το Captur σε σχέση με το Clio του 2006 είναι πρόοδος όσον αφορά τις επιδόσεις, εφόσον μιλάμε για το 1.2 (γιατί το 1.4 με τα 100 άλογα είναι πιο γρήγορο από το ψιλοψόφιο Captur).
Όμως οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί αντιστοιχούν σε κάποιο υπεραυτοκίνητο και όχι σε ένα B-SUV από τα πλέον αργά της αγοράς σήμερα.Ναι, εκείνο το "175 για πλάκα", ακούγεται λίγο περίεργο..
ε λίγο....
-
17,5 δευτερόλεπτα ήταν για το 0-100!
(Αστειεύομαι φίλε ,να το χαίρεσαι,πάντα ενθουσιαζόμαστε με κάτι καινούριο!!) -
Λίγα τα λόγια σας για το τέρας μας...
Πλάκα στην πλάκα εγώ sport κομβίον δεν έχω άλλα στo cruise control όταν κάνει μόνο του επιτάχυνση σε ρεπριζ 110-140 ή 120-150 καταλαβαίνεις την επιτάχυνση πράγμα που δεν συμβαίνει όταν πατάω εγώ το δε πένταλ του δε μέταλ... Μυστήριο που θα έλεγε και ο Γεωργίου -
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου.
Και εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί συμβαίνει.
-
Θα συμφωνήσω κι εγω με τους φιλους απο πανω. Στο eco το i30 ειναι ψοφιο, ζήτημα να βγάζει 100 αλογα, αν βαλεις cruise control ομως, καθε φορα που αυξάνεις τη ταχυτητα απο το τιμονι, σε κολλάει στο κάθισμα απο την επιτάχυνση.
-
Εσείς έχετε και turbo. Στο ατμοσφαιρικό πως δικαιολογείται;
Υποπτεύομαι πως βάζει το χερακι του το ηλεκτρικό μοτερακι
-
Εγώ υποπτεύομαι ότι σαν επίτιμος κάτοχος swift Ελλάδος,σου έχει βάλει κρυφά garret ,ο Σφακιανακη!
Πέρα από την πλάκα δεν ξέρω αν το swift έχει γράφημα της μπαταρίας,στο vitara βλέπεις ότι σε επιτάχυνση βλέπεις το γράφημα της ροής να πηγαίνει από την μπαταρία στη μηχανή.Κάτι τέτοιο λοιπόν σε πολύ μικρότερο βαθμό πρέπει να γίνεται και στο μικρό,δεν υπάρχει Τούρμπο αλλά βοηθάει το πολύ χαμηλό βάρος ώστε να φαίνεται γρήγορο όπως και το vitara ενώ και τα δυο δεν είναι γρήγορα σε καμμία περίπτωση,είναι μια χαρα βέβαια για τη χρήση που τα αγοράζει καποιος -
Ναι βρε έχει τέτοια γραφήματα, και μάλιστα πολύ νωρίτερα από τα δικά σας τα βιταρα.
Όταν το swift είχε mhev, κανένα mainstream δεν είχε.Το θέμα είναι το εξής. Το mhev έχει ένα όριο περιστροφής και συμβάλει μέχρι τις 3Κ Σαλ. Δεν θυμάμαι όταν νιώθω αυτό το έξτρα boostαρισμα αν είμαι πάνω από αυτές.
Η αίσθηση επιταγχυνσης είναι έντονη ενώ με το πόδι δεν είναι ίδια. Μάλιστα μέχρι και ο συνοδηγός μπορεί να το νιώσει.Έχω και άλλη θεωρία. Ότι με το acc αλλάζει η χαρτογράφηση και δεν ακολουθεί τα οικολογικά πρότυπα με αποτέλεσμα να έχει πολύ πιο έντονη επιταγχυνση. Δηλαδή σαν με το πόδι να ανοίγει η πεταλούδα στο 85% και με το acc στο 100%
-
Νομίζω πως στα αυτοκίνητα - στα Ρενω σίγουρα - υπάρχει ένα σκαλοπάτι στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού (το οποίο καταργεί και το cruise control ή speed limiter αν το έχετε ενεργό) που αν το πατήσεις τότε ανοίγει η πεταλούδα 100%.
-
Για να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Η αναφορά της εμπειρίας μου με το captur (100HP/999CC) έχει να κάνει αποκλειστικά με ό,τι καταλαβαίνω εγώ υποκειμενικά σε σύγκριση με το προηγούμενο όχημά μου, ένα clio του 2006, 100HP/1400CC.
Για εμένα λοιπόν η σύγκριση των δύο οχημάτων, στον τομέα της ταχύτητας και της επιτάχυνσης είναι μεγάλη (οκ σε όλα η σύγκριση είναι υπέρ του captur, αλλά τώρα εστιάζουμε σε ταχύτητα/επιτάχυνση).
Στο clio "με τέρμα το γκάζι" ΔΕΝ με κόλλαγε στο κάθισμα η επιτάχυνση και αργούσε να ανεβάσει ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση 170 χλμ με 5η θυμάμαι είχα πιάσει κάποτε στην Εθνική σε μια κατηφόρα και όχι "άμεσα".
Η "δοκιμή" που έκανα στο captur στην Αττική Οδό μου έδειξε εντελώς διαφορετική συμπεριφορά: στο eco "με τέρμα το γκάζι" είχε μεν επιτάχυνση αλλά η ταχύτητα ανέβαινε αργά και έφτασε τα 130χλμ με 6η με τον ίδιο ρυθμό όπως το clio.
Με την επιλογή sport "με τέρμα το γκάζι" η επιτάχυνση ήταν πολύ μεγαλύτερη και έφτασε στα 175χλμ με 6η πολύ πιό γρήγορα και χωρίς να ακουγόταν ότι η μηχανή ζορίζεται.
Σημειωτέον ότι με το clio όταν πέρναγα τα 130χλμ με 5η (σπάνιες φορές για να πάω στη μεσαία λωρίδα από την αριστερή όταν πίσω ερχόταν πιό γρήγορο όχημα) μέσα στο όχημα ακουγόταν το ζόρι που είχε ο κινητήρας.Όταν αναφέρω "με τέρμα το γκάζι" εννοώ ότι πατάω το γκάζι τέρμα κάτω, μετά από τη χαρακτηριστικη "αντίδραση" που έχει μετά από μια διαδρομή, σαν να κάνει ένα "κλακ" πατώντας το.
Όλα αυτά που αναφέρω είναι υποκειμενική παρατήρηση, όπως το "νιώθω" εγώ δηλαδή και πάντα συγκρίνοντας ένα clio του 2006 με ενα captur του 2023.
Οπότε παρακαλώ μην παραποιείτε το τί γράφω, ότι πχ χαρακτηρίζω το captur "όχημα επιδόσεων για να λιώνει σε πίστες drift και στο Nürburgring."
Αυτό γράφτηκε ώστε να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή έγινε όχι για τις επιδόσεις (που προφανώς ΔΕΝ έχει σε σχέση με άλλα οχήματα είτε ίδιας είτε άλλης κατηγορίας) αλλά " ως οικογενειακό όχημα, με μικρό κόστος χρήσης για να κάνουμε τη δουλειά μας και τις βόλτες μας".
Απομονώνοντας κάποιες λέξεις από το σύνολο της φράσης και της γενικότερης ανάρτησης, αλλάζει το νόημα σε κάτι που προφανώς και δεν ισχύει.
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Renault Captur II