-
Τα γράφω 2 χρόνια πριν σε αυτό το νήμα , πρέπει να θες να το πάρεις αλλιώς η ίδια πολιτική της εταιρείας και η αντιμετώπιση των πωλητών/ εμπόρων σε σπρώχνει στον ανταγωνισμό .
Άντε λίγο έμεινε για να παραλάβετε -
@akis3 said in Renault Captur II:
Για τους καθρέπτες μου το είχαν τονίσει. Εγώ έκανα παραγγελία αρχές Οκτωβρίου. Πέρασα από την αντιπροσωπεία προχτές και μου είπαν ότι έχει γίνει το αμάξι και περιμένουν 14/2 να έρθει τελωνείο. Vin number ρώτησα αλλά δεν μου είπε ο πωλητής
υπολογισε παραδοση 15 μερες μετα αφου περασει τελωνειο
-
ευχαριστούμε για τις ευχές. Η αλήθεια είναι ότι στην τιμή που το παίρνουμε δεν θεωρείται value for money το συγκεκριμένο. Να μου πεις, και ποιο είναι πλέον με αυτές τι τιμές.... Όσον αφορά για τις επιλογές οδήγησης, κάποιος κάτοχος εάν μπορεί ας γράψει τις διαφορές οδηγικά και στην κατανάλωση
-
Αν περιμενεις τους πωλητες/εμπορους για να αποφασισεις σωθηκες. To καθε αμαξι ειναι αυτο που ειναι για καποιους λογους εκτος αν πιστευεται οτι δεν θελουν να πουλησουν αυτοκινητα
Αν καποιος θελει να παρει αμαξι, βαζει κατω τις αναγκες του και ψαχνει. Προσωπικα εψαχνα κανα διμηνο να βρω που θα καταληξω με λιστα και με τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου στο budget που ηθελα.... και απλα μετα τα ειδα ολα απο κοντα για να αποφασισω. Δεν περιμενα τον πωλητη, μην σου πω ποιο πολλα ηξερα απο αυτους εν τελη.
Ακομα και τωρα ειναι value for money αφου εχει ποιοτητα το εσωτερικο, εχει χωρους και εχεις και οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με φθηνα service. Αυτα τα πραγματα πλεον τα βρισκεις πανω απο 32.000 ευρω σε αλλα αυτοκινητα, μην σου πω 35.000 γιατι το 2008 αν πας σε diesel αν θυμαμε καλα ο πωλήτης μου ειχε πει 37.000 τελικη με τα εξτρα που ειχα βαλει στο captur
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
Αν περιμενεις τους πωλητες/εμπορους για να αποφασισεις σωθηκες. To καθε αμαξι ειναι αυτο που ειναι για καποιους λογους εκτος αν πιστευεται οτι δεν θελουν να πουλησουν αυτοκινητα
Αν καποιος θελει να παρει αμαξι, βαζει κατω τις αναγκες του και ψαχνει. Προσωπικα εψαχνα κανα διμηνο να βρω που θα καταληξω με λιστα και με τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου στο budget που ηθελα.... και απλα μετα τα ειδα ολα απο κοντα για να αποφασισω. Δεν περιμενα τον πωλητη, μην σου πω ποιο πολλα ηξερα απο αυτους εν τελη.
Ακομα και τωρα ειναι value for money αφου εχει ποιοτητα το εσωτερικο, εχει χωρους και εχεις και οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με φθηνα service. Αυτα τα πραγματα πλεον τα βρισκεις πανω απο 32.000 ευρω σε αλλα αυτοκινητα, μην σου πω 35.000 γιατι το 2008 αν πας σε diesel αν θυμαμε καλα ο πωλήτης μου ειχε πει 37.000 τελικη με τα εξτρα που ειχα βαλει στο captur
Αποκλείεται τόσο μεγάλη διαφορά, και φυσικά ο 1.0 καμία σχέση με τον 1.5 diesel!
33.500 νομίζω έχει το DS4 130hp diesel Aisin 8αρι και είναι 10ποντους μεγαλύτερο από το 2008 αν σε παίρνει.
Ποιο πήρες; Και τι έξτρα έβαλες;
-
@dublin said in Renault Captur II:
@fentaginz said in Renault Captur II:
Αν περιμενεις τους πωλητες/εμπορους για να αποφασισεις σωθηκες. To καθε αμαξι ειναι αυτο που ειναι για καποιους λογους εκτος αν πιστευεται οτι δεν θελουν να πουλησουν αυτοκινητα
Αν καποιος θελει να παρει αμαξι, βαζει κατω τις αναγκες του και ψαχνει. Προσωπικα εψαχνα κανα διμηνο να βρω που θα καταληξω με λιστα και με τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου στο budget που ηθελα.... και απλα μετα τα ειδα ολα απο κοντα για να αποφασισω. Δεν περιμενα τον πωλητη, μην σου πω ποιο πολλα ηξερα απο αυτους εν τελη.
Ακομα και τωρα ειναι value for money αφου εχει ποιοτητα το εσωτερικο, εχει χωρους και εχεις και οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με φθηνα service. Αυτα τα πραγματα πλεον τα βρισκεις πανω απο 32.000 ευρω σε αλλα αυτοκινητα, μην σου πω 35.000 γιατι το 2008 αν πας σε diesel αν θυμαμε καλα ο πωλήτης μου ειχε πει 37.000 τελικη με τα εξτρα που ειχα βαλει στο captur
Αποκλείεται τόσο μεγάλη διαφορά, και φυσικά ο 1.0 καμία σχέση με τον 1.5 diesel!
33.500 νομίζω έχει το DS4 130hp diesel Aisin 8αρι και είναι 10ποντους μεγαλύτερο από το 2008 αν σε παίρνει.
Ποιο πήρες; Και τι έξτρα έβαλες;
Εκατσα εψαξα στο forum οταν ειχα παει στην Peugeot ποσα μου ειχαν πει, γιατι το ειχα postarei. Ηταν 36.000 ευρω allure pack+ .... ναι μεγαλη διαφορα και αν ηθελα να δωσω τοσα λεφτα θα πηγαινα σε αλλα αυτοκινητα.
Καταλαβαινω την διαφορα στις μηχανες αλλα επισης καταλαβαινω και την διαφορα στα service και στο αν χαλασει κατι στο diesel κινητηρα τι κοστος υπαρχει.... Υπαρχουν τα υπερ και τα κατα σε καθε περιπτωση. Δεν θα αναφερω το γεγονος οτι αρκετοι εχουν θεμα με τα δοχεια ουριας στο 2008
Εγω περιμενω το Captur Rive Gauche LPG μαζί με blind spot assist, adaptive cruise control και δερματινο τιμονι. Τελικη 26500~ περιπου ολα μεσα και τα κορδονια
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
@fentaginz said in Renault Captur II:
Αν περιμενεις τους πωλητες/εμπορους για να αποφασισεις σωθηκες. To καθε αμαξι ειναι αυτο που ειναι για καποιους λογους εκτος αν πιστευεται οτι δεν θελουν να πουλησουν αυτοκινητα
Αν καποιος θελει να παρει αμαξι, βαζει κατω τις αναγκες του και ψαχνει. Προσωπικα εψαχνα κανα διμηνο να βρω που θα καταληξω με λιστα και με τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου στο budget που ηθελα.... και απλα μετα τα ειδα ολα απο κοντα για να αποφασισω. Δεν περιμενα τον πωλητη, μην σου πω ποιο πολλα ηξερα απο αυτους εν τελη.
Ακομα και τωρα ειναι value for money αφου εχει ποιοτητα το εσωτερικο, εχει χωρους και εχεις και οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με φθηνα service. Αυτα τα πραγματα πλεον τα βρισκεις πανω απο 32.000 ευρω σε αλλα αυτοκινητα, μην σου πω 35.000 γιατι το 2008 αν πας σε diesel αν θυμαμε καλα ο πωλήτης μου ειχε πει 37.000 τελικη με τα εξτρα που ειχα βαλει στο captur
Αποκλείεται τόσο μεγάλη διαφορά, και φυσικά ο 1.0 καμία σχέση με τον 1.5 diesel!
33.500 νομίζω έχει το DS4 130hp diesel Aisin 8αρι και είναι 10ποντους μεγαλύτερο από το 2008 αν σε παίρνει.
Ποιο πήρες; Και τι έξτρα έβαλες;
Εκατσα εψαξα στο forum οταν ειχα παει στην Peugeot ποσα μου ειχαν πει, γιατι το ειχα postarei. Ηταν 36.000 ευρω allure pack+ .... ναι μεγαλη διαφορα και αν ηθελα να δωσω τοσα λεφτα θα πηγαινα σε αλλα αυτοκινητα.
Καταλαβαινω την διαφορα στις μηχανες αλλα επισης καταλαβαινω και την διαφορα στα service και στο αν χαλασει κατι στο diesel κινητηρα τι κοστος υπαρχει.... Υπαρχουν τα υπερ και τα κατα σε καθε περιπτωση. Δεν θα αναφερω το γεγονος οτι αρκετοι εχουν θεμα με τα δοχεια ουριας στο 2008
Εγω περιμενω το Captur Rive Gauche LPG μαζί με blind spot assist, adaptive cruise control και δερματινο τιμονι. Τελικη 26500~ περιπου ολα μεσα και τα κορδονια
οχι αρκετοι, ολοι εχουν ή θα εχουν θεμα με το adblue
και με τη καδενα οσοι προλαβουν και την αλλαξουν αλλιως με την καταστροφη του κινητηρα τους. οχι οτι και οι βενζινες της pug ειναι αθωες. και αυτες θεματα με το χρονισμο τους. -
Fentagiz επιτελους καποιος που παρηγγειλε ενσ οχι μονο αξιοπιστο αυτοκινητο με μπολικη τεχνολογια αλλα συναμα και ομορφο. Μπραβο για την επιλογη.
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
Αν περιμενεις τους πωλητες/εμπορους για να αποφασισεις σωθηκες. To καθε αμαξι ειναι αυτο που ειναι για καποιους λογους εκτος αν πιστευεται οτι δεν θελουν να πουλησουν αυτοκινητα
Αν καποιος θελει να παρει αμαξι, βαζει κατω τις αναγκες του και ψαχνει. Προσωπικα εψαχνα κανα διμηνο να βρω που θα καταληξω με λιστα και με τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου στο budget που ηθελα.... και απλα μετα τα ειδα ολα απο κοντα για να αποφασισω. Δεν περιμενα τον πωλητη, μην σου πω ποιο πολλα ηξερα απο αυτους εν τελη.
Ακομα και τωρα ειναι value for money αφου εχει ποιοτητα το εσωτερικο, εχει χωρους και εχεις και οικονομια καυσιμου σε συνδυασμο με φθηνα service. Αυτα τα πραγματα πλεον τα βρισκεις πανω απο 32.000 ευρω σε αλλα αυτοκινητα, μην σου πω 35.000 γιατι το 2008 αν πας σε diesel αν θυμαμε καλα ο πωλήτης μου ειχε πει 37.000 τελικη με τα εξτρα που ειχα βαλει στο captur
Θα διαφωνίσω.
H αντιμετώπιση μιας εισαγωγικής-αντιπροσωπείας είναι πολύ σημαντική για μένα ως κριτήριο. Όταν λοιπόν έχεις καταλήξει σε κάποια μοντελα, στο τέλος μπαίνουν και αυτοί οι παράγοντες.
Έτσι λοιπόν κι εγώ, μεταξύ T-cross 1.0 (95hp), Yaris Cross 1.5 (Non hybrid), Vitara 1.4 (mild hybrid) και το πολυ όμορφο captur 1.0 (non LPG), τώρα αρμενίζω εδώ και 4 μήνες με ένα vw t-cross.
Και τα 4 με κάλυπταν μια χαρά και τα θεωρώ πολύ καλα αυτοκίνητα.
-
Καλα μη βιαζεσαι. 4 μηνες χαιρεσαι το νεο σου αυτοκινητο. Οχι την αντιπροσωπεια. 2 χρονια αφου ειχα παρει το νταστερ με καλεσαν απο τη Ρενω και πηγα διχως φαμφαρες να δω τι συμβαινει. Αντικατασταση πισω ελατηριων, media nav διχως να δωκω ναδα. Γιατι πολυ απλα βγηκε μια οδηγια βασιζομενη σε μια δυο περιπτωσεις Αγγλια μερια για τα ελατηρια. Το media ειχε βγαλει καποια πιξελς που δεν ειχα προσεξει καν. Αντικατασταση επισης με συνοπτικη διαδικασια με το media nav evo. Tην ιδια εποχη οι κατοχοι 1.4 Tsi αλλαζαν πιστονια κυλινδρους που ειχαν ραγισει απο αστοχια της βαγγοαλυσιδας. Απο 800 εως 2500 χιλιαρικα πληρωναν ανθρωποι που γνωριζα στην βαγγοαντιπροσωπεια. Χώρια οι επισκευες για γρυλους που εσπαζαν και επεφταν τα τζαμια ή ουρανους που ξεκολαγαν και επεφταν στα κεφαλια των υπερηφανων βαγγιτων.
Αυτα ειναι γεγονοτα. Οχι υποθεσεις. Να ναι καλα η υπηρεσια στη γιουσα που τους κολλησε στο ντακο με την απατη στο ντιζελ και σοβαρευτηκαν λιγο. Μακραν οι χειροτεροι σε αντιμετωπιση πελατων. -
Φίλε μου προσπαθώ να μη τονίζω τα αρνητικά.ι. Οι οικογένεια μου κι εγω ειμαστε ρενωφιλοι και έχω ένα συναισθηματικό γιατί όλο με δαύτα μεγάλωσα (5,19,clio,megane, Laguna, twingo). Φινετσάτα οχήματα αλλά έχουμε φάει και μια κάποια ταλαιπωρία από αυτά.
Ωστόσο, οι εποχές έχουν αλλάξει από τότε. Και για τη ρενω και για τη VAG και γενικά για όλες τις εταιρείες και εν τέλει θεωρώ πως όλα είναι και λίγο θέμα τύχης!
Για τα πρώτα 1.4 tsi ναι γνωρίζω τα θέματα όπως γνωρίζω καλά και για τα Megane με τις αντλίες βενζίνης και τους πολλαπλασιαστές που ήταν αναλώσιμα μετά από κάποιο σημείο. Δεν αξιολογώ όμως έτσι γενικά, με παροπίδες.
Γενικά ο καθένας κάνει τις επιλογές του και μπράβο στα παιδιά που αγόρασαν το captur! Έτσι έκριναν και έτσι έπραξαν και είναι μια συνολικά καλή επιλογή. Άλλες ανάγκες και άλλα σταθμά του καθένα.
Εγώ από την άλλη έκρινα αλλιώς τα πράγματα όταν κατέληξα στην τελική μου 4άδα και για χ λόγους πηγα στη vag αξιολογόντας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Αλλά εδω μιλάμε για captur! Τα συμπεράσματά μου είναι στο αντίστοιχο νήμα για όποιον θέλει να ανατρέξει.
-
@yem said in Renault Captur II:
Αν δεν έχει την πλακέτα και έχει τα μοτέρ θα στο αλλάξουν δωρεάν , έτσι κάνουν βδομάδες τώρα .
Αν δεν έχει τα μοτέρ τότε και να θες να πληρώσεις δεν γίνεται.
Η έκπτωση γίνεται για την κάμερα συνήθως .
Ναι @dublin χωρίς αυτόματο φρενάρισμα , σφάλμα μεγάλοΌ,τι δεν έχει το αυτοκίνητο μου το είπαν από την αρχή και μου το σημείωσαν στη φόρμα παραγγελίας, δεν μου έκρυψαν κάτι.
Αυτό με το "αυτόματο φρενάρισμα", οκ νομίζω ότι μπορω να ζήσω χωρίς αυτό, διότι τόσα χρόνια που δεν το είχαμε πως οδηγούσαμε;
Άσε δε που πλέον αγοράζεις tablet σε 4 τροχούς... είδα ότι το βιβλίο οδηγιών μόνο του infotainment έχει 120 σελίδες!
Εγώ αυτόκινητο πήγα να αγοράσω και σε λίγο θα ανοίγω το καπώ να αλλάζω μνήμες, ψύκτρες και επεξεργαστές και θα μου ζητάει να κάνω αναβάθμιση στο bios για να μπορεί να τρέχει τα windows 11.... -
@creative said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Αν δεν έχει την πλακέτα και έχει τα μοτέρ θα στο αλλάξουν δωρεάν , έτσι κάνουν βδομάδες τώρα .
Αν δεν έχει τα μοτέρ τότε και να θες να πληρώσεις δεν γίνεται.
Η έκπτωση γίνεται για την κάμερα συνήθως .
Ναι @dublin χωρίς αυτόματο φρενάρισμα , σφάλμα μεγάλοΌ,τι δεν έχει το αυτοκίνητο μου το είπαν από την αρχή και μου το σημείωσαν στη φόρμα παραγγελίας, δεν μου έκρυψαν κάτι.
Αυτό με το "αυτόματο φρενάρισμα", οκ νομίζω ότι μπορω να ζήσω χωρίς αυτό, διότι τόσα χρόνια που δεν το είχαμε πως οδηγούσαμε;
Άσε δε που πλέον αγοράζεις tablet σε 4 τροχούς... είδα ότι το βιβλίο οδηγιών μόνο του infotainment έχει 120 σελίδες!
Εγώ αυτόκινητο πήγα να αγοράσω και σε λίγο θα ανοίγω το καπώ να αλλάζω μνήμες, ψύκτρες και επεξεργαστές και θα μου ζητάει να κάνω αναβάθμιση στο bios για να μπορεί να τρέχει τα windows 11....Χαχα! Το software παίζει απίστευτο ρόλο πλέον, Φαντάσου στα επόμενά μας που θα είναι κυρίως software.. πάντως αυτό με το φρενάρισμα δεν είναι μικρό θέμα. Και οι άνθρωποι οδηγούσαν το 1920, αλλά τα τζάμια ήταν από απλό γυαλί και... άστα να πάνε! Δεν είναι κομμάτι ευκολίας όπως οι αυτόματοι καθρέπτες ή ένα θερμαινόμενο τιμόνι, ας πούμε, αλλά ασφαλείας, έχει λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα.
Σίγουρα δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου, αλλά εγώ πήρα μία έκδοση πάνω για να έχει τα 5 αστέρια, έστω και για την ψυχολογία. Χωρίς αυτόματο φρενάρισμα πρέπει να είναι στα 3, νομίζω.
-
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Αν δεν έχει την πλακέτα και έχει τα μοτέρ θα στο αλλάξουν δωρεάν , έτσι κάνουν βδομάδες τώρα .
Αν δεν έχει τα μοτέρ τότε και να θες να πληρώσεις δεν γίνεται.
Η έκπτωση γίνεται για την κάμερα συνήθως .
Ναι @dublin χωρίς αυτόματο φρενάρισμα , σφάλμα μεγάλοΌ,τι δεν έχει το αυτοκίνητο μου το είπαν από την αρχή και μου το σημείωσαν στη φόρμα παραγγελίας, δεν μου έκρυψαν κάτι.
Αυτό με το "αυτόματο φρενάρισμα", οκ νομίζω ότι μπορω να ζήσω χωρίς αυτό, διότι τόσα χρόνια που δεν το είχαμε πως οδηγούσαμε;
Άσε δε που πλέον αγοράζεις tablet σε 4 τροχούς... είδα ότι το βιβλίο οδηγιών μόνο του infotainment έχει 120 σελίδες!
Εγώ αυτόκινητο πήγα να αγοράσω και σε λίγο θα ανοίγω το καπώ να αλλάζω μνήμες, ψύκτρες και επεξεργαστές και θα μου ζητάει να κάνω αναβάθμιση στο bios για να μπορεί να τρέχει τα windows 11....Χαχα! Το software παίζει απίστευτο ρόλο πλέον, Φαντάσου στα επόμενά μας που θα είναι κυρίως software.. πάντως αυτό με το φρενάρισμα δεν είναι μικρό θέμα. Και οι άνθρωποι οδηγούσαν το 1920, αλλά τα τζάμια ήταν από απλό γυαλί και... άστα να πάνε! Δεν είναι κομμάτι ευκολίας όπως οι αυτόματοι καθρέπτες ή ένα θερμαινόμενο τιμόνι, ας πούμε, αλλά ασφαλείας, έχει λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα.
Σίγουρα δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου, αλλά εγώ πήρα μία έκδοση πάνω για να έχει τα 5 αστέρια, έστω και για την ψυχολογία. Χωρίς αυτόματο φρενάρισμα πρέπει να είναι στα 3, νομίζω.
Στο ένα αστέρι είναι χωρίς adas!!!!
Δύο αστέρια έχει το sandero με 80% προστασία επιβατών και αυτόματο φρενάρισμα χωρίς ομως lane assist και αναγνώριση πεζών -
@lap said in Renault Captur II:
@dublin said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Αν δεν έχει την πλακέτα και έχει τα μοτέρ θα στο αλλάξουν δωρεάν , έτσι κάνουν βδομάδες τώρα .
Αν δεν έχει τα μοτέρ τότε και να θες να πληρώσεις δεν γίνεται.
Η έκπτωση γίνεται για την κάμερα συνήθως .
Ναι @dublin χωρίς αυτόματο φρενάρισμα , σφάλμα μεγάλοΌ,τι δεν έχει το αυτοκίνητο μου το είπαν από την αρχή και μου το σημείωσαν στη φόρμα παραγγελίας, δεν μου έκρυψαν κάτι.
Αυτό με το "αυτόματο φρενάρισμα", οκ νομίζω ότι μπορω να ζήσω χωρίς αυτό, διότι τόσα χρόνια που δεν το είχαμε πως οδηγούσαμε;
Άσε δε που πλέον αγοράζεις tablet σε 4 τροχούς... είδα ότι το βιβλίο οδηγιών μόνο του infotainment έχει 120 σελίδες!
Εγώ αυτόκινητο πήγα να αγοράσω και σε λίγο θα ανοίγω το καπώ να αλλάζω μνήμες, ψύκτρες και επεξεργαστές και θα μου ζητάει να κάνω αναβάθμιση στο bios για να μπορεί να τρέχει τα windows 11....Χαχα! Το software παίζει απίστευτο ρόλο πλέον, Φαντάσου στα επόμενά μας που θα είναι κυρίως software.. πάντως αυτό με το φρενάρισμα δεν είναι μικρό θέμα. Και οι άνθρωποι οδηγούσαν το 1920, αλλά τα τζάμια ήταν από απλό γυαλί και... άστα να πάνε! Δεν είναι κομμάτι ευκολίας όπως οι αυτόματοι καθρέπτες ή ένα θερμαινόμενο τιμόνι, ας πούμε, αλλά ασφαλείας, έχει λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα.
Σίγουρα δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου, αλλά εγώ πήρα μία έκδοση πάνω για να έχει τα 5 αστέρια, έστω και για την ψυχολογία. Χωρίς αυτόματο φρενάρισμα πρέπει να είναι στα 3, νομίζω.
Στο ένα αστέρι είναι χωρίς adas!!!!
Δύο αστέρια έχει το sandero με 80% προστασία επιβατών και αυτόματο φρενάρισμα χωρίς ομως lane assist και αναγνώριση πεζώνΈχει τα πάντα εκτός από αυτόματο φρνρσμα. Το ένα το χάνεις αν το αυτόματο φρ είναι η "απλή" έκδοση (όχι νύχτα, ποδηλάτες), οπότε χάνει άλλο ένα επειδή δεν έχει καθόλου; Δεν νομίζω να πηγαίνει κάτω από 3, γιατί έχει lane assist και τα βασικά ADAS που προσμετρώνται.
-
Έχει και άλλα; Ε τότε είναι στα 2 αστέρια διότι έχει 75% προστασία επιβατών
70% προστασία επιβατών έχει το sandero. Εκανα λάθος πριν.
-
Το κακό με το αυτόματο φρενάρισμα του Captur είναι ότι δουλεύει υποδειγματικά, μου έχει βγάλει πολλούς - δικαιολογημένους- συναγερμούς αλλά δεν με έχει σταματήσει χωρίς λόγο.
Τι ίδιο εκνευριστικά καλά δουλεύει το lane departure warning και το lane keeping assist φαντάζομαι με το acc θα συνδιαζονται άψογα για ένα ξεκούραστο ταξίδι. -
Πρέπει να έχει το ίδιο με το sandero τον οποίο σε δοκιμή που ποσταρα ήταν από τα καλύτερα της αγοράς. Περνούσε όλα τα τεστς με άριστα.
-
@yem said in Renault Captur II:
Το κακό με το αυτόματο φρενάρισμα του Captur είναι ότι δουλεύει υποδειγματικά, μου έχει βγάλει πολλούς - δικαιολογημένους- συναγερμούς αλλά δεν με έχει σταματήσει χωρίς λόγο.
Τι ίδιο εκνευριστικά καλά δουλεύει το lane departure warning και το lane keeping assist φαντάζομαι με το acc θα συνδιαζονται άψογα για ένα ξεκούραστο ταξίδι.Και εμένα δουλεύουν άψογα και εντυπωσιακά.
Με έχουν σώσει από πολλά..το καλοκαίρι βγήκα σε Ε.Ο και εξυσα ελάχιστα τις μπαριερες με το C3 (ήταν πολύ τρομακτικό, έγιναν 2 γρατζουνιουλες και ακούστηκε λες και σχιζοταν το αυτοκίνητο στα 2!)..ίσα που σώθηκα αντανακλαστικά και δεν είχαμε άλλα, από τότε εκτίμησα ακόμη περισσότερο τα αυτόματα συστήματα.
Επίσης το φρένο έχει ενεργοποιηθεί 2-3 φορές, και την μία έσωσε ατύχημα όταν γριά από στενό δεξιά βγήκε με την μία χωρίς να σταματήσει να ελέγξει και δεν την είδε η γυναίκα μου (έτσι μου είπε τουλάχιστον).
Σε εμένα μία φορά ενεργοποιήθηκε για ελάχιστα ms, όταν παπι (πειραγμενο με εξάτμιση!) ενώ μου έκανε προσπέραση χώθηκε απότομα τέρμα δεξιά για να μπει σε στενό! Απλά πάτησε ελάχιστα πριν από μένα τα φρένα και ξαφνιάστηκα και λίγο σε τρομάζει αυτό, αλλά δεν έκοψε την ροή και συνεχίσαμε (πίσω μου είχα πολύ κοντά άλλα αυτοκίνητα, και για μία στιγμή μου πέρασε από το μυαλό ότι θα κολλαγαν από πίσω μου).
-
Όταν λειτουργούν σωστά είναι πολύ καλά εργαλεία.
Renault Captur II