-
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
Μια από τα ίδια. Ξεκίνησα για 1.000άρι πήγα στο 1.5. Ξεκίνησα για distinctive, στο N line κατέληξα, πόσο ακόμα να ανέβω;
Ετσι ακριβως εγω ειχα παραγγειλει την μεσαια εκδοση δεν θυμαμαι τωρα πως την ελεγαν σε λευκο. Καθε μηνα αναβολη, νευριαζω και λεω τι υπαρχει σε οτι χρωμα υπαρχει εκτος απο το χρυσαφι και το κοκκινο. Υπηρχε η titanium που τοτε ηταν η φουλ εξτρα σε μαυρο, με 2χιλ κατι παραπανω. Φερτο λεω ενα 20ρικο με 30 παραπανω ειναι στην δοση.
-
Ωραίο το μαύρο και το κόκκινο, το χρυσαφί όντως χάνει πολύ, το έχει από αποκάτω μου και δείχνει κιτς.
-
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
@paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:
Καλησπέρα στην ομάδα, από κατανάλωση πως πηγαίνει το 15αρι με τους 160 και την 48vt, έχω δύο ημέρες που έχω διαβάσει όλα τα test drive και αυτό που μου έχει μείνει είναι ότι πίνει αρκετά ειδικά εντός πόλης, ισχύει?
Εχω το ίδιο μοτέρ σε i30 όμως, δε νομίζω να έχουν τρελές διαφορές. Κινούμαι κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο και εθνικές οδούς, μόλις πέρασα τα 1.000 χλμ και δεν έχω περάσει ποτέ τα 6.5.
Μέση κατανάλωση από την 1η μέρα, νομίζω είμαι στο 6.2. Στρωτή οδήγηση με τα πατηματάκια μου που και που.
Για πόλη δε ξέρω να σου πω.
Έκανα τα Χριστούγεννα μερικά χλμ στην Αθήνα, έγραψα κάτω από 7 αλλά είχα και Κηφισό και Αττική οδό οποτε η κατανάλωση έπεσε.
Αν το θέλεις για πόλη ίσως δε θα σε ικανοποιήσει. Όχι μόνο αυτό, οποιοδήποτε αντίστοιχων κυβικών και ίππων.
Αν το θέλεις για ταξίδια είναι σούπερ.Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης(Θεσσαλονίκη) θα ειναι με τα εκτός να είναι λιγότερα μέσα στον χρόνο!
-
@georgemit @alex-mix κάνατε και οι δύο εξαιρετικές επιλογές, τα αμάξια σας τα θεωρώ πραγματικά τίμια VFM (και πολύ όμορφα) ακόμα και αν δεν κάνουν "κλικ" στο μάτι κάποιου γείτονα. Αν σας τύχει κανένα τέτοιο γαϊδούρι απλά αγνοήσετέ τον, είστε πρώτοι μάγκες! Τέλος κατανοητό απόλυτα αυτό που λέτε για το χρηματικό γι'αυτό και εγώ το έθεσα βασική προϋπόθεση. Καλημέρα σε αμφότερους.
-
Οδήγησα χθες από την βελμαρ εδώ Θεσσαλονίκη το συγκεκριμένο, 1.5 160ps 48vt!
Σαν πρώτη αίσθηση το τιμόνι ελαφρύ σαν παιχνίδι(μου άρεσε ιδιαίτερα) συμπλέκτης αερατος, σαλόνι ποιοτικό αρκετά και εργονομική κονσόλα! Το δούλεψα ένα 35λεπτο περίπου στο sport mode στην πλειοψηφία του! Αν και ένιωσα να υστερεί στο ξεκίνημα (ίσως αυτό το turbo lag δεν ξερω) μετά γέμιζε ευχάριστα, ήσυχο, κατάπινε τις ανωμαλίες χωρίς κοπανηματα! Κατανάλωση, εκεί είναι λίγο που με ανησύχησε γιατί κάτω από 8μιση δεν είδα και εύκολα τα έχει τα 9αρια! Θα μου πεις σε μισή ώρα τι να δεις και έχετε δίκιο, αλλά το πήγα χαλαρά λίγο αλλά και με ανεβάσματα! -
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33) -
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα.
Μην ξεχναμε και τις 18αρες ζαντες.
Diesel αλλη αισθηση και αλλη οικονομια καυσιμου.
Αν το παιδι πανω λεει 8.5 με 9 με sport mode και γω ειμαι στα 6.5 μιλαμε ειναι κοντα στα 2 με 2.5 λιτρα. -
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα.
Μην ξεχναμε και τις 18αρες ζαντες.
Diesel αλλη αισθηση και αλλη οικονομια καυσιμου.
Αν το παιδι πανω λεει 8.5 με 9 με sport mode και γω ειμαι στα 6.5 μιλαμε ειναι κοντα στα 2 με 2.5 λιτρα.Εννοείται άλλη οικονομία ο ντίζελ αλλά και εδώ την οικονομία που ψάχνεις την προπληρωνεις στην τιμή αγοράς. Κλασικά πληρώνεις για να κάνεις οικονομία.
Τα ντίζελ γενικά χιουνται/κια τα κοπαναει στις τιμές. -
Δυστυχώς δεν υπάρχουν φθηνά diesel πλέον, μόνο κάνα C3 έμεινε, τα υπόλοιπα τα κοπανανε που πλέον γίνονται λογικές αγορές για πολύ συγκεκριμένο τρόπο χρήσης/lifestyle.
Απορώ που το 22 είχε περίπου 17% σε πωλήσεις..μου φαίνεται αδιανόητο που είχε πάνω από 5% της αγοράς σε αυτήν την την οικονομία και με ελάχιστα μοντέλα προσφερόμενα, και ακόμη λιγότερα ετοιμοπαραδοτα.. μεγάλο μυστήριο.. θεωρώ ότι αν εξακολουθήσει να έχει διψήφιο αριθμό πωλήσεων από εδώ και πέρα θα είναι σχεδόν ανήκουστο και μεγάλο λάθος από τις εταιρείες η κατάργησή του αφού προφανώς εξυπηρετεί ανάγκες..
-
Εγω παντως την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεια μου ειπαν πως κανουν κρα για diesel xceed ειδικα αυτοματο αλλα δεν υπαρχουν απο εργοστασιο,δεν παραγει αρκετα μαλλον απο οτι καταλαβα.Αφου τους ειπα για πλακα δινω το δικο μου και γουρλωσανε τα ματια
-
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
Εγω παντως την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεια μου ειπαν πως κανουν κρα για diesel xceed ειδικα αυτοματο αλλα δεν υπαρχουν απο εργοστασιο,δεν παραγει αρκετα μαλλον απο οτι καταλαβα.Αφου τους ειπα για πλακα δινω το δικο μου και γουρλωσανε τα ματια
Είναι κάποια αυτοκίνητα που είναι μανούλα για diesel, το XCeed είναι ένα από αυτά, αλλά και τα περισσότερα crossover/suv θα έλεγα που έχουν εκδρομική φύση και θα πατήσουν πολύ Ε.Ο ή δεν θα κλειστούν μεταξύ Κυψέλης και Κουκακίου..
-
Η επαρχία δεν έχει κανένα θέμα με τα diesel. Μπορεί άνετα να έχει diesel για τα επόμενα 30-40 έτη, ιδιαίτερα euro6.
Δυστυχώς οι μεγάλες πόλεις παρασέρνουν και την επαρχία στις επιλογές τους. -
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?
-
@paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?
Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.
-
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
@paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?
Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.
η φωτογραφία είναι ενδεικτική, επειδή είχε το αναλογικο καντράν, αυτό στην μέση της κατανάλωσης έβλεπα που ανεβοκατεβαινε σε όλη την διάρκεια της δοκιμής! Ίσως κάνω και λάθος και έβλεπα κάτι άλλο!
-
@paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
@paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?
Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.
η φωτογραφία είναι ενδεικτική, επειδή είχε το αναλογικο καντράν, αυτό στην μέση της κατανάλωσης έβλεπα που ανεβοκατεβαινε σε όλη την διάρκεια της δοκιμής! Ίσως κάνω και λάθος και έβλεπα κάτι άλλο!
Αυτο ειναι η στιγμιαια καταναλωση
-
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Τα 380 λίτρα βέβαια είναι ονομαστικά , μάλλον για 300 + 80 λίτρα διάσπαρτα στα πλαινά της μπαταρίας το έκοψα εγώ που το είδα
-
@tsofras said in Kia XCeed - crossover:
@tkin73 said in Kia XCeed - crossover:
Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)Τα 380 λίτρα βέβαια είναι ονομαστικά , μάλλον για 300 + 80 λίτρα διάσπαρτα στα πλαινά της μπαταρίας το έκοψα εγώ που το είδα
Είναι μείον, όπως και στο προηγούμενο Sprotage.. κλέβουν χώρο οι μπαταρίες, και πάντα η σύγκριση μπαίνει με τα ίδια αυτοκίνητα, ή ανταγωνιστικά ανάλογα με το μέγεθος. Είναι από τα μείον του αυτοκινήτου.
-
Παιδια μπορει να κανω λαθος αλλα με τον κολλητο μου που εχει 2008 οκ δεν βλεπω και μεγαλη διαφορα απλα το δικο του εχει πολυ λιτρα σε υψος και μενα εχει μεγαλυτερο πως να το πω μακρος βαθος.Βεβαια οκ δεν χρειαζεται να κουβαλαω πραγματα οπως οι περισσοτεροι που εχουν μικρα.Για μενα σας εχω πει ηθελα απλα τα καθισματα λιγο πιο πλατια.
-
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
Παιδια μπορει να κανω λαθος αλλα με τον κολλητο μου που εχει 2008 οκ δεν βλεπω και μεγαλη διαφορα απλα το δικο του εχει πολυ λιτρα σε υψος και μενα εχει μεγαλυτερο πως να το πω μακρος βαθος.Βεβαια οκ δεν χρειαζεται να κουβαλαω πραγματα οπως οι περισσοτεροι που εχουν μικρα.Για μενα σας εχω πει ηθελα απλα τα καθισματα λιγο πιο πλατια.
mild hybrid έχεις και εσύ μαν ? Και έχεις την μπαταρία πίσω ? Γιατί νομίζω στα facelift την έβαλαν
Τα πρώτα δεν την είχαν κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού ή λάθος θυμάμαι ?
Η διαφορά πάντως είναι εμφανής με το μάτι , εγώ το που το άνοιξα είπα στον πωλητή αποκλείεται να είναι 380 λίτρα, ήταν λες και έβλεπα τα 300 λίτρα στο c3 της γυναίκας μου.
Οκ έχει και τις ράγες οροφής οπότε το σώζει , αλλά γνώμη μου το να παίρνεις ένα cross over αμάξι για να καταλήξεις να μην έχεις ρεζέρβα και μικρό πορτ μπαγκαζ , χάνει την ουσία του αυτοκινήτου
Kia XCeed - crossover